Jhali, Crack en Aldo. Als je wil mag jij ook komen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:09 schreef Ezell het volgende:
Niet Crack en Jhali in een kamer, maar Jhali en Aldo.
Zwarte piet precies?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
Pietje precies, maar dan de medische term
ja het is al 4 uurquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja stel je voor dat je naar buiten moet he?
Zet er dan bij dat je 'Nachtbagger' OP citeert!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jhali, Crack en Aldo. Als je wil mag jij ook komen.Zwemspullen meenemen, maar het is nog geheim wat we gaan doen.
paintballenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jhali, Crack en Aldo. Als je wil mag jij ook komen.Zwemspullen meenemen, maar het is nog geheim wat we gaan doen.
Opblaasbare zwembad?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
precies en voordat ik in de stad enzo ben dan duurt het allemaal vet langquote:
Ik zei dat al voor nachtbagger.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zet er dan bij dat je 'Nachtbagger' OP citeert!
ben je uit de kast gekomen ja?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:10 schreef richolio het volgende:
Bij mijn ex en ik was flirten al vreemd gaan. Ze stopte me in de kast en mocht er pas een paar dagen later weer uit. Nijdig dat ik was..
een dag wachten niet?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
precies en voordat ik in de stad enzo ben dan duurt het allemaal vet lang
Waarom zou je dan ook met iemand anders flirten als je al een vriendin hebt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:10 schreef richolio het volgende:
Bij mijn ex en ik was flirten al vreemd gaan. Ze stopte me in de kast en mocht er pas een paar dagen later weer uit. Nijdig dat ik was..
ha gayyyyyy!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:10 schreef richolio het volgende:
Letterlijk, niet figuurlijk. Ik heb niet eens een inloopkast, gewoon eentje met planken. Weet je hoe kut dat isquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ben je uit de kast gekomen ja?
jawelquote:
Mensen opsluiten kan echt nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee over mensen opsluiten als ze met andere flirten, onmenselijk zeg ik je
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Letterlijk, niet figuurlijk. Ik heb niet eens een inloopkast, gewoon eentje met planken. Weet je hoe kut dat is
Wat?! Goed dat het uit is dan. Jezus zeg.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Letterlijk, niet figuurlijk. Ik heb niet eens een inloopkast, gewoon eentje met planken. Weet je hoe kut dat is
En nu date je jongens?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:10 schreef richolio het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |