Jij leest echt heel slecht. Maar trollt best ok.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik reageerde op de opvatting van "rot op, verdwijn uit Nederland als je ons feest niet leuk vind"
Ja, ga maar lekker naar de VS ofzo lekker Santa Claus vieren. Vette papzak.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik reageerde op de opvatting van "rot op, verdwijn uit Nederland als je ons feest niet leuk vind"
das bij racistischquote:
de klagende negers zien zichzelf in zwarte piet, dus zien ze zichzelf als iemand in een apenpakkie met rode lippen.quote:
Wat heeft Sjek van Gelder hiermee te maken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn gezicht na de uitspraak:
[ afbeelding ]
Dat staat er niet, dat bakt jouw brein ervan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
mweh ... had meer ingezetenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:37 schreef Danny het volgende:
[..]
de klagende negers zien zichzelf in zwarte piet, dus zien ze zichzelf als iemand in een apenpakkie met rode lippen.
Deze grap durft Dolf Jansen niet eens te maken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:38 schreef Nielsch het volgende:
Ik weet niet beter of neger is gewoon het getal dat na acht en voor tien komt.
hoezo grap?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze grap durft Dolf Jansen niet eens te maken.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:38 schreef Nielsch het volgende:
Ik weet niet beter of neger is gewoon het getal dat na acht en voor tien komt.
Hij is echt goedquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Jij leest echt heel slecht. Maar trollt best ok.
gewoon een : met een ) erachter tikken. natuurlijk kan dat op een tablet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |