Jij bent een heuse traditionalistquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:18 schreef Danny het volgende:
(alleen wel jammer dat er toch al gecapituleerd is en Pieten dit jaar lippen in allerlei kleurtjes hebben en haar in verschillende stijlen. Hanenkam-Piet. Kale-Piet. Matjespiet. Flikker toch op
Ja en het liefst met zo'n heel erg overdreven dom Surinaams accent praten...quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij bent een heuse traditionalist
Piet moet op een neger met grote lippen en kroeshaar lijken?
Ja dat zei ik net, wat is je 06? Gaan we het vieren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
Dit 'argument' is toch om te janken?
'Voor de bezwaarmakers is dit niet genoeg. ''Ik kan iemand ook niet een beetje verkrachten, net zomin kun je racisme een beetje bestrijden. Het is alles of niets'', zei een van hen.'
Neem je verlies Bluesdude. Volgend jaar mag je dit grote probleem weer aankaarten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Tja de genuanceerde massa schreeuwt niet hé. En helaas krijgt de blatende massa het meest gedaan want als iemand een genuanceerd verhaal ophangt dan is het saai en gaat men liever naar de Quinsies en Wilders van de samenleving luisteren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:47 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Forget dat zwartwitschema van "twee kampen".
Dat is mensen in een hokje stoppen.
Er is een grote diversiteit aan meningen Vele mengkleuren .
Ja had ik al gedaan. Tot en met een link naar een boek over Europese slaven van Afrikanen aan toe. Had geen enkel effect en is allang vergeten in de topic, voor zover het ooit geregistreerd is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
niet bashen..
kom met een sterk inhoudelijk argument
Het maakt mij eigenlijk niets uit, paarse Piet, groene Piet of zwarte Piet. Het maakt mij wel uit of we voor een klein clubje genieters van alles wat dit land hen bied capituleren of niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jammerquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:16 schreef Ferdo het volgende:
De rechter heeft trouwens beslist. Zwarte Piet mag gewoon.
Lees het net op TT
Bij de landelijke intocht (niet die van Amsterdam, die kijk ik nooit) hebben ze al jaren geen rode lippen en gouden oorbellen meer. Niemand die daar een probleem van maakt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:22 schreef sp3c het volgende:
die rode lippen gaan toch nergens over, ziet er niet uit, heb het punt er ook nooit van gesnapt
dat ze allemaal hetzelfde kapsel hebben vond ik ook vreemd
Lavender....kom met inhoudelijke argumenten en ga niet zo overwinachtig doen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem je verlies Bluesdude. Volgend jaar mag je dit grote probleem weer aankaarten.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja en het liefst met zo'n heel erg overdreven dom Surinaams accent praten...
je mag sowieso zeikenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bij de landelijke intocht (niet die van Amsterdam, die kijk ik nooit) hebben ze al jaren geen rode lippen en gouden oorbellen meer. Niemand die daar een probleem van maakt.
Ik heb ook zwart haar en als ik dat lang laat groeien krult het ook. Mag ik nu ook gaan zeiken?
Pro-tip: begin deze keer al in september! Een nóg langere periode om de calimero uit te hangen! Succes gegarandeerd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem je verlies Bluesdude. Volgend jaar mag je dit grote probleem weer aankaarten.
Liever een traditionalist dan een (foute) bitch. Jij moet je schamen als mens en tegenstander van de multiculturele samenleving.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Lavender....kom met inhoudelijke argumenten en ga niet zo overwinachtig doen.
Natuurlijk win jij.: Jij drijft mee op de nationale hysterie
hoe bedoel je 'doet alsof' ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:19 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat is alleen in dat gekke Amsterdam joh en die haardrachten waren er al jaren(Elvis Piet, etc). De rest van Nederland doet gewoon of quincy gek is. Zoals het hoort.
Ja echt niet, al die troep komt in je ogen en je ziet het een week later nog.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:24 schreef Kanjer het volgende:
En om dan een duidelijk statement te maken, zo veel mogelijk mensen ernaar toe als zwarte piet.
Precies. Ben toch geen homo ofzo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja echt niet, al die troep komt in je ogen en je ziet het een week later nog.
Zit geen geluid bij volgens mij.quote:
en geketend natuurlijkquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |