Ik had het linkje gemist.quote:Op zondag 24 november 2013 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, nog een stapel borden erbij gevonden in Den Helder. Ik denk dat dit het wel is, mogelijk nog één bord ergens op het schapendijkje, maar die staat dan niet op Google Maps Street View. Ik fiets er morgen even langs denk ik. Heb ook alles in een spreadsheet gezet voor de geïnteresseerden.
https://docs.google.com/s(...)vT2RiNnc&output=html
Ik doe gewoon mijn eigen gemeente, en als iemand het dan voor zijn eigen gemeente wilt bijhouden mag hij/zij het zeggenquote:Op maandag 25 november 2013 16:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik had het linkje gemist.![]()
Maar als je die helemaal wilt vullen, dan wordt dat een aardig grote sheet.
Ah, true!quote:Op maandag 25 november 2013 16:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mijn eigen gemeente, en als iemand het dan voor zijn eigen gemeente wilt bijhouden mag hij/zij het zeggenIs gewoon omdat ik zelf wel benieuwd ben naar de borden in mijn gemeente.
Het is onbegonnen werk voor mij om bijvoorbeeld Amsterdam te doenten eerste moet je ze allemaal weten. En ook nog IRL gaan bekijken ipv. Google Maps i.v.m. verouderde foto's...
Gemeente Den Helder is niet zo heel groot, dus ik doe het gewoon per bord (dus beide kanten van de weg apart) Bij Huisduinen heb je bijvoorbeeld geen eindeborden en ook maar aan één kant van de weg.quote:Op maandag 25 november 2013 16:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mjah, je wilt het wel erg gedetailleerd hebben volgens mij. Ik heb het gewoon gehouden bij weglocaties zelf, of daar nu 1 of 2 zijn, en of het zowel begin als einde is, dat heb ik niet bekeken. Maar een redelijk grote stad als Groningen is dan wel geheel gedaan
quote:Op maandag 25 november 2013 17:48 schreef zeeppaardje het volgende:
Onderweg , fiets nu tripscompanie binnen
Sappemeer-Noord bij de afslag van de A7quote:Op maandag 25 november 2013 18:12 schreef zeeppaardje het volgende:
Fiets nu in hoogezand sappemeer even zoeken nog
Als jij hem niet kunt vinden haal ik hem morgen opquote:Op maandag 25 november 2013 18:27 schreef zeeppaardje het volgende:
Mag ik straat en huisnummer van iemand, ik kan hem niet vinden, of ligt die niet asn de noorderstraat.
Alvast bedankt
Ik zoek nog wel even verderquote:Op maandag 25 november 2013 18:27 schreef picodealion het volgende:
De truc van het spel is dat je 'm zeg maar zelf vindt.
Dan denk ik dat iemand je voor isquote:Op maandag 25 november 2013 18:27 schreef zeeppaardje het volgende:
Mag ik straat en huisnummer van iemand, ik kan hem niet vinden, of ligt die niet asn de noorderstraat.
Alvast bedankt
Je had het over de noorderstraat, maar het bord staat aan de noordbroeksterstraat...quote:Op maandag 25 november 2013 18:38 schreef zeeppaardje het volgende:
Heel dat bord kan ik niet vinden, maar fiets nig even verder
quote:
Ja klopt, ik fietste eerst al een keer tot aan die brug en fietste toen een paar keer de Noorderstraat heen en weer en ik dacht dat ik ben ik nou gek of niet want ik zag wel die 30 zone en die straat leek er veel op. Maar uiteindelijk heb ik hemquote:Op maandag 25 november 2013 19:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah mooi, ik dacht al. Zo moeilijk was dat toch niet?
Vanwaar moest je fietsen zeeppaardje? (gezien via Trips, waarschijnlijk Veendam)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier.quote:Op maandag 25 november 2013 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog niet kunnen vinden waar dit kan zijn.
Ik gok fietspad Veenpad tussen Westerbrink en Schilderslaanquote:Op maandag 25 november 2013 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog niet kunnen vinden waar dit kan zijn.
Staat ook gewoon op z'n afstandkaartje in de spoilerquote:Op maandag 25 november 2013 20:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik gok fietspad Veenpad tussen Westerbrink en Schilderslaan
hierzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |