quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:17 schreef SjaakBauer het volgende:
GGMM in 1..2..3 om Veltman te verdedigen
Ben ik ook niet kapot van, al moet ik daar wel bij zeggen dat er weekenden zijn dat ik geen Celtic kijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:21 schreef tompsv18 het volgende:
Bruma en Rekik krijgen rust, maar dan had Van Dijk er wel meer recht op gehad natuurlijk. Die laat het al langer zien dan Veltman.
Die vond ik maar matig afgelopen week, maar ik volg de Schotse competitie dan ook niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:21 schreef tompsv18 het volgende:
Bruma en Rekik krijgen rust, maar dan had Van Dijk er wel meer recht op gehad natuurlijk. Die laat het al langer zien dan Veltman.
Vilhena werd vorig jaar ook opgeroepen, terwijl hij er natuurlijk niks te zoeken heeft. Even er aan ruiken, meer niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vond ik maar matig afgelopen week, maar ik volg de Schotse competitie dan ook niet.
Zonder dollen; dit gaat idd wel erg snel, al vind ik het wel tof als signaal voor Veltman. Meer moet je er niet achter zoeken ook.
Zelfde geldt overigens voor Narsingh.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben ik ook niet kapot van, al moet ik daar wel bij zeggen dat er weekenden zijn dat ik geen Celtic kijk.
Fijn dat we het weer eens zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vond ik maar matig afgelopen week, maar ik volg de Schotse competitie dan ook niet.
Zonder dollen; dit gaat idd wel erg snel, al vind ik het wel tof als signaal voor Veltman. Meer moet je er niet achter zoeken ook.
Die Van Dijk is toch niks man.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:21 schreef tompsv18 het volgende:
Daarom, en ik vind dat ook wel goed van Van Gaal. Beetje talent motiveren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vilhena werd vorig jaar ook opgeroepen, terwijl hij er natuurlijk niks te zoeken heeft. Even er aan ruiken, meer niet.
In de thuiswedstrijd tegen Ajax was hij wel beter ja, maar afgelopen woensdag ook voldoende. Schijnt ook goed op de been te zijn gebleven tegen Barcelona en AC Milan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij Vilhena heeft het weinig zin gehadquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom, en ik vind dat ook wel goed van Van Gaal. Beetje talent motiveren.
Je moet het er niet zo dik bovenop leggen als je probeert reacties uit te lokken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:27 schreef Tyron het volgende:
Veltman zijn niveau ligt ver boven de rest van de verdedigers van Nederland, ik snap het dan ook wel.
Ah, oké.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je moet het er niet zo dik bovenop leggen als je probeert reacties uit te lokken.
Ik ben blij dat ik je weer eens wat heb kunnen leren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah, oké.
Dat zal ik onthouden wanneer ik een reactie wil uitlokken.
Frank de Boer niet, die gaf 4 miljoen euro uit omdat ie het niet in m zag zitten nog.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:27 schreef Tyron het volgende:
Veltman zijn niveau ligt ver boven de rest van de verdedigers van Nederland, ik snap het dan ook wel.
Onzin. Frank de Boer zei vorig jaar al dat hij Veltman zag als vervanger voor Alderweireld.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Frank de Boer niet, die gaf 4 miljoen euro uit omdat ie het niet in m zag zitten nog.
Vandaar die 4 miljoen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Onzin. Frank de Boer zei vorig jaar al dat hij Veltman zag als vervanger voor Alderweireld.
Bekijk dit interview maar vanaf 9:00.
14 dagen geleden roepde al die Ajax fans inclusief vast jou dat Veltman nooit later verder zou komen dan N.E.C. en RKC.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:27 schreef Tyron het volgende:
Nee, ik roep al het hele seizoen dat ik Veltman erg goed vind spelen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
14 dagen geleden roepde al die Ajax fans inclusief vast jou dat Veltman nooit later verder zou komen dan N.E.C. en RKC.
4 miljoen is dan wel veel geld voor een back-upquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Frank wil de posities centraal achterin inderdaad dubbel bezet hebben.
In de CL wedstrijden tegen Milan en Barcelona speelde hij ook gewoon goed kan ik mij herinneren. Celtic won die wedstrijden dan wel niet, maar dat komt omdat er behoorlijk wat oelewappers daar in het veld staan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:54 schreef Smoofie het volgende:
Van Dijk speelt bij Manchester United eerdags
Dat klopt, te veel voor van der Hoorn naar mijn mening, maar als er iets is waar Ajax geen gebrek aan heeft is het geld. Daarbij kom je als back-up bij Ajax nog steeds tot genoeg wedstrijden per seizoen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
4 miljoen is dan wel veel geld voor een back-up
Dit dus.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Roepdequote:Op vrijdag 8 november 2013 12:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
14 dagen geleden roepde al die Ajax fans inclusief vast jou dat Veltman nooit later verder zou komen dan N.E.C. en RKC.
Aftellen gaat meestal van boven naar beneden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:17 schreef SjaakBauer het volgende:
GGMM in 1..2..3 om Veltman te verdedigen
Mooie sierlijke verdediger met een gouden sliding en aardige pass. Wel af en toe nog wat druistig. Ik zie centraal verdedigend sowieso best wel wat talent rondlopen. De Vrij, Indi, Kongolo, Van Beek, Veltman (quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het schijnt dat de Celtic fans Van Dijk reeds als hun beste speler beschouwen. Dat kan natuurlijk ook wat zeggen over hun andere spelers maar toch.
Ik zou die jongen gewoon een keer uitproberen.
Ja, op hun forum komt die mening vrij vaak naar voren. Verder eens met het stukje over van Dijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het schijnt dat de Celtic fans Van Dijk reeds als hun beste speler beschouwen. Dat kan natuurlijk ook wat zeggen over hun andere spelers maar toch.
Ik zou die jongen gewoon een keer uitproberen.
überhaupt serieüs.quote:
Zivkoficquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geef mij maar de ex-speler van FC Groningen!
Een club als Ajax moet gewoon 4 centrale verdedigers hebben.quote:
Eh nee, in tegenstelling tot andere kraam ik geen onzin uit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oke man.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Aftellen gaat meestal van boven naar beneden.
Klopt, gewoon een miskoop.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kut kunstgrasvelt man.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:03 schreef Kerftminister het volgende:
Die Veltman kan er geen kut van.
Zelfs Bruma is nog beter.
Ah, welke wedstrijd vond je hem slecht?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:03 schreef Kerftminister het volgende:
Wel weer tekenend hoor.
Haha, mooi dit soort gefrustreerde reacties.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:07 schreef Kerftminister het volgende:
Wanneer wordt Mitchell te Vrede opgeroepen? Die heeft ook 50 minuten goed gespeeld.
Verkeerde topic.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:07 schreef Kerftminister het volgende:
Wanneer wordt Mitchell te Vrede opgeroepen? Die heeft ook 50 minuten goed gespeeld.
Waarschijnlijk nooit, aangezien die niet kan voetballen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:07 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat ik gefrustreerd ben, ben gewoon verbaasd. Boeit mij zo'n vriendschappelijke interland nou. Ditzelfde had ik toen Nelom opgeroepen werd, beetje het gevoel Serginho Greene en Denneboom in Oranje krijg ik hierbij.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, mooi dit soort gefrustreerde reacties.
Dat is bij wel meer spelers het geval in Oranje. Zoals Depay, de Vrij, BMI, Bruma, Clasie om maar 'ns wat te noemen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:19 schreef Slobeend het volgende:
Veel te snel dit manHij was erg goed woensdag maar laat hem eerst minimaal een half seizoen spelen. Lowie is opportunistisch bezig.
De Vrij en BMI hadden best wel lang gespeeld al. De Vrij speelde 3/4 jaar geleden al goed, kreeg daarna een dipje en werd pas onder Van Gaal geselecteerd. Bij bijv. Nelom (quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is bij wel meer spelers het geval in Oranje. Zoals Depay, de Vrij, BMI, Bruma, Clasie om maar 'ns wat te noemen.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:03 schreef Kerftminister het volgende:
Wel weer tekenend hoor.
Totaal niet gefrustreerd nee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat ik gefrustreerd ben, ben gewoon verbaasd. Boeit mij zo'n vriendschappelijke interland nou. Ditzelfde had ik toen Nelom opgeroepen werd, beetje het gevoel Serginho Greene en Denneboom in Oranje krijg ik hierbij.
twitter:JeroenElshoff twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 15:11:27Ik denk heel even snel gezien te hebben wat Mark van Bommel van de selectie van Veltman vindt. Maar ik kan mij natuurlijk enorm vergissen. reageer retweet
twitter:JeroenElshoff twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 15:22:03@SiwardSwart Tweet is weer verwijderd. Maar hangt in cyberspace. http://t.co/A7y9B84Hb4 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef Slobeend het volgende:
twitter:JeroenElshoff twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 15:11:27Ik denk heel even snel gezien te hebben wat Mark van Bommel van de selectie van Veltman vindt. Maar ik kan mij natuurlijk enorm vergissen. reageer retweet
twitter:JeroenElshoff twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 15:22:03@SiwardSwart Tweet is weer verwijderd. Maar hangt in cyberspace. http://t.co/A7y9B84Hb4 reageer retweet
Hij bedoelde denk ik de wedstrijd die hij zelf goed heeft gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, dit is nog eens een giller.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:29 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Hij bedoelde denk ik de wedstrijd die hij zelf goed heeft gespeeld
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef Slobeend het volgende:
Wat een laffe hond om hem dan weer te verwijderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, Mark staat mooi voor lul nu.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een laffe hond om hem dan weer te verwijderen.
Het is ook wat snel ja, maar goed, de interlands stellen ook niet zo veel voor. Verder gewoon een leuk signaal en er is een kans dat hij dit seizoen de andere jongens voorbijstreeft. Het is allemaal niet zo veelquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat ik gefrustreerd ben, ben gewoon verbaasd. Boeit mij zo'n vriendschappelijke interland nou. Ditzelfde had ik toen Nelom opgeroepen werd, beetje het gevoel Serginho Greene en Denneboom in Oranje krijg ik hierbij.
Omdat er 4 verdedigers nodig zijn. Met Moisander, Denswil en Veltman heb je er maar 3. Is ook nodig gebleken met de blessure van Moisander.quote:
Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, gewoon een miskoop.
Al hoop ik natuurlijk stiekem dat hij ook doorgroeit, maar ik heb er een hard hoofd in.
Veltman heeft nog mogelijk de potentie een waarde te hebben in de toekomst. Denneboom en Nelom waren bijvoorbeeld nog wel een stapje erger.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:55 schreef TLC het volgende:
Naja Romano Denneboom is ook Oranje international geweest
hij is zo verdomde gewiekst dat hij dat kan compenseren.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
WatHij heeft 76% van zijn duels gewonnen in de eredivisie
rekik 59, bruma 65 en de vrij 54
Ja is wel een makkie in die 3 duels. Gemiddelde zal echt wel zakken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
WatHij heeft 76% van zijn duels gewonnen in de eredivisie
rekik 59, bruma 65 en de vrij 54
Mwah, dat centrale duo blijft toch pover.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling van Oranje tegen Japan: Cillessen; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Blind; N. de Jong, Strootman, Van der Vaart; Robben, S. De Jong, Lens.
Op Siem na ziet het er prima uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |