quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:17 schreef SjaakBauer het volgende:
GGMM in 1..2..3 om Veltman te verdedigen
Ben ik ook niet kapot van, al moet ik daar wel bij zeggen dat er weekenden zijn dat ik geen Celtic kijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:21 schreef tompsv18 het volgende:
Bruma en Rekik krijgen rust, maar dan had Van Dijk er wel meer recht op gehad natuurlijk. Die laat het al langer zien dan Veltman.
Die vond ik maar matig afgelopen week, maar ik volg de Schotse competitie dan ook niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:21 schreef tompsv18 het volgende:
Bruma en Rekik krijgen rust, maar dan had Van Dijk er wel meer recht op gehad natuurlijk. Die laat het al langer zien dan Veltman.
Vilhena werd vorig jaar ook opgeroepen, terwijl hij er natuurlijk niks te zoeken heeft. Even er aan ruiken, meer niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vond ik maar matig afgelopen week, maar ik volg de Schotse competitie dan ook niet.
Zonder dollen; dit gaat idd wel erg snel, al vind ik het wel tof als signaal voor Veltman. Meer moet je er niet achter zoeken ook.
Zelfde geldt overigens voor Narsingh.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben ik ook niet kapot van, al moet ik daar wel bij zeggen dat er weekenden zijn dat ik geen Celtic kijk.
Fijn dat we het weer eens zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vond ik maar matig afgelopen week, maar ik volg de Schotse competitie dan ook niet.
Zonder dollen; dit gaat idd wel erg snel, al vind ik het wel tof als signaal voor Veltman. Meer moet je er niet achter zoeken ook.
Die Van Dijk is toch niks man.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:21 schreef tompsv18 het volgende:
Daarom, en ik vind dat ook wel goed van Van Gaal. Beetje talent motiveren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vilhena werd vorig jaar ook opgeroepen, terwijl hij er natuurlijk niks te zoeken heeft. Even er aan ruiken, meer niet.
In de thuiswedstrijd tegen Ajax was hij wel beter ja, maar afgelopen woensdag ook voldoende. Schijnt ook goed op de been te zijn gebleven tegen Barcelona en AC Milan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij Vilhena heeft het weinig zin gehadquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom, en ik vind dat ook wel goed van Van Gaal. Beetje talent motiveren.
Je moet het er niet zo dik bovenop leggen als je probeert reacties uit te lokken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:27 schreef Tyron het volgende:
Veltman zijn niveau ligt ver boven de rest van de verdedigers van Nederland, ik snap het dan ook wel.
Ah, oké.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je moet het er niet zo dik bovenop leggen als je probeert reacties uit te lokken.
Ik ben blij dat ik je weer eens wat heb kunnen leren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah, oké.
Dat zal ik onthouden wanneer ik een reactie wil uitlokken.
Frank de Boer niet, die gaf 4 miljoen euro uit omdat ie het niet in m zag zitten nog.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:27 schreef Tyron het volgende:
Veltman zijn niveau ligt ver boven de rest van de verdedigers van Nederland, ik snap het dan ook wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |