welke dag?quote:

Ik mag jou wil Dickies, ik mag jou wel! Oog voor details enzo!quote:

"Coz you're a bugaboo, a bugaboooo"quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard..
De naam "bugaboo" alleen al bezorgt me overal jeuk.

The teaches of peaches!quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:51 schreef missbehavin het volgende:
Ms komt het door haar naam, wie noemt zijn kind dan ook Peaches

quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Coz you're a bugaboo, a bugaboooo"
Destiny's Child anyone?

Dat wilde ik net zeggen.quote:

Dat zouden mijn dametjes dus nooit doen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:56 schreef Seikcid het volgende:
Onze katten zijn ook meesterlijke slopers.
Kwam thuis van de week, deur van de wc stond open en werkelijk overal lag in stukken gescheurd wc-papier. En nadat ik een spoor had gevolgd tot in dewoonkamer vond ik de wc-borstel terug.

Eerste waar ik aan dacht! Daarna aan hoe hot Beyoncé er uit zag in die clip!quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Coz you're a bugaboo, a bugaboooo"
Destiny's Child anyone?

Altijd. En is weer eens wat anders dan al dat gehaat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik mag jou wil Dickies, ik mag jou wel! Oog voor details enzo!

Al maanden zekerquote:

Al 35 jaar en 2 maanden, exact.quote:

Glinda en Elphaba?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat zouden mijn dametjes dus nooit doen.
Stukjes papier overlaten om gevonden te worden.

Elphie voor intimiquote:

En is het Glinda of Gaaaaaalinda?quote:

Winterbanden moeten er hier ook nog op. Bij vriendin dan, ik blijf wel gewoon lekker glibberen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, banden die slijten. En ijzer op ijzer, want remblok is opperdepop.
En met de winter voor de deur...liever ietsje oplappen dus

Ik heb geen winterbanden. Maar nu heb ik slicks, ook niet echt geweldig met regen en sneeuwquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:08 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Winterbanden moeten er hier ook nog op. Bij vriendin dan, ik blijf wel gewoon lekker glibberen.

Glinda. Post incident.quote:

quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:13 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Glinda. Post incident.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |