Dat wilde ik net zeggen.quote:
Dat zouden mijn dametjes dus nooit doen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:56 schreef Seikcid het volgende:
Onze katten zijn ook meesterlijke slopers.
Kwam thuis van de week, deur van de wc stond open en werkelijk overal lag in stukken gescheurd wc-papier. En nadat ik een spoor had gevolgd tot in dewoonkamer vond ik de wc-borstel terug.
Eerste waar ik aan dacht! Daarna aan hoe hot Beyoncé er uit zag in die clip!quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Coz you're a bugaboo, a bugaboooo"
Destiny's Child anyone?
Altijd. En is weer eens wat anders dan al dat gehaat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik mag jou wil Dickies, ik mag jou wel! Oog voor details enzo!
Al maanden zekerquote:
Al 35 jaar en 2 maanden, exact.quote:
Glinda en Elphaba?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat zouden mijn dametjes dus nooit doen.
Stukjes papier overlaten om gevonden te worden.
Elphie voor intimiquote:
En is het Glinda of Gaaaaaalinda?quote:
Winterbanden moeten er hier ook nog op. Bij vriendin dan, ik blijf wel gewoon lekker glibberen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, banden die slijten. En ijzer op ijzer, want remblok is opperdepop.
En met de winter voor de deur...liever ietsje oplappen dus
Ik heb geen winterbanden. Maar nu heb ik slicks, ook niet echt geweldig met regen en sneeuwquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:08 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Winterbanden moeten er hier ook nog op. Bij vriendin dan, ik blijf wel gewoon lekker glibberen.
Glinda. Post incident.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:13 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Glinda. Post incident.
Boekenbeurs geweest, weer 5 erbijquote:
Welke dag komt jullie beter uit? Woensdag ofzo?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
Maar CL welke dag begin december had je in gedachten?
want ik moet echt iets in mijn agenda zetten anders ben ik het morgen allemaal weer vergeten en dan komt er niks van
Netjesquote:
Open haardquote:
dat ligt er aan wat het plan isquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke dag komt jullie beter uit? Woensdag ofzo?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
Maar CL welke dag begin december had je in gedachten?
want ik moet echt iets in mijn agenda zetten anders ben ik het morgen allemaal weer vergeten en dan komt er niks van
Hoe zat het ook al weer met de openingstijden van Henk Rhu?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke dag komt jullie beter uit? Woensdag ofzo?
Dinsdag dus!quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ligt er aan wat het plan is
op woensdag kan ik het niet laat maken of drinken of zo
want donderdag moet ik gewoon werken
donderdagen zou het handigst zijn (vrijdag ben ik vrij) maar dan kan begin december weer niet want sinterklaas
dinsdag zou ook kunnen want ik heb die woensdag maar 1 afspraak
ja die is door de week maar tot 6 open behalve op donderdag dan tot 8 of 9quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Hoe zat het ook al weer met de openingstijden van Henk Rhu?
Woensdag is in principe prima voor mij
Dinsdag 3 december om 5 uur bij Henk, daarna cocktails + gezelligheid in cocktail/gezelligheid gelegenheid.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die is door de week maar tot 6 open behalve op donderdag dan tot 8 of 9
en in het weekend zelfs maar tot 5
Ik schrijf het in ieder geval even op.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dinsdag 3 december om 5 uur bij Henk, daarna cocktails + gezelligheid in cocktail/gezelligheid gelegenheid.
All in favor say aye!
Aye.
Aye!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dinsdag 3 december om 5 uur bij Henk, daarna cocktails + gezelligheid in cocktail/gezelligheid gelegenheid.
All in favor say aye!
Aye.
auwquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik schrijf het in ieder geval even op.
Nee, als in 'ook als het toch verschoven wordt'quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
auwlopen we nu gewoon een blauwtje?
Ik ben helderziend!quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, als in 'ook als het toch verschoven wordt'
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ow wacht ik lul ook uit mijn nekik heb college's op dinsdag avond
...wordt je nog steeds bekeken door die voegmeneer dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen chocola meer in huis. En om nou de bus hagelslag boven m'n mond leeg te schudden...
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:39 schreef Seikcid het volgende:
Brug gaat niet meer open dicht op de A20.
http://www.vid.nl/Camera/stream/cam_86
Alleen moet ik er straks ook langs.
ja!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Nieuwe poging: donderdag 12 december.
Nee maar om nou alleen voor chocola naar de supermarkt te gaan...quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...wordt je nog steeds bekeken door die voegmeneer dan?
Why not.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar om nou alleen voor chocola naar de supermarkt te gaan...
Ga eens los!quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat weerhoudt je dan van het achterover slaan van een pak hagelslag?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n eigenwaarde.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat weerhoudt je dan van het achterover slaan van een pak hagelslag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |