quote:
je moet een videotje maken of zo?quote:
Was het maar zo makkelijk!quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je moet een videotje maken of zo?
Begint wel met een E.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar wordt'ie nat van, zijn vriendin heet ook Elsa.
He getverdemme! Moest dit nou?!quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:47 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Onthullend persoonlijk feit 212:
Aint is Gebürtige Deutsche. Alsin wel in NL geboren maar met een sloot familie over de grens.
En erg dagtriplustig.
allebei kutmuziek?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Waarom haal ik aaaaltijd Won Ton Ton en Tanita Tikaram door elkaar?!
Steeeeeevast!
Sorry, dat staat niet in de voorwaardenquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik bied mij vrijwillig aan om toe te zien dat alle voorwaarden nageleefd worden.
Oh ik hoor dat u mijn vader kentquote:
Doe eens niet zo xenofoob jij.quote:
Niet! Jaren 80 klassiekers.quote:
We komen kerstballen halen ter waarde van de fiets!quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:24 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
The running gag voor duitsers is dat nederlandse kerstmarktenbezoekers wraak voor hun invasie zijn
Honey, ik heb zoveel naties geneukt dat je me nauwelijks xenofoob kan noemenquote:
Nou vooruit, die eerste mag, maar twisting my sobrietyquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet! Jaren 80 klassiekers.
I lie and I cheat vs Twisting my sobriety
I've been known to Sing Starquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:32 schreef Seikcid het volgende:
Ik vind mijzelf altijd een vet goede zanger, als ik alleen thuis ben.
Nu ben ik wel benieuwd naar de strenge eisen hoor!quote:
Das ook geen vereiste. Dat begreep ik toen ik van vriendin + vriendinnen de mic kreeg.quote:
En toch scoor ik goed, geen idee hoe dat ding het beoordeeltquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:37 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Das ook geen vereiste. Dat begreep ik toen ik van vriendin + vriendinnen de mic kreeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |