Ik heb alles gedeactiveerd behalve 2k, nu doet hij het dus wel idd.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Het beste dat je kan doen is elke keer als je een mod installeert even goed de description lezen. Sommige mods werken niet automatisch goed samen en hebben een extra (klein) modje nodig om ze probleemloos te combineren. Ook moeten ze op een bepaalde manier geload worden, de ene mod vóór de andere. Daarvoor kan je BOSS gebruiken als hulp.
En verder: Installeer geen 20 mods tegelijkertijd en ga er dan maar vanuit dat het werkt. Doe er één of twee per keer en start dan even op om te kijken of hij nog draait. Dan weet je meteen wat de rotte appel is als je errors oid krijgt.
Nexus mod manager is een prachtige tool maar het zorgt niet dat alles 'automatisch' 100% werkt.
Activeer ze één voor één terug en zo kan je dus checkenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:39 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik heb alles gedeactiveerd behalve 2k, nu doet hij het dus wel idd.
Jep, zal ik zo doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Activeer ze één voor één terug en zo kan je dus checken
quote:Op vrijdag 20 december 2013 04:40 schreef Skillstorm het volgende:
Vind Skyrim weer leuk door mods.![]()
Wat betere graphics wel niet kunnen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 december 2013 04:29 schreef Skillstorm het volgende:
Whehehe, zat een mammoet vast in een hele hoge boom aan de top, was een bug ofzo, en dit tijdens een dragon fight, arm ding werd geroosterd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persoonlijk vind ik fallout 3 een stuk toffer dan Oblivion. Qua graphics verschilt het imo niet heel veel. Allicht dat Oblivion net ietsjes gepoetster isquote:Op maandag 30 december 2013 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
Ben de laatste tijd met mijn backlog bezig geweest. Na Splintercell Blacklist ga ik maar weer eens verder met Skyrim.
Verder kan ik binnenkort kiezen tussen Fallout 3 en Oblivion. Welke is de betere/leukere/mooiere game?
Hij speelt op PS3. Vind dat echt zonde met deze games. Mods maken deze games zoveel beter.quote:Op maandag 30 december 2013 21:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik fallout 3 een stuk toffer dan Oblivion. Qua graphics verschilt het imo niet heel veel. Allicht dat Oblivion net ietsjes gepoetster is![]()
Mja, wat mods eroverheen en het ziet er beter uit dan skyrim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |