Stoerdoenerij is dat natuurlijk. De mensen met de grootste mond hebben het minste gedaan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:00 schreef Zwadberg het volgende:
@bijdehand, nee ik meen het.
De gemiddelde ontmaagdingsleeftijd is 16,7 jaar (http://gemiddeldgezien.nl/sex/gemiddelde-leeftijd-ontmaagding), maar als ik klasgenoten hoor praten, dan klinkt het alsof ze er alles vanaf weten...
Op mijn 16e wist ik er zogenaamd ook alles vanquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:00 schreef Zwadberg het volgende:
De gemiddelde ontmaagdingsleeftijd is 16,7 jaar (http://gemiddeldgezien.nl/sex/gemiddelde-leeftijd-ontmaagding), maar als ik klasgenoten hoor praten, dan klinkt het alsof ze er alles vanaf weten...
Maar ze hebben het ook gewoon echt gedaan. Ik ga niet hierom met de eerstvolgende jongen seks hebben, maar het voelt toch wel vreemd... Wat zouden jullie zeggen als het gesprek ineens over seks gaat en ze jou aankijken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op mijn 16e wist ik er zogenaamd ook alles van
Zeggen en doen is een groot verschil, maargoed ik ben ook nog maagd terwijl er al een groot gedeelte al seks heeft gehadquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:00 schreef Zwadberg het volgende:
Was je er bij toen ze het deden? Ze doen gewoon alsof natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:05 schreef Zwadberg het volgende:
[..]
Maar ze hebben het ook gewoon echt gedaan. Ik ga niet hierom met de eerstvolgende jongen seks hebben, maar het voelt toch wel vreemd... Wat zouden jullie zeggen als het gesprek ineens over seks gaat en ze jou aankijken?
Dan zeg je; ik ben nog maagd. Niks om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:05 schreef Zwadberg het volgende:
[..]
Maar ze hebben het ook gewoon echt gedaan. Ik ga niet hierom met de eerstvolgende jongen seks hebben, maar het voelt toch wel vreemd... Wat zouden jullie zeggen als het gesprek ineens over seks gaat en ze jou aankijken?
Nou, waar ze zich mee bemoeien?quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:05 schreef Zwadberg het volgende:
[..]
Ja maar de meeste mensen die vroeg ontmaagd zijn hadden toen ook een relatie (vroeg). Dan is het niet zo gek. Maar als je op je 16e een One Night Stand gaat hebben ofzo vind ik wel een beetje snelquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:12 schreef standbyme het volgende:
[..]
Nou, waar ze zich mee bemoeien?
Ik snap dat het vervelend is als ze erover praten en zich dan naar jou keren, maar 16 is écht nog best jong. Ik snap niet altijd waarom maagd zijn nou zó erg is..? Ben zelf 18 en ook nog maagd, soms krijg je inderdaad opmerkingen van: 'en wordt het niet eens tijd?', maar ik wacht liever op iemand waarmee ik het echt wil doen dan een random jongen in de kroeg.
Hm, vind ik nog steeds een beetje vroeg. Een vriendin van me had een relatie toen ze 12 was met een jongen van 17, had seks met hem na 2 weken en na 3 weken ofzo ging 't uit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:13 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja maar de meeste mensen die vroeg ontmaagd zijn hadden toen ook een relatie (vroeg). Dan is het niet zo gek. Maar als je op je 16e een One Night Stand gaat hebben ofzo vind ik wel een beetje snel
Ditquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:09 schreef IrCute het volgende:
Dan zeg je; ik ben nog maagd. Niks om je voor te schamen.
Dat vind ik meer een fout van de jongen van 17quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:14 schreef standbyme het volgende:
[..]
Hm, vind ik nog steeds een beetje vroeg. Een vriendin van me had een relatie toen ze 12 was met een jongen van 17, had seks met hem na 2 weken en na 3 weken ofzo ging 't uit.
Hoeveel van je vriendinnen is nog samen met de jongen waarmee ze seks hadden? Dan zeg je gewoon "Ik ben nog maagd, wil niet zomaar seks, maar met een jongen die ook na de seks nog bij me blijft. "quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:05 schreef Zwadberg het volgende:
[..]
Ik dat het gemiddelde in de binnenlanden van Afrika wel in de enkele cijfers looptquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:18 schreef RetRy32 het volgende:
Wereldwijd verliezen mensen hun maagdelijkheid als ze gemiddeld 17,3 jaar oud zijn. In Ijsland zijn mensen het jongst. Hier worden de mensen ontmaagd als ze gemiddeld 15,6 jaar oud zijn.
Correctie: zij zeggen dat ze allemaal geen maagd meer zijn.quote:te]Op vrijdag 8 november 2013 07:51 schreef Zwadberg het volgende:
Mijn vriendinnen zijn allemaal ongeveer van dezelfde leeftijd en zijn geen maagd meer.
waarom zou je dat niet willen? Wat is daar erg aanquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:39 schreef HotSummerNight het volgende:
Ik zou me pas druk maken als ik aan de boven grens zou zitten (17) maar daar heb je nog een jaartje voor, mocht je over een jaar nogsteeds maagd zijn, dan zou ik wat gemakkelijker worden in het kiezen van je relatie dan begint het toch wel wat lastig te worden. Hoe ouder je wordt hoe meer schaamte er rust op dit onderwerp.
Stel je voor dat je op je 18de een relatie krijgt en moet bekennen dat je maagd bent, dat wil je toch niet? Of erger nog dat je het probeert te verbergen (wat toch wel uit komt)
Niet zo geforceerd maar ik zou me er wel druk om gaan maken ja, stel dat je straks 22 bent en eindelijk een vriendje hebt en hij er achter komt dat je nog maagd bent, dat is toch gewoon triest?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
waarom zou je dat niet willen? Wat is daar erg aan
Het alternatief is dus volgens jou zodra je richting de 18 gaat om maar geforceerd sex te hebben / je te laten ontmaagden door een of andere gozer ''omdat je echte vriendje na je 18e dit van je verwacht''? wat een onzin
Meteen de eerste regel van jouw link:quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:00 schreef Zwadberg het volgende:
quote:Nergens wordt zoveel over gelogen als over de leeftijd waarop iemand ontmaagd is.
Dat jij zo denkt, dat is triest.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:56 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Niet zo geforceerd maar ik zou me er wel druk om gaan maken ja, stel dat je straks 22 bent en eindelijk een vriendje hebt en hij er achter komt dat je nog maagd bent, dat is toch gewoon triest?
Nee het is vast beter om op je 18e jaar al uitgewoond te zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:39 schreef HotSummerNight het volgende:
Ik zou me pas druk maken als ik aan de boven grens zou zitten (17) maar daar heb je nog een jaartje voor, mocht je over een jaar nogsteeds maagd zijn, dan zou ik wat gemakkelijker worden in het kiezen van je relatie dan begint het toch wel wat lastig te worden. Hoe ouder je wordt hoe meer schaamte er rust op dit onderwerp.
Stel je voor dat je op je 18de een relatie krijgt en moet bekennen dat je maagd bent, dat wil je toch niet? Of erger nog dat je het probeert te verbergen (wat toch wel uit komt)
Nee, dit beeld wat je hebt, dát is triest.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:56 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Niet zo geforceerd maar ik zou me er wel druk om gaan maken ja, stel dat je straks 22 bent en eindelijk een vriendje hebt en hij er achter komt dat je nog maagd bent, dat is toch gewoon triest?
......................... really ..................quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:56 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:39 schreef HotSummerNight het volgende:
ja idd, jongeren zeggen dat vaak ook onterecht. 16 is echt hartstikke jong nog, niks ergs aan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Correctie: zij zeggen dat ze allemaal geen maagd meer zijn.
Laat je daar vooral niet door van de wijs brengen
wat dan? nou, dan ga je dood natuurlijk, automagisch, als je maagd bentquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:05 schreef Zwadberg het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:11 schreef Speedball het volgende:
16 en maagd is totaal niet raar!Als je het niet raar vindt waarom zeg je dan "ik was pas" ?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ''pas'' in deze niet verwijst naar raar maar naar de leeftijd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als je het niet raar vindt waarom zeg je dan "ik was pas" ?!
Meid maak je niet druk. Een hoop van die vriendinnen van jou zijn al aan seks begonnen voordat ze het echt zelf wilde. Zodat ze nu kunnen zeggen dat ze ''het'' al gedaan hebben. Waarschijnlijk met een jongen die ze niet eens echt zien zitten en er ook totaal niets van bakt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:00 schreef Zwadberg het volgende:
Leuk hoe je statistiek kunt verneuken. Niks gemiddelde leeftijd, maar leeftijd waarop de helft ontmaagd is. Dus voor elke 16,7-jarige ontmaagde loopt een 16,7-jarige maagd rond.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:00 schreef Zwadberg het volgende:
Als je vrienden groep 20 man groot is, dan hebben er 10 meisjes voor hun 16,7 al sex gehad... nu idd nog niets aan de hand,quote:Op zondag 10 november 2013 00:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Leuk hoe je statistiek kunt verneuken. Niks gemiddelde leeftijd, maar leeftijd waarop de helft ontmaagd is. Dus voor elke 16,7-jarige ontmaagde loopt een 16,7-jarige maagd rond.
En er zijn te veel pubers die zich door het vertekenen van deze statistiek zorgen maken omdat ze denken dat het niet normaal is om na je16,7e nog maagd te zijn.
Nee. Dat zou het mediaan zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 00:41 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Als je vrienden groep 20 man groot is, dan hebben er 10 meisjes voor hun 16,7 al sex gehad... nu idd nog niets aan de hand,
Ik werd ontmaagd op mijn 21ste omdat ik wou wachten voor je juste persoon.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:51 schreef Zwadberg het volgende:
Is het raar, om maagd te zijn op je 16e en als meisje? Wat zeggen jullie/zouden jullie zeggen wanneer er zoiets ter sprake komt?
Wat is dit dan weer. Hoe meer 'sletjes', hoe beter.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:47 schreef Sapstengel het volgende:
Wees blij dat je nog maagd bent en geen sletje. Het beste blijf je gewoon maagd totdat je de ware hebt gevonden. Bezwijk niet onder de sociale druk
Er zijn al teveel sletjes in Nederland.quote:Op zondag 10 november 2013 21:49 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer. Hoe meer 'sletjes', hoe beter.
Jij bent echt de droom van iedere geile puber.quote:Op zondag 10 november 2013 00:41 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Als je vrienden groep 20 man groot is, dan hebben er 10 meisjes voor hun 16,7 al sex gehad... nu idd nog niets aan de hand,
ben je 18 dan hebben 18 van de 20 al sex gehad, je wil toch niet bij die sneue minderheid horen (waar vooral de paardekutjes en lelijke meisjes in zitten) nu hoeft TS nog geen sex te hebben maar zoals ik al eerder aan gegeven heb is het verstandig om na haar 17de toch echt eens wat minder selectief te worden. Het is niet alsof je gaat trouwen met de kerel die je ontmaagd, dat is in 0,0000001% (christelijk?) Komop meid, geniet van je vrijheid, trouwen kan ook als je 28 bent
"Ik wacht op de ware"
Jij denkt wss dat met het wel of niet sletje zijn de kwaliteit van de vrouw veranderd, niet waar.quote:Op zondag 10 november 2013 21:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er zijn al teveel sletjes in Nederland.
Ja de kwaliteit verandert en ook de kwaliteit van hun moralen. Sletjes die ouder worden zijn alsnog vroeger sletjes geweest. Ook al zijn ze nu meer monogaam, ze zijn al vervuild.quote:Op zondag 10 november 2013 22:01 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Jij denkt wss dat met het wel of niet sletje zijn de kwaliteit van de vrouw veranderd, niet waar.
Het enigste wat er veranderd is hoeveel de gemiddelde gast er in zijn bed kan krijgen.
Of wil jij in heel je jeugd (laten we zeggen tot 30) slechts enkele vriendinnetjes waarmee je schattig mee naar de bios mee kan gaan en mee kan knuffelen terwijl je samen een avondje X-factor kijkt? lol
Op een gegeven moment worden de sletjes ouder en kunnen ze het sletje zijn niet meer permitteren en dan worden ze vanzelf meer monogaam. Dat jongere vrouwen/meisjes sletjes zijn geeft dus alleen maar voordelen.
Hoezo vervuild? Kan je dat praktisch uitleggen?quote:Op zondag 10 november 2013 22:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja de kwaliteit verandert en ook de kwaliteit van hun moralen. Sletjes die ouder worden zijn alsnog vroeger sletjes geweest. Ook al zijn ze nu meer monogaam, ze zijn al vervuild.
Vervuild met zonden en slecht gedrag.quote:Op zondag 10 november 2013 22:10 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Hoezo vervuild? Kan je dat praktisch uitleggen?
Dan vind je mij waarschijnlijk ook een man die vervuilt is met zonden en slecht gedrag en is er niets anders te zeggen dan dat jij meer van de liefde ben en minder van de lust.quote:Op zondag 10 november 2013 22:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vervuild met zonden en slecht gedrag.
Ik was pas 19 toen ik er uberhaupt een beetje mee bezig ging zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 00:41 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
ben je 18 dan hebben 18 van de 20 al sex gehad, je wil toch niet bij die sneue minderheid horen (waar vooral de paardekutjes en lelijke meisjes in zitten) nu hoeft TS nog geen sex te hebben maar zoals ik al eerder aan gegeven heb is het verstandig om na haar 17de toch echt eens wat minder selectief te worden. Het is niet alsof je gaat trouwen met de kerel die je ontmaagd, dat is in 0,0000001% (christelijk?) Komop meid, geniet van je vrijheid, trouwen kan ook als je 28 bent
"Ik wacht op de ware"
Keihard DIT dus.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Correctie: zij zeggen dat ze allemaal geen maagd meer zijn.
Laat je daar vooral niet door van de wijs brengen
Realiseer je dat 'gemiddelde' betekent dat er net zoveel mensen boven die leeftijd zitten als eronder hé. Niet dat iedereen het precies op die leeftijd ineens gaat doen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:00 schreef Zwadberg het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:39 schreef HotSummerNight het volgende:
Wat een domme hoer ben jij. Alles doen om maar sociaal geaccepteerd te worden.quote:Op zondag 10 november 2013 00:41 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
"Ik wacht op de ware"
Ligt er maar net aan over welke leeftijdsgroep je het hebt. <20 geef ik je gelijk, maar zodra je in de leeftijdsgroep van 21 - 25 zit, wordt er wel van je verwacht dat je geen maagd bent en enige ervaring hebt op seksgebied.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:28 schreef BenX_95 het volgende:
Heel veel jongens willen stiekem nog een maagd voor hun relatie, omdat ze zich de enige willen voelen. Hoe hypocriet dit ook is, dat wordt toch vaak aangehaald. Begin er niet te vroeg mee, dat verpest je hele idee bij seks. Ikzelf vind seks op je 16de erg vroeg, maar dat ben ik.
Je hebt zoveel mensen met 'ervaring' die er niets van bakken dat het mij echt niet uit zou maken. (21+)quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:05 schreef Motorbass het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan over welke leeftijdsgroep je het hebt. <20 geef ik je gelijk, maar zodra je in de leeftijdsgroep van 21 - 25 zit, wordt er wel van je verwacht dat je geen maagd bent en enige ervaring hebt op seksgebied.
Er is niet een ding wat iedereen goed of lekker vindt. Daardoor kan het zijn dat je elkaar nog wat moet bijsturen om te laten merken wat je nou fijn vindt. Daarbij is enige ervaring met het "seksspel" wel gewenst.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:24 schreef Kroovy het volgende:
[..]
Je hebt zoveel mensen met 'ervaring' die er niets van bakken dat het mij echt niet uit zou maken. (21+)
Als je met mensen bent met wie je elke dag omgaat (groepsgevoel) dan is de druk om mee te doen erg groot. Meeste individuen doen maar mee omdat ze anders erbuiten vallen en daar alles voor willen doen. Je maagdelijkheid verliezen is geen goedkoop wedstrijdje.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:21 schreef Amarantha het volgende:
16 en dan al druk maken of het normaal is of je nog maagd bent?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |