abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133032994
Laatst had ik een gesprek met een aantal vriendinnen waar 'seks' ineens het onderwerp werd, hier voel ik me nogal ongemakkelijk bij omdat ik nog maagd ben. Mijn vriendinnen zijn allemaal ongeveer van dezelfde leeftijd en zijn geen maagd meer. Op een gegeven moment ging het gesprek over mij, toen heb ik snel gedaan of mijn neus bloedde en deed er vrij nonchalant over.

Is het raar, om maagd te zijn op je 16e en als meisje? Wat zeggen jullie/zouden jullie zeggen wanneer er zoiets ter sprake komt?

Ik heb geen oudere broers of zussen met wie ik zoiets kan bespreken, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
pi_133033030
Voor het geval je geen grappenmaker bent :P, ja, dat is normaal. Meer dan normaal zelfs ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133033056
Lijkt me normaal om op je 16e nog maagd te zijn maar de leeftijd waarop jeugd begint met seks is flink gezakt sinds ik 16 was.
Als je er nog niet klaar voor bent, ben je er nog niet klaar voor. Ik zou zeker niet aan seks beginnen om er bij te willen horen, daar kun je flink door in de problemen raken.
En als je er toch aan wilt beginnen doe het dan in ieder geval veilig en met iemand die je vertrouwd en dus niet zomaar een willekeurige jongen na een feestje.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_133033074
@bijdehand, nee ik meen het.

De gemiddelde ontmaagdingsleeftijd is 16,7 jaar (http://gemiddeldgezien.nl/sex/gemiddelde-leeftijd-ontmaagding), maar als ik klasgenoten hoor praten, dan klinkt het alsof ze er alles vanaf weten...
  vrijdag 8 november 2013 @ 08:04:01 #5
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133033104
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:00 schreef Zwadberg het volgende:

De gemiddelde ontmaagdingsleeftijd is 16,7 jaar (http://gemiddeldgezien.nl/sex/gemiddelde-leeftijd-ontmaagding), maar als ik klasgenoten hoor praten, dan klinkt het alsof ze er alles vanaf weten...
Stoerdoenerij is dat natuurlijk. De mensen met de grootste mond hebben het minste gedaan. :P
pi_133033108
Dat is heel normaal.
pi_133033110
quote:

Op mijn 16e wist ik er zogenaamd ook alles van _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133033132
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Op mijn 16e wist ik er zogenaamd ook alles van _O-
Maar ze hebben het ook gewoon echt gedaan. Ik ga niet hierom met de eerstvolgende jongen seks hebben, maar het voelt toch wel vreemd... Wat zouden jullie zeggen als het gesprek ineens over seks gaat en ze jou aankijken?
  vrijdag 8 november 2013 @ 08:07:09 #9
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_133033145
quote:

Zeggen en doen is een groot verschil, maargoed ik ben ook nog maagd terwijl er al een groot gedeelte al seks heeft gehad
  vrijdag 8 november 2013 @ 08:08:50 #10
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133033161
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:05 schreef Zwadberg het volgende:

[..]

Maar ze hebben het ook gewoon echt gedaan. Ik ga niet hierom met de eerstvolgende jongen seks hebben, maar het voelt toch wel vreemd... Wat zouden jullie zeggen als het gesprek ineens over seks gaat en ze jou aankijken?
Was je er bij toen ze het deden? Ze doen gewoon alsof natuurlijk.
Een aantal zullen het vast hebben gedaan maar heus niet iedereen.
pi_133033169
quote:

[..]

Dan zeg je; ik ben nog maagd. Niks om je voor te schamen.
pi_133033193
quote:

[..]

Nou, waar ze zich mee bemoeien? :P
Ik snap dat het vervelend is als ze erover praten en zich dan naar jou keren, maar 16 is écht nog best jong. Ik snap niet altijd waarom maagd zijn nou zó erg is..? Ben zelf 18 en ook nog maagd, soms krijg je inderdaad opmerkingen van: 'en wordt het niet eens tijd?', maar ik wacht liever op iemand waarmee ik het echt wil doen dan een random jongen in de kroeg.

En oja, mensen overdrijven alles natuurlijk. Niet alles wat ze zeggen is waar, dus je moet je vooral niet schamen.
Somewhere between a mistress and commitment...
  vrijdag 8 november 2013 @ 08:13:41 #13
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133033205
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:12 schreef standbyme het volgende:

[..]

Nou, waar ze zich mee bemoeien? :P
Ik snap dat het vervelend is als ze erover praten en zich dan naar jou keren, maar 16 is écht nog best jong. Ik snap niet altijd waarom maagd zijn nou zó erg is..? Ben zelf 18 en ook nog maagd, soms krijg je inderdaad opmerkingen van: 'en wordt het niet eens tijd?', maar ik wacht liever op iemand waarmee ik het echt wil doen dan een random jongen in de kroeg.
Ja maar de meeste mensen die vroeg ontmaagd zijn hadden toen ook een relatie (vroeg). Dan is het niet zo gek. Maar als je op je 16e een One Night Stand gaat hebben ofzo vind ik wel een beetje snel :P
pi_133033215
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:13 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ja maar de meeste mensen die vroeg ontmaagd zijn hadden toen ook een relatie (vroeg). Dan is het niet zo gek. Maar als je op je 16e een One Night Stand gaat hebben ofzo vind ik wel een beetje snel :P
Hm, vind ik nog steeds een beetje vroeg. Een vriendin van me had een relatie toen ze 12 was met een jongen van 17, had seks met hem na 2 weken en na 3 weken ofzo ging 't uit. :')
Somewhere between a mistress and commitment...
  vrijdag 8 november 2013 @ 08:17:01 #15
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133033238
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:09 schreef IrCute het volgende:
Dan zeg je; ik ben nog maagd. Niks om je voor te schamen.
Dit :).
Het is toch op zich ook geen prestatie om met iemand het bed in te duiken? Ik vind het veel respectabeler als je daarmee wacht tot je iemand hebt gevonden waarmee het goed voelt, ongeacht of je dan 16 bent, 22 of misschien pas 30.
KuikenGuppy
pi_133033257
Wereldwijd verliezen mensen hun maagdelijkheid als ze gemiddeld 17,3 jaar oud zijn. In Ijsland zijn mensen het jongst. Hier worden de mensen ontmaagd als ze gemiddeld 15,6 jaar oud zijn.

_O_
pi_133033264
The more they know the slower they go
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 8 november 2013 @ 08:20:54 #18
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_133033281
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:14 schreef standbyme het volgende:

[..]

Hm, vind ik nog steeds een beetje vroeg. Een vriendin van me had een relatie toen ze 12 was met een jongen van 17, had seks met hem na 2 weken en na 3 weken ofzo ging 't uit. :')
Dat vind ik meer een fout van de jongen van 17 :P Ook van jouw vriendin trouwens want na een paar weken al op die leeftijd. Wij wachtten echt een half jaar ofzo.

Ik had op mijn 15e een relatie en seks op mijn 16e. Toch tot m'n 18e die relatie gehouden. Dan vind ik het niet echt te vroeg maar ik snap je punt wel met die vriendin van je.
pi_133033424
Nou ik wil je wel helpen hoor :P

Nee maar serieus, het is compleet normaal om nog maagd te zijn.
Het klopt wel dat de leeftijd steeds meer naar beneden glijdt qua wanneer het de eerste keer is.

Dat is een trend die je wereldwijd ziet.
Wellicht niets meer dan een trend of wellicht vanwege allerlei invloeden vanuit de media of peerpressure of simpelweg omdat mensen sneller volwassen lijken te worden mede dankzij een steeds harder wordende peni.. um maatschappij.
pi_133033468
quote:

[..]

Hoeveel van je vriendinnen is nog samen met de jongen waarmee ze seks hadden? Dan zeg je gewoon "Ik ben nog maagd, wil niet zomaar seks, maar met een jongen die ook na de seks nog bij me blijft. "

Dan voelt de helft zich waarschijnlijk een goedkope slet en vragen ze nooit meer iets.
  Redactie Frontpage vrijdag 8 november 2013 @ 08:38:31 #21
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_133033469
Niets raars aan meid, en uit mijn ervaring zijn de mensen met de grootste bek, degenen die het meest overdrijven.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_133033546
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:18 schreef RetRy32 het volgende:
Wereldwijd verliezen mensen hun maagdelijkheid als ze gemiddeld 17,3 jaar oud zijn. In Ijsland zijn mensen het jongst. Hier worden de mensen ontmaagd als ze gemiddeld 15,6 jaar oud zijn.

_O_
Ik dat het gemiddelde in de binnenlanden van Afrika wel in de enkele cijfers loopt :')

Maar OT: Niks geks aan dus. Ik was 17.
Denk dat het er ook erg aan ligt met wie je omgaat als je zo eens een rondje met je ogen de klas doorloopt.
Forcefield City Bewoner
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:21:31 #23
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_133034123
Niet ongebruikelijk. ^O^
Mij mag je er voor wakker maken.
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:39:42 #24
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_133034542
Ik zou me pas druk maken als ik aan de boven grens zou zitten (17) maar daar heb je nog een jaartje voor, mocht je over een jaar nogsteeds maagd zijn, dan zou ik wat gemakkelijker worden in het kiezen van je relatie dan begint het toch wel wat lastig te worden. Hoe ouder je wordt hoe meer schaamte er rust op dit onderwerp.

Stel je voor dat je op je 18de een relatie krijgt en moet bekennen dat je maagd bent, dat wil je toch niet? Of erger nog dat je het probeert te verbergen (wat toch wel uit komt)
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
  Boks-Chick vrijdag 8 november 2013 @ 10:13:41 #25
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_133035232
quote:
te]0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 07:51 schreef Zwadberg het volgende:
Mijn vriendinnen zijn allemaal ongeveer van dezelfde leeftijd en zijn geen maagd meer.
Correctie: zij zeggen dat ze allemaal geen maagd meer zijn.
Laat je daar vooral niet door van de wijs brengen :+
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')