Nu maak je me nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:06 schreef mujentas het volgende:
Ik had nog een mooie over de wachtrijcoach
Wat een baas 0:25, trapt die deur even lekker in..quote:
1:13quote:
Die container rechts middenquote:
Is puur voor de veiligheid. Praktijk wijst uit dat het vaker mis gaat wanneer je hem duwt dan wanneer je de container trekt. Bij ons in ieder geval.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:24 schreef d4v1d het volgende:
Trouwens vraagje.
In de handboeken staat dat je containers moet duwen ipv trekken. Maar hoe zie ik dan waar ik heen ga zonder klanten omver te rijden of de actiekop overhoop te rijden?
Hier trek ik meestal ook ja, soms met een collega erachter als die niks te doen heeft.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
Is puur voor de veiligheid. Praktijk wijst uit dat het vaker mis gaat wanneer je hem duwt dan wanneer je de container trekt. Bij ons in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh, jij ook al?quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die ene met de stoeptegels voor de deur.
Er schijnt ook 2x per dag een vrachtwagen te komen.quote:
Oh, dat is dan een andere AHquote:Op vrijdag 8 november 2013 02:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er schijnt ook 2x per dag een vrachtwagen te komen.
Klopt, goeie combo inderdaad. Scheelt weer een keer lopen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hier trek ik meestal ook ja, soms met een collega erachter als die niks te doen heeft.
Een halve container trekken en een lege container (voor restanten) duwen gaat ook wel. )
Moet jij niet aan het werk?quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
Klopt, goeie combo inderdaad. Scheelt weer een keer lopen.
Oh. Dat was ik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:35 schreef Schuimpjes het volgende:
Wanneer ga ik nou eens leren dat in "onbekende" telefoontjes op 4 uur 's nachts niet moet opnemen?
Heet jij Johan van G4S alarmcentrale dan?quote:
Hij stond nog stijf van de week energy en kon niet slapen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wat doe jij om 04:37 trouwens nog op FOK!???
Succes vandaag!quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Heet jij Johan van G4S alarmcentrale dan?
Anyway, heb mij twee uur verslapen en moet nog een rijden naar stage
Uiteraard was het vals. Was alarm in 1 zone, dan weet je op voorhand al dat er weinig tot niets aan de hand is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:13 schreef donald500 het volgende:
[..]
Succes vandaag!
Was het vals alarm?
Aha, een soort stof / knoflook verhaal dus, zoals van Einchstein vorige week geloof ik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Uiteraard was het vals. Was alarm in 1 zone, dan weet je op voorhand al dat er weinig tot niets aan de hand is.
Sprak daarnet even de ASM en die dacht dat het kwam omdat er tasje van de verwarming in het kantoor was gevallen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:17 schreef donald500 het volgende:
[..]
Aha, een soort stof / knoflook verhaal dus, zoals van Einchstein vorige week geloof ik.
Beste bak met geldquote:
Woow, dat is bijna het dubbele.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:57 schreef Schuimpjes het volgende:
83,25 uur gewerkt (inclusief toeslagen) bij een contract van 48 uur
Gewerkt is 54 uur.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:10 schreef donald500 het volgende:
[..]
Woow, dat is bijna het dubbele.
Zoveel zieke (TL's) rondlopen?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:42 schreef ikbenschipper het volgende:
Fijn ze hebben een fout gemaakt.
De philips tv''s en koffieapparaten gaan toch niet retour mogen in de ronde..
Het zou ze sieren om ze toch retour te nemenquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:42 schreef ikbenschipper het volgende:
Fijn ze hebben een fout gemaakt.
De philips tv''s en koffieapparaten gaan toch niet retour mogen in de ronde..
Inderdaad. Godver wat is het systeem weer traagquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:33 schreef Fivel het volgende:
Als iedereen eventjes straks zijn loonstrook gaat bekijken, dan kan ik nu inloggen. Uiteraard een server error.
Standaard op zondag werkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En ik werk altijd op zondag. Dus dat levert 100% extra op
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:40 schreef d4v1d het volgende:
Vanochtend vroeg mn zusje of ik morgen kon invallen voor iemand die zij kent die in hetzelfde filiaal werkt. Nu heb ik blijkbaar ja gezegdKan me er helemaal niks van herinneren en volgensmij sliep ik gewoon
Het probleem is dat ik morgen al werkquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:04 schreef donald500 het volgende:
[..]Bekijk het positief, weer extra salaris de volgende keer.
Oh zo!quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik morgen al werkIk kan moeilijk dubbel werken. Nja, zal de TL ook wel doorhebben hoop ik.
Dus je valt bijv. in voor iemand van 11 tot 14 terwijl je zelf al 11 tot 14 moet werken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik morgen al werkIk kan moeilijk dubbel werken. Nja, zal de TL ook wel doorhebben hoop ik.
Laatste geval is al een paar keer voor gekomen. Nu is het het eerste gevalquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:08 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dus je valt bijv. in voor iemand van 11 tot 14 terwijl je zelf al 11 tot 14 moet werken?
Of val je in van 11 tot 14 en werk je zelf van bijv. 18 tot 20?
Laatste geval kan gewoon. Dubbele dienst komt wel vaker voor. In het eerste geval moet je 2x zo hard werken, oftewel 2x zoveel AH basic Energy drinken...
Is gewoon een klasgenoot.quote:
Hoofdcaissière is ook geen officiële functie bij AHquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:14 schreef OudeBok het volgende:
Ik ben te lief voor m'n werk. Nu alweer spijt dat ik een paar minuten geleden ja heb gezegd om twee uur eerder te komen werken. 15-20 nu, verdomme. Zou me geen reet moeten bommen of het druk is of niet als ik niet werk, maar ik denk dat ik ergens een mentale omslag heb gemaakt en echt wil laten zien dat ik wil doorstromen naar de counter en me daarom dik inzet elke keer (natuurlijk ook melding van gemaakt).
Overigens, wat is nu het echte equivalent van de eerste medewerker bij de meeste supermarkten bij de AH? Als ik het TL noem schijnt iedereen in de war te raken met hoofdcaissière, waarvan er bij de meeste supermarkten maar 1 is. Iemand?
Ah, dus het is gewoon TL bij alles wat opent, sluit en gewoon leiding geeft aan de kassaquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:20 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Hoofdcaissière is ook geen officiële functie bij AH
Doen jullie wel mee aan het besturingsmodel?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:21 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ah, dus het is gewoon TL bij alles wat opent, sluit en gewoon leiding geeft aan de kassa. Duidelijk!
Wij hebben volgens mij alleen caissière - TL - ASM - SM als chain-of-command, met één FT TL die wel als hoofdcaissière fungeert. Verschil is dat TLs los van haar geen TL naambordje dragen en ook geen aangepaste kleding.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Doen jullie wel mee aan het besturingsmodel?
Vroeger was hoofdcaissière namelijk wel een functie.
Die hoofdcaissière is zeker zo'n bejaarde van diep in de 50 die bij het inventaris hoortquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:27 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Wij hebben volgens mij alleen caissière - TL - ASM - SM als chain-of-command, met één FT TL die wel als hoofdcaissière fungeert. Verschil is dat TLs los van haar geen TL naambordje dragen en ook geen aangepaste kleding.
Nope, vrij jong nog. Schat d'r zo eind dertig, begin veertig en ze is enorm scherp en opgewekt. Al onze bejaarden zijn eruit gegooid en we werken met een vrije jonge ploeg van ik schat zo rond de 21 gemiddeld.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:30 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die hoofdcaissière is zeker zo'n bejaarde van diep in de 50 die bij het inventaris hoort
Heb je geen school o.i.d.?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:43 schreef MehMeeeh het volgende:
104,25 gewerkt, en ik ben zelfs een week op vakantie geweest![]()
Edit: en dat met een 8uur / week contractje
Volgensmij was daar een wet voor maar die is ooit versoepeld en dan krijg je dit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:02 schreef OudeBok het volgende:
Well played C1000, well played:
"Vindt u uw privégegevens inruilen voor meer korting ook zo vervelend? Daarom geven wij korting zonder kaart!" Iets in die strekking. Mooie reclame. C1000 blijft voor mij wel de ultieme supermarkt, maar dat helhok van een Jumbo is er bij ons in de plaats voor gekomen. Sinds wanneer is het overigens gebruikelijk om nogal 'op de man te spelen' bij reclames in Nederland?
Ja, dat lijkt mij basiskennis te zijn ja.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:24 schreef bigbass het volgende:
Tl vka komt naar me toe dat een product van mijn afdeling niet scant en ze de prijs niet weet. Moet ik langs komen om een t-correctie te doen. Dat is toch basiskennis voor een tl? Ze hebben ook gewoon een terminal liggen daar...
Tijd voor een tl-correctie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:24 schreef bigbass het volgende:
Tl vka komt naar me toe dat een product van mijn afdeling niet scant en ze de prijs niet weet. Moet ik langs komen om een t-correctie te doen. Dat is toch basiskennis voor een tl? Ze hebben ook gewoon een terminal liggen daar...
Volgensmij had tie maar 1x in de week les, no?quote:
Meer winkels last van, actie wordt verlengd staat op plaza. Niemand die het na 11 november nog gaat kopen, maar goed. Duurt bij ons vaak maandje voordat alles weer weg is, af en toe lokale prijs. Is niet anders.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:21 schreef UncleSam het volgende:
Hebben jullie ook zo onwijs veel Haribo/Fruittella over? Het blijft maar onbesteld te worden ingestuwd, we hebben nu 2 RAD's, 1 impulsmand en en volle container achter staan!
Ik had vanmorgen per ongeluk bij jullie filiaal afgetekend op het manifest ipv ons eigen vakje.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:21 schreef UncleSam het volgende:
Hebben jullie ook zo onwijs veel Haribo/Fruittella over? Het blijft maar onbesteld te worden ingestuwd, we hebben nu 2 RAD's, 1 impulsmand en en volle container achter staan!
Heb ik ook wel 's, irritantquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:11 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen per ongeluk bij jullie filiaal afgetekend of het manifest ipv ons eigen vakje.
Faal
Gelukkig hebben we 90% van de tijd een vrachtwagen voor ons alleen. Hoeft de chauffeur ook niet eerst met retouren te kloten voordat die begint met lossen.quote:
Oja dat bericht had ik even gemist. De Unox rookworsten en soepen worden ook verlengd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:24 schreef Fivel het volgende:
[..]
Meer winkels last van, actie wordt verlengd staat op plaza. Niemand die het na 11 november nog gaat kopen, maar goed. Duurt bij ons vaak maandje voordat alles weer weg is, af en toe lokale prijs. Is niet anders.
Diepvries, vers of HB?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:11 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen per ongeluk bij jullie filiaal afgetekend op het manifest ipv ons eigen vakje.
Faal
Nee. Tuurlijk niet. Want?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:39 schreef Teslynd het volgende:
Gaat het biologische vlees en kip uit het assortiment?
Er is laatst wel een wijziging het assortiment geweest. Het kan dus zijn dat het product dat je zoekt niet meer in jouw winkel verkrijgbaar is. Er is hierbij gekeken naar aankooppatronen maar ook naar de buurt waarin de winkel staat.quote:
Hmm nu wel. Net kwam ik niet verder dan inloggen. Kreeg ik ook "Deze webpagina is niet beschikbaar"quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:03 schreef mujentas het volgende:
[..]
Werkt hier gewoon hoor?
https://plaza.etos.nl/store_rendering_p2/wps/myportal/ahplaza
Komt omdat er een redirect zit als je op plaza.etos.nl inlogt naar plaza.ah.nl. Als je die link aanklikt dan vindt er geen redirect plaats en blijf je op het etos domeinquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hmm nu wel. Net kwam ik niet verder dan inloggen. Kreeg ik ook "Deze webpagina is niet beschikbaar"
Ah, even bookmarken danquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:07 schreef mujentas het volgende:
[..]
Komt omdat er een redirect zit als je op plaza.etos.nl inlogt naar plaza.ah.nl. Als je die link aanklikt dan vind er geen redirect plaats en blijf je op het etos domein
Mhaw tot nog toe heb ik het gevoel dat het toch beter gaat dan ik verwacht had.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:21 schreef UncleSam het volgende:
Serieus?quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:51 schreef OudeBok het volgende:
M'n favo TL haar contract wordt niet verlengd wegens het 1 keer niet naar een ID vragen. Voor mij wel een mogelijkheid misschien haar plek op te vullen... Eens even met 'hoofd'TL over hebben.
TL's met een tijdelijk contract.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:51 schreef OudeBok het volgende:
M'n favo TL haar contract wordt niet verlengd wegens het 1 keer niet naar een ID vragen. Voor mij wel een mogelijkheid misschien haar plek op te vullen... Eens even met 'hoofd'TL over hebben.
Dat is vast niet de reden van het niet verlengen van het contract, of in ieder geval niet de enige reden.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:51 schreef OudeBok het volgende:
Hoor je dan niet gewoon eerst een (officiële?) waarschuwing te krijgen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:51 schreef OudeBok het volgende:
Kun je meteen kijken of Ferry nog een beetje doorwerkt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 08:11 schreef Schuimpjes het volgende:
Zometeen naar de XL Ede voor de eerste dag van de 2-daagse HOMAG-training.
Ga hem binnenkort ook volgen!quote:Op zaterdag 9 november 2013 08:11 schreef Schuimpjes het volgende:
Zometeen naar de XL Ede voor de eerste dag van de 2-daagse HOMAG-training.
Het is nooit echt verboden natuurlijk, maar je bent nogal afhankelijk van waar je werkt. En vooral wat je toegevoegde waarde is, natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:58 schreef Kadooosh het volgende:
Komt het eigenlijk nog voor, iemand na zijn 21ste contract verhoging geven?
Of mag dat echt niet meer?
Oh ik dacht dat het inmiddels ongeveer verboden was. Zal dan wel niet mogen omdat wij al redelijk veel 30+ fulltimers hebben. Mijn sm wil het zelf wel zegt hij maar het mag niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is nooit echt verboden natuurlijk, maar je bent nogal afhankelijk van waar je werkt. En vooral wat je toegevoegde waarde is, natuurlijk.
2 jaar terug kreeg ik het nog, al was dat denk ik meer een (voor mij gelukkige en voor de ah ongelukkige) samenloop van omstandigheden en een opvolging van goede en minder goede asm's in ons filiaalquote:Op zaterdag 9 november 2013 09:58 schreef Kadooosh het volgende:
Komt het eigenlijk nog voor, iemand na zijn 21ste contract verhoging geven?
Of mag dat echt niet meer?
Ze zei van niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Serieus?zal wel wat meer achter zitten mag ik hopen?
Tsja, ons filiaal is apart. We hebben er dacht ik maar twee van de 5 met echt een vast contract.quote:Op zaterdag 9 november 2013 03:38 schreef exelletor het volgende:
[..]
TL's met een tijdelijk contract.
Bij ons worden nieuwe caissières in principe aangenomen door onze 'hoofdcaissière'. Officieel bestaat die functie niet, maar er is wel 1 persoon met de BIJNA absolute verantwoordelijkheid over de afdeling. De (A)SM bemoeit zich er vrijwel niet mee bij ons en alles gaat via haar.quote:Op zaterdag 9 november 2013 07:39 schreef SausDip het volgende:
[..]
Dat is vast niet de reden van het niet verlengen van het contract, of in ieder geval niet de enige reden.
Wij zijn zo streng in de selectie van TL's, dat als iemand door de selectie heen komt, wij deze persoon graag in ons filiaal wil houden. Deze persoon krijgt dan direct een onbepaalde tijd contract.
Hoofd TL heb je het ook over, hoe moet ik dat zien? Zijn TL's niet gelijkwaardig aan elkaar bij jullie? Klinkt me apart in de oren..
Vond ik ook..quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:21 schreef donald500 het volgende:
[..]
Hoor je dan niet gewoon eerst een (officiële?) waarschuwing te krijgen?
Dit is wel erg drastisch of ligt het aan mij?
Ik, op zaterdag werken..?quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Kun je meteen kijken of Ferry nog een beetje doorwerkt.
Is zeker niet exclusief, eronder staat ook dat ze volgend jaar persoonlijker worden omdat ze je nog niet kennen en het nu dus algemeen is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:32 schreef mujentas het volgende:
Ik vind de deal niet echt exclusief aangezien 1,5 miljoen mensen deze krijgen, maar misschien ligt het aan mij
Het is ook geen exclusieve deal voor jou, maar voor de producenten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:32 schreef mujentas het volgende:
Ik vind de deal niet echt exclusief aangezien 1,5 miljoen mensen deze krijgen, maar misschien ligt het aan mij
Vraag me sowieso af hoe je als producent in de bonus komt, of hoe je überhaupt in de AH komt te staan met je zooi. Kwestie van accountmanager naar het hoofdkantoor sturen ofzo?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is ook geen exclusieve deal voor jou, maar voor de producenten.
Betalen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vraag me sowieso af hoe je als producent in de bonus komt, of hoe je überhaupt in de AH komt te staan met je zooi. Kwestie van accountmanager naar het hoofdkantoor sturen ofzo?
Zo van "hier heb je ¤500.000, ik verstuur 1 miljoen repen chocolade naar jullie DC, de winst doen we 60/40"?quote:
Ongeveer. De details zijn natuurlijk geheim, maar het komt er op neer dat men tegen een gereduceerd tarief levert (en dus veel omzet maakt) en dan ook nog extra betaald om op een prominente plaats in de Bonus te komen of zelfs op tv. Iets in die richting.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo van "hier heb je ¤500.000, ik verstuur 1 miljoen repen chocolade naar jullie DC, de winst doen we 60/40"?
Aha.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Ongeveer. De details zijn natuurlijk geheim, maar het komt er op neer dat men tegen een gereduceerd tarief levert (en dus veel omzet maakt) en dan ook nog extra betaald om op een prominente plaats in de Bonus te komen of zelfs op tv. Iets in die richting.
En je portemonnee meenemenquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aha.
En stel dat ik een koekjesfabriek zo gek krijg om mijn recept te produceren en te verpakken, hoe komen mijn koekjes in de AH te staan (gewoon regulier, zonder bonus)? Moet ik dan met m'n beste maatpak naar Zaandam en pitchen?
Ook lekker!quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:44 schreef d4v1d het volgende:
Ik eet werkelijk nooit yorkham
Achterham
Flessen of de blikjes?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:04 schreef Deezertje het volgende:
ES cola is 10% duurder (4 cent). Alvast in aanloop naar AH basic zeker alleen was de verpakking nog niet vervangen...
Heel vreemd ja.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:28 schreef UncleSam het volgende:
Die zak bakkerskruidnoten in de Bonus folder ziet er wel heel raar uit. Soort van geshopped.
Fles.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:28 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Flessen of de blikjes?
Die zak bakkerskruidnoten in de Bonus folder ziet er wel heel raar uit. Soort van geshopped.
Wij hadden gisteren een voorraad van 130+ van de raspberry variantquote:Op zondag 10 november 2013 00:05 schreef exelletor het volgende:
Onbesteld toegevoegd 636750 15 Dairy drink raspberry fles 1
Onbesteld toegevoegd 636751 15 Dairy drink strawberry fles 6
Onbesteld toegevoegd 636752 15 Dairy drink peach fles 5
Onbesteld toegevoegd 636753 15 Skimmed chocolate milk fles 1
actierestanten vielen me alles mee.quote:Op zondag 10 november 2013 00:05 schreef exelletor het volgende:
Was een leuke avondje actie bouwen hier...
999:
- 2(?) karren witte reus + color reus, voorraad klopte ook niet meer
- een dolly aan WORP koekenpannen die wij niet verkopen
- paar dvd's waar we niks mee kunnen
- paar kratjes met random producten
- een dolly torres
Regulier:
- 2 karren Lay's
- 2 karren voedselbank actie
- een kar Lipton/Roocvicee
- een rolly snoep restanten
- meer dan een dolly torres/la tulipe en undurraga
- een dolly aan glorix/harpic/brise en andere zooi
Verder aardig wat verkade, bonduelle, jam en andere zooi. Omzet komt wss lager uit dan vorige week, dus komt ook lekker goed uit. Alleen nog volgende week die route 99 volhouden.
"quote:Verder trouwens gisteren ook dit gehad:
Hoeveel dozen waren er bij jullie in totaal ingezameld dan?quote:Op zondag 10 november 2013 03:47 schreef ikbenschipper het volgende:
Dorcas (actie voor oosteuropa en afrika) actie had ik zelfs te weinig van.
Wij kregen ook al een kar vol met dat spulquote:Op zondag 10 november 2013 00:05 schreef exelletor het volgende:
85quote:Op zondag 10 november 2013 12:23 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hoeveel dozen waren er bij jullie in totaal ingezameld dan?
Hier honderd, maar wel twee karren aan sperziebonen, suiker en andere ah basic/ah p&e zooi(alsof ze in Oekraine belangrijk vinden dat ze fairtrade etenquote:
welkomquote:Op zondag 10 november 2013 16:51 schreef SLP_ het volgende:
Hoi! Nieuwe AH-medewerker hier in een nieuwe AH-winkel
Wij hebben ieder jaar Dorcas inmiddels weet ik wel wat we moeten bestellen ervoor. Al had ik dit jaar meer besteld dan voorgaande jaren en was ik wederom gewoon los. Ze zijn zelfs eerder gestopt omdat de producten die in de pakketten konden zo goed als op waren in de winkel. Ik maak altijd keuzes met wat ik bestelquote:Op zondag 10 november 2013 17:02 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hier honderd, maar wel twee karren aan sperziebonen, suiker en andere ah basic/ah p&e zooi(alsof ze in Oekraine belangrijk vinden dat ze fairtrade eten) in het magazijn.
![]()
Trouwens, wat doe je als je teveel Unox soep hebt? Juist:
[ afbeelding ]
Is niet mijn winkel, wij gebruiken nog steeds geen DNAH houders bij de hb paden en ons omzet is een fractie van de omzet van de betreffende winkel.quote:Op zondag 10 november 2013 17:21 schreef ikbenschipper het volgende:
Wij hebben ieder jaar Dorcas inmiddels weet ik wel wat we moeten bestellen ervoor. Al had ik dit jaar meer besteld dan voorgaande jaren en was ik wederom gewoon los. Ze zijn zelfs eerder gestopt omdat de producten die in de pakketten konden zo goed als op waren in de winkel. Ik maak altijd keuzes met wat ik bestel
.
Maar ik had ook wel kunnen voorspellen dat hetgeen op de foto staat wat veel van het goede zou zijn (wij hadden van deze dingen 6 colli. Suiker, Olie, en rijst zijn vaak de hardlopers.
Mooie oefening voor de kerstperiode.quote:Zal de volgende drie weken flink aanpoten worden hier, de C1000 is dicht gegaan en wordt omgetoverd tot Jumbo. SM verwacht n omzet van dik 600.000, wordt leuk haha..
Normaal draaien we rond de 4 ton
Ik had 150 colli besteld. En dat was dus OPquote:Op zondag 10 november 2013 17:34 schreef exelletor het volgende:
[..]
Is niet mijn winkel, wij gebruiken nog steeds geen DNAH houders bij de hb paden en ons omzet is een fractie van de omzet van de betreffende winkel.Vond het wel een grappige manier om van Unox af te komen. Wij hebben trouwens ook elk jaar dorcas en hadden gisteren ongeveer dezelfde hoeveelheid verkocht als de voorgaande jaren. Waarom er gigantische hoeveelheden worden besteld, is mij een raadsel.
300 Dorcas hier.quote:Op zondag 10 november 2013 17:36 schreef ikbenschipper het volgende:
Ik had 150 colli besteld. En dat was dus OP
Haha ja en daar hebben jullie dus 2 rolly;s restant van... met 200 colli waren ze er ook wel geweestquote:
Vergeet de Lay's en de Haribo niet. Echt erg hoeveel er nu bij ons in het magazijn staat.quote:Op zondag 10 november 2013 17:41 schreef ikbenschipper het volgende:
Haha ja en daar hebben jullie dus 2 rolly;s restant van... met 200 colli waren ze er ook wel geweest
hahaha al kom je van die lays wel af, haribo bedoel je voor sint maarten? Wij hebben eigelijk denk ik maandag te kortquote:Op zondag 10 november 2013 17:43 schreef exelletor het volgende:
[..]
Vergeet de Lay's en de Haribo niet. Echt erg hoeveel er nu bij ons in het magazijn staat.
Volgens mij wordt Sint Maarten hier niet echt gevierd, ook al waren die Lampionstokjes etc wel op. De Lay's, Grolsch, Lipton etc komen we idd wel af, maar gaat wel 2-3 weken duren voordat alles weg is. Snoep wordt bij ons echt amper verkocht, dus weet niet hoe lang het gaat duren voordat die ene rolly dus weg is...quote:Op zondag 10 november 2013 17:44 schreef ikbenschipper het volgende:
hahaha al kom je van die lays wel af, haribo bedoel je voor sint maarten? Wij hebben eigelijk denk ik maandag te kort
De voorraad hier stond veel te laag.quote:Op zondag 10 november 2013 17:45 schreef ikbenschipper het volgende:
Overigens komen we wel op in de witte reus.
Grolsch hebben we alleen blikjes van over. Kratten waren op. Lipton was ook niet veel. Vooral de instuwing snack a jacks, conimex, kesbeke, wraps, gourmet was erg hoog voor vak-acties bij ons dus maar wat extra plekjes gemaakt.quote:Op zondag 10 november 2013 17:46 schreef exelletor het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Sint Maarten hier niet echt gevierd, ook al waren die Lampionstokjes etc wel op. De Lay's, Grolsch, Lipton etc komen we idd wel af, maar gaat wel 2-3 weken duren voordat alles weg is. Snoep wordt bij ons echt amper verkocht, dus weet niet hoe lang het gaat duren voordat die ene rolly dus weg is...
Is het bij jullie geen in-out artikel dan?quote:Op zondag 10 november 2013 17:46 schreef exelletor het volgende:
[..]
De voorraad hier stond veel te laag.
Ja wel, maar wij zijn in principe gestopt met 35% afprijzen van die dingen als ze uit de actie gaan... Wat er nu gaat gebeuren weet ik niet, die twee karren staan wel een beetje in de weg(naast de bijgekomen 999 torres en pannen), dus weet niet of het zo'n goed idee is om het half jaar lang in het magazijn te laten staan.quote:Op zondag 10 november 2013 17:48 schreef ikbenschipper het volgende:
Is het bij jullie geen in-out artikel dan?
Gourmet en de wraps stond hier op de koppen ingetekend, Snack a Jacks was voor de winkelwagens. En in onze buurt houden ze niet heel erg van agurken, dus viel wel mee.quote:Op zondag 10 november 2013 17:48 schreef ikbenschipper het volgende:
Grolsch hebben we alleen blikjes van over. Kratten waren op. Lipton was ook niet veel. Vooral de instuwing snack a jacks, conimex, kesbeke, wraps, gourmet was erg hoog voor vak-acties bij ons dus maar wat extra plekjes gemaakt.
Dan is het wel heel apart dat de voorraad veel te laag stond. Ja soms is opslaan wel handig als je de ruimte hebt. Sinds de sluiting van ons postkantoor hebben we die wel een beetje en doen we het soms. Maar dan denk je net van, dit duurt wel heel lang en prijs je het af en dan is het een week later weer in de aanbieding............. grrrquote:Op zondag 10 november 2013 17:50 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ja wel, maar wij zijn in principe gestopt met 35% afprijzen van die dingen als ze uit de actie gaan... Wat er nu gaat gebeuren weet ik niet, die twee karren staan wel een beetje in de weg(naast de bijgekomen 999 torres en pannen), dus weet niet of het zo'n goed idee is om het half jaar lang in het magazijn te laten staan.
Bij ons houden ze ook niet zo van sommige dingen, dat wil niet zeggen dat we het niet binnen krijgen helaasquote:Op zondag 10 november 2013 17:52 schreef exelletor het volgende:
[..]
Gourmet en de wraps stond hier op de koppen ingetekend, Snack a Jacks was voor de winkelwagens. En in onze buurt houden ze niet heel erg van agurken, dus viel wel mee.
Welkom in het topic iigquote:Op zondag 10 november 2013 18:34 schreef VoetenMat het volgende:
Gesolliciteerd bij de AH hopelijk word ik aangenomen heb gehoord dat het heel gezellig is
Wij mogen blij zijn dat we een(!) nieuwe looptelefoon hebben gekregen.quote:Op zondag 10 november 2013 19:40 schreef d4v1d het volgende:
asm schat in dat we tweede kwartaal van 2014 gaan verbouwen
quote:Op zondag 10 november 2013 19:44 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij mogen blij zijn dat we een(!) nieuwe looptelefoon hebben gekregen.
Hahahquote:Op zondag 10 november 2013 19:53 schreef d4v1d het volgende:
Praat je er ook liefkozend tegen? En zet je hem in de houder met een dekentje? Wat leuk
Volgensmij hebben wij nieuwe. Geen idee hoe de oude/nieuwe er uit zou zien. die wij hebben zien er aardig nieuw en modern uit, niet alsof ze een nokia 3310 zijnquote:Op zondag 10 november 2013 19:55 schreef exelletor het volgende:
[..]
HahahDie nieuwe is alleen voor ASM(en hoofd tl als ASM er niet is), ik krijg lekker zo'n oude.
Die nieuwe van ons heeft een zaklampje en kekke ringtones.quote:Op zondag 10 november 2013 19:58 schreef d4v1d het volgende:
Volgensmij hebben wij nieuwe. Geen idee hoe de oude/nieuwe er uit zou zien. die wij hebben zien er aardig nieuw en modern uit, niet alsof ze een nokia 3310 zijn
nuttig he.quote:Op zondag 10 november 2013 19:59 schreef exelletor het volgende:
[..]
Die nieuwe van ons heeft een zaklampje en kekke ringtones.
Gewoon Crazy Frog als ringtone doenquote:Op zondag 10 november 2013 19:59 schreef exelletor het volgende:
[..]
Die nieuwe van ons heeft een zaklampje en kekke ringtones.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaklamp zou best handig zijn hier. Ik moet nu in de koelcel als ik een product pak "stiekem" de zaklamp op mn mobiel gebruikenquote:
Zekers.quote:
Af en toe heb ik zo'n gevoel dat nog niet iedereen bij ons die leeftijd bereikt heeft.quote:Oh wacht, dat was alleen leuk toen je 12 jaar was
Hebben jullie geen verlichting in de koelcellen?quote:Zaklamp zou best handig zijn hier. Ik moet nu in de koelcel als ik een product pak "stiekem" de zaklamp op mn mobiel gebruikenAnders zie ik niks.
Nope. Volgensmij hangt er wel een lamp maar die werkt nietquote:Op zondag 10 november 2013 20:02 schreef exelletor het volgende:
[..]
Zekers.
[..]
Af en toe heb ik zo'n gevoel dat nog niet iedereen bij ons die leeftijd bereikt heeft.
[..]
Hebben jullie geen verlichting in de koelcellen?
Je kwaliteitsmedewerker erop aanspreken en ervoor zorgen dat het dezelfde dag nog wordt gemaakt.quote:Op zondag 10 november 2013 20:03 schreef d4v1d het volgende:
Nope. Volgensmij hangt er wel een lamp maar die werkt niet
quote:Op zondag 10 november 2013 20:03 schreef d4v1d het volgende:
Enkel in de deli/vvv/vlees koelcel hangt rode verlichting (Vraag me nog steeds af waarom het rood is)
Ik heb laatst tegen de TL gezegd dat er ergens een rail langs een wandkoeling los zat. Hij zou een monteur laten komen, moest gelijmd worden.quote:Op zondag 10 november 2013 20:04 schreef exelletor het volgende:
[..]
Je kwaliteitsmedewerker erop aanspreken en ervoor zorgen dat het dezelfde dag nog wordt gemaakt.
quote:Op zondag 10 november 2013 20:04 schreef exelletor het volgende:
[..]Die dikke van brood met een kpk bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
schoonmaakbedrijf.......... Die hebben we toch al lang niet meer in winkels.quote:Op zondag 10 november 2013 20:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb laatst tegen de TL gezegd dat er ergens een rail langs een wandkoeling los zat. Hij zou een monteur laten komen, moest gelijmd worden.
Nu 2 maanden later zit dat ding nog steeds los_
Over de kwaliteitsmedewerker gesproken, ons contract met het schoonmaakbedrijf loopt binnenkort af. Nu zoeken ze mensen die in het weekend dingen kunnen doen, noway dat ik dat ga doen
Stond bij dat wij een van de laatste waren die hiervan profiteerdequote:Op zondag 10 november 2013 20:08 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
schoonmaakbedrijf.......... Die hebben we toch al lang niet meer in winkels.
quote:Op zondag 10 november 2013 20:06 schreef d4v1d het volgende:
Die dikke van brood met een kpk bedoel je?
75% van de tijd ben je toch alleen maar met de schrobmachine rondjes aan het rijden, of de schone planken schoonvegen of de emballage te doen of koffie te drinken met een kpk'er.quote:Over de kwaliteitsmedewerker gesproken, ons contract met het schoonmaakbedrijf loopt binnenkort af. Nu zoeken ze mensen die in het weekend dingen kunnen doen, noway dat ik dat ga doen
quote:Op zondag 10 november 2013 20:10 schreef exelletor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
75% van de tijd ben je toch alleen maar met de schrobmachine rondjes aan het rijden, of de schone planken schoonvegen of de emballage te doen of koffie te drinken met een kpk'er.
Dat zal wel dat dat zo lang heeft geduurd dan. Want volgens mij zijn we bijna 9 jaar geleden over gegaan op kwaliteitsmedewerkers.quote:Op zondag 10 november 2013 20:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Stond bij dat wij een van de laatste waren die hiervan profiteerde
Lolwat. Wij hebben ook een kwaliteitsmedewerker lopen. En dat schoonmaakbedrijf heb ik trouwens echt nog nooit gezien, maar dat terzijde.quote:Op zondag 10 november 2013 20:11 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat zal wel dat dat zo lang heeft geduurd dan. Want volgens mij zijn we bijna 9 jaar geleden over gegaan op kwaliteitsmedewerkers.
bijzonder dan misschien voor openingstijd.quote:Op zondag 10 november 2013 20:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lolwat. Wij hebben ook een kwaliteitsmedewerker lopen. En dat schoonmaakbedrijf heb ik trouwens echt nog nooit gezien, maar dat terzijde.
Jullie gaan niet op zondag open?quote:Op zondag 10 november 2013 21:03 schreef ikbenschipper het volgende:
Zijn vandaag 2 winkel extra open gegaan bij ons in de plaats op zondag. Ben benieuwd wat dat heeft gedaan met de omzet van die winkels. . En wat het morgen met onze omzet doet. De teller staat nu op 5 van de 8 winkels open.
Nee, we kiezen nog steeds voor strategisch open zijn. De Afstanden zijn voor klanten erg te overbruggen. De OM wil nog niet dat we allemaal open gaan.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 21:16 schreef mujentas het volgende:
Ja ik zie dat de andere 3 filialen die bij jullie in de directe omgeving zitten allemaal op zondag open zijn, misschien is het inderdaad wat overbodig om dan ook open te gaan
quote:Op zondag 10 november 2013 20:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon Crazy Frog als ringtone doenGewoon 'Hallo Jumbo!' als melding instellen. Wordt er ook snel genoeg opgenomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kopen wij gewoon bij de Office Centre ofzoquote:Op zondag 10 november 2013 21:26 schreef einschtein het volgende:
Overigens, waarom is een nieuwe looptelefoon zo speciaal? Als ik de melding aanmaak, staat er of diezelfde dag of de volgende dag iemand voor de deur.
Omdat onze hele winkel zowat uit elkaar valt ongeveer.quote:Op zondag 10 november 2013 21:26 schreef einschtein het volgende:
Overigens, waarom is een nieuwe looptelefoon zo speciaal? Als ik de melding aanmaak, staat er of diezelfde dag of de volgende dag iemand voor de deur.
Hebben jullie dan ook andere overbodige dingen? Bancarella's die de producten in een winkelwagen leggen? Vulmesjes met een zaklamp? Magazijn dat zichzelf opruimt?quote:Op zondag 10 november 2013 21:28 schreef exelletor het volgende:
[..]
Omdat onze hele winkel zowat uit elkaar valt ongeveer.
Wij hebben niet eens een verschil tussen binnen- en buitenlijn op die dingenquote:Op zondag 10 november 2013 21:40 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook andere overbodige dingen? Bancarella's die de producten in een winkelwagen leggen? Vulmesjes met een zaklamp? Magazijn dat zichzelf opruimt?
Bedoel, een simpele looptelefoon joeft echt geen kekke ringtones of een zaklamp te hebben.
Wij wel. Maar de buitenlijn wordt pas na 3x doorgeschakeld, wanneer er bij de servicebalie niet wordt opgenomenzquote:Op zondag 10 november 2013 21:41 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij hebben niet eens een verschil tussen binnen- en buitenlijn op die dingen
Wij hebben wel een bancarella dat om de paar weken uitvalt.quote:Op zondag 10 november 2013 21:40 schreef einschtein het volgende:
Hebben jullie dan ook andere overbodige dingen? Bancarella's die de producten in een winkelwagen leggen? Vulmesjes met een zaklamp? Magazijn dat zichzelf opruimt?
Bedoel, een simpele looptelefoon joeft echt geen kekke ringtones of een zaklamp te hebben.
Wij hebben het ook niet.quote:Wij hebben niet eens een verschil tussen binnen- en buitenlijn op die dingen
De stroom is er bij ons een paar weken terug 's avonds een paar uur afgeweest in verband met werkzaamheden in de buurt, een van de dome-camera's is toen overleden. Duur grapje, want zo'n ding is toch een paar duizend euro. En nieuwe dome-camera's passen niet zo makkelijk op ons antieke systeem.quote:Op zondag 10 november 2013 21:42 schreef einschtein het volgende:
Afgelopen vrijdag een bolcamera (360gr draaien) van het plafond gedonderd. De camera is gewoon los gekomen van zijn behuizing, dus puur de zwarte bol is gepleurd.
Ben benieuwd hoe dat afloopt. Heb ook direct maar gemeld dat ons dashboard, waar je de camera's mee instelt/selecteert half kapot is. Tja, als ik dan toch bezig ben...
Dat ken ik.quote:Op zondag 10 november 2013 21:43 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij hebben wel een bancarella dat om de paar weken uitvalt.Afkeuren? Ho maar!
[..]
Wij hebben het ook niet.
Bij ons direct. Het toestel bij de counter gaat wel over, maar ze nemen hem toch niet op. Is ook niet echt de bedoeling, het is toch niet voor hun en dan moeten ze alsnog doorschakelen. Alleen als hij te lang overgaat dan mogen ze opnemen.quote:Op zondag 10 november 2013 21:43 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wij wel. Maar de buitenlijn wordt pas na 3x doorgeschakeld, wanneer er bij de servicebalie niet wordt opgenomenz
Staat dan K9-02 in beeld ofzo.
Vallen die kosten niet te verhalen dan?quote:Op zondag 10 november 2013 21:45 schreef mujentas het volgende:
[..]
De stroom is er bij ons een paar weken terug 's avonds een paar uur afgeweest in verband met werkzaamheden in de buurt, een van de dome-camera's is toen overleden. Duur grapje, want zo'n ding is toch een paar duizend euro. En nieuwe dome-camera's passen niet zo makkelijk op ons antieke systeem.
Bij ons is het juist de taak van de servicebalie om buitenlijn op te nemen.quote:Op zondag 10 november 2013 21:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Bij ons direct. Het toestel bij de counter gaat wel over, maar ze nemen hem toch niet op. Is ook niet echt de bedoeling, het is toch niet voor hun en dan moeten ze alsnog doorschakelen. Alleen als hij te lang overgaat dan mogen ze opnemen.
Als Hollander er toevallig een keer is, zal ik eens vragen waarom er geen verschil is tussen binnen en buiten, en of dit te veranderen is.
Oplichters trouwens van Hollander, om een nieuwe printer neer te zetten en te installeren vragen ze bijna 800 euro, de printer zelf is zo'n 300 euro en ze zijn binnen een paar minuten klaar
Wij hebben een stuk of acht, waarvan ongeveer de helft draaibaar.quote:Op zondag 10 november 2013 21:49 schreef einschtein het volgende:
Hij geeft nog wel beeld, maar kan hem niet roteren. Dus misschien is het zo klaar, weet niet. Officieel hebben wij maar 6 camera's. Hoeveel er in onze winkel hangen? 14.
20 zelfs zag ik, bij ons.quote:Op zondag 10 november 2013 21:46 schreef exelletor het volgende:
Verbaas me toch wel elke keer over de kwaliteit van die bolcamera's, gezien ze al een jaar of tien hangen - gewoon ~10x optische zoom op die dingen.
Maar bij ons hebben ze achter de servicebalie toch nergens verstand van, dus ja.quote:Op zondag 10 november 2013 21:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij ons is het juist de taak van de servicebalie om buitenlijn op te nemen.
Moet wel te veranderen zijn, of aan ieder intern toestel een naam koppelen. Bij ons wel zo.
Wij hebben er 3, maar kunnen sinds kort niet meer in- en uitzoomen. Iemand heeft de knopjes van het paneel afgeslooptquote:Op zondag 10 november 2013 21:52 schreef exelletor het volgende:
[..]
Zou kunnen, schapstickers zijn gewoon te lezen.
Whahahah.quote:Op zondag 10 november 2013 21:53 schreef mujentas het volgende:
Iemand heeft de knopjes van het paneel afgesloopt
Telefoonschermpjes ook, kon ik zo het 'boodschappenlijstje' van een winkeldief lezen.quote:Op zondag 10 november 2013 21:52 schreef exelletor het volgende:
[..]
Zou kunnen, schapstickers zijn gewoon te lezen.
Wij 5 bol.quote:Op zondag 10 november 2013 21:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij hebben er 3, maar kunnen sinds kort niet meer in- en uitzoomen. Iemand heeft de knopjes van het paneel afgesloopt
Niet alleen winkeldieven.quote:Op zondag 10 november 2013 21:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Telefoonschermpjes ook, kon ik zo het 'boodschappenlijstje' van een winkeldief lezen.
(Winkeldieven hebben geen privacy, gtfo.)
In mijn hele ah carrière is er nog nooit een winkeldief aangehouden tijdens mijn werktijd en ik heb verder ook nooit over aanhoudingen van winkeldieven gehoord.quote:Op zondag 10 november 2013 21:55 schreef einschtein het volgende:
Telefoonschermpjes ook, kon ik zo het 'boodschappenlijstje' van een winkeldief lezen.
Een winkellijstje als winkeldiefquote:Op zondag 10 november 2013 21:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Oh, en je kan ook prima van kassaschermen aflezen.
Volgens de agenten die altijd bij ons winkeldiefjes komen ophalen, zijn wij en de c1000 de enige 2 supermarkten die met enige regelmaat personen aanhouden, dus dan weet je het welquote:Op zondag 10 november 2013 21:57 schreef exelletor het volgende:
[..]
In mijn hele ah carrière is er nog nooit een winkeldief aangehouden tijdens mijn werktijd en ik heb verder ook nooit over aanhoudingen van winkeldieven gehoord.
Mwah, ligt eraan wat je hebt gedaan en hoe je privacy precies wordt eh, gedeeld.quote:Op zondag 10 november 2013 21:57 schreef mujentas het volgende:
[..]
Niet alleen winkeldieven.
Je verspilt je recht op privacy als crimineel vind ik
HD camera's zijn te duurquote:Op zondag 10 november 2013 21:59 schreef Schuimpjes het volgende:
Wij kunnen niet zoomen of camera's draaien. De camera's die we hebben een kwaliteit die zo slecht is dat je er bijna niets op ziet
Wij hebben ook gewoon producten die vaker omlaag geteld worden dan dat ze verkocht worden.quote:Op zondag 10 november 2013 21:58 schreef mujentas het volgende:
Volgens de agenten die altijd bij ons winkeldiefjes komen ophalen, zijn wij en de c1000 de enige 2 supermarkten die met enige regelmaat personen aanhouden, dus dan weet je het wel
En ja, alle twee zelfstandig ondernemer
Altijd maar dat gezeur over privacy, risico van het vak denk ik dan altijd.quote:Op zondag 10 november 2013 21:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan wat je hebt gedaan en hoe je privacy precies wordt eh, gedeeld.
Wij zijn zowat de enige supermarkt in onze plaats die erg actief is daarmee. Vaste klanten, ze hebben ook een USB-stick bij het bureau met 'AH(filiaalnummer)' erop, puur voor het uitwisselen van beelden met ons.quote:Op zondag 10 november 2013 21:57 schreef exelletor het volgende:
[..]
In mijn hele ah carrière is er nog nooit een winkeldief aangehouden tijdens mijn werktijd en ik heb verder ook nooit over aanhoudingen van winkeldieven gehoord.
Onze beelden wordt rechtstreeks doorgestuurd naar de NSA, CIA, DIA, AIVD, MIVD, KGB, Stasi en MI6. Je privacy is bij ons dus volledig gewaarborgd!quote:Op zondag 10 november 2013 22:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Altijd maar dat gezeur over privacy, risico van het vak denk ik dan altijd.
Shiiit. Wij hebben YTD nog geen winkelverbod hoeven uit te geven. Maar het kan natuurlijk zo zijn dat het ons gewoon niet opvalt. Daarom doe ik nu ook de HOMAG-cursus.quote:Op zondag 10 november 2013 22:00 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wij zijn zowat de enige supermarkt in onze plaats die erg actief is daarmee. Vaste klanten, ze hebben ook een USB-stick bij het bureau met 'AH(filiaalnummer)' erop, puur voor het uitwisselen van beelden met ons.
Ruim 200 keer is er vorig jaar een winkelverbod uitgeven. Bijna allemaal diefstal.
Wij hebben de Garnier producten (11 of 16 p.s.), dure drogmetica, USB-sticks en iPhone/iPad kabels achter liggen. Max 3 van de drogmetica in de winkel en van de electronica 1. Als er dan 1 mist, merk je het snel en kun je het makkelijk checken.quote:Op zondag 10 november 2013 22:00 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij hebben ook gewoon producten die vaker omlaag geteld worden dan dat ze verkocht worden.
Gesproken over doorsturen, ze kunnen van het hoofdkantoor toch ook meekijken bij dnah?quote:Op zondag 10 november 2013 22:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Onze beelden wordt rechtstreeks doorgestuurd naar de NSA, CIA, DIA, AIVD, MIVD, KGB, Stasi en MI6. Je privacy is bij ons dus volledig gewaarborgd!
Geen idee.quote:Op zondag 10 november 2013 22:03 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gesproken over doorsturen, ze kunnen van het hoofdkantoor toch ook meekijken bij dnah?
De Nutrilon is weer in trek de laatste tijd, de flessen drank weer wat minderquote:Op zondag 10 november 2013 22:03 schreef ikbenschipper het volgende:
200 red ik er niet. Maar dit jaar zitten ik en mijn collega voor "geen" risico winkel al op een aangifte of 30, 5 achtervolgingen. Ja we zijn in trek bij de georganiseerde poolse bendes.
Wat zou de toegevoegde waarde daarvan zijn? Zetten ze een mannetje neer om te kijken hoeveel snotjes de SM opeet?quote:Op zondag 10 november 2013 22:03 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gesproken over doorsturen, ze kunnen van het hoofdkantoor toch ook meekijken bij dnah?
Wij zijn er heel actief mee. Vorige nog 2 clips mee naar huis genomen om er screenshots van te maken en uit te printen. Om vervolgens op onze 'wall of shame' te hangen.quote:Op zondag 10 november 2013 22:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Shiiit. Wij hebben YTD nog geen winkelverbod hoeven uit te geven. Maar het kan natuurlijk zo zijn dat het ons gewoon niet opvalt.
Nee de drank is bij ons nog steeds populair. Samen met de vis (in blik) en duur vlees, tandpasta. De zwitsal dief is volgens mij ergens opgepakt al weken gaat dat goed.quote:Op zondag 10 november 2013 22:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
De Nutrilon is weer in trek de laatste tijd, de flessen drank weer wat minder
De duurste scheermesjes zijn bij ons laatst maar naar de informatiebalie verhuisd. Nutrilon is de laatste tijd wel heel erg in trek ja, de rest van drog valt nog enigszins mee. Malibu en Smirnoff flessen zijn ook redelijk geliefd bij ons. Cartridges hangen bij ons wel gewoon in de winkel...quote:Op zondag 10 november 2013 22:03 schreef einschtein het volgende:
Wij hebben de Garnier producten (11 of 16 p.s.), dure drogmetica, USB-sticks en iPhone/iPad kabels achter liggen. Max 3 van de drogmetica in de winkel en van de electronica 1. Als er dan 1 mist, merk je het snel en kun je het makkelijk checken.
Wanneer ben je eigenlijk een risico/camera winkel?quote:Op zondag 10 november 2013 22:03 schreef ikbenschipper het volgende:
200 red ik er niet. Maar dit jaar zitten ik en mijn collega voor "geen" risico winkel al op een aangifte of 30, 5 achtervolgingen. Ja we zijn in trek bij de georganiseerde poolse bendes.
Malibu en eh, die cocktail crap. Kom zo niet op de naam. Zijn bij ons ook in trek.quote:Op zondag 10 november 2013 22:09 schreef exelletor het volgende:
[..]
De duurste scheermesjes zijn bij ons laatst maar naar de informatiebalie verhuisd. Nutrilon is de laatste tijd wel heel erg in trek ja, de rest van drog valt nog enigszins mee. Malibu en Smirnoff flessen zijn ook redelijk geliefd bij ons. Cartridges hangen bij ons wel gewoon in de winkel...
Het Excellent vlees werd een tijdje bij ons veel gestolen, tot we in de gaten kregen wie dat deed en na een korte achtervolging konden wij hem aanhoudenquote:Op zondag 10 november 2013 22:08 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Nee de drank is bij ons nog steeds populair. Samen met de vis (in blik) en duur vlees, tandpasta. De zwitsal dief is volgens mij ergens opgepakt al weken gaat dat goed.
Wij hebben gelukkig niet veel drog dus ook weinig duur spul
Ja, je kunt niet alles achter de balie neerzettenquote:Op zondag 10 november 2013 22:09 schreef exelletor het volgende:
[..]
De duurste scheermesjes zijn bij ons laatst maar naar de informatiebalie verhuisd. Nutrilon is de laatste tijd wel heel erg in trek ja, de rest van drog valt nog enigszins mee. Malibu en Smirnoff flessen zijn ook redelijk geliefd bij ons. Cartridges hangen bij ons wel gewoon in de winkel...
Dat zei me ASM ook toen ik het voorstelde om die Nutrilon 1/2 maar bij de informatiebalie te zetten, want het vak staat toch echt vaker leeg dan vol...quote:Op zondag 10 november 2013 22:11 schreef mujentas het volgende:
Ja, je kunt niet alles achter de balie neerzetten
Gewoon in de Bol.com kast neerzettenquote:Op zondag 10 november 2013 22:14 schreef exelletor het volgende:
[..]
Dat zei me ASM ook toen ik het voorstelde om die Nutrilon 1/2 maar bij de informatiebalie te zetten, want het vak staat toch echt vaker leeg dan vol...
Of die van PostNL.quote:Op zondag 10 november 2013 22:16 schreef Schuimpjes het volgende:
Gewoon in de Bol.com kast neerzetten
Zo is Albert Heijn anders ooit begonnen, hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 22:11 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, je kunt niet alles achter de balie neerzetten
De buit terug? Dat zie je niet vaak, netjes.quote:Op zondag 10 november 2013 22:10 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het Excellent vlees werd een tijdje bij ons veel gestolen, tot we in de gaten kregen wie dat deed en na een korte achtervolging konden wij hem aanhouden
Het is al weer een paar jaar geleden dat het tandpastavak bij ons is leeggetrokken. Laatste keer had ik aangifte gedaan, en de persoon is uiteindelijk aangehouden en wij kregen een vuilniszak vol met tandpasta terug.
De vraag is natuurlijk of het wel onze tandpasta was, want die gasten gingen gewoon alle supermarkten afquote:Op zondag 10 november 2013 22:20 schreef einschtein het volgende:
[..]
De buit terug? Dat zie je niet vaak, netjes.
Door mij is eens een auto in beslag genomen, of nou ja. Waren 3 gassies aangehouden, 1 na flinke achtervolging die de politie doorhad en met loeiende sirenes achter na ging.
Stond een auto vlakbij onze winkel met een wit, zelf geschreven kentekenplaat. Zag ik net, vroeg me af of dat niet de auto van een dief was. Hij had een matchende sleutel en ja hoor: kofferbak vol met spul.Auto in beslag genomen.
Gewoon winst gemaakt.quote:Op zondag 10 november 2013 22:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of het wel onze tandpasta was, want die gasten gingen gewoon alle supermarkten af
Ik meen me namelijk te herinneren dat we meer terugkregen dan dat er was meegenomen.
Bij die Nutrilonchinees van een paar maanden terug die toen 30 pakken had gejat is er huiszoeking gedaan en uiteindelijk kregen we iets van 8 pakken terug.
er zijn dummys voor cartridges die je in de winkel kan hangen zo hoef je de duren dingen er zelf niet te hangen.quote:Op zondag 10 november 2013 22:09 schreef exelletor het volgende:
[..]
Bedoel je die kaartjes?quote:Op zondag 10 november 2013 22:29 schreef ikbenschipper het volgende:
er zijn dummys voor cartridges die je in de winkel kan hangen zo hoef je de duren dingen er zelf niet te hangen.
Ja dat weet k niet :quote:Op zondag 10 november 2013 22:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wanneer ben je eigenlijk een risico/camera winkel?
quote:
Ja die bedoel ik, dat zijn de dummysquote:Op zondag 10 november 2013 22:30 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je kunt via FORM volgens mij dummies bestellen.
De dummies hangen bij ons achter de producten dus.quote:Op zondag 10 november 2013 22:32 schreef ikbenschipper het volgende:
Ja die bedoel ik, dat zijn de dummys
Handig toch?quote:Op zondag 10 november 2013 22:32 schreef exelletor het volgende:
[..]
De dummies hangen bij ons achter de producten dus.
Die kan de klant laten scannen en dan bij de balie het goede omruilen.quote:Op zondag 10 november 2013 22:32 schreef exelletor het volgende:
[..]
De dummies hangen bij ons achter de producten dus.
Gisteren in de HOMAG werd gezegd dat het vooral met het type buurt te maken heeft en daarnaast met het aantal meldingen dat vanuit het filiaal wordt gegaan richting Team Security. Wanneer jij iedere aanhouding of incident meld ga je vanzelf een keer een risicoklasse hoger. Extra middelen krijg je pas zodra je alle overige middelen zoals de winkelveiligheidsscan en het plan van aanpak op orde hebt en als daarna nog steeds nodig is.quote:Op zondag 10 november 2013 22:40 schreef einschtein het volgende:
[..]
Jammer, dat kon mijn TL mij ook niet vertellen.
Volgens mij melden wij dat nooit. Maar als we dat doen, krijgen we sneller op onze dak denk ik. Aangezien wij niet om een gevechtje iemand laten gaan en ook omdat ik geen HOMAG heb gedaan. Zullen ze vast niet blij om zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 22:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Gisteren in de HOMAG werd gezegd dat het vooral met het type buurt te maken heeft en daarnaast met het aantal meldingen dat vanuit het filiaal wordt gegaan richting Team Security. Wanneer jij iedere aanhouding of incident meld ga je vanzelf een keer een risicoklasse hoger. Extra middelen krijg je pas zodra je alle overige middelen zoals de winkelveiligheidsscan en het plan van aanpak op orde hebt en als daarna nog steeds nodig is.
Zal het ook maar eens uitzoeken.quote:Op zondag 10 november 2013 22:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Gisteren in de HOMAG werd gezegd dat het vooral met het type buurt te maken heeft en daarnaast met het aantal meldingen dat vanuit het filiaal wordt gegaan richting Team Security. Wanneer jij iedere aanhouding of incident meld ga je vanzelf een keer een risicoklasse hoger. Extra middelen krijg je pas zodra je alle overige middelen zoals de winkelveiligheidsscan en het plan van aanpak op orde hebt en als daarna nog steeds nodig is.
Je moet in ieder geval zorgen voor een dossier in Zaandam. Zonder meldingen weten zij niets en za er dus ook niets gebeuren.quote:Op zondag 10 november 2013 22:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
Volgens mij melden wij dat nooit. Maar als we dat doen, krijgen we sneller op onze dak denk ik. Aangezien wij niet om een gevechtje iemand laten gaan en ook omdat ik geen HOMAG heb gedaan. Zullen ze vast niet blij om zijn.
Ik zal dat eens onthouden, bij de volgend keer dat wij iemand aanhouden.
Wat gebeurt er dan als je een risicowinkel bent? Krijg je alleen een vinkje, of veranderd er verder nog meer?quote:Op zondag 10 november 2013 22:52 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval zorgen voor een dossier in Zaandam. Zonder meldingen weten zij niets en za er dus ook niets gebeuren.
Helemaal gelijk in.quote:Op zondag 10 november 2013 22:52 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval zorgen voor een dossier in Zaandam. Zonder meldingen weten zij niets en za er dus ook niets gebeuren.
Je krijgt meer camera's, je kunt beveiligers krijgen, je krijgt veiligheidsuren in Teamloos, al je medewerkers mogen HOMAG 1 volgen etc.quote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als je een risicowinkel bent? Krijg je alleen een vinkje, of veranderd er verder nog meer?
Des te hoger je zit, des te meer middelen je toegewezen krijgt.quote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als je een risicowinkel bent? Krijg je alleen een vinkje, of veranderd er verder nog meer?
Klinkt goedquote:Op zondag 10 november 2013 22:57 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je krijgt meer camera's, je kunt beveiligers krijgen, je krijgt veiligheidsuren in Teamloos, al je medewerkers mogen HOMAG 1 volgen etc.
Het is vooral belangrijk om te zorgen dat je medewerkers op de hoogte zijn van de richtlijnen. Laat hun ook klanten begroeten (haal klanten uit hun anonimiteit), laat hen ook klanten een mandje aanbieden ("Meneer, ik zie dat u zonder mandje winkelt, mag u deze aanbieden?"), en zorg dat ze weten wie ze moeten waarschuwen in geval van afwijkend gedrag.quote:Op zondag 10 november 2013 22:59 schreef mujentas het volgende:
Verder nog wat tips voor ons naar aanleiding van de homag cursus?
Allemaal check, scheelt weer.quote:Op zondag 10 november 2013 23:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het is vooral belangrijk om te zorgen dat je medewerkers op de hoogte zijn van de richtlijnen. Laat hun ook klanten begroeten (haal klanten uit hun anonimiteit), laat hen ook klanten een mandje aanbieden ("Meneer, ik zie dat u zonder mandje winkelt, mag u deze aanbieden?"), en zorg dat ze weten wie ze moeten waarschuwen in geval van afwijkend gedrag.
Volgende week gaan we het hebben over aanhoudingstechnieken ed.
Dat deden wij al, maar na een tijdje versloft het weer een beetjequote:Op zondag 10 november 2013 23:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het is vooral belangrijk om te zorgen dat je medewerkers op de hoogte zijn van de richtlijnen. Laat hun ook klanten begroeten (haal klanten uit hun anonimiteit), laat hen ook klanten een mandje aanbieden ("Meneer, ik zie dat u zonder mandje winkelt, mag u deze aanbieden?"), en zorg dat ze weten wie ze moeten waarschuwen in geval van afwijkend gedrag.
Volgende week gaan we het hebben over aanhoudingstechnieken ed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |