Ik ga maandag shoppen voor haten vaten. Linkwood kijken? Als ik wat vind...appen?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Zo,de Amsterdamse politie (stillen in burger) was er gisteren ook niet vies van, zie vanaf 4.35...
Ja, die personen die die Celtic-fan in het groen-witte shirt in elkaar trappen zijn agenten in burger.
Later in het filmpje, vanaf 5.23, is te zien hoe deze groep agenten zelf te grazen genomen wordt...
Hier vanuit een andere hoek:
http://www.at5.nl/artikel(...)nt-belaagd-op-de-dam
Vooruitgang te zien bij Z?quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
MM doet ook aan whatsapp?
Weer bij Z. vandaan. Gaat wel okay met hem. Weet eigenlijk niet of ik het hier verteled heb, maar ik ben ongeveer om de dag bij hem op bezoek, soms met twee dagen er tussen, soms twee dagen achtereen. Toch niks beters te doen
Mag, maar kan zijn dat ik niet direct kan reageren dan...quote:Op vrijdag 8 november 2013 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga maandag shoppen voor haten vaten. Linkwood kijken? Als ik wat vind...appen?
Nee, hij stuurt me een stuk leisteen waarin hij hiërogliefen krast...quote:
ik zag je gewoon niet zo snel appen met andere sc'ers, thats allquote:Op vrijdag 8 november 2013 05:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hij stuurt me een stuk leisteen waarin hij hiërogliefen krast...![]()
Wat is 'doen aan Whatsapp'?
Broek laten zakken, foto maken van je blote reet en dat naar je matties sturen via Whatsapp? In dat geval, nee, dat doe ik niet, ik gebruik het om iemand een kort tekstberichtje te sturen of er één te ontvangen. Net als vroeger, via buzzers en later SMS, toen jij nog in je Pampertje rondliep...
Ik heb diverse telefoonnummers SC'ers hier en zij kennelijk ook van mij, dus dan poppen die tegenwoordig vanzelf op in Whatsapp. Maar ik zit niet de hele dag naar mijn schermpje te kijken of zo...quote:Op vrijdag 8 november 2013 06:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik zag je gewoon niet zo snel appen met andere sc'ers, thats all
9quote:Op vrijdag 8 november 2013 06:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb diverse telefoonnummers SC'ers hier en zij kennelijk ook van mij, dus dan poppen die tegenwoordig vanzelf op in Whatsapp. Maar ik zit niet de hele dag naar mijn schermpje te kijken of zo...
Wat is jouw nummer?
It's a kind of magic...quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat weer de mening over het getal bevestigd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best indrukwekkend om zo'n filmpje te zien. Maar ze zijn er idd niet vies van, maar ik snap ook wel dat als je zo geintimideerd word dat je rare dingen gaat doen..quote:Op donderdag 7 november 2013 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Zo,de Amsterdamse politie (stillen in burger) was er gisteren ook niet vies van, zie vanaf 4.35...
Ja, die personen die die Celtic-fan in het groen-witte shirt in elkaar trappen zijn agenten in burger.
Later in het filmpje, vanaf 5.23, is te zien hoe deze groep agenten zelf te grazen genomen wordt...
Hier vanuit een andere hoek:
http://www.at5.nl/artikel(...)nt-belaagd-op-de-dam
Combinatie altijd van factoren - alcohol, spanning, grote menigte, sfeer kan zó omslaanquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:48 schreef Puala het volgende:
Best indrukwekkend om zo'n filmpje te zien. Maar ze zijn er idd niet vies van, maar ik snap ook wel dat als je zo geintimideerd word dat je rare dingen gaat doen..
Ja dat zie je in het filmpje. Ik heb ooit zelf bij zo'n groep gestaan en ik krijg nog steeds kippenvel tot aan mijn tenen bij dit soort filmpjes.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Combinatie altijd van factoren - alcohol, spanning, grote menigte, sfeer kan zó omslaan
quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:58 schreef Etcetera het volgende:
Hoofdpijn. Ik zoek iemand die even op de juiste manier zijn vingers in mijn nek kan zetten, want dat lukt me zelf net niet goed genoeg en ik weet dat het daar inzit. Gelukkig is E. vroeg thuis vandaag
Dat lijkt me logisch want werk enzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 05:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag, maar kan zijn dat ik niet direct kan reageren dan...
Ik heb al jaren een hekel aan te grote groepen. Afgelopen september bij de Strongmanrun een heuse paniekaanval gehad; bij het ophalen van de goodybags en andere spullen was het zó druk in een van de zalen dat ik mijzelf echt eruit heb gewurmd. Kreeg het spaansbenauwdquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat zie je in het filmpje. Ik heb ooit zelf bij zo'n groep gestaan en ik krijg nog steeds kippenvel tot aan mijn tenen bij dit soort filmpjes.
Sterkte met je hoofdpijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hier ook nog een beetje hoofdpijn, maar dat is van vermoeidheid. Kan je helaas niet helpen, ben geen kenner op het gebied van masseren
Wow, dat is wel heftig inderdaad.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een hekel aan te grote groepen. Afgelopen september bij de Strongmanrun een heuse paniekaanval gehad; bij het ophalen van de goodybags en andere spullen was het zó druk in een van de zalen dat ik mijzelf echt eruit heb gewurmd. Kreeg het spaansbenauwd
Klinkt herkenbaar. Wel lastig, maar grote groepen zijn prima te ontwijken gelukkigquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een hekel aan te grote groepen. Afgelopen september bij de Strongmanrun een heuse paniekaanval gehad; bij het ophalen van de goodybags en andere spullen was het zó druk in een van de zalen dat ik mijzelf echt eruit heb gewurmd. Kreeg het spaansbenauwd
Dat is gezelligquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:09 schreef iamredleader het volgende:
Ik vermijd heel actief dit soort grote(re) groepen. Zal dus nooit naar een nieuwjaarsfeest op de Dam gaan of zoiets. Maar een meet met 30 mensen bij Bart thuis is heel iets anders
Fibonacciquote:
gevonden, vrij makkelijk zelfsquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:43 schreef B.ertha het volgende:
Uitdaging van vandaag: Mijn telefoonnummer voor whatsapp staat ergens op het wereldwijde web (dat is namelijk mijn zakelijke nummer). Wie mij kan vinden, mag mij appen!
Dus nu draag je 3 lenzen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik had vanochtend 2 daglenzen in 1 verpakking zitten.
Ervaring heeft geleerd dat je een lens over een lens kunt doenquote:
Maar voldoende voor op een vrijdag hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:46 schreef B.ertha het volgende:
Ja, het was niet zo'n spannende uitdaging
Ik heb je net geLinkedInquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:43 schreef B.ertha het volgende:
Uitdaging van vandaag: Mijn telefoonnummer voor whatsapp staat ergens op het wereldwijde web (dat is namelijk mijn zakelijke nummer). Wie mij kan vinden, mag mij appen!
Partytimequote:Op vrijdag 8 november 2013 10:45 schreef Etcetera het volgende:
was het een weekendverpakking?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:45 schreef Etcetera het volgende:
Sterktequote:Op vrijdag 8 november 2013 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
Hoofdpijnboks met IARL en Etczodanig zelfs dat ik er al voor de 2e dag mee thuis zit. Echt geen zin in gillende klanten in mn oor nu
![]()
Hoe is het met jullie?Ik ben hier veel te weinig
Dat is bij mij zo onhandig, want ik heb 2 verschillende sterktes nodigquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
was het een weekendverpakking?
Sterktequote:Op vrijdag 8 november 2013 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
Hoofdpijnboks met IARL en Etczodanig zelfs dat ik er al voor de 2e dag mee thuis zit. Echt geen zin in gillende klanten in mn oor nu
![]()
Boks auwquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
zondag heb je een sterkere nodig dan zaterdag?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is bij mij zo onhandig, want ik heb 2 verschillende sterktes nodig
Ik zuip me blind bedoel jequote:Op vrijdag 8 november 2013 11:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zondag heb je een sterkere nodig dan zaterdag?
trek je conclusiesquote:
Full pool ingeroosterd op mn werk de afgelopen tijd, en dat betekent dat ik niet erg veel tijd overhou om lekker rustig bij te kunnen lezen, laat staan reageren. Eerst deed ik dat veel tijdens het voeden, maar dat wordt ook steeds minder langquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
SterkteEn waarom ben je hier zo weinig
ah ja, dan wordt het wat krapper qua tijd allemaalquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Full pool ingeroosterd op mn werk de afgelopen tijd, en dat betekent dat ik niet erg veel tijd overhou om lekker rustig bij te kunnen lezen, laat staan reageren. Eerst deed ik dat veel tijdens het voeden, maar dat wordt ook steeds minder lang![]()
Nouja en 's avonds is het dan ook wel leuk om mn vriend gewoon te spreken ipv met mn telefoon voor mn neus te zitten
Wat spannendquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:13 schreef LadyBlack het volgende:
Heeeeeeeel misschien kan er vanavond wel een glaasje champagne af...... als het allemaal loopt zoals we hopen, zouden we vandaag wel eens een acceptabel tegenbod op het huis kunnen verwachten
Geen probleemquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, Red, ik had laatst je pm wel gelezen hoor, hartstikke tof dat je meedenkt! Als het nodig is kom ik er zeker op terug
Oeh, spannendquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:13 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh maar een borrel zou ik ook wel kunnen gebruiken nuOf nouja, vanavond dan. Dan ontspant alles misschien wat
![]()
Heeeeeeeel misschien kan er vanavond wel een glaasje champagne af...... als het allemaal loopt zoals we hopen, zouden we vandaag wel eens een acceptabel tegenbod op het huis kunnen verwachten
Dat zou tof zijn!quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:13 schreef LadyBlack het volgende:
Thanksquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:50 schreef LadyBlack het volgende:
Puzzels, poppen, knuffels, van dat fruitspeelgoed van de ikea..... ehm... en verder zou ik t inderdaad ook nog even niet weten
Hema heeft ook leuk speelgoed, en daar staat volgens mij ook wel bij vanaf welke leeftijd het geschikt is![]()
Daar lijkt ze me nog wat jong voorquote:
Transformers en Technisch legoquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Transformers, technical lego...
ik ben dan ook geen meisjesmoederquote:
Een abo op de Playgirl dan?quote:
is dat van playmobil?quote:
kut.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:16 schreef MaJo het volgende:
Afgewezen voor Nu.nlDacht dat ik hier wel echt kans op maakte
ook klote.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:24 schreef Etcetera het volgende:
En ik ben net afgewezen als webredacteur.
Maar de e-mailskills kunnen daar wel wat verbetering gebruiken. Als e-mail onderwerp 'afwijzen met veel reacties' kiezen is niet echt netjes
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:16 schreef MaJo het volgende:
balenquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:24 schreef Etcetera het volgende:
En ik ben net afgewezen als webredacteur.
Maar de e-mailskills kunnen daar wel wat verbetering gebruiken. Als e-mail onderwerp 'afwijzen met veel reacties' kiezen is niet echt netjes
even een reply met hoe het wel moet danquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:29 schreef Etcetera het volgende:
Ach ja. Shit happens, op naar de volgende, dit weekend maar weer eens vacatures zoeken.
En de mail: in de body stond niks behalve een soort footer, en verder een bijlage met de daadwerkelijke afwijzing. Dat moet toch beter kunnen
Ik zit het serieus te overwegenquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
even een reply met hoe het wel moet dan
Je begrijpt dat dat artikel kant noch wal raakt en dat dat de enige reden is dat ik het op FB gepost heb? Degen die geroepen heeft dat de Glenmorangie Ealanta 97,5 (!!!) punten uit de 100 scoort, is een dwaas die zijn preken via de zgn. Whisky Bible verkoopt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:03 schreef iamredleader het volgende:
MM, ik las op Facebook je linkje over het artikel over Glenmorangie - mijn vader is altijd groot fan geweest van Glenmorangie, denk je dat zo'n fles ook in NL te verkrijgen is?
Heb er ook wel eens bijgestaan...quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat zie je in het filmpje. Ik heb ooit zelf bij zo'n groep gestaan en ik krijg nog steeds kippenvel tot aan mijn tenen bij dit soort filmpjes.
Je ziet wat er van komt...quote:
Zoek mij eens daar...quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:01 schreef TradeMarkie het volgende:
linkedin, dat heb ik ook nog ergens geloof ik, doe er echt nooit wat mee.
Ze zijn qua nieuws brengen wel de snelste...quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:16 schreef MaJo het volgende:
zoek jij mij dan?quote:
Snap dat je je daar kwaad om maakt, maar arme red kan daar niets aan doenquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je ziet wat er van komt...
Een niet meer dan aardige whisky, aangeprezen door iemand die verdacht wordt te werken voor het concern wiens whisky's hij steeds de hemel in schrijft, beïnvloed zo toch het kopersgedrag...
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zijn qua nieuws brengen wel de snelste...
Ik neem het hem dan ook niet kwalijk en begrijp dat hij als buitenstaander niet door mijn cynische post op FB prikt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snap dat je je daar kwaad om maakt, maar arme red kan daar niets aan doen
laat maar danquote:
Gelukkig zijn die flessen bijna uitverkocht, maar de vraag er naar is nu enorm door die gek...quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:51 schreef iamredleader het volgende:
MM ik had er inderdaad niet doorheen geprikt - ik had het artikel even doorgelezen en als totale leek was ik alleen getriggerd met het idee mijn vader wellicht iets bijzonders cadeau te kunnen doen.
Je vindt mij namelijk niet daar, ik hoef jou dus ook niet te vinden.quote:
100% naamgenoten heb ik daar ook wel gok ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je vindt mij namelijk niet daar, ik hoef jou dus ook niet te vinden.
Maar ik heb een 100% naamgenoot en die krijgt veel verzoeken voor mij...
Dat is bij jou dan ook waarschijnlijker dan bij mij...quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
100% naamgenoten heb ik daar ook wel gok ik
Dat geloof ik meteenquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is bij jou dan ook waarschijnlijker dan bij mij...
Heb je dan een goede tip wat ik wel kan kopen voor mijn vader? Of moet ik eerst iets aan hem vragen cq weten?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die flessen bijna uitverkocht, maar de vraag er naar is nu enorm door die gek...![]()
Flessen gaan voor het 6-voudige van de oorspronklijke aanschafprijs (ongeveer ¤70) over de toonbank...
In welke prijscategorie?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb je dan een goede tip wat ik wel kan kopen voor mijn vader? Of moet ik eerst iets aan hem vragen cq weten?
quote:Glenmorangie's Ealanta has been named the World Whisky of the Year by Jim Murray, one of the world's leading whisky experts.
Met dat bedrag is er een hoop leuks te vinden...quote:
MaJo ben geen meisjesmoeder maar heb net een leuke mini kinderlaptop gekocht voor de dochter van vrienden van ons, die 2 geworden is. Ik Dm je wel een linkje!quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:45 schreef MaJo het volgende:
Oeh LB dat zou geweldig zijnHou ons op de hoogte
Even een vraag voor de meisjesmoeders onder ons: ik heb dit weekend een verjaardag van een meisje die twee wordt. Nu zijn jullie meiden nog wat jonger maar hebben jullie enig idee wat leuk is voor een meisje van twee?
Top, dank je welquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met dat bedrag is er een hoop leuks te vinden...
Glenmorangie is redelijk fruitig, dus als je in dat smaakprofiel blijft, dan is dit een heel mooie whisky:
http://www.passievoorwhis(...)tirk-tony-koehl-5353
of (goedkoper):
http://www.bestofwhisky.n(...)koehl-3d-series.html
De zgn. Tony Koehl Imperial 1995.
Zeer beperkt verkrijgbaar, dus ik zou hem via die websites bestellen.
Aardigheidje: December vorig jaar is deze distilleerderij geheel tegen de vlakte gegooid na jarenlang droog te hebben gestaan. Nieuwe distilaten komen er dus niet meer vandaan, hoewel er her en der nog wel wat voorraden te rijpen liggen uiteraard...
Graag gedaan.quote:
thanksquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
MaJo ben geen meisjesmoeder maar heb net een leuke mini kinderlaptop gekocht voor de dochter van vrienden van ons, die 2 geworden is. Ik Dm je wel een linkje!
Miniglijbaan voor poppetjes voor in bad cq onder de douchequote:Op vrijdag 8 november 2013 14:46 schreef Puala het volgende:
Tinu, Red, hebben jullie nog ideetjes voor een jongetje van 2? Ik wil met sinter-kerst-en-nieuw wat leuks geven
Ja, zoiets hebben we. Met zuignappen aan de muur vast, water eroverheen en het rad draaitquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, badspeeltjes zijn ook altijd leuk natuurlijk. Er is een soort waterradje, schijnt een dikke hit te zijn! Misschien weten Red en tinu wat ik bedoel.
Dat zijn wel leuke dingen jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Miniglijbaan voor poppetjes voor in bad cq onder de douche
Speelgoedauto of trein
Eerste puzzels (4, 9 of 16 stuks)
Wat voor functie had je op gesolliciteerd dan? En wat was de reden van afwijzing?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:16 schreef MaJo het volgende:
Ikea, goeie, ik kijk net en ik wist helemaal niet dat die zulk leuk speelgoed haddenquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:01 schreef iamredleader het volgende:
Heeft hij al treinspul? Brio, Ikea of anders? Doet het namelijk heel goed, is eindeloos uit te breiden en ook eindeloos te combineren. En redelijk onverwoestbaar
Nee, dit spelletje ken ik niet. Wij hebben van de Ikea inmiddels een flinke doos vol van dat treinspul, is bij beide jongens een succesquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Ikea, goeie, ik kijk net en ik wist helemaal niet dat die zulk leuk speelgoed hadden![]()
Ik herinner me van mij van vroeger een spelletje en dan had je een houten plaatje met een pinnetje en dan moest je een stoplicht bij elkaar dobbelen. Ik vroeg me eigenlijk af vanaf welke leeftijd dat was, maar ik kan het nergens gegoogled krijgen. Ken jij het misschien?
Ah, mooi. Ik ga eens kijkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, dit spelletje ken ik niet. Wij hebben van de Ikea inmiddels een flinke doos vol van dat treinspul, is bij beide jongens een succes
That's the spiritquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:14 schreef Etcetera het volgende:
Ja hoorLush-bestelling is net geleverd, I'm happy
Gewoon redacteur. En de eeuwige reden: te weinig relevante werkervaringquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat voor functie had je op gesolliciteerd dan? En wat was de reden van afwijzing?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:01 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
![]()
Matige nacht, buik blijft grommen en darmen blijven rommelen. Ben nog steeds flink moe.
Ik heb het nr van MM ook, zelf geen Whatsapp (dumbphone) en het nummer van PS is niet 4, 9, 21 of 42 (of 69) maar:ik was al even verontwaardigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Kansloze reden altijd. Als ze dat vol blijven houden zijn er op een gegeven moment geen redacteuren meer, dan zijn ze allemaal uitgestorven.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gewoon redacteur. En de eeuwige reden: te weinig relevante werkervaring
Je zoekt naar een baan als geschiedenisleraar?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:54 schreef MadMaster het volgende:
"Ik trek je shirt uit en kus je nek langzaam kussend van je hals naar je borstkas."
"En als je het vervolg weten wil, moet je zondag maar komen. Maar zal je alvast verklappen dat ik naar beneden blijf kussen."
Nee, ik laat PS zien wat er hier zoal met Whatsapp gebeurt...quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Je zoekt naar een baan als geschiedenisleraar?
Priester?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Je zoekt naar een baan als geschiedenisleraar?
prdon?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:54 schreef MadMaster het volgende:
"Ik trek je shirt uit en kus je nek langzaam kussend van je hals naar je borstkas."
"En als je het vervolg weten wil, moet je zondag maar komen. Maar zal je alvast verklappen dat ik naar beneden blijf kussen."
En dat allemaal via Whatsapp, PS...
Ik wil ook best je nummer hier neerzetten hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik was al even verontwaardigd
Probleem is overigens in mijn vakgebied ook aanwezig. Ik ken maar een heel enkele jonge bankier, de rest is het al heel wat jaartjes. Doorgroeien is ook heel beperkt - hopelijk mag ik over een jaar of twee die uitzondering zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Kansloze reden altijd. Als ze dat vol blijven houden zijn er op een gegeven moment geen redacteuren meer, dan zijn ze allemaal uitgestorven.
quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:58 schreef Bart het volgende:
[..]
[Upd] Bossche juf stuurt geile sms'jes
Zie het linkje van Bart - geile juf stuurt berichten via Whatsapp. Sexting heet dat geloof ik.quote:
Tip: flesje water vullen 's ochtends, die bij je houden. Het triggert je sneller om te drinken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik doe dit stomme patroon waar ik niet genoeg drink (of alleen koffie/thee = dehydraterend), en dan raak ik een beetje uitgedroogd, mar tegen de tijd dat ik daar achter ben is het al te laat en hou ik nauwelijks nog iets binnenvoel me rot
succesquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:47 schreef Etcetera het volgende:
Zo, weer een sollicitatie de deur uit. 1u 15min rijden, maar boeiend
Fernando Alonso is op zijn derde begonnen met karten. 22 jaar later was hij wereldkampioen Formule 1. Vroeg er bij zijn kan dus helemaal geen kwaadquote:
Sony is ooit zo ver gegaan om een recensent te verzinnen om hun niet al te beste films toch maar van positief commentaar te voorzien. Zouden zij ook zo'n truc hebben gebruikt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je ziet wat er van komt...
Een niet meer dan aardige whisky, aangeprezen door iemand die verdacht wordt te werken voor het concern wiens whisky's hij steeds de hemel in schrijft, beïnvloed zo toch het kopersgedrag...
Het 'grappige' is dat deze man vrijwel alleen whisky's uit het assortiment van Louis Vutton/Hennesy Moët aanprijst, te weten Ardbeg, Glenmorangie en Glen Moray.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sony is ooit zo ver gegaan om een recensent te verzinnen om hun niet al te beste films toch maar van positief commentaar te voorzien. Zouden zij ook zo'n truc hebben gebruikt?
Ik ga dit weekend buitenspelen in Brabantquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, belachelijk drukke week gehad maar nu is het weekend. Weekendje weg en ik ben daarom in Haarlem te bewonderen
Collega vroeg of ik al had gekeken wat voor weer het zou worden. Hij was verbaasd dat ik dat niet had gedaan. Mijn punt was dat het weinig uitmaakte, omdat ik er geen invloed op heb en ik hoe dan ook buiten moet zijn, wat voor weer het ook is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Lekker buitenspeelweer dit weekend. Wij zijn van plan eens lekker lekker lang in de kerk te gaan zitten
Dus nog geen Ardbeg gezien, zoals ik eerder vroeg...quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, belachelijk drukke week gehad maar nu is het weekend. Weekendje weg en ik ben daarom in Haarlem te bewonderen
Its-Jopen-4you...quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Lekker buitenspeelweer dit weekend. Wij zijn van plan eens lekker lekker lang in de kerk te gaan zitten
Ik heb toen nog in 5 slijterijen gekeken voor die Ardberg, nergens hadden ze mquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus nog geen Ardbeg gezien, zoals ik eerder vroeg...
Ik had 'm uiteindelijk nog voordat 'ie in de winkel stond...quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik heb toen nog in 5 slijterijen gekeken voor die Ardberg, nergens hadden ze m![]()
Ardbeg, niet bergquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik heb toen nog in 5 slijterijen gekeken voor die Ardberg, nergens hadden ze m![]()
Ik ga nergens heen, ik kijk naar Heisenbergquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Berg op gaan we alleen met Underberg...
Wacht maar tot je weer gaat skiën...quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga nergens heen, ik kijk naar Heisenberg
Huh?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zit ik lekker Penoza te kijken, fijn meewiegen op een nummer, realizeer ik me dat ik van René Froger aan het genieten ben![]()
![]()
durf het bijna niet te vragenquote:
Is dat leuk? Penoza? Nooit gezien. Van de week heb ik ook een warme choco opquote:Op zaterdag 9 november 2013 04:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Leuk! Ik zit Penoza te kijken. Overwoog om naar de liquor store te gaan maar hoor in mijn hoofd de stem van wyccie (wiens stem ik verder helemaal niet ken) die me vertelt dat dat een slecht idee isDus maar warme choco (met een scheutje bailey's
)
quote:
Nee hij mocht dit weekend sowieso even naar huis. Nu was het door de begeleiding vanwege zijn griep "liever niet".quote:
iets met een weiland en Ajax en feyenoord denk ik.quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:31 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemorgen
Ik ga lekker verder met aanrommelen en vanmiddag met mijnnaar Glow.
MM wat is er mis met Beverwijk?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 04:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Leuk! Ik zit Penoza te kijken. Overwoog om naar de liquor store te gaan maar hoor in mijn hoofd de stem van wyccie (wiens stem ik verder helemaal niet ken) die me vertelt dat dat een slecht idee isDus maar warme choco (met een scheutje bailey's
)
Daar hebben hooligans van Feyenoord en Ajax een afgesproken knokpartij gehad. Met dodelijke afloop voor 1 van hen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:31 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemorgen
Ik ga lekker verder met aanrommelen en vanmiddag met mijnnaar Glow.
MM wat is er mis met Beverwijk?
Dat gaat vanavond dan mooi niet door voor je, want ik vertrek morgen...quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:17 schreef MaJo het volgende:
MM wanneer ging je nou naar Berlijn? Want ik moet je nog een berichtje sturen.
Vanavond Queens of the Stone Age in Tivoli
Yep, hoewel ik daar zelf niet bij was.quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
iets met een weiland en Ajax en feyenoord denk ik.
Geen probleem, ik begrijp je reactie uiteraard wel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een zinloze dood....
Oh het is al >20 jaar geleden lees ik nu. Sorry MM, het was niet mijn bedoeling om tegen een zeer been te schoppen!
Ik krijg mijn auto in Februari, zit te twijfelen of ik nog winterbanden neem dan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:59 schreef MadMaster het volgende:
Wieldoppen geplaatst, klaar voor de winter...
Het is altijd een gok. In februari zou ik het niet meer doen, tenzij het nog dik vriest en/of sneeuwt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik krijg mijn auto in Februari, zit te twijfelen of ik nog winterbanden neem dan.
nee kan tegen die tijd wel een keerquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is altijd een gok. In februari zou ik het niet meer doen, tenzij het nog dik vriest en/of sneeuwt.
Maar dat hoef je nu nog te beslissen, neem ik aan...
Nope belofte maakt schuld. Even wat eten en dan komt er zo een berichtje jouw kant opquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gaat vanavond dan mooi niet door voor je, want ik vertrek morgen...
Maar bedankt voor het aanbod, we zullen ons wel redden daar...
Dan stuur ik de PM weer door...quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:21 schreef MaJo het volgende:
Uitgebreide PM naar MM verstuurd met tips over Berlijn. Als anderen ook eens naar Berlijn gaan en interesse hebben laat het me even weten
Berlijnquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan stuur ik de PM weer door...
Dank voor de moeite, heb je bericht uitgeprint en die gaat mee bij de reispapieren...
![]()
Geen dankquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan stuur ik de PM weer door...
Dank voor de moeite, heb je bericht uitgeprint en die gaat mee bij de reispapieren...
![]()
Dank, heb er zin in en ben zeer benieuwd.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:58 schreef Tinuviel het volgende:
MM veel plezier in Berlijn. De stad waar ik heb gestudeerd, vond het echt een toffe stad.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:21 schreef Etcetera het volgende:
Downloaden dus
Weer hardgelopen, en net gedouched en ik hoor de regen tegen de ramen slaan, blij dat ik al gelopen heb
graag.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:21 schreef MaJo het volgende:
Uitgebreide PM naar MM verstuurd met tips over Berlijn. Als anderen ook eens naar Berlijn gaan en interesse hebben laat het me even weten
Knutselzooi?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:43 schreef iamredleader het volgende:
Jazeker, moet morgen wat knutselzooi kopen en dan aan het dichten
Nee, geen "hele surprise". Maar ik wil het cadeau inpakken in meer dan alleen cadeaupapierquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Knutselzooi?
Was dat de bedoeling, een surprise?
Ook al knutselen...quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:46 schreef Tinuviel het volgende:
Secret Santa cadeau is gekocht. Nog even kijken en tijd maken voor het knutselwerk en het gedicht.
Dat maakt niks uit, het gaat vooral om de inhoud...quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:49 schreef iamredleader het volgende:
Mijn dichtkunsten zijn van het niveau "Sinterklaas zat eens te denken..."
... van het glas?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit, het gaat vooral om de inhoud...
Gezellig...quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:05 schreef Whiteguy het volgende:
Zo... denk dat ik geen powerknop had in mogen drukken bij thuiskomst vandaag.
SD kaart gaf een foutmelding. Wil ik mn foto's naar de NAS kopieeren, begint die ook een alarm piepje te geven. En mn mediacenter nokt er vervolgens spontaan mee.
Ik had me een andere zaterdagavond voorgesteld
valt niet te zeggen. Maar er is een gerede kans dat hij blijft zoals hij nu is (minimally responsive).quote:Op zondag 10 november 2013 01:50 schreef Nico_S. het volgende:
Wat zal hij wel weer kunnen? En is er overigens enig spoor van de daders?
If only we knew...quote:Op zondag 10 november 2013 01:57 schreef Nico_S. het volgende:
GPD zet er weinig vaart achter?? Wat is er dan in vredesnaam voor nodig om ze wel in actie te laten komen?
Ja, dat kan ik me goed voorstellen. Ik zou willen dat ik meer voor je zou kunnen doen.quote:Op zondag 10 november 2013 02:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ugh ik zit er echt even doorheen.
Knox studenten hebben een slechte reputatie in G-Burgquote:Op zondag 10 november 2013 02:02 schreef Nico_S. het volgende:
Zoon van een politieman, dan zou je toch verwachten dat ze alles op alles zetten.
Tis okay. The support vanuit de SC helpt veelquote:Op zondag 10 november 2013 02:03 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me goed voorstellen. Ik zou willen dat ik meer voor je zou kunnen doen.
Even virtueel dan.quote:Op zondag 10 november 2013 02:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ugh ik zit er echt even doorheen.
Oh? Waarom dat?quote:Op zondag 10 november 2013 02:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Knox studenten hebben een slechte reputatie in G-Burg
Hé, daar is de SC toch voor?quote:[..]
Tis okay. The support vanuit de SC helpt veel
Ik weet niet precies waarom...quote:Op zondag 10 november 2013 02:31 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Oh? Waarom dat?
[..]
hé, daar is de SC toch voor?
quote:Op zondag 10 november 2013 01:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bij Z. op bezoek. Z'n ouders waren even de deur uit en we praatten met de verpleegster over zijn kansen (niet erg goed). verpleegster loopt weg, we kijken naar Z., en zien dat hij huilt. Echte tranen. Mijn hart brak als nooit te voren. Echt. Godverdomme.
Nu heb ik trek.quote:Op zondag 10 november 2013 04:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Gevoelens wegbakken is altijd goed.
eens. Dat is klote.quote:Op zondag 10 november 2013 04:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sorry
Weet je wat het kutterigste is, die ouders. Ik ben wel gewend aan Z. nu (behalve het huilen, goddome, dat breekt zelfs mijn hrt van steen), mar ide ouders. Zijn moeder was even wezen winkelen, maar toen ze terug kwam, en we haar door de gang zagen lopen, met die tassen in haar handen, maar zo verloren. En dat al twee maanden. Ughhefhj;eg je wenst het je ergste vijand niet toe.
Waarom ben jij al wakker dan?quote:Op zondag 10 november 2013 08:19 schreef iamredleader het volgende:
Ik moet heel evendoen - Jair is net 10 minuten wakker en Tinu & Lior slapen nog
Uhh, gewoon mailtje naar klantenservice van Bol voor uitleg of anders terugstorten geld?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:48 schreef MadMaster het volgende:
Koop ik ook eens een legaal epub boek, krijg ik dat ding niet geopend wegens een Adobe DRM beveiliging. Doe je alles om je te registreren om zo het boek alsnog geopend te krijgen, nog geen succes.
Raar he, dat mensen alles voor nop downloaden en beveiligingen kraken...![]()
Zit nu wel met een onbruikbaar betaald boek...
Ik snap het, daarom moet je dat ook niet als eerste proberen. Maar een mail met uitleg en vragen om een oplossing is toch niet zo moeilijk.quote:Op zondag 10 november 2013 11:14 schreef Etcetera het volgende:
Digitale producten en geld terugkrijgen? Nah, ain't gonna happen. Ze kunnen niet nagaan of jij het product wel of niet kunt openen/lezen/gebruiken, en of je dus de boel flest.
misschien wil P.iet je wel helpen?quote:Op zondag 10 november 2013 11:21 schreef wyccie het volgende:
Wat sloven jullie je uit met Secret Santa. Ik heb niet voor niets gezegd dat het simpel mag. En dat is vooral omdat ik niet kan dichten.
quote:Op zondag 10 november 2013 11:33 schreef wyccie het volgende:
Precies, jij hebt er ook ervaring mee en gaat er goed mee om. Als er geen feedback is, kan het ook niet verbeterd worden.
Ik heb nog steeds geen kruidnoot gehadquote:Ik heb trouwens semigezondigd wat betreft het Sinterklaassnoepen. Ik heb speculaas gehad, maar dat telt niet, want dat is het hele jaar door te koop.
Haha zo redeneer ik ook altijdquote:Op zondag 10 november 2013 11:33 schreef wyccie het volgende:
Ik heb trouwens semigezondigd wat betreft het Sinterklaassnoepen. Ik heb speculaas gehad, maar dat telt niet, want dat is het hele jaar door te koop.
quote:Op zondag 10 november 2013 11:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst 4 minuten achter elkaar hardgelopen
Is dat zo bijzonderquote:Op zondag 10 november 2013 11:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst 4 minuten achter elkaar hardgelopen
Heb wel al wat chocolade pepernoten gehad, naast marsepein (gewone marsepein, geen specifiek sinterklaas spul). Heb uit Duitsland ook wat "Adventskoekjes en snoepjes" meegenomen. Daar moet ik nog iets meer dan 2 weken op wachten, mag pas vanaf 1 december.quote:Op zondag 10 november 2013 12:08 schreef wyccie het volgende:
Ah, volgende week komt hij dus aan. Dan kan ik ook wel snoepen. Pas na december lukt sowieso niet aangezien ik in november al Sinterklaas vier.
Voor iemand die eerst nog geen minuut achter elkaar kon hardlopen: jaquote:
Gut beschäftigtquote:Op zondag 10 november 2013 14:31 schreef MadMaster het volgende:
The eagle has landed...
I repeat, the eagle has landed.
Groeten uit Berlijn!
ik zit nu op een minuut of 8 denk ik, veel langer hou ik het ook niet volquote:Op zondag 10 november 2013 14:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Voor iemand die eerst nog geen minuut achter elkaar kon hardlopen: ja
Is dat zo bijzonder?quote:Op zondag 10 november 2013 14:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zit nu op een minuut of 8 denk ik, veel langer hou ik het ook niet vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |