En ik zeg ook Corrie tegen jou. We kunnen zo een reallife soap krijgen.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg ik ook tegen iedereen, betekent niet zoveel
Terecht.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:51 schreef Deisyy het volgende:
De bel gaat, ze blijven gewoon zitten
Goed idee schat!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ik zeg ook Corrie tegen jou. We kunnen zo een reallife soap krijgen.
Nee een keer gezien.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:50 schreef marcodej het volgende:
Kijkt er iemand naar die show van de Krabbeetjes?
Daarom. Dat was dan allang uitgekomen.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:52 schreef Greys het volgende:
Als ze elke avond thuis zouden slapen, dan zouden al die buren in die straat dat al lang in de media hebben gebracht lijkt meWant die zien ze dan steeds vertrekken en aankomen.
Lekkerquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je rent krijg je een rode kaart.
Van die gluurburen, stiekem achter hun gordijntjes.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:52 schreef Greys het volgende:
Als ze elke avond thuis zouden slapen, dan zouden al die buren in die straat dat al lang in de media hebben gebracht lijkt meWant die zien ze dan steeds vertrekken en aankomen.
Mét spionnetjesquote:Op donderdag 14 november 2013 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Van die gluurburen, stiekem achter hun gordijntjes.
Nog echt waar ook.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat zal, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Hebben we het al eerder uitgebreid over gehad
Sjonge, leuk om te horen.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:56 schreef marcodej het volgende:
Maxim is ook fan van Geer en Goor.
Ook maar eens aanschaffen danquote:Op donderdag 14 november 2013 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iedereen ziet er in zo'n jasje streng uit.
Dat kruis op Gerards shirtquote:
Hij heeft zich in ieder geval naar de opdracht gekleedquote:
Afro Americans volgens Bosma.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:00 schreef Rickario het volgende:
Een aparte tafel met de buitenlanders
Daar dus ook al een kabel.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:00 schreef Rickario het volgende:
Nee, die trekken gewoon naar mekander toe.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:00 schreef Rickario het volgende:
Nou ja, ze mogen gelukkig al binnen zitten.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:00 schreef Rickario het volgende:
Hee dat hebben die Zwarte Pieten ook alquote:Op donderdag 14 november 2013 21:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, die trekken gewoon naar mekander toe.
Nog nooit gebruiktquote:Op donderdag 14 november 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
Oe dat vind ik zo eng, een wimpertang.
En de meeste spullen van de duurste supermarkt van Nederland.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:02 schreef Aspergermeisje het volgende:
Anders koop je spaghetti eigen merk voor 50 cent. Gaan ze fusili oid van een merk eten.
Ik had echt op naam van "Corrie" verwachtquote:Op donderdag 14 november 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
Hij stond echt op naam van G. Heukeroth
Dan was het vast niet van die Volvoquote:Op donderdag 14 november 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
Hij stond echt op naam van G. Heukeroth
Zat er vanochtend eentje naast me in de trein die ermee bezig was. Toen kwam er een spoorwissel. Ik moest lachen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
Oe dat vind ik zo eng, een wimpertang.
Taalgebruikquote:Op donderdag 14 november 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een taal gebruik van Gordon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |