___________________________________________________________________________quote:PSV Eindhoven will look to atone for a shock defeat in their last UEFA Europa League Group B home game when GNK Dinamo Zagreb come to the Netherlands on matchday four.
PSV Eindhoven can put an end to GNK Dinamo Zagreb's hopes of progressing from UEFA Europa League Group B when the sides meet for the second time in a fortnight.
Previous meetings
• Dinamo had the bulk of the chances as the teams crossed paths for the first time on matchday three, but while a 0-0 draw gave them their first Group B point, Dinamo will need to at least match that result if they are to have a chance of taking one of the top spots in the section.
• PSV's only previous Croatian experience came when they met HNK Hajduk Split in the 1975/76 European Champion Clubs' Cup quarter-finals; they lost 2-0 in Split but prevailed 3-0 after extra time in the return fixture in Eindhoven.
• Dinamo's record in 11 games against Dutch clubs – eight of them versus AFC Ajax – is W3 D3 L5 (W1 D3 L3 in Zagreb – W2 D0 L2 in the Netherlands). Their last two visits to the Netherlands ended in defeats against Ajax.
Match background
• PSV are the only side to have competed in every edition of the UEFA Europa League group stage since the competition's inception in 2009/10, missing out on the round of 32 for the first time last season when they finished behind FC Dnipro Dnipropetrovsk and SSC Napoli in Group F.
• PSV have won only one of their last five European home games, and kicked off the group stage with a shock 2-0 loss to Bulgarian champions PFC Ludogorets Razgrad.
• Dinamo have yet to make it through the group stage of this competition in five attempts. They kicked off Group B with a 2-1 home loss to FC Chornomorets Odesa and were then beaten 3-0 at Ludogorets on matchday two.
• Dinamo have lost their last eight away games in UEFA group stage competition since a 2-0 win at Club Brugge KV in the 2010/11 UEFA Europa League. The aggregate score against them in those fixtures was 27-2, meaning they conceded an average of over three goals a game.
Team facts
• PSV forward Jürgen Locadia celebrates his 20th birthday on the day of the Dinamo match.
• PSV's draw in Zagreb was their 39th UEFA Europa League game, with that total breaking the appearance record held by two-time winners Club Atlético de Madrid and Sporting Clube de Portugal. PSV have also scored more UEFA Europa League goals than any side since the advent of the new competition, 62.
• Dinamo are one of nine domestic champions in the group stage along with Group B rivals Ludogorets (Bulgaria), NK Maribor (Slovenia), FC Sheriff (Moldova), Maccabi Tel-Aviv FC (Israel), Legia Warszawa (Poland), FC Shakhter Karagandy (Kazakhstan), APOEL FC (Cyprus) and IF Elfsborg (Sweden).
• PSV are one of five clubs in this season's group stage to have won this competition before (1978), along with Valencia CF (2004), Eintracht Frankfurt (1980) and two-time winners Sevilla FC (2006, 2007) and Tottenham Hotspur FC (1972, 1984). PSV are the only side involved on matchday four to have also won the European Champion Clubs' Cup, in 1988.
Coach information
• Hired in summer 2013 to coach the club he served so successfully as a player, Phillip Cocu had spent several years preparing, working with the senior national team and PSV's youth sides and briefly taking caretaker command of the PSV first XI in 2012. Capped 101 times by the Netherlands, he won four Dutch titles with PSV either side of a lengthy spell at FC Barcelona, peaking with the 1998/99 Liga triumph.
• Dinamo brought an end to Branko Ivanković's third spell as the club's coach ahead of matchday three, with his side having lost four of his eight games since he took charge in September.
• Sporting director Zoran Mamić has been put in charge for the remainder of the year, with Damir Krznar and Igor Cvitanović working as his assistants. Capped six times as a defender and defensive midfielder, he started and ended his playing career at Dinamo either side of a long spell in Germany, where he represented the likes of VfL Bochum 1848 and Bayer 04 Leverkusen.
http://www.uefa.com/uefae(...)ackground/index.html
quote:AZ Alkmaar can keep up the pressure for one of the top spots in UEFA Europa League Group L as FC Shakhter Karagandy make a 4,600km journey on matchday four.
Although AZ Alkmaar remain unbeaten in UEFA Europa League Group L, FC Shakhter Karagandy are hoping that the longest journey in the history of UEFA group stage football ends with them taking all three points.
Previous meetings
• Shakhter's first meeting with Dutch opponents produced a 1-1 draw on matchday three; Andrei Finonchenko put the home side in front, before Johann Gudmundsson replied for AZ.
• AZ met Shakhter's Kazakh league rivals FC Aktobe in the 2010/11 UEFA Cup play-offs, winning 2-0 at home and progressing despite a 2-1 defeat in Kazakhstan.
• The journey from Alkmaar to Aktobe is around 3,600km. To get to the matchday three game, staged in Astana, AZ had to travel over 4,400km – further than any team has ever travelled for a UEFA Champions League or UEFA Europa League group stage fixture. Shakhter, however, are breaking that record on matchday four – Karaganda is just shy of 4,600km from Alkmaar.
Match background
• AZ are appearing in this group stage for the seventh time; losing UEFA Cup finalists in 1980/81, they made it through to the semi-finals after coming through the inaugural UEFA Cup group stage in 2004/05. In total, they have qualified for the knockout phase four times.
• AZ are without a win in their last three continental home fixtures, though they ended a run of back-to-back defeats with a 1-1 draw against PAOK FC on matchday two.
• Shakhter came within 90 minutes of reaching the UEFA Champions League group stage only to let slip a 2-0 first-leg advantage in the play-offs at Celtic FC. They nonetheless received the substantial consolation prize of a first UEFA Europa League group stage campaign.
• Shakhter have lost their last three European away games.
Team facts
• Shakhter are the first Kazakh side to have reached a UEFA club competition group stage, and the most easterly club to have reached this far in a UEFA club tournament.
• The distance between Shakhter's home town and that of the most westerly group stage contenders, Estoril Praia, is 6,358km – around one sixth the circumference of earth.
• Shakhter are one of nine domestic champions appearing in this season's group stage while AZ are one of the 11 domestic cup holders in the competition.
• New AZ boss Dick Advocaat is one of four coaches in the group stage to have had his hands on the trophy before. PAOK's Huub Stevens, who won it as a player (PSV Eindhoven, 1978) and a coach (FC Schalke 04, 1997), FC Dnipro Dnipropetrovsk's coach Juande Ramos (Sevilla FC, 2006 & 2007) and Tottenham Hotspur FC manager André Villas-Boas (FC Porto, 2011) are the others.
Coach information
• AZ dismissed coach Gertjan Verbeek ahead of matchday two. He had been in charge since 2010, and led the club to Dutch Cup success last season.
• Dick Advocaat was named as AZ's new coach on 16 October, returning to the club where he had spent five months in charge at the end of the 2009/10 season. Twice Netherlands coach, the 66-year-old won the 2007/08 UEFA Cup with FC Zenit, as well as national titles with PSV Einhdhoven (1997/98), Rangers FC (1998/99, 1999/2000) and Zenit (2007).
• A Kazakh title winner in his first two seasons with Shakhter, 2011 and 2012, Russian-born Viktor Kumykov had his career as a goalkeeper cut short by injury when he was 24. He turned to coaching and led home-town club PFC Spartak Nalchik in Russia before embarking on a series of roles in Kazakhstan and then Uzbekistan. Visiting museums is one of his favourite pastimes.
http://www.uefa.com/uefae(...)ackground/index.html
Hij is een wretched creature, maar dan zonder kwaliteiten.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Leo vindt ballen die op de lat uiteenspatten mooier dan goals, Leo heeft aids.
Om 18:01 verscheen Wim Kieft snuivend in mijn beeld.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb begrepen dat dit
[ afbeelding ]
plaatje niet correct is.
Mijn autisme kan het niet aan dat Genee in het midden zit.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb begrepen dat dit
[ afbeelding ]
plaatje niet correct is.
Lekker nummertje. Heb ik op mijn ipod.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Aha. Jullullullu wordt ingezet door het publiek.
Hoe heet die Braziliaanse spits waarvoor Psv nog altijd geld van Betis Sevilla tegoed heeft?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Aha. Jullullullu wordt ingezet door het publiek.
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb begrepen dat dit
[ afbeelding ]
plaatje niet correct is.
Penaltylijst?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
1. Narsingh
2. Maher (echt waar)
3. Arias (ook echt waar)
4. Toivonen
5. Schaars
gr gr
Robertquote:Op donderdag 7 november 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe heet die Braziliaanse spits waarvoor Psv nog altijd geld van Betis Sevilla tegoed heeft?
Ik kwam er net niet op
Je bent er wel druk mee zeg. Bewaar die hosanna maar voor als hij 5 wedstrijden achter elkaar goed speelt. Treurwilg.quote:
Opzwepend inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker nummertje. Heb ik op mijn ipod.
Het is net zo opportunistisch als hem na een mindere periode als miskoop bestempelen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent er wel druk mee zeg. Bewaar die hosanna maar voor als hij 5 wedstrijden achter elkaar goed speelt. Treurwilg.
Dat is wat racistisch.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Locadia heeft wel wat weg van Robert?
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
Prima overwinning.
Maher speelde goed.
Met deze complimentjes moeten jullie het weer 3 maanden doen.
Mwah, vorig seizoen was hij ook niet echt bijzonder vind ik. Je kan stellen dat hij al meer dan 1 jaar minder is.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is net zo opportunistisch als hem na een mindere periode als miskoop bestempelen.
Wat gul van je.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
Prima overwinning.
Maher speelde goed.
Met deze complimentjes moeten jullie het weer 3 maanden doen.
en Sierdquote:Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat gul van je.
Veel plezier met AZ
quote:
Faal.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.co.uk/
Pure afgunst jegens alles wat PSV is. Ik snap dat wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, vorig seizoen was hij ook niet echt bijzonder vind ik. Je kan stellen dat hij al meer dan 1 jaar minder is.
Nee, dit vond ik vorig seizoen ook al. Al laat ik je met alle plezier in die waan.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pure afgunst jegens alles wat PSV is. Ik snap dat wel.
Ah, je gooit je standaard-zin er weer uit als je het inhoudelijk niet aankan.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pure afgunst jegens alles wat PSV is. Ik snap dat wel.
Pics.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Davy is zojuist klaargekomen.
hmm. De gelijkenis is treffend.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat plaatje was ook in het Engels.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen dat hij niet direct linkt is een faal. Die site is er in meerdere talen.
Dat maakt niet echt uit, vind ik. Als jij GGMM onterecht wilt beschuldigen van valse informatie moet je dat vooral doen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat plaatje was ook in het Engels.
quote:
Dankuquote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.co.uk/
Hij laat Google automatisch alles naar Engels vertalen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat plaatje was ook in het Engels.
Pure afgunst jegens alles wat Coronel is. Ik snap dat wel.quote:
Clasiequote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lichaam van Clasie en Vilhena naast supertalent Depay
Psv'ers leven tenminste voor hun sport
Komt je moeder je kamer opgelopen terwijl jij allemaal foto's van negers met ontbloot bovenlijf aan het sorteren bent. Dat ziet raar uit.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ].
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etc. etc.
Beetje chubby.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Enorme neus. Enorm.quote:
Dus: Gespierde mensen kunnen beter voetballen...quote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Die had geen zin.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:01 schreef Shreyas het volgende:
Ik dacht dat Rene er ook zou zitten vandaag?
Tegenvaller dezequote:Op donderdag 7 november 2013 21:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus: Gespierde mensen kunnen beter voetballen...
[ afbeelding ]
Kijk hoe breed die Messi is
Als ik "Van der Gijp naakt" intyp krijg ik ditquote:Op donderdag 7 november 2013 21:01 schreef Shreyas het volgende:
Ik dacht dat Rene er ook zou zitten vandaag?
Dat blijkt, want voetballen doet hij niet op dit plaatje xDquote:Op donderdag 7 november 2013 21:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft héél véél $$$quote:
Valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij heeft héél véél $$$
Dat zou geen probleem moeten zijn voor vrouwen
Dat geldt voor alle debielen die over goden pratenquote:
Bwhahahaha goeie manquote:Op donderdag 7 november 2013 21:04 schreef Toto69 het volgende:
Haha die coach heet Dick hihi snap je lul hihi
Wat een killer.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 07-11-2013 om 20:58:45UEFA geeft de tweede goal van #PSV aan Locadia. Dus toch een verjaardagscadeau voor hem! reageer retweet
Een harde klap in het gezicht van GGMMquote:Op donderdag 7 november 2013 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een killer.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 07-11-2013 om 20:58:45UEFA geeft de tweede goal van #PSV aan Locadia. Dus toch een verjaardagscadeau voor hem! reageer retweet
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
UEFA geeft de goal aan Locadia. Wat een killer.
Aandacht, geef mij aandacht, ALSJEBLIEFT!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
Gewoon even de officiële bevestiging delen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Aandacht, geef mij aandacht, ALSJEBLIEFT!
Nou nee, ik heb net nog gezegd dat dit scorebordjournalistiek is.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een harde klap in het gezicht van GGMM
Bedankt zeg, dit had dit topic echt even nodig.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gewoon even de officiële bevestiging delen.
Oei, he is pissed.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb net nog gezegd dat dit scorebordjournalistiek is.
Ongelooflijk dom zwijn.
Ik denk zelfs jelly.quote:
pissedquote:Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, jelly betekent jaloers en mad boos.
Jelly = Jally. Dit maakt je infantiel als je het woord bezigt.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker bezig.quote:
Heb wel wat kaartjes moeten DE, maarja gebruikte ze toch niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jelly = Jally. Dit maakt je infantiel als je het woord bezigt.
[..]
Lekker bezig.
Het zit diep.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot goedmaakseks een zekerheidje is natuurlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja man
Hoelang gaan we deze act nog volhouden? Alsof wij elkaar niet mogen.
typetjes als Roy Beerens schopte ik verrot en spuugde ik in de bekquote:Op donderdag 7 november 2013 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
Roy Beerens is de regerend Gillette speler van de week.
Steven vindt dat je het ontopic moet houden.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot goedmaakseks een zekerheidje is natuurlijk.
Ik kreeg altijd 4 panna's en werd met rood van het veld gestuurd. Sindsdien weet ik dat ik nooit een topper zou wordenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
typetjes als Roy Beerens schopte ik verrot en spuugde ik in de bek
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steven vindt dat je het ontopic moet houden.
Wat is het weerbericht voor morgen. Ik denk erover na een stukje te fietsen.
In La Coruna zat hij gewoon in het stadion. Je kon de zee horen ruisen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sierd moet weer even wennen dat hij in het stadion is en niet in een hok in Hilversum.
Littlerabbit vindt dat je het ontopic moet houden.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
Ik haat Bert Visscher.
Maar dat even tussendoor.
Dat was Emile met de geluidseffecten.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:16 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
In La Coruna zat hij gewoon in het stadion. Je kon de zee horen ruisen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 07-11-2013 om 21:16:54De UEFA kent goal twee van #PSV toch aan Toivonen toe, bevestigt Jurgen Locadia me zojuist. #psvdin reageer retweet
Ik zijn hyperactieve tweeling broer Jochem Meijer ook. Al is bij hem dan ook wel zijn humor operatief weggehaald, of was het een tumor xDquote:Op donderdag 7 november 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
Ik haat Bert Visscher.
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
Ik haat Bert Visscher.
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 07-11-2013 om 21:16:54De UEFA kent goal twee van #PSV toch aan Toivonen toe, bevestigt Jurgen Locadia me zojuist. #psvdin reageer retweet
Aandacht, geef mij aandacht, ALSJEBLIEFT!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 07-11-2013 om 21:16:54De UEFA kent goal twee van #PSV toch aan Toivonen toe, bevestigt Jurgen Locadia me zojuist. #psvdin reageer retweet
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wanneer gaat Dickie dit doen?
[ afbeelding ]
Jij bent echt ontzettend dom, al zou het achteraf wel trollen blijken.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst er omheen en dan een stiffie.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op fifa had ik een stiftje gedaan.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent echt ontzettend dom, al zou het achteraf wel trollen blijken.
...quote:Op donderdag 7 november 2013 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk toch dat hij werkelijk zo dom is.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
...
Ik hoop echt dat je niet werkelijk zo dom bent.
Nee, er eerst omheen is noobquote:Op donderdag 7 november 2013 21:19 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Eerst er omheen en dan een stiffie.
Ik vraag mij het nu juist af bij julliequote:Op donderdag 7 november 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat hij werkelijk zo dom is.
Ik geef je het voordeel van de twijfel aangezien ik je zo graag mag. De reputatie van troll wens ik je niet toe.quote:
Je goedkope truc weer om over anderen te beginnen. We hebben je weer door.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vraag mij het nu juist af bij jullie
Nee, daar kom je nooit meer van af.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef je het voordeel van de twijfel aangezien ik je zo graag mag. De reputatie van troll wens ik je niet toe.
Waarom ga je nog op hem in?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb net nog gezegd dat dit scorebordjournalistiek is.
Ongelooflijk dom zwijn.
Stiekem weet ik dat hij het best begrijpt en zich dood schaamt voor z'n eigen gedrag, ondanks de act die hij hier blijft opvoeren.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stiekem weet ik dat hij het best begrijpt en zich dood schaamt voor z'n eigen gedrag, ondanks de act die hij hier blijft opvoeren.
Je bent wel heel erg aan die goedmaakseks toe.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stiekem weet ik dat hij het best begrijpt en zich dood schaamt voor z'n eigen gedrag, ondanks de act die hij hier blijft opvoeren.
GGMM wil Davy zijn leven laten beteren aangezien hij Feyenoord niet aanhangt. Een Feyenoorder had hij allang op een lijstje geplaatst en laten bannen.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:27 schreef Mansjester het volgende:
Die overdreven Spaanse uitspraak van Sierd de hele tijd. Ortiffffffff
Je wordt wel door hem aangepakt op twitter zag ik netquote:Op donderdag 7 november 2013 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer die afgunst hier dat GGMM mij wel mag
Ik zie het verband tussen de 1ste en 2e helft van je zin niet, maar ik mag je stiekem best ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer die afgunst hier dat GGMM mij wel mag
twitter:Locadia7 twitterde op donderdag 07-11-2013 om 21:26:35Staat doelpunt op mijn naam?!!!!! reageer retweet
Hmm, dit zit er uit als zo'n cryptisch raadsel.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:32 schreef tong80 het volgende:
Vraagje tussendoor. Tegen welk tweede elftal kan de koploper van Nederland niet scoren ?
RIP Grootheid.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
De techniek van Bakkali is te vergelijken met Socrates
Random woord: knotsgek.²
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dankjewel maar ik ben nog niet dood hoor
uh, oké?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:34 schreef Evertjan het volgende:
dkjdKLAWSDKBSDFANLHAEFG;PLOKN\SAGR./LB AEFGLNBNBEQNKB D
En zijn loopje met zijn Nutella talkpoederbips op dat van Garrinchaquote:Op donderdag 7 november 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
De techniek van Bakkali is te vergelijken met Socrates
Random woord: knotsgek.²
Dat ligt er geheel aan wat er op je begrafenis geserveerd wordt.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je wel op mijn begrafenis komen als dat niet te ver voor je is?
Kaasstengels.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt er geheel aan wat er op je begrafenis geserveerd wordt.
Meestal een lichaam in een kist, maar soms ook een urn als de overledene voor een crematie kiest. XDquote:Op donderdag 7 november 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Die lust ik ook wel.quote:
Jeetje littlerabbit, als FOK met een lachband werkte was die nu nog bezig.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meestal een lichaam in een kist, maar soms ook een urn als de overledene voor een crematie kiest. XD
Az heeft nog altijd niet gescoord
Ik zie GGMM al forever alone staan op de begrafenis van Johannes.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beweer je nou dat ik de enige ben die op de begrafenis van Johannes kom?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie GGMM al forever alone staan op de begrafenis van Johannes.
Misschien kan jij ook even langswippen?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie GGMM al forever alone staan op de begrafenis van Johannes.
Neehee, dat beweer ik niet. Alleen is het toch vreemd als een totaal onbekende (voor de familie) op de begrafenis van Johannes komt. Niemand praat met je.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beweer je nou dat ik de enige ben die op de begrafenis van Johannes kom?
Op mijn driewieler trek ik de hele wereld door.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan jij ook even langswippen?
Bedankt. Ik was zelf ook zeer content met mijn eigen hilariteit.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Die lust ik ook wel.
[..]
Jeetje littlerabbit, als FOK met een lachband werkte was die nu nog bezig.
Ik zal even een gaatje prikken in mijn agenda. Dus als jij het even voor mij onthoudt dan schiet die begrafenis op.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan jij ook even langswippen?
Oh, jij gaat er van uit dat Johannes mij nogniet aan z'n ouders heeft voorgesteld?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neehee, dat beweer ik niet. Alleen is het toch vreemd als een totaal onbekende (voor de familie) op de begrafenis van Johannes komt. Niemand praat met je.
Misschien moet ik je dan maar emotioneel steunen.
Mijn broertje weet dat er een GGM bestaat dus hij zal geen totale onbekende zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neehee, dat beweer ik niet. Alleen is het toch vreemd als een totaal onbekende (voor de familie) op de begrafenis van Johannes komt. Niemand praat met je.
Misschien moet ik je dan maar emotioneel steunen.
Wat doe je dan als je bij Johannes bent? Ga je dan met hem naar het pretpark toe? De Efteling?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, jij gaat er van uit dat Johannes mij nogniet aan z'n ouders heeft voorgesteld?
Oh silly you.
Ja Stijn, dat doen wequote:Op donderdag 7 november 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat doe je dan als je bij Johannes bent? Ga je dan met hem naar het pretpark toe? De Efteling?
We zetten onze laptops naast elkaar en we gaan naar de VBL SC. Wat hebben we gelachen zeg toen we dat de Bierkrat SC noemden en het nummer aanpastenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat doe je dan als je bij Johannes bent? Ga je dan met hem naar het pretpark toe? De Efteling?
'Black mozart'quote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:Locadia7 twitterde op donderdag 07-11-2013 om 21:26:35Staat doelpunt op mijn naam?!!!!! reageer retweet
Dagoduck is jullie gezamenlijke account?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zetten onze laptops naast elkaar en we gaan naar de VBL SC. Wat hebben we gelachen zeg toen we dat de Bierkrat SC noemden en het nummer aanpasten
Het nummer 'Ome Jan' gaat over een overleden terreinknecht.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
Ik zit er alleen nog een beetje mee in m'n maag hoe we de context van 'Nederland Is Helemaal Oranje' zo gaan veranderen dat het op je begrafenis niet zo opgepast is dit nummer in te starten als de kist de grond in gaat.
Daar kan ik niks over zeggenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dagoduck is jullie gezamenlijke account?
Allemaal stiekem.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar kan ik niks over zeggen
Wil je ons niet met die 2 volslagen idioten vergelijken aub?quote:
Ik zie het toch al helemaal voor me dat jullie in dat filmpje figureren, sorryquote:Op donderdag 7 november 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je ons niet met die 2 volslagen idioten vergelijken aub?
Volwassenen die doen alsof ze kleine kleuters zijn. Komt me niet bekend voor.quote:
Zullen we hem vanaf nu "dinges" noemen?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu negeren johannes en ik Stijn.
In ander nieuws: wat een vreselijke kutwedstrijd zeg.
Hoeveel staat het?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu negeren johannes en ik Stijn.
In ander nieuws: wat een vreselijke kutwedstrijd zeg.
Het is knotsgek allemaalquote:Op donderdag 7 november 2013 21:51 schreef TLC het volgende:
Kom op AZ, de nummer 1 van Nederland tegen de nr 4 van Kazakstan met een B-elftal for crying out loud
Dus? Die lui wonnen thuis dikker van Celtic dan onze landskampioen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:51 schreef TLC het volgende:
Kom op AZ, de nummer 1 van Nederland tegen de nr 4 van Kazakstan met een B-elftal for crying out loud
Dus ? Die lui verloren uit dikker van Celtic dan onze landskampioen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dus? Die lui wonnen thuis dikker van Celtic dan onze landskampioen.
Klopt, en daarom moet AZ van hun winnen? Die lui zullen hier ook wel bovenin meedraaien.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Dus ? Die lui verloren uit dikker van Celtic dan onze landskampioen.
Op weg naar de studio stond de van Brienenoordbrug open.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Even tussendoor: is Gijp er alleen vanavond niet of komt hij sowieso niet meet bij de Europa League wedstrijden?
Ja leuk, maar nu even serieus.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op weg naar de studio stond de van Brienenoordbrug open.
Dan zien we hem de komende 9 maanden niet meerquote:Op donderdag 7 november 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op weg naar de studio stond de van Brienenoordbrug open.
Meer tijd voor de Witte en de Witte.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan zien we hem de komende 9 maanden niet meer
Het wordt tijd dat Johan het stadionverbod van de Witte opheft.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meer tijd voor de Witte en de Witte.
Aad is een mongool.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Johan het stadionverbod van de Witte opheft.
En dat van die jakhals.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Johan het stadionverbod van de Witte opheft.
Eens dat is wel een baas.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:04 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En dat van die jakhals.
Je bent erg mild.quote:
Wim wil een witte kerst.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:06 schreef JackHerrer het volgende:
Kieft heeft nog een paar brieven van de belastingdienst liggen, en vd Gijp heeft met dat boekje net 7,5 ton verdiend, de man. Wim wil de kerst door.
Feitje: Henk Spaan ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Feitje: Humberto Tan is één van de kenners die zijn mening geeft bij de Betweters op YouTube.
quote:
Die 7,5 ton die ik in de gang hoorde, hoe worden die verdeeld?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:06 schreef JackHerrer het volgende:
Kieft heeft nog een paar brieven van de belastingdienst liggen, en vd Gijp heeft met dat boekje net 7,5 ton verdiend, de man. Wim wil de kerst door.
quote:
Jij bent een karikatuur van jezelf.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die 7,5 ton die ik in de gang hoorde, hoe worden die verdeeld?
quote:
#danmaarlidlfruitquote:
Dat is geen antwoord.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:10 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Jij bent een karikatuur van jezelf.
Is dat de Kuip?quote:
Zo leeg is de Kuip ook meestal als Feyenoord speelt.quote:
Op fifa doe ik nooit stiftjequote:Op donderdag 7 november 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op fifa had ik nu geen stiftje gedaan.
WIJ ZIJN DE BESTEquote:Op donderdag 7 november 2013 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
JJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NEDERLAND DOMINEERT HEEL EUROPA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net was ik ook voor PSV.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |