SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
Dit en vouwplankjes zijn ook stom.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:41 schreef Myraela het volgende:
Jullie grapjes zijn stom. Jullie zijn stom. Ibood is stom.
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef Melleyn het volgende:
Je moeder is stom
[..]
Ik wou eerst "Hihi, 69" neerzetten
Is voor als je je kleren hebt gewassen in je nieuwe wasmachienquote:
het zijn er 2. wil je er ook 1?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is voor als je je kleren hebt gewassen in je nieuwe wasmachien
Je kan niet zeggen dat het niet zo isquote:Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
Ze kunnen goed rekenen bij ibood 1+1=2
Goed punt. Als ze dit nou ook bij de boxen dedenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat het niet zo is
Ken jij de serie numb3rs? Zo'n serie met een briljante wiskundige enzo.. En dan ergens op zo'n bord heb ik dat ook een keer zien staanquote:Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
Ze kunnen goed rekenen bij ibood 1+1=2
En dan samen shirts vouwenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zijn er 2. wil je er ook 1?
Die boxen zijn al verkocht voordat ik op de knop kan drukkenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed punt. Als ze dit nou ook bij de boxen deden
Ja dat keek ik altijd. Na Criminal Minds was dat.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ken jij de serie numb3rs? Zo'n serie met een briljante wiskundige enzo.. En dan ergens op zo'n bord heb ik dat ook een keer zien staanTussen allerlei ingewikkelde berekeningen stond 1+1=2
Ja wij weten er alles vanquote:Op donderdag 7 november 2013 20:45 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die boxen zijn al verkocht voordat ik op de knop kan drukkenmensen zitten er echt bovenop
Dat is zonde, straks plet je de inhoud nog!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:45 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die boxen zijn al verkocht voordat ik op de knop kan drukkenmensen zitten er echt bovenop
quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:46 schreef Uccie het volgende:
Waarom 2 plankjes, ik gebruik er toch maar 1 tegelijk.
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat keek ik altijd. Na Criminal Minds was dat.
SerieusWie weet wat de rest was dan
Samen vouw0n met je liefquote:Op donderdag 7 november 2013 20:46 schreef Uccie het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeg het maar, dan bestel ik direct
Kun je er eentje weggevenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:46 schreef Uccie het volgende:
Zo handig zo'n plank dat je gewoon twee shirts tegelijkertijd vouwt in je eentjequote:
Ik dacht diamanten?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:47 schreef essnhills het volgende:
Oh ze hebben het antwoord jongens, de piramides in Egypte zijn the philophesers stone.Het zijn machines om goud te maken
Ze weten alleen nog niet hoe ze ze aan moeten zetten zeker.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:47 schreef essnhills het volgende:
Oh ze hebben het antwoord jongens, de piramides in Egypte zijn the philophesers stone.Het zijn machines om goud te maken
Dat zou wel een andere afleveringen kunnen zijn jaquote:
Ja maar die verkopen ze nietquote:
Geen idee, weer geen zin de omschrijving te lezenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:48 schreef Melleyn het volgende:
3x3
Ja, 3x3 is wat?
Net met je 1+1=2 wel stoer doen maar dit is te moeilijk
Nopequote:Op donderdag 7 november 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze weten alleen nog niet hoe ze ze aan moeten zetten zeker.
Oh. Met mij dan samen?quote:
als batterij is het redelijk logisch, ze hebben potten met zuur gevonden, en de grond is met kalksteen. daarmee kan je stroom opwekkenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zou wel een andere afleveringen kunnen zijn ja
Ik heb wel een andere gezien waarbij het een soort van batterijen ofzo waren
Nee, dat was in JNG, dat bestaaat niet meerquote:
Ik mis JNGquote:Op donderdag 7 november 2013 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dat was in JNG, dat bestaaat niet meer
Gezellig, je woont dichtbij zag ik vanochtend.quote:
Laadstations voor de ruimteschepen van de aliens natuurlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 20:50 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
als batterij is het redelijk logisch, ze hebben potten met zuur gevonden, en de grond is met kalksteen. daarmee kan je stroom opwekken. Maar dan vraag ik me af waar ze 4 megawatt aan energie voor nodig hebben gehad.
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gezellig, je woont dichtbij zag ik vanochtend.
Ja, maar die ruimteschepen zijn zo geavanceerd dat ze energie kunnen maken uit zonlicht. dus vroeg ik me af of het geen bommen warenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laadstations voor de ruimteschepen van de aliens natuurlijk
Misschien zat er een leuke kerel in die box...maar ja die mocht ik niet kopen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:50 schreef Piger het volgende:
[..]
Met een flinke bak geld moet dat toch wel lukken?
Oh, dan was het om het goud te maken natuurlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 20:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja, maar die ruimteschepen zijn zo geavanceerd dat ze energie kunnen maken uit zonlicht. dus vroeg ik me af of het geen bommen waren
ons goud te stelenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dan was het om het goud te maken natuurlijk
Het is een spelletjequote:Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef GekkePoes het volgende:
trouwens wat kan je met deze iBood aanbieding?
Nee de philosophers stone máákt goedquote:
Ik denk niet dat je een kerel zoekt die al met zijn hoofd in een doos zit..quote:Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien zat er een leuke kerel in die box...maar ja die mocht ik niet kopen.
Is goed, 2 boxen gr grquote:
Nou ja nog altijd beter dan eentje die in een kast zit.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef Piger het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een kerel zoekt die al met zijn hoofd in een doos zit..
Zo zijn ze er sneller vanafquote:
Zoiets draaide ik gisteravond in mijn nachtlampje...alsof ik een hoogtezon boven mijn bed hadquote:
En dat is de enige plek waar niemand mag gravenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef essnhills het volgende:
Oh, alle kennis van de Aliens die in Atlantis woonden liggen in verborgen kamers onder de Sphinx in Egypte
Ja duh, de aliens leven gewoon onder ons en die gaat over dat soort beslissingenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:56 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
En dat is de enige plek waar niemand mag graven
1x1x1=3!!! oh wachtquote:
Je hoort ze ook aanslaan Als je er meer hebt, alsof je in een fabriekshal de lichten aan doet. "tsjoemp.... tsjoemp.... tjoemp"quote:Op donderdag 7 november 2013 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zoiets draaide ik gisteravond in mijn nachtlampje...alsof ik een hoogtezon boven mijn bed had
Ja, en volgens de beschrijving kan ik er de komende 15jr van genieten.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:57 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je hoort ze ook aanslaan Als je er meer hebt, alsof je in een fabriekshal de lichten aan doet. "tsjoemp.... tsjoemp.... tjoemp"
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, en volgens de beschrijving kan ik er de komende 15jr van genieten.
Niet eens 37,5 jaar?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, en volgens de beschrijving kan ik er de komende 15jr van genieten.
Nou ja, ik weet niet of ze dat ook gaan doen. Gewoon bij de Hema. Was wel met een kleine fitting, volgens mij ¤6,- per stuk.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:59 schreef GekkePoes het volgende:
[..]. dan heb je een mooie aankoop. 3 jaar geleden maakten ze nog lampen die zo snel mogelijk kapot gingen( en een speciale maat zodat standaard reserve lampjes er niet in passen)
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
De pyramides staan er al veel langer, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja iets van 12.000 jaar volgens ancient aliens"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Unisexquote:Op donderdag 7 november 2013 21:02 schreef essnhills het volgende:
Dit horloge is voor beide geslachten lelijk
Zoeken op unboxing ibood box op youtube is het meest verhelderendquote:Op donderdag 7 november 2013 21:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heeft er iemand voorbeelden van wat er ooit allemaal in die ibood boxen heeft gezeten?
Het staat dus iedereen niet, inderdaad.quote:
Www.Cinderellabeddengoed.nlquote:Op donderdag 7 november 2013 21:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heeft er iemand voorbeelden van wat er ooit allemaal in die ibood boxen heeft gezeten?
Nee dat werkt niet heel briljant neequote:Op donderdag 7 november 2013 21:03 schreef gianni61 het volgende:
schijnbaar is de deur van de diepvries niet goed dichtmaken niet zo heel goed voor de inhoud![]()
Thanks, zal is ff kijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoeken op unboxing ibood box op youtube is het meest verhelderend
Ik had een Huawei 8800 en een Mediacenter van Canton o.a. En nog wat klein spul.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja dat zei ik toch alquote:Op donderdag 7 november 2013 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het staat dus iedereen niet, inderdaad.
ach ja, nu is mn diepvries wel weer redelijk ijsvrijquote:Op donderdag 7 november 2013 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet heel briljant nee
Jeee, etentje bij Gianni morgenavondquote:Op donderdag 7 november 2013 21:03 schreef gianni61 het volgende:
schijnbaar is de deur van de diepvries niet goed dichtmaken niet zo heel goed voor de inhoud![]()
Ik zie op youtube allemaal tablets enzo rondvliegen, grappigquote:Op donderdag 7 november 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had een Huawei 8800 en een Mediacenter van Canton o.a. En nog wat klein spul.
Wij bedenken iedere winter dat het een goed idee is om als het goed vriest de vriezer te gaan ontdooien. Want alles gewoon in bakken op het balkon leggen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, nu is mn diepvries wel weer redelijk ijsvrij
kom maarquote:Op donderdag 7 november 2013 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jeee, etentje bij Gianni morgenavond
dat had ik afgelopen winter ook jaquote:Op donderdag 7 november 2013 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij bedenken iedere winter dat het een goed idee is om als het goed vriest de vriezer te gaan ontdooien. Want alles gewoon in bakken op het balkon leggen.
Maar dat bedenken we pas weer opnieuw zodra de dooi is ingezet
Ja makkelijk zeggen daar ver weg!quote:
Of moeilijk doen met vriesblokken en koelhoud tassen en dekens erom heenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij bedenken iedere winter dat het een goed idee is om als het goed vriest de vriezer te gaan ontdooien. Want alles gewoon in bakken op het balkon leggen.
Maar dat bedenken we pas weer opnieuw zodra de dooi is ingezet
Wie?quote:
Minutenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ga denk ik maar is een kansje wagen zo'n box te krijgen. Zijn ze echt heel snel weg of heb je wel een paar minuten om te bestellen
Ach, van de zomer was er hier toch niemand dus toen hebben we aan het begin van de zomer de vriezer ontdooitquote:Op donderdag 7 november 2013 21:06 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Of moeilijk doen met vriesblokken en koelhoud tassen en dekens erom heen
Hij slaapt ook in Madurodamquote:
Oh die, die is wel grappig. Da is toch die dansjuryliddinges?quote:
Ja hoiquote:
Ja die. Die is echtquote:Op donderdag 7 november 2013 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh die, die is wel grappig. Da is toch die dansjuryliddinges?
Dat hoort toch bij de hunt?quote:
tis jouw ideequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tis jouw idee
ess weet waar je heen moet, dus pik haar ook even op
Ja, daar kom ik toch langs. Dus dat zou geen probleem zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tis jouw idee
ess weet waar je heen moet, dus pik haar ook even op
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer jan Kooijman in het echt gezien (die zat op het terras toen ik dat aan het opruimen was) en het is een bloedmooie manPrecies wat je in de spoiler zegt. Lijkt me echt een hele nare kerel. Kapsones.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
perfectquote:Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik toch langs. Dus dat zou geen probleem zijn.
daar heb je wel gelijk in. Flink wat vrouwen die graag zooi kopen dat ze niet nodig hebben. De rest is wachtende op een boxquote:
whiskyquote:Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef essnhills het volgende:
Oh, de heilige graal ligt in schotland trouwens
Ja echtquote:Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies wat je in de spoiler zegt. Lijkt me echt een hele nare kerel. Kapsones.
Het is ook buitenaards uiteraardquote:
volgens de da vinci code was de heilige graal toch eigenlijk een vrouw?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is ook buitenaards uiteraard
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef essnhills het volgende:
Oh, de heilige graal ligt in schotland trouwens
wel snel wegquote:Op donderdag 7 november 2013 21:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Baggerding, hooguit 100,- waard.
Voor 100 euro had ik er nog over nagedacht, voor erbij.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Baggerding, hooguit 100,- waard.
Nee het bevat info over onze DNA en is een apparaat die de link is tussen Jesus en de aliensquote:Op donderdag 7 november 2013 21:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens de da vinci code was de heilige graal toch eigenlijk een vrouw?
Niet volgens Ancient aliens en die hebben altijd gelijkquote:
200x beter dan 3dquote:
koop ze danquote:Op donderdag 7 november 2013 21:16 schreef essnhills het volgende:
Ik ben eigenlijk wel aan het twijfelen
When in doubt, don't do it.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:16 schreef essnhills het volgende:
Ja 2 boxenquote:
Misschein moet ik dat maar doen jaquote:
Ik kan niet de 'echte' prijs vinden. Blijkbaar worden deze alleen op ibood verkochtquote:Op donderdag 7 november 2013 21:16 schreef essnhills het volgende:
Maar ik heb wel een nieuwe koffer nodigquote:Op donderdag 7 november 2013 21:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
When in doubt, don't do it.
net als de slogan bij mijn stage op de lichtkrant bij de slagboom: We doen het veilig of we doen het niet!
Flauw zeg, flauw.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja 2 boxen
[..]
Misschein moet ik dat maar doen ja
Het zijn er 3 misschien kan je de koffers met een ander delen of je duikt samen in de koffersquote:Op donderdag 7 november 2013 21:19 schreef essnhills het volgende:
Ik heb zelfs gisteravond al gezegd dat ik een koffer zocht
Had je de vorige hunt niet ook al een koffer nodig?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:19 schreef essnhills het volgende:
Ik heb zelfs gisteravond al gezegd dat ik een koffer zocht
http://www.koopon.be/deal/65503/iboodquote:Op donderdag 7 november 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan niet de 'echte' prijs vinden. Blijkbaar worden deze alleen op ibood verkocht
Bij mij liep ie 5 seconden vastr. Heb ik een box gemist?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:23 schreef essnhills het volgende:
Ik kan niet meer op de iboodsite komen
2 zelfsquote:Op donderdag 7 november 2013 21:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Bij mij liep ie 5 seconden vastr. Heb ik een box gemist?
een 42 inch tv zag ik evenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja, we hebben er allemaal eentjequote:Op donderdag 7 november 2013 21:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAquote:
Hij was slecht. Sorry. Ik ga definitief terug naar GRTD na deze afgang.quote:
Hoeft niet hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 21:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij was slecht. Sorry. Ik ga definitief terug naar GRTD na deze afgang.
quote:
quote:
quote:
Waarom heb je die niet aan dan?quote:
Hij werkt hier nietquote:Op donderdag 7 november 2013 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom heb je die niet aan dan?
Even de pagina opnieuw opstarten ofzo ?:Dquote:Op donderdag 7 november 2013 21:30 schreef Renn het volgende:
[..]
Hij werkt hier niet![]()
Geen idee waarom
Zet je geluid eens aan dat helptquote:Op donderdag 7 november 2013 21:30 schreef Renn het volgende:
[..]
Hij werkt hier niet![]()
Geen idee waarom
De iBoodhunt pagina van 1DK doet helemaal niets.. Meer dan 10 keer geprobeerdquote:Op donderdag 7 november 2013 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even de pagina opnieuw opstarten ofzo ?:D
Oh is dat het, goed om te wetenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:31 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zet je geluid eens aan dat helpt
Hihahoquote:Op donderdag 7 november 2013 21:31 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zet je geluid eens aan dat helpt
Oh, bij mij deed net ibood zelf het nietquote:Op donderdag 7 november 2013 21:31 schreef Renn het volgende:
[..]
De iBoodhunt pagina van 1DK doet helemaal niets.. Meer dan 10 keer geprobeerd
Psst, het is geen laptop.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:31 schreef -0- het volgende:
Laptop, kan interessant zijn aangezien ik wel op zoek ben naar een nieuwe. Een hunt is me echter toch een wat te grote korte termijn beslissing voor zo'n aankoop.
Je hebt 15 minuten als je de bank hebt geselecteerd. Anders gewoon 14 dagen bedenktijdquote:Op donderdag 7 november 2013 21:31 schreef -0- het volgende:
Laptop, kan interessant zijn aangezien ik wel op zoek ben naar een nieuwe. Een hunt is me echter toch een wat te grote korte termijn beslissing voor zo'n aankoop.
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:34 schreef essnhills het volgende:
Ik heb pas 1 item gekocht, en dat zijn die kussens van beer
Volgens mij ook jaquote:Op donderdag 7 november 2013 21:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volens mij is er sowieso weinig gekocht hier
Die Cinderella dingen?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:34 schreef essnhills het volgende:
Ik heb pas 1 item gekocht, en dat zijn die kussens van beer
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Die Cinderella dingen?
Die heeft iedereen hier inmiddels al denk ik
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:38 schreef gianni61 het volgende:
tekst bij deze zonnebril:
als je hem zelf op zet, hoef je er tenminste niet naar te kijken
Toffe chick, een beetje mij DM' en bij een goede hunt EN een beetje GTA doenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:39 schreef Melleyn het volgende:
Ondertussen een beetje gta aan het doen
wajoo check deze playerquote:Op donderdag 7 november 2013 21:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Toffe chick, een beetje mij DM' en bij een goede hunt EN een beetje GTA doen
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Toffe chick, een beetje mij DM' en bij een goede hunt EN een beetje GTA doen
Dat is me net iets teveel geld om voor te schietenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:43 schreef So_Surreal het volgende:
Kan niemand mij die GoPro+ voorschieten als ik er niet ben?
Moet er weer 4:30 uit straks
Hoeveel is dat ding? Ik heb niet zo heel veel geld op mijn rekening.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:43 schreef So_Surreal het volgende:
Kan niemand mij die GoPro+ voorschieten als ik er niet ben?
Moet er weer 4:30 uit straks
300+ euro ofzo?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoeveel is dat ding? Ik heb niet zo heel veel geld op mijn rekening.
379, maar er is ook een model die niet de + is, en die is 339, die moet ik nietquote:Op donderdag 7 november 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoeveel is dat ding? Ik heb niet zo heel veel geld op mijn rekening.
Ja heb ik vnmiddag dus ook gedaan voor beer, dat was 22,90quote:Op donderdag 7 november 2013 21:44 schreef Renn het volgende:
Iemand heeft hier een keer voor mij besteld toen ik moest werken.
Heeft het toen doorgestuurd.
Het ging om een voorschot van 25 euro though
Dat was echt fantastisch.
mocht je lang opblijven en r komt nog een lekker luchtje langs mag je die ook kopenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja heb ik vnmiddag dus ook gedaan voor beer, dat was 22,90
Maar dat ga ik niet met zoveel geld doen
Lievvvvvvvquote:Op donderdag 7 november 2013 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja heb ik vnmiddag dus ook gedaan voor beer, dat was 22,90
Maar dat ga ik niet met zoveel geld doen
ess is ook heel liefquote:Op donderdag 7 november 2013 21:46 schreef Renn het volgende:
[..]
Lievvvvvvv![]()
Is mij ook een factor 10 teveel inderdaad
Oh ben ik jou personal shopper geworden?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mocht je lang opblijven en r komt nog een lekker luchtje langs mag je die ook kopen
ik ga over een half uurtje slapenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ben ik jou personal shopper geworden?
Ja dat is me ook te gortig. 100 euro zou ik nog wel doen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:45 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
379, maar er is ook een model die niet de + is, en die is 339, die moet ik niet
Maar was een grapje hoorzou raar zijn om zo'n bedrag voor te schieten voor iemand die je niet kent haha.
Ik koop nooit mannenluchtjesquote:Op donderdag 7 november 2013 21:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga over een half uurtje slapen
en vrouwen hebben daar toch een betere kijk op
hmm, dan doe maar nietquote:
Hij komt morgen vast ook nog wel voorbijquote:Op donderdag 7 november 2013 21:49 schreef So_Surreal het volgende:
Thanks Karinawas ook niet serieus, en kan je ook niet van iemand verwachten
Lijkt me wel verstandig jaquote:
een gokje op zn tijd moet ook wel eens kunnenquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een gokje op zn tijd moet ook wel eens kunnen
Ja, boxershorts enzoquote:
quote:
Nee niemand gespot die het zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Nog geen speedo/argo kloon hier trouwens?
Nee ik ook nietquote:Op donderdag 7 november 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niemand gespot die het zou kunnen zijn.
10 euro voor een onderbroek vind ik niks vreemds...quote:Op donderdag 7 november 2013 21:57 schreef Be-Smart het volgende:
Hahahaha. 30 euro voor een paar onderbroeken, daar trapt toch niemand in![]()
![]()
![]()
Dit gaat nog wel even duren.
Genoeg mensen die 25 per stuk betalen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:57 schreef Be-Smart het volgende:
Hahahaha. 30 euro voor een paar onderbroeken, daar trapt toch niemand in![]()
![]()
![]()
Dit gaat nog wel even duren.
Op de PS?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:39 schreef Melleyn het volgende:
Ondertussen een beetje gta aan het doen
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
10 euro voor een onderbroek vind ik niks vreemds...
Wat een geldquote:Op donderdag 7 november 2013 21:59 schreef -0- het volgende:
[..]
Genoeg mensen die 25 per stuk betalen.
Gewoon bij Zeemanquote:Op donderdag 7 november 2013 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Wat een geld![]()
Ik betaal meestal 4 of 5 euro voor 3 stuks oid
Hema doet het ook primaquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Wat een geld![]()
Gewoon een setje van 3 bij de hema ofzoquote:Op donderdag 7 november 2013 22:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat zij dat voor onderbroeken dan?
3 of 4 voor 1 onderbroek lukt mij ook nog wel, maar ik heb ook wel duurdere
pics enzoquote:Op donderdag 7 november 2013 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon een setje van 3 bij de hema ofzo
3 stuks voor 3 euro kom ik zelfs tegen op de site van de hemaquote:Op donderdag 7 november 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook ja, die zijn iets betere kwaliteit.
Of op de markt. Kan ook nog.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
3 stuks voor 3 euro kom ik zelfs tegen op de site van de hema
Precies, hethoeft allemaal niet zo duurquote:
slechte ervaring meequote:
Ik niet, ik heb er al 2quote:Op donderdag 7 november 2013 22:04 schreef essnhills het volgende:
Heuj, iemand wilde zo'n ontharingsding! Wie was dat ook al weer
Het staat vast wel op Melleyns lijstjequote:
Ik wil gewoon die stomme lamp...echt al gebruik ik hem nooit, nu wordt het een principekwestie.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het staat vast wel op Melleyns lijstje
Schuldig.. Maarja ik koop ook haast niets anders als Bjorn Borg.. Die zitten gewoon het beste, en ik ben nog geen andere boxer tegen gekomen die langer mee gaat.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Wat een geld![]()
Ik heb nog slips die ik gekocht heb vóórdat ik wat kreeg met m'n vriend.. Al raken die nu zo langzamerhand wel echt versleten..quote:Op donderdag 7 november 2013 22:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Schuldig.. Maarja ik koop ook haast niets anders als Bjorn Borg.. Die zitten gewoon het beste, en ik ben nog geen andere boxer tegen gekomen die langer mee gaat.
bij mij komen er altijd gaten in..quote:Op donderdag 7 november 2013 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog slips die ik gekocht heb vóórdat ik wat kreeg met m'n vriend.. Al raken die nu zo langzamerhand wel echt versleten..
Ik heb ook nog best oude, maar ik wel zeggen dat zijn dan wel wat duurdere.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog slips die ik gekocht heb vóórdat ik wat kreeg met m'n vriend.. Al raken die nu zo langzamerhand wel echt versleten..
in engeland ooit lonsdale boxers gekocht. beste prijs kwaliteits verhouding ever. daarna nooit meer ergens dezelfde gevondenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Schuldig.. Maarja ik koop ook haast niets anders als Bjorn Borg.. Die zitten gewoon het beste, en ik ben nog geen andere boxer tegen gekomen die langer mee gaat.
Ik heb dus al ruim 7 jaar met m'n vriend, en die slipjes heb ik gekocht bij de Zeemanquote:Op donderdag 7 november 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook nog best oude, maar ik wel zeggen dat zijn dan wel wat duurdere.
Oh dat waren hele goede dan jaquote:Op donderdag 7 november 2013 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dus al ruim 7 jaar met m'n vriend, en die slipjes heb ik gekocht bij de Zeeman
hmm, nee, opeens komt er gewoon een gat inquote:Op donderdag 7 november 2013 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dus al ruim 7 jaar met m'n vriend, en die slipjes heb ik gekocht bij de Zeeman
Ik heb altijd van die dingen van Sloggi, ik mishandel ze door ze in de droger te gooien maar ook die blijven mooi. Ook nu een jaar of 7.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nu pas ja.. ze beginnen nu langzaam uit elkaar te vallenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nee, opeens komt er gewoon een gat in
Die dingen waren toen iets van 2 euro voor 3 stuks ofzo (ja 15 jaar oud, geen geld) dus geen slechte aankoop op die manierquote:Op donderdag 7 november 2013 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb altijd van die dingen van Sloggi, ik mishandel ze door ze in de droger te gooien maar ook die blijven mooi. Ook nu een jaar of 7.
Nee, dat doe ik je niet na.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die dingen waren toen iets van 2 euro voor 3 stuks ofzo (ja 15 jaar oud, geen geld) dus geen slechte aankoop op die manier
Is voor mensen met dat soort hondjesquote:Op donderdag 7 november 2013 22:10 schreef gianni61 het volgende:
een fucking fotolijst voor je iphone
mensen alsjeblieft
wooptie-fuckin-dooquote:Op donderdag 7 november 2013 22:11 schreef Uccie het volgende:
Je kan The iFrame ook gebruiken om je apps af te spelen zoals de haardvuur of aquarium app.![]()
![]()
Nopquote:Op donderdag 7 november 2013 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het staat vast wel op Melleyns lijstje
Ik probeer mijn iphone nu voor te stellen met haardvuur-app....heel sfeervolquote:
Mijn beste aankoop ooit is trouwens een doek. Vrij dunne witte stof met grote bloemen in oranje tinten erop. Die doek was 6 euro, gekocht op gran canaria 5 jaar geleden. Ik gebruik die doek in de winter als sjaal (en standaard reactie is ''wat een leuke sjaal heb jij!' en zomers gebruik ik het als bescherming tegen de zon (en soms ook nat zodat het gelijk verkoelend werkt)quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:13 schreef Marco001 het volgende:
Dames en heren, het was me weer een waar genoegen.
Ik wens u allen een fijne avond en tot morgen!![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:11 schreef Uccie het volgende:
Je kan The iFrame ook gebruiken om je apps af te spelen zoals de haardvuur of aquarium app.![]()
![]()
Mijn geloof in jou wat doe jequote:
Slaap lekker marcoquote:Op donderdag 7 november 2013 22:13 schreef Marco001 het volgende:
Dames en heren, het was me weer een waar genoegen.
Ik wens u allen een fijne avond en tot morgen!![]()
wake up light, van Medisana.quote:
beter een ipad dan. groter vuurquote:Op donderdag 7 november 2013 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik probeer mijn iphone nu voor te stellen met haardvuur-app....heel sfeervol
Past niet in dat lijstjequote:Op donderdag 7 november 2013 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter een ipad dan. groter vuur
Teveel brandgevaar.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter een ipad dan. groter vuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |