Alfredquote:Op donderdag 7 november 2013 19:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een hypothese die ik moet beargumenteren aan de hand van de sociaal cognitieve leertheorie van Bandura. Het maakt eigenlijk geen schijt uit welk mediafenomeen je zou kiezen want je kunt die bijna overal op toepassen![]()
Hij kan alleen niet fijn schrijvenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Alfred
Ik heb hem nog gebruikt in mijn scriptie, alleen dan wat onbekender werk van hem, wat een baas
[ afbeelding ]
Hoezo niet? Vond het toen wel meevallen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij kan alleen niet fijn schrijven
HULDE AAN DIE MONGOLEN!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:09 schreef Spouwerranger het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)eur-lippenstift.html
Nou we hebben een boek voor dit vak, en al die gekke mensen hebben zelf hun hoofdstuk geschreven. Zelfs de docent zegt dat hij niet zo'n kei is in schrijvenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoezo niet? Vond het toen wel meevallen.
Luria's werken weleens gelezen? (en nee, niet direct in het Russisch)
en dan Godwins wet erbij pakken en alles aan de Holocaust koppelenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Survival of humanity in verband brengen met reddit/internet in het algemeen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wanneer stoppen mensen met die shit op feestboek, ga weg.
ah ok, ik heb toen gewoon lekker selectief zijn artikelen erbij gepakt, niet echt veel boeken.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nou we hebben een boek voor dit vak, en al die gekke mensen hebben zelf hun hoofdstuk geschreven. Zelfs de docent zegt dat hij niet zo'n kei is in schrijven
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:11 schreef Mirjam het volgende:
le sigh.En HOE ben je dan in de val gelopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wanneer stoppen mensen met die shit op feestboek, ga weg.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Alexander Luria, dé man als het gaat om neuropsychologiequote:Op donderdag 7 november 2013 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet niet wie Luria is, moet ik me nu schamen?
door simpelweg te reageren op een statusquote:Op donderdag 7 november 2013 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En HOE ben je dan in de val gelopen?
Ik vond het wel een emo.gif waard. Lekker krampachtig proberen om het dan alsnog te laten werken. Doe het helemaal of doe het gewoon niet. Niet zo'n poldermodel zwarte piet.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:11 schreef Mirjam het volgende:
le sigh.Terugsturen : GA DOOOOOOD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wanneer stoppen mensen met die shit op feestboek, ga weg.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Doe dan gewoon niksquote:Op donderdag 7 november 2013 20:09 schreef Spouwerranger het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)eur-lippenstift.html
ZIE IK ERUIT ALSOF IK NEUROPSYCHOLOGIE STUDEER?!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Alexander Luria, dé man als het gaat om neuropsychologie
Russische dude maar nooit echt super erkend omdat Rus en tijd van de koude oorlog en zulks. Dus veel werk van hem is ook niet doorgezet in verder onderzoek, bloody waste
Moe je ook nie doenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
door simpelweg te reageren op een status
De Russen winnen nog steeds niet echt terrein op sympathie gebied bij mijquote:Op donderdag 7 november 2013 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Alexander Luria, dé man als het gaat om neuropsychologie
Russische dude maar nooit echt super erkend omdat Rus en tijd van de koude oorlog en zulks. Dus veel werk van hem is ook niet doorgezet in verder onderzoek, bloody waste
ik zag zelfs een zwarte piet Nijntje bij de Bijenkorf van de weekquote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vond het wel een emo.gif waard. Lekker krampachtig proberen om het dan alsnog te laten werken. Doe het helemaal of doe het gewoon niet. Niet zo'n poldermodel zwarte piet.
Nu ben je in de val gelopen, kom maar op met je kutstatusquote:
nopequote:Op donderdag 7 november 2013 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu ben je in de val gelopen, kom maar op met je kutstatus![]()
Bij voorkeur in een bitstrip-plaatje
Dick Swaab is een proleet manquote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ZIE IK ERUIT ALSOF IK NEUROPSYCHOLOGIE STUDEER?!
Ik heb wel van Dick Swaab shit gelezen
Als je z'n achternaam omdraait, staat er Baaws.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ZIE IK ERUIT ALSOF IK NEUROPSYCHOLOGIE STUDEER?!
Ik heb wel van Dick Swaab shit gelezen
boeiend hoe die mensen en het regime isquote:Op donderdag 7 november 2013 20:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De Russen winnen nog steeds niet echt terrein op sympathie gebied bij mij
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als je z'n achternaam omdraait, staat er Baaws.
Ik dacht ik meld het even.
bijbelquote:Op donderdag 7 november 2013 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet ik zaterdag posten over
A. Mary Berry's Baking Bible
B. Hamburgerboek die ik kocht voor 7 euro gisteren
C. Espressotaart
D. Koekjes
:v
Negernijntjequote:Op donderdag 7 november 2013 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zag zelfs een zwarte piet Nijntje bij de Bijenkorf van de week
En polderen doe ik niet aan maar dat was al bekend geloof ik
gnorkquote:Op donderdag 7 november 2013 20:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als je z'n achternaam omdraait, staat er Baaws.
Ik dacht ik meld het even.
Maar ik heb nog een burgerboek thuis liggen.quote:
All of the abovequote:Op donderdag 7 november 2013 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet ik zaterdag posten over
A. Mary Berry's Baking Bible
B. Hamburgerboek die ik kocht voor 7 euro gisteren
C. Espressotaart
D. Koekjes
:v
het is dat ik 'm te duur vond en geen kint heb, anders had ik 'm gekauftquote:
dubbele bookreview dan? Eentje zoet eentje hartig, donequote:Op donderdag 7 november 2013 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik heb nog een burgerboek thuis liggen.Dus dan komen er snel na elkaar 2 hamburgerboeken
de dilemma's
JA MAAR WELKE FOTO MOET DAN ALS EERSTEquote:Op donderdag 7 november 2013 20:17 schreef Molo het volgende:
[..]
dubbele bookreview dan? Eentje zoet eentje hartig, done
Mary's hoofd als burger photoshop?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JA MAAR WELKE FOTO MOET DAN ALS EERSTE![]()
huu
Ik doe wel deze week burger 1 - volgende week mary berry - week erna burger 2
nee?
Maar dat is een sophisticated neger, die zie je ook niet vaakquote:Op donderdag 7 november 2013 20:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
En wanneer gaan ze van Sinterklaas zelf een neger maken omdat het kan?
Volgend jaar Morgan Freeman als Sinterklaas![]()
incl. levervlekken/sproetjes?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
En wanneer gaan ze van Sinterklaas zelf een neger maken omdat het kan?
Volgend jaar Morgan Freeman als Sinterklaas![]()
wij hebben anders een co-assistent rond lopen waar ik het wel op zou kunnen hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dat is een sophisticated neger, die zie je ook niet vaak
Ja, omdat baasquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
wij hebben anders een co-assistent rond lopen waar ik het wel op zou kunnen hoor
en dat voor een racist zoals ik
(oh nee, sorry, de NSA kijkt vast mee, het is gewoon een black african american living in europe meneer)
NOMNOMNOM!!!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
omg. Mary berry hamburgertaart.
Dat is best een bazenideequote:Op donderdag 7 november 2013 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
NOMNOMNOM!!!
Met bacon strips aan de zijkant en de randjes gedipt in geraspte cheddar
ik vind hem zo'n zaad acteur hequote:Op donderdag 7 november 2013 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, omdat baas![]()
Hij kan god spelen, dan moet Sinterklaas ook wel lukken
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zullen wij een youtubeserie op gaan nemen? Koken met Molo?
Dat is een andere neger, kuthoerquote:Op donderdag 7 november 2013 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vind hem zo'n zaad acteur he
Alleen in Formula 51 wassie leuk, in kilt
[ afbeelding ]
Molo, dat is niet Morgan Freemanquote:Op donderdag 7 november 2013 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zwarte piet in een kiltquote:Op donderdag 7 november 2013 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is een andere neger, kuthoer![]()
![]()
Oh ja, kutquote:Op donderdag 7 november 2013 20:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Molo, dat is niet Morgan Freeman
Ze zien allemaal zo bruinquote:Op donderdag 7 november 2013 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, kut
Nah ja, ben ik nu racistisch als ik zeg dat alle negerts op elkaar lijken?![]()
![]()
Pete MacBlackquote:Op donderdag 7 november 2013 20:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zwarte piet in een kilt. Schotlandpiet
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze zien allemaal zo bruinIk voel je pijn
ik weet het, ik weet hetquote:Op donderdag 7 november 2013 20:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Dat lijkt dus niet op elkaar nee
Ik wilde het net zeggenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is een andere neger, kuthoer![]()
![]()
Ik kwam al zoiets tegen bij het googelen op Morgan Freemanquote:Op donderdag 7 november 2013 20:26 schreef Spouwerranger het volgende:
ONZ / Morgen werken
Jezus dit topic
ik mag hopen dat we daar de oorlog niet mee hoeven winnenquote:
Ik hoor 'm alleen maar op slangen schelden.quote:
filmpje?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Loller, dat videoclipje van vanmiddag is weg.
Ik kan 'm niet meer laten zien.quote:
Snakes on a Plane? Bazenfilm!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoor 'm alleen maar op slangen schelden.
maar wel onderwerp enzo vertellen toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan 'm niet meer laten zien.
Omdat Speesquote:Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan 'm niet meer laten zien.
Lul die ingetapet wordt, luchtswaffelen, anus.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
maar wel onderwerp enzo vertellen toch?
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lul die ingetapet wordt, luchtswaffelen, anus.
Zoiets. Met best geinige muziek op de achtergrond.
Oh nee, ik bedoelde dat ik het serieus geinige muziek vind.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
net zoiets als die zingende flubberkut van Taart?
Ligt aan het patroon, maar normaal exclusief.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
n00b haakvraagje: tel je toeren incl je eerste rij lossen of excl?
stap 1: open eBayquote:Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
exquote:Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga straks even luisteren, er staat net een film aan (Bravequote:Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoelde dat ik het serieus geinige muziek vind.
Ja die vond ik altijd zo liefquote:Op donderdag 7 november 2013 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zag zelfs een zwarte piet Nijntje bij de Bijenkorf van de week
En polderen doe ik niet aan maar dat was al bekend geloof ik
En anders plaatjes googlen van Spellgoth. Dat geeft het niveau wel aardig weer.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ga straks even luisteren, er staat net een film aan (Brave) dus denk dat Koos boos wordt als ik ineens muziek aan pleur
echt? Owwwww, dan zijn ze er vast ook nog wel als ik ooit kinderen krijgquote:Op donderdag 7 november 2013 20:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die vond ik altijd zo liefDie had je al toen ik er werkte
Finnenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En anders plaatjes googlen van Spellgoth. Dat geeft het niveau wel aardig weer.
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
echt? Owwwww, dan zijn ze er vast ook nog wel als ik ooit kinderen krijg
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:41 schreef megamandy het volgende:
[..]Zo'n setje toch? Van een sinterklaas en een zwarte piet
gedaan, alleen die laatste hoor, de rest moet kunnenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Haal maar weg anders moeten we je weer missen
Die heb ik aan gehad bij de invitoquote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zag laatst bij mijn sportschooltje nog toffe laarsjes staan. Ik was alleen in de kleedkamer dus ff spieken in het laarsje van wie die waren. Steve Madden dus.
Dees
http://www.intreza.nl/ste(...)rte-laarzen-07291235
ongeveer elke schoenenwinkel heeft dit soort schoenen nu toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zag laatst bij mijn sportschooltje nog toffe laarsjes staan. Ik was alleen in de kleedkamer dus ff spieken in het laarsje van wie die waren. Steve Madden dus.
Dees
http://www.intreza.nl/ste(...)rte-laarzen-07291235
Naja soortgelijke ja. Ik heb ook 'soortgelijke' als in de Bikerboots die ik van Sjaan heb overgenomen. Maar deze vond ik echt ekt tofquote:Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
ongeveer elke schoenenwinkel heeft dit soort schoenen nu toch?
De schoenenmode van nu
Nee jonge, de trend van dit moment is weer quilted.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
ongeveer elke schoenenwinkel heeft dit soort schoenen nu toch?
De schoenenmode van nu
Quilted als in gewatteerd?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee jonge, de trend van dit moment is weer quilted.
Quilted, quilted everywhere!
oh isdatzo?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee jonge, de trend van dit moment is weer quilted.
Quilted, quilted everywhere!
Maak heel Mary Berry's boek en vreet alles opquote:Op donderdag 7 november 2013 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
En fwp, m'n leren laarzen worden te ruim bij de schacht.
JA OP ZIJN HOLLANDS HEET DAT DUS GEWOON GEWATTEERD!!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja, gewoon zo'n ruitjesmotief.
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Maak heel Mary Berry's boek en vreet alles op
Ik vrees dat dat eerst bij m'n pens gaat zitten.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Maak heel Mary Berry's boek en vreet alles op
Ooh bij gewatteerd denk ik echt aan zo'n dikke jasquote:Op donderdag 7 november 2013 20:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
JA OP ZIJN HOLLANDS HEET DAT DUS GEWOON GEWATTEERD!!
terwijl je een corset aan hebt alles op kanen dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat eerst bij m'n pens gaat zitten.
Weet je hoe oncomfortabel!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
terwijl je een corset aan hebt alles op kanen dan?
Nee het is gewoon iets wat gevoerd is en doorgestikt is:quote:Op donderdag 7 november 2013 20:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh bij gewatteerd denk ik echt aan zo'n dikke jas
slaapzakjassenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zou jij dat niet al moeten weten trouwens gezien je studie?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar ook zo:quote:Op donderdag 7 november 2013 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee het is gewoon iets wat gevoerd is en doorgestikt is:
[ afbeelding ]
Die richt zeer meer op het engels denk ikquote:Op donderdag 7 november 2013 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zou jij dat niet al moeten weten trouwens gezien je studie?
watteted dustsquote:Op donderdag 7 november 2013 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die richt zeer meer op het engels denk ik
Nee, 1e half jaar is algemeen voor alle studies en wij moeten juist de engelse benamingen leren want internationaal blabla :vquote:Op donderdag 7 november 2013 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zou jij dat niet al moeten weten trouwens gezien je studie?
Mja dat is toch een soort van Feather Down Jacket?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar ook zo:
[ afbeelding ]
En dat noem ik geen quilted
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja dat is toch een soort van Feather Down Jacket?
Dons Jack dus
linkje:
https://www.google.nl/sea(...)down+jacket&tbm=isch
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1AD_PGC_538246/quote:REPLAY gewatteerd dons jack
Dat is dus het verschil tussen de engelse en nederlandse benamingen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1AD_PGC_538246/
maar dan ga je toch niet echt de highlands in? Alleen Newcastle shoppen ofzo toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar denk ik weer een mini-cruise doen.
Ik wil een dagtocht naar Alnwick Castle doen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef Molo het volgende:
[..]
maar dan ga je toch niet echt de highlands in? Alleen Newcastle shoppen ofzo toch?
Yup.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef Molo het volgende:
[..]
maar dan ga je toch niet echt de highlands in? Alleen Newcastle shoppen ofzo toch?
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Engelse termen in de mode/blogwereld![]()
POUFY SLAGROOM![]()
*googelt*quote:Op donderdag 7 november 2013 20:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik wil een dagtocht naar Alnwick Castle doen.
Een auto is nodigquote:Op donderdag 7 november 2013 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Door Schotland heenbaggeren lijkt me echt tof.
Ik overwoog de fiets.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een auto is nodig![]()
Maar godverdomme wat is dat een mooi land![]()
![]()
![]()
lekker een week door de highlands trekken, dat wil ik welquote:Op donderdag 7 november 2013 20:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik wil een dagtocht naar Alnwick Castle doen.
ditquote:Op donderdag 7 november 2013 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een auto is nodig![]()
Maar godverdomme wat is dat een mooi land![]()
![]()
![]()
Die bergen zijn best hoog en de afstanden best verquote:
dat zal je dan bezurenquote:
Even kijken tegen die tijd. Ik weet dat DFDS een dagtocht met vervoer naar het kasteel aanbood, dus dat is wel handig.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
lekker een week door de highlands trekken, dat wil ik wel
Maar te slecht weer, misschien in het voorjaar/zomer ofzo
overweeg je niet een nachtje of twee daaro, wel duurder, maar zo tof
Sowieso een meerjarendingetje hoor. Vergeet Joop z'n gefiets niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die bergen zijn best hoog en de afstanden best ver
en met vriend/vriendin/broer/zus/oma met de auto erheen?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Even kijken tegen die tijd. Ik weet dat DFDS een dagtocht met vervoer naar het kasteel aanbood, dus dat is wel handig.
het si alleen maar klimmen en dalen he... je kunt weinig vaart maken tussendoorquote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso een meerjarendingetje hoor. Vergeet Joop z'n gefiets niet.
Niemand wil met me mee.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:01 schreef Molo het volgende:
[..]
en met vriend/vriendin/broer/zus/oma met de auto erheen?
Zo tof om gewoon een mini pub in te duiken en dan biertje/koffietje te doen met scones en zulks
Spotted Dick, Sticky Toffee pudding
op teenslippers en in hemdtruitje Ben Nevis op gaan, Nederlanders doen het elk jaar weerquote:Op donderdag 7 november 2013 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo een berg opklimmen en dan zo heel blij zijn aan de top en dan terug willen via een andere route en dat dat onmogelijk blijkt te zijn, dus dan moet je weer terug. We hadden met gemak allemaal dood kunnen gaan daar
Zo erg was het niet hoor, ik hou van drama makenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
op teenslippers en in hemdtruitje Ben Nevis op gaan, Nederlanders doen het elk jaar weer
Ach ja, heeft de reddingsheli ook weer wat te doen
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo erg was het niet hoor, ik hou van drama maken![]()
Ik heb al het klimmen gedaan op gympen omdat ik niks anders had![]()
En wel in tshirt, want het was warrem![]()
Wacht ik zoek even pic van de situatie.
Lijkt me ook redelijk afhangen van wáár je precies heengaat natuurlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:01 schreef Molo het volgende:
[..]
het si alleen maar klimmen en dalen he... je kunt weinig vaart maken tussendoor
ja tuurlijk, dat is ook zo.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me ook redelijk afhangen van wáár je precies heengaat natuurlijk.
En met mijn vroem gaat bergop met de fiets sneller geloof ik.
Wandelen, nopenopenopenopequote:Op donderdag 7 november 2013 21:07 schreef Molo het volgende:
[..]
ja tuurlijk, dat is ook zo.
Maar ik zou lekker met de auto gaan en dan tussendoor stukken wandelen, zo mooi en er zijn toch weinig fietspaden, zeker als je de berg op slingert. Laat staan goede fietspaden
heb je je rijbewijs? Dan kun je autootje hurenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ga wel alleen hoor, dat boeit me echt niet.
waar is dat?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze berg noemden we de pukkel. Die vorm had hij ook.
Mijn vader had er als kind gespeeld. Aan de andere kant is hij gemaakt om door leipen beklommen te worden, inclusief paadjes en alles (hoewel wij uiteraard de mongolenroute door de struiken namen).
Maar aan de kant die je hier op de foto ziet hebben we dus geprobeerd naar beneden te komen. Dat ging goed tot die strook met gesteente. Daar gaat het gewoon recht naar beneden namelijk.
Uiteraard kom je daar pas achter als je al een aantal zeer vermoeiende toeren hebt uitgehaald. Dus toen konden we terug.
Wat ik heb geleerd: Bergheide zit bijzonder goed vast aan een rots
Ja maar door de bergenquote:
Ja, ik heb rijbewijs.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
heb je je rijbewijs? Dan kun je autootje huren
Al gaat openbaar vervoer ook prima, is alleen duur in de UK
Dit is in Aberdeen.. Plaats weet ik even niet meerquote:Op donderdag 7 november 2013 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
waar is dat?
En klinkt bekend, het lijkt zo simpel en laag, maar dat is het dus zekers niet
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar door de bergen![]()
Of je doet de fietsen achterop de auto in zo'n rek![]()
De burgerlijkheid![]()
oh dan ben ik er zeker niet geweestquote:Op donderdag 7 november 2013 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is in Aberdeen.. Plaats weet ik even niet meer
ah ok, dat dacht ik inderdaadquote:Op donderdag 7 november 2013 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, misverstand blijkbaar. Ik was niet van plan om alléén met fiets te gaan.
Nah, zó gek ben ik nog net niet. Maar fiets meenemen en toffe routes uitzoeken vind ik wel een hip idee. (Aangenomen dat ik ooit beter in vorm raak wat fietsen betreft)quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit was toen ook zo'n bazenontdekking![]()
das trainbaarquote:Op donderdag 7 november 2013 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, zó gek ben ik nog net niet. Maar fiets meenemen en toffe routes uitzoeken vind ik wel een hip idee. (Aangenomen dat ik ooit beter in vorm raak wat fietsen betreft)
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit was toen ook zo'n bazenontdekking![]()
nah ja, kansloosquote:Op donderdag 7 november 2013 21:14 schreef Dwyn het volgende:
Wat is dit? Ik mag geen twee persoonshut boeken voor één persoon?
Newcastlequote:Op donderdag 7 november 2013 21:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik heb rijbewijs.Je kunt zo te zien ook vier dagen dus dat kan ook.
quote:
Dan zit die boot niet efficient vol.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:14 schreef Dwyn het volgende:
Wat is dit? Ik mag geen twee persoonshut boeken voor één persoon?
The Godsquote:Op donderdag 7 november 2013 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wie had dat ooit gedacht, dat ik überhaupt een sportieve vakantie zou overwegen.
Boeien. Ik betaal voor de hele hut.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan zit die boot niet efficient vol.
Kan ik wel heel goed valhalla binnenstormen ooit.quote:
huh, dan moet je toch juist een grotere hut nemen qua aantal bedden?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Maar hij zegt: U heeft te weinig hutten geselecteerd voor het aantal passagiers.
Maar wel maar voor 1 persoon qua eten drinken en zooi wat op de boot aanwezig is. Ik zou morgen ff bellenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Boeien. Ik betaal voor de hele hut.
ik vond het een stomme stadquote:Op donderdag 7 november 2013 21:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Newcastle
Ik ben al 3x met die boot gegaan. 1x een minicruise en 2x langer
Dit is een twee persoonshut waar evt drie personen in kunnen. Zo dik ben ik nu ook weer niet!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
huh, dan moet je toch juist een grotere hut nemen qua aantal bedden?
Pehehehehequote:Op donderdag 7 november 2013 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dwyn is so fat, DFSD says she needs a 4 person hut to fit just her ass in
LOLquote:Op donderdag 7 november 2013 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dwyn is so fat, DFSD says she needs a 4 person hut to fit just her ass in
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan ik wel heel goed valhalla binnenstormen ooit.
We hebben de vorige keer ook onze eigen zooi gegeten.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar wel maar voor 1 persoon qua eten drinken en zooi wat op de boot aanwezig is. Ik zou morgen ff bellen
Ja dat weten hun toch nieeetquote:Op donderdag 7 november 2013 21:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
We hebben de vorige keer ook onze eigen zooi gegeten.
wattus?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Angel of the North
Metro center
ik hou daar niet zo van geloof ikquote:
Ik vind dat best aan de prijsquote:Op donderdag 7 november 2013 21:20 schreef Dwyn het volgende:
400 euro voor 4 dagen met 1 nacht hotel en een hut met zeezicht en toegang tot het kasteel.
Waar hotel? Wij hadden altijd travellodge die was velen goedkoopquote:Op donderdag 7 november 2013 21:20 schreef Dwyn het volgende:
400 euro voor 4 dagen met 1 nacht hotel en een hut met zeezicht en toegang tot het kasteel.
***Express By Holiday Inn,Newcastlequote:Op donderdag 7 november 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waar hotel? Wij hadden altijd travellodge die was velen goedkoop
Je kan helaas bij DFDS verder niet kiezen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dez0n dwyn
https://maps.google.nl/ma(...)DYDw&ved=0CEQQrwswAQ
Is budgethotel maar er zitten vooral veel zakenmensen en alles is gewoon goed en schoon. No nonsense maar gewoon goed
kun je dan niet beter cheap ass gaan vliegen?quote:
Los boeken een optie?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Je kan helaas bij DFDS verder niet kiezen.
trein?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dan heb ik geen vervoer naar het kasteel.
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:25 schreef Molo het volgende:
Maar nooit echt in Schotland zelf geweest Spees?
das nog bijna anderhalf uur rijden naar Schotland zie ikquote:Op donderdag 7 november 2013 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]We zijn wel met de trein vanuit newcastle naar Durham gegaan
Ik knikte toch nee jonguh, ik had t niet meer over schotlandquote:Op donderdag 7 november 2013 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
das nog bijna anderhalf uur rijden naar Schotland zie ik
En juist de verkeerde kant op, das ten zuiden van Newcastle![]()
https://maps.google.nl/ma(...)gl=nl&mra=ls&t=m&z=9
Tha bwain of Spaids, it's fast!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik knikte toch nee jonguh, ik had t niet meer over schotland
oh sorry, niet goed gekekenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik knikte toch nee jonguh, ik had t niet meer over schotland
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
oh sorry, niet goed gekeken
Maar Schotland, vooral de Highlands, zijn zo extreem mooi
Durness, helemaal in het noorden, was een vand e mooiste plekken waar ik ooit geweest ben.
https://maps.google.nl/ma(...)me&mrsp=0&sz=15&z=15
Takkeneind lopen om papegaaiduikers te zien, waren ze net 3 dagen daarvoor vertrokken
quote:from: Onbekende weg to: Onbekende weg
Londenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga volgend jaar in April met school een paar dagen naar Londenmaar ik wil heel graag in de kerstvakantie een paar dagen weg maar gok dat we daar niet echt budget voor hebben
weekend Antwerpenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga volgend jaar in April met school een paar dagen naar Londenmaar ik wil heel graag in de kerstvakantie een paar dagen weg maar gok dat we daar niet echt budget voor hebben
Design van ons gaatdan ook naar Londenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef Diconnected het volgende:
Centerparkshuisjequote:Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef Diconnected het volgende:
Met oud en nieuw naar Berlijnquote:Op donderdag 7 november 2013 21:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Design van ons gaatdan ook naar Londen
Ik naar Berlijn
maar dan in Duitsland of België, Nederland is duur manquote:
Ja dat was ook ng de planningquote:Op donderdag 7 november 2013 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met oud en nieuw naar Berlijn
Ja aan zoiets zat ik ook te denken idd, wil eigenlijk heel graag naar Berlijn, maar zowel trein als vliegen is teringduur danquote:
soberso met kerst bunkeren bij m'n moeder/oma en dan alle restjes meenemenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gewoon alleen nog bij je moeder eten lorren en dan als t geld wat je aan eten uit zou geven spenderen aan weg voor kerstvakantie? nee?
of kerst 3e kerstdag vieren en dan alle dure goeie meuk in de angebot bij de Appie kopenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
soberso met kerst bunkeren bij m'n moeder/oma en dan alle restjes meenemen
yep, dattus dacht ik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of gewoon niet op vakantie omdat geen geld?
Verrassendquote:
Het is imho niet zo raar om uberhaupt niet op vakantie te kunnen. Het is fucking duur...quote:Op donderdag 7 november 2013 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is toch niet zo raar om niet op vakantie te kunnen als je net samenwoont?
Ook helemaal mee eens :vquote:Op donderdag 7 november 2013 21:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is imho niet zo raar om uberhaupt niet op vakantie te kunnen. Het is fucking duur...
Ik vind het soberso niet raar om niet op vakantie te gaan. De vanzelfsprekendheid van vakantie, ik verwonder me er wel eens overquote:Op donderdag 7 november 2013 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is toch niet zo raar om niet op vakantie te kunnen als je net samenwoont?
hoeeeequote:Op donderdag 7 november 2013 21:41 schreef megamandy het volgende:
Met de bus :v 60 euro heen en weer.
en dat kan niet naar Schotland? Dan zou ik dat lekker doen, HOE COOL IS DAT MAN?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:42 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben naar Berlijn geweest met de trein, maar dat was praktisch gratis omdat mijn ma bij het spoor werkt.
komt omdat je oud wordt, net als ikquote:Op donderdag 7 november 2013 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het soberso niet raar om niet op vakantie te gaan. De vanzelfsprekendheid van vakantie, ik verwonder me er wel eens over.
(dan heb ik het niet zozeer over het topic hoor, meer in m'n omgeving)
mijn spellingscontrole zei dat verassend (met 1 r dus) niet goed was? dus dan doe ik ff rechtermuisknop en corrigeer die shit.quote:
echt?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mijn spellingscontrole zei dat verassend (met 1 r dus) niet goed was? dus dan doe ik ff rechtermuisknop en corrigeer die shit.
Ja, een vereiste is dan wel dat mijn ma mee gaat. En die kan nu alleen nog maar met rollator lopen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
en dat kan niet naar Schotland? Dan zou ik dat lekker doen, HOE COOL IS DAT MAN?
Ik wil zo graag klikken en een site vindenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
www.pauperbusreizennaarberlijn.nl
of www.goeienkopenbusreizenmetfransjenaarberlijn.nl
Ja ik ook hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het soberso niet raar om niet op vakantie te gaan. De vanzelfsprekendheid van vakantie, ik verwonder me er wel eens over.
(dan heb ik het niet zozeer over het topic hoor, meer in m'n omgeving)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |