Alfredquote:Op donderdag 7 november 2013 19:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een hypothese die ik moet beargumenteren aan de hand van de sociaal cognitieve leertheorie van Bandura. Het maakt eigenlijk geen schijt uit welk mediafenomeen je zou kiezen want je kunt die bijna overal op toepassen![]()
Hij kan alleen niet fijn schrijvenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Alfred
Ik heb hem nog gebruikt in mijn scriptie, alleen dan wat onbekender werk van hem, wat een baas
[ afbeelding ]
Hoezo niet? Vond het toen wel meevallen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij kan alleen niet fijn schrijven
HULDE AAN DIE MONGOLEN!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:09 schreef Spouwerranger het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)eur-lippenstift.html
Nou we hebben een boek voor dit vak, en al die gekke mensen hebben zelf hun hoofdstuk geschreven. Zelfs de docent zegt dat hij niet zo'n kei is in schrijvenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoezo niet? Vond het toen wel meevallen.
Luria's werken weleens gelezen? (en nee, niet direct in het Russisch)
en dan Godwins wet erbij pakken en alles aan de Holocaust koppelenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Survival of humanity in verband brengen met reddit/internet in het algemeen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wanneer stoppen mensen met die shit op feestboek, ga weg.
ah ok, ik heb toen gewoon lekker selectief zijn artikelen erbij gepakt, niet echt veel boeken.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nou we hebben een boek voor dit vak, en al die gekke mensen hebben zelf hun hoofdstuk geschreven. Zelfs de docent zegt dat hij niet zo'n kei is in schrijven
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:11 schreef Mirjam het volgende:
le sigh.En HOE ben je dan in de val gelopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wanneer stoppen mensen met die shit op feestboek, ga weg.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Alexander Luria, dé man als het gaat om neuropsychologiequote:Op donderdag 7 november 2013 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet niet wie Luria is, moet ik me nu schamen?
door simpelweg te reageren op een statusquote:Op donderdag 7 november 2013 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En HOE ben je dan in de val gelopen?
Ik vond het wel een emo.gif waard. Lekker krampachtig proberen om het dan alsnog te laten werken. Doe het helemaal of doe het gewoon niet. Niet zo'n poldermodel zwarte piet.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:11 schreef Mirjam het volgende:
le sigh.Terugsturen : GA DOOOOOOD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wanneer stoppen mensen met die shit op feestboek, ga weg.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Doe dan gewoon niksquote:Op donderdag 7 november 2013 20:09 schreef Spouwerranger het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)eur-lippenstift.html
ZIE IK ERUIT ALSOF IK NEUROPSYCHOLOGIE STUDEER?!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Alexander Luria, dé man als het gaat om neuropsychologie
Russische dude maar nooit echt super erkend omdat Rus en tijd van de koude oorlog en zulks. Dus veel werk van hem is ook niet doorgezet in verder onderzoek, bloody waste
Moe je ook nie doenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
door simpelweg te reageren op een status
De Russen winnen nog steeds niet echt terrein op sympathie gebied bij mijquote:Op donderdag 7 november 2013 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Alexander Luria, dé man als het gaat om neuropsychologie
Russische dude maar nooit echt super erkend omdat Rus en tijd van de koude oorlog en zulks. Dus veel werk van hem is ook niet doorgezet in verder onderzoek, bloody waste
ik zag zelfs een zwarte piet Nijntje bij de Bijenkorf van de weekquote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vond het wel een emo.gif waard. Lekker krampachtig proberen om het dan alsnog te laten werken. Doe het helemaal of doe het gewoon niet. Niet zo'n poldermodel zwarte piet.
Nu ben je in de val gelopen, kom maar op met je kutstatusquote:
nopequote:Op donderdag 7 november 2013 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu ben je in de val gelopen, kom maar op met je kutstatus![]()
Bij voorkeur in een bitstrip-plaatje
Dick Swaab is een proleet manquote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ZIE IK ERUIT ALSOF IK NEUROPSYCHOLOGIE STUDEER?!
Ik heb wel van Dick Swaab shit gelezen
Als je z'n achternaam omdraait, staat er Baaws.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ZIE IK ERUIT ALSOF IK NEUROPSYCHOLOGIE STUDEER?!
Ik heb wel van Dick Swaab shit gelezen
boeiend hoe die mensen en het regime isquote:Op donderdag 7 november 2013 20:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De Russen winnen nog steeds niet echt terrein op sympathie gebied bij mij
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als je z'n achternaam omdraait, staat er Baaws.
Ik dacht ik meld het even.
bijbelquote:Op donderdag 7 november 2013 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet ik zaterdag posten over
A. Mary Berry's Baking Bible
B. Hamburgerboek die ik kocht voor 7 euro gisteren
C. Espressotaart
D. Koekjes
:v
Negernijntjequote:Op donderdag 7 november 2013 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zag zelfs een zwarte piet Nijntje bij de Bijenkorf van de week
En polderen doe ik niet aan maar dat was al bekend geloof ik
gnorkquote:Op donderdag 7 november 2013 20:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als je z'n achternaam omdraait, staat er Baaws.
Ik dacht ik meld het even.
Maar ik heb nog een burgerboek thuis liggen.quote:
All of the abovequote:Op donderdag 7 november 2013 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet ik zaterdag posten over
A. Mary Berry's Baking Bible
B. Hamburgerboek die ik kocht voor 7 euro gisteren
C. Espressotaart
D. Koekjes
:v
het is dat ik 'm te duur vond en geen kint heb, anders had ik 'm gekauftquote:
dubbele bookreview dan? Eentje zoet eentje hartig, donequote:Op donderdag 7 november 2013 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik heb nog een burgerboek thuis liggen.Dus dan komen er snel na elkaar 2 hamburgerboeken
de dilemma's
JA MAAR WELKE FOTO MOET DAN ALS EERSTEquote:Op donderdag 7 november 2013 20:17 schreef Molo het volgende:
[..]
dubbele bookreview dan? Eentje zoet eentje hartig, done
Mary's hoofd als burger photoshop?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JA MAAR WELKE FOTO MOET DAN ALS EERSTE![]()
huu
Ik doe wel deze week burger 1 - volgende week mary berry - week erna burger 2
nee?
Maar dat is een sophisticated neger, die zie je ook niet vaakquote:Op donderdag 7 november 2013 20:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
En wanneer gaan ze van Sinterklaas zelf een neger maken omdat het kan?
Volgend jaar Morgan Freeman als Sinterklaas![]()
incl. levervlekken/sproetjes?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
En wanneer gaan ze van Sinterklaas zelf een neger maken omdat het kan?
Volgend jaar Morgan Freeman als Sinterklaas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |