het was niet eens met opzetquote:Op donderdag 7 november 2013 14:33 schreef milka82 het volgende:
Damn joe Skjoe, ik had een leuke titel!
Ja, van de twintig bovenste posts zijn 17 babyspulquote:Op donderdag 7 november 2013 14:35 schreef milka82 het volgende:
Het is niet alleen maar babyspul he, ik heb bijv. Ook een portemonnee en een foonhoesje onderweg. duurt laaaaaang!
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
En ja hoorrrrr, ik zit nog geen minuut in die groep of ik heb deze lijst met suggesties staan:
[ afbeelding ]!
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
En ja hoorrrrr, ik zit nog geen minuut in die groep of ik heb deze lijst met suggesties staan:
[ afbeelding ]!
Waarschijnlijk een heel groot deel van de dames uit die groep welquote:Op donderdag 7 november 2013 14:41 schreef milka82 het volgende:
[..]alsof alle moeders van die borstvoedende, doekdragende, linksom drinkende biogarde wijven zijn
oh, gaat nu iedereen die geen baby in zijn profielpic heeft nog even melden dat zij geen baby in haar profielpic heeft?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En ik heb geen baby in m`n profielpic
Omdat niemand normaals het kijkt dus het niet wordt gerapporteerd?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoezo mag dat filmpje op youtube?Ze lopen al te huilen als er een tepel te zien is in een filmpje.
Dat verwonderde mij ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoezo mag dat filmpje op youtube?Ze lopen al te huilen als er een tepel te zien is in een filmpje.
Valide puntquote:Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat niemand normaals het kijkt dus het niet wordt gerapporteerd?
Dat dacht ik ook, maar dan nog zou er toch wel iemand moeten zijn die zoiets heeft van RAPPORTIERENquote:Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat niemand normaals het kijkt dus het niet wordt gerapporteerd?
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dan nog zou er toch wel iemand moeten zijn die zoiets heeft van RAPPORTIEREN
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het gewoon vies, als het nou een aantrekkelijke man met een knappe piem0l was geweest dan mocht het blijven. Hier krijg je spontaan soa's van.
Ja, dan krijgt ze extra views en gratis geldquote:Op donderdag 7 november 2013 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
Wat, flasht Sjaan d'r tepels op youtueb?
kijkcijfers scoren jwzquote:Op donderdag 7 november 2013 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
Wat, flasht Sjaan d'r tepels op youtueb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
Dus wij wilden graag wat leuks gaan doen met ons team, maar budgetblah, dus zo goedkoop mogelijk. Ik dacht: een stadswandeling met informatie over de geschiedenis van Frits Inc.
Drie keer raaien wat er als onderdeel van die stadswandeling bij zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus wij wilden graag wat leuks gaan doen met ons team, maar budgetblah, dus zo goedkoop mogelijk. Ik dacht: een stadswandeling met informatie over de geschiedenis van Frits Inc.
Drie keer raaien wat er als onderdeel van die stadswandeling bij zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee, maar desalniettemin gefelicteerdquote:Op donderdag 7 november 2013 15:26 schreef Dwyn het volgende:
Ik weet niet of jullie je het begin nog herinneren, maar ik kreeg vandaag een brief van de NS dat ik toch mijn voordeelurenabonnement terug krijg.
Zo lang ben ik al met de NS aan het ruziën.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar desalniettemin gefelicteerd
Er mag uitzonderlijk veel als het (lijkt alsof het) medisch verantwoord isquote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef Spouwerranger het volgende:
de garp is dat ons kantoor gebouwd is in 2009 ofzo. Wellicht krijgt de VVV er subsidie voor om de wandeling hier doorheen te geleiden?quote:
Drie keer raaien wat er als onderdeel van die stadswandeling bij zitHOE is een kantoor boeiend voor een stadswandeling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ik twijfel er niet aan, zoets zal er wel aan ten grondslag liggenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de garp is dat ons kantoor gebouwd is in 2009 ofzo. Wellicht krijgt de VVV er subsidie voor om de wandeling hier doorheen te geleiden?
Waarschijnlijk eindigt het gewoon in de kroeg, uiteindelijk.
Een stadswandeling over de geschiedenis van mijn company.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HOE is een kantoor boeiend voor een stadswandeling?
Drie keer raaien wat er als onderdeel van die stadswandeling bij zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
er was ooit een gloeilampquote:Op donderdag 7 november 2013 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een stadswandeling over de geschiedenis van mijn company.
Alhoewel dat in deze stad hetzelfde is als een stadswandeling punt.
Wat zegt het over mij als die tapijten aan de muur me nog het meest storen?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:31 schreef Mirjam het volgende:
russenhttp://www.sadanduseless.com/2013/11/russian-dating-sites/
Ik ga ook altijd met mijn penis zwieren als ik ziek ben.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er mag uitzonderlijk veel als het (lijkt alsof het) medisch verantwoord is![]()
The things I've seen
dat je geen rus bent?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat zegt het over mij als die tapijten aan de muur me nog het meest storen?
Nu ben ik nieuwsgierig naar dat filmpjequote:Op donderdag 7 november 2013 15:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd met mijn penis zwieren als ik ziek ben.
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:31 schreef Mirjam het volgende:
russenhttp://www.sadanduseless.com/2013/11/russian-dating-sites/
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig naar dat filmpje
Als je pis in zijn broek bedoelt, dan ja.quote:
HOE zit dat nou toch met die bank in de onderhoek, heet die nou geen rugleuning, loopt het pastroon over op de bank of WAT EN HOE ERROR ERRORquote:
Ok dat tapijt is inderdaad best vreemdquote:
Het lijkt net een rups in een cocon ofzoquote:Op donderdag 7 november 2013 15:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
HOE zit dat nou toch met die bank in de onderhoek, heet die nou geen rugleuning, loopt het pastroon over op de bank of WAT EN HOE ERROR ERROR
Steroidengebruik.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Over patronen gesproken. Wat zijn eigenlijk die vlekjes op de borst van die vent?
Damn... hoopte dat ze over de muren konden wandelenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Blijkbaar gebruiken ze zulke tapijten in rusland als isolatie, want alles is daar kut gebouwd.
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.sadanduseless.(...)funerals/#more-15862
WHAT IS WRONG WITH THESE PPLquote:Op donderdag 7 november 2013 15:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waaromquote:Op donderdag 7 november 2013 15:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
iewquote:Op donderdag 7 november 2013 16:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Wie verkoopt er nou een tweedehands pizzasteen in deze staat.
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
ieuwquote:Op donderdag 7 november 2013 16:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Wie verkoopt er nou een tweedehands pizzasteen in deze staat.
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Schnel, verkoop hetquote:Op donderdag 7 november 2013 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens ook nog zo'n unit!
spees is typing... staat erquote:Op donderdag 7 november 2013 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mir ik zou jouw berichtje zomg zie jij de mijne ook? :v
Vanavond na het eten en douchen.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vanavond na het eten en douchen.
Geen idee, ik was niet beneden dat 'ie gebracht werd.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
PostNL?FML ik wil de mijne ook
Gisteravond was er nog over aan het zeikenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
EN IK DANquote:Op donderdag 7 november 2013 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze had een fluffy roze seksloze truiquote:Op donderdag 7 november 2013 17:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De print of gewoon de kwaliteit in het algemeen?
Uiterlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De print of gewoon de kwaliteit in het algemeen?
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
LOL
twee katten op tafel en de vogel vliegt gewoon op de stoel .. ZERO FUCKS
Nieuwe verftrui dan maarquote:Op donderdag 7 november 2013 17:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uiterlijk.
En kwaliteit is ook niet top, maar och. Hij was een tientje.
Badassburdquote:Op donderdag 7 november 2013 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
LOL
Hij was om in te hangen op de bank.quote:
Ja best welquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja best welhet is ook grappig want de katten gaan wel naar de vogels toe maar daarna gaan ze er zo bij zitten van JA WE WETEN DAT WE ER NIETS MEE MOGEN WAT NU
en dan gaan ze maar zitten kijken of weer weg
Rare katten zijn raar.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja best welhet is ook grappig want de katten gaan wel naar de vogels toe maar daarna gaan ze er zo bij zitten van JA WE WETEN DAT WE ER NIETS MEE MOGEN WAT NU
[..]
ik ben eigenlijk wel blij dat ze er vanaf blijvenquote:
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op donderdag 7 november 2013 17:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
LOL
[..]
WAAR BLIJVEN DIE PICS EN FILMPJENS????????!quote:Op donderdag 7 november 2013 17:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk wel blij dat ze er vanaf blijvenze rennen wel achter de vogels aan als ze rondvliegen maar zodra ze landen dan doen ze er helemaal niets mee
dat mag vastquote:Op donderdag 7 november 2013 17:35 schreef Mirjam het volgende:
vogeltjes ermahgerd
ik kom binnenkort vogeltjes knuffelen ok? thaxbye
cuteeequote:Op donderdag 7 november 2013 17:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat mag vast![]()
zodra k die kooi open doe zitten ze op mijn schouder, als ik ze terug zet en weg loop is het weer VRUMMMMM en zijn ze weer terug
maar op mijn schouder zitten ze tevreden en stil en ik kan gewoon doen wat ik wil ze blijven toch wel zitten dus och
heb net wel de afwas gedaan en toen k boerenkoolpan om aan t spoelen was besloten ze wel dat het een lekker badje is
het is lastig fotos maken als ze op mijn schouder zitten, zal zo wel ff proberenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
WAAR BLIJVEN DIE PICS EN FILMPJENS????????!
Weet je wat een mooien matigen selfies dat kunnen zijn?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is lastig fotos maken als ze op mijn schouder zitten, zal zo wel ff proberen
ik ga t zeker nog proberen om er een op de rug van kat te zettenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil een pic van een veugel op de schouder van een pousse
Ik denk dat het de moeite waard is om de poging te filmenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga t zeker nog proberen om er een op de rug van kat te zetten
Ik zal mijn best doenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat het de moeite waard is om de poging te filmen
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Gnork, eentje uit m'n tijdlijn gaat naar de BSB morgen.
Wat studeer je nu eigenlijk?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit in een zomg
wat moet ik ooit gaan doen, ik kan helemaal niks ik kan net zo goed stoppen met school fase
Oh dan wordt je toch ook gewoon Bjoetieblogger?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Communicatie en informatiewetenschappen. Net zoal lindy
http://www.tilburgunivers(...)rmatiewetenschappen/quote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh dan wordt je toch ook gewoon Bjoetieblogger?
Nee?
Garpje Lin
Maarreh...Communicatie en informatiewetenschappen...okeeejjj. Informatiewetenschappen? Wat is dat dan precies en hoe pas je die studie toe in het echte leven?
Even fuck alles doen en daarna hup, aan je huiswerkquote:Op donderdag 7 november 2013 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit in een zomg
wat moet ik ooit gaan doen, ik kan helemaal niks ik kan net zo goed stoppen met school fase
Goed zo moloquote:Op donderdag 7 november 2013 18:50 schreef Molo het volgende:
Dat je zo hoppa vijf potten honing laat pletteren in de supermarkt
Slimste manier zoeken hoe je kan converseren met de gemeente over de hoogte van je uitkeringquote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh dan wordt je toch ook gewoon Bjoetieblogger?
Nee?
Garpje Lin
Maarreh...Communicatie en informatiewetenschappen...okeeejjj. Informatiewetenschappen? Wat is dat dan precies en hoe pas je die studie toe in het echte leven?
Oh dit is niet een kwestie van één dag hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 18:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Even fuck alles doen en daarna hup, aan je huiswerk
Honing ook echtquote:Op donderdag 7 november 2013 18:50 schreef Molo het volgende:
Uiteraard gebruik ik ook alleen (room)boter als ik ga bakken, maar dat wist je natuurlijk alquote:
Goed bezig.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:50 schreef Molo het volgende:
Dan verstand op nul en huiswerk makenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dit is niet een kwestie van één dag hoorMaar goed het is grauw, de blaadjes vallen van de bomen. Bekend probleem
Ik heb 25 euro op mijn rekeningquote:Op donderdag 7 november 2013 18:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan verstand op nul en huiswerk maken.
En een zonlicht-lamp falen.. Maar dat vooral omdat falen![]()
En dan moet je nog hopen dat het op een punt is waar de scrobmachine bij kanquote:Op donderdag 7 november 2013 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eerst de stukjes glas eruit vissen en dan scrobmachine? nee?
8 flessen olijfolie heb ik als vakkenvuller zelf weleens laten vallenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Honing ook echt. Het stinkt niet, maar verder is het volkomen kut om op te ruimen
.
Armen supermarktmedewerkert
Vraag er 1 voor revieuw voor je blogquote:Op donderdag 7 november 2013 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb 25 euro op mijn rekening
Wat een kutsupermarkt als ze je lieten helpen welquote:Op donderdag 7 november 2013 18:54 schreef Molo het volgende:
[..]
8 flessen olijfolie heb ik als vakkenvuller zelf weleens laten vallen![]()
Ik mocht niet helpen van het meisje, dus heb haar maar even extra bedankt, lief
Doet me denken aan toen mijn oudste een jaartje of 2 of 3 was. Ineens vond ik het verdacht stil. Zat ie in de keuken middenin een enorme plas stroop. Meneertje had de (volle) beker stroop uit de kast getrokken en was lekker aan het smikkelenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Honing ook echt. Het stinkt niet, maar verder is het volkomen kut om op te ruimen
.
Armen supermarktmedewerkert
Gelukkig wel ja, maar weet niet zeker of ze een schrobmachine hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan moet je nog hopen dat het op een punt is waar de scrobmachine bij kan
stroopquote:Op donderdag 7 november 2013 18:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen mijn oudste een jaartje of 2 of 3 was. Ineens vond ik het verdacht stil. Zat ie in de keuken middenin een enorme plas stroop. Meneertje had de (volle) beker stroop uit de kast getrokken en was lekker aan het smikkelen
Het enige onhandige dat ik ooit heb laten vallen was 3 flessen wijn. Beetje jammer dat het rond nieuwjaar was en dat het 1 of andere fancy fles van 25 euro per stuk wasquote:Op donderdag 7 november 2013 18:54 schreef Molo het volgende:
[..]
8 flessen olijfolie heb ik als vakkenvuller zelf weleens laten vallen![]()
Ik mocht niet helpen van het meisje, dus heb haar maar even extra bedankt, lief
Ik voelde me vrij lullig en no problem om te helpen, ik ben toch zo lomp met mijn spastische armquote:Op donderdag 7 november 2013 18:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat een kutsupermarkt als ze je lieten helpen wel
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen mijn oudste een jaartje of 2 of 3 was. Ineens vond ik het verdacht stil. Zat ie in de keuken middenin een enorme plas stroop. Meneertje had de (volle) beker stroop uit de kast getrokken en was lekker aan het smikkelen
5 potjes is wel best knapquote:Op donderdag 7 november 2013 18:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik voelde me vrij lullig en no problem om te helpen, ik ben toch zo lomp met mijn spastische arm
Wijnfles stuk, nie onze schuldquote:Op donderdag 7 november 2013 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het enige onhandige dat ik ooit heb laten vallen was 3 flessen wijn. Beetje jammer dat het rond nieuwjaar was en dat het 1 of andere fancy fles van 25 euro per stuk was.
nie onze schuld trouwens, want 1 of andere mongol had ze in het verkeerde krat gedaan waar ze dus zo uitrolden. De vlek op de magazijnvloer ging er niet meer uit
Ik lollerde hardopquote:Op donderdag 7 november 2013 18:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Wijnfles stuk, nie onze schuld
Aids op uw hoofd, nie onze schuld
Honing op oewen vloer, nie onze schuld
glas in oew hand, nie onze schuldquote:Op donderdag 7 november 2013 18:58 schreef Molo het volgende:
[..]
En het is zo weg met de sweeper keeperquote:Op donderdag 7 november 2013 18:58 schreef Molo het volgende:
[..]
That's how I rollquote:Op donderdag 7 november 2013 18:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
5 potjes is wel best knap
Ben je nu velen research aan het doen?quote:
Eerste?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
is het reddit jargon of redditjargon.
Ijs?
Ik heb een hypothese die ik moet beargumenteren aan de hand van de sociaal cognitieve leertheorie van Bandura. Het maakt eigenlijk geen schijt uit welk mediafenomeen je zou kiezen want je kunt die bijna overal op toepassenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat kan je schrijven over aww? "het zijn honderdmiljoen foto's van beesten die onder de noemer 'schattig' vallen" THE END?
Wat is de hypothese?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een hypothese die ik moet beargumenteren aan de hand van de sociaal cognitieve leertheorie van Bandura. Het maakt eigenlijk geen schijt uit welk mediafenomeen je zou kiezen want je kunt die bijna overal op toepassen![]()
Ennnnnnnnn hier ben je me kwijtquote:Op donderdag 7 november 2013 19:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een hypothese die ik moet beargumenteren aan de hand van de sociaal cognitieve leertheorie van Bandura. Het maakt eigenlijk geen schijt uit welk mediafenomeen je zou kiezen want je kunt die bijna overal op toepassen![]()
quote:
Mensen zijn na-apers is een goede Tl;Dr van de wikipediapaginaquote:In other words, people do not learn new behaviors solely by trying them and either succeeding or failing, but rather, the survival of humanity is dependent upon the replication of the actions of others
Die hoeven we niet te meten. Het is een paper van 800-1200 woorden. Het is zegmaar de bedoeling dat je het mediafenomeen uitlegt/omschrijft. Een theoretisch kader geeft die logisch leidt naar de hypothese en dan BAM klaarquote:Op donderdag 7 november 2013 19:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
HOE kan je die hypothese nou meten? Moet je dan de users afgaan om te kijken in hoeverre ze zelf ook gepost hebben? En dan nog heb je de lurkers toch nog niet?
*geīntrigeerd is*
Ow dat moet nog wel te doen zijn. Hoef je zelfs de site nauwelijks voor te bezoekenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die hoeven we niet te meten. Het is een paper van 800-1200 woorden. Het is zegmaar de bedoeling dat je het mediafenomeen uitlegt/omschrijft. Een theoretisch kader geeft die logisch leidt naar de hypothese en dan BAM klaar. Dus een inleiding voor een normaal wetenschappelijk artikel.
Ik wilde eigenlijk wel foto's toevoegen maar ik weet niet of het magquote:Op donderdag 7 november 2013 19:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow dat moet nog wel te doen zijn. Hoef je zelfs de site nauwelijks voor te bezoeken
Jammer dat het een bepaald aantal woorden is en niet een bepaald aantal pagina's.. Anders HONDERDMILJOEN FOTO'S![]()
Nee?
Plaats deze erbij:quote:Op donderdag 7 november 2013 19:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk wel foto's toevoegen maar ik weet niet of het mag
Ik wil wel een voldoendequote:Op donderdag 7 november 2013 19:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Plaats deze erbij:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
O sorryquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan denkt de leraar "hihihi die gekke Spees wat een garpig plaatje hier heb je een 10 hihaho"
Nee?
Probeer deze dan:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ik krijg elke keer weer een brok in mijn keel dat die kerel zijn 3-jarige dochtertje heeft doodgeschoten
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Plaats deze erbij:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
same here...quote:Op donderdag 7 november 2013 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ik krijg elke keer weer een brok in mijn keel dat die kerel zijn 3-jarige dochtertje heeft doodgeschoten
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
OF DEZE KIEK HOE CUTE!
[ afbeelding ]
ftfyquote:
Ik zag hem op feestboek door een figuur dat het er direct over had dat het wel een geitenneuker zal zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
Dat kan toch niet op papierquote:Op donderdag 7 november 2013 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
OF DEZE KIEK HOE CUTE!
[ afbeelding ]
oi hoe fout...quote:Op donderdag 7 november 2013 19:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zag hem op feestboek door een figuur dat het er direct over had dat het wel een geitenneuker zal zijn.
Ik denk dat ik dat figuur eens moet ontvrienden met z'n wildersgezeik
Is dat een hagedis ofzo?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
OF DEZE KIEK HOE CUTE!
[ afbeelding ]
O sorryquote:Op donderdag 7 november 2013 19:27 schreef Mss het volgende:
[..]
GIJ KUTHOER, je weet dat ik een AIDSHOER ben!
Als de leraar de ipad mag houden krieg je vast een goed cijferquote:Op donderdag 7 november 2013 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat kan toch niet op papierOf zal ik een ipad inleveren
IK HEB GEEN FLAUW IDEE KOESIEWOESIEquote:
Geen idee waar hij die conclusie vandaan haalt, in het artikel dat hij aanhaalt staat niks over de nationaliteit van die lui.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:30 schreef Mss het volgende:
Ga je de sociale leertheorie uitleggen en dan plaatjes van honters plaatsen en dan bij iedere hont zeggen dat het de hont van Pavlov is?
HOEzo zou dat zo zijn? Er zijn zat gestoorden in NL zelf hoor...quote:Op donderdag 7 november 2013 19:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zag hem op feestboek door een figuur dat het er direct over had dat het wel een geitenneuker zal zijn.
Ik denk dat ik dat figuur eens moet ontvrienden met z'n wildersgezeik
ALLESHOERquote:Op donderdag 7 november 2013 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O sorry
O HAI AIDSHOER KUTHOER ALLESHOER![]()
Typische Wildersstemmer. Niet nadenken maar schreeuwen. Elk bericht heeft een "dat het kan in Nederland"-niveau.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
HOEzo zou dat zo zijn? Er zijn zat gestoorden in NL zelf hoor...
ditdatalleshoerquote:
Vlgmij heb ik iets gemist... Om welk verhaal gaat dit precies?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan alleen maar denken hoe eng dat geweest moet zijn voor dat kleine meisje. Papa die eerst mama hartstikke pijn doet en dan helemaal gek gaat doen en haar uiteindelijk doodschiet.
Fuck man, hoe ver ben je heen als ouder dat je je kind aan kan kijken en de trekker kan overhalen
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-en-dochtertje.htmlquote:Op donderdag 7 november 2013 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vlgmij heb ik iets gemist... Om welk verhaal gaat dit precies?
Buuuhhhquote:Op donderdag 7 november 2013 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-en-dochtertje.html
Lekker dat heel Nederland het al wel weet danquote:Op donderdag 7 november 2013 19:39 schreef Dwyn het volgende:
En de moeder weet nog van niks omdat ze nog geopereerd wordt...
Ja, erg fijn dat ze het al bekend hebben gemaakt.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekker dat heel Nederland het al wel weet dan
Precies dezelfde logica als die aap die z'n twee zoontjes had vermoord. Meneer kreeg volgens hem te weinig zijn kinders te zien. Dan maar meteen radicaal je zin doordrijven. Klootzak.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is maar goed dat zo iemand dood is denk ik dan. Beetje jammer dat hij zn dochtertje ook mee moest nemen in zijn gezeik
Ja en ze dan verstoppen, wtfquote:Op donderdag 7 november 2013 19:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Precies dezelfde logica als die aap die z'n twee zoontjes had vermoord. Meneer kreeg volgens hem te weinig zijn kinders te zien. Dan maar meteen radicaal je zin doordrijven. Klootzak.
Ja dat is het dus altijd he?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is maar goed dat zo iemand dood is denk ik dan. Beetje jammer dat hij zn dochtertje ook mee moest nemen in zijn gezeik
Dat lijkt me heel lastig, dat gebrek aan sympathy (empathy? ik ken het verschil nietquote:Op donderdag 7 november 2013 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb laatst zo'n figuur op m'n vrijwilligerswerk gehad. Kan er niet veel over zeggen want privacy dit dat alles.. Maar als ze overtuigd zijn, zijn ze echt overtuigd. Psychisch ziek zou je het kunnen noemen. Heeft niks met egoīsme te maken.
Anyways, ik voel me altijd een kutwijf dat dit soort verhalen me echt helemaal niks doen. Lekker boeiend, ik ken die mensen niet. Alleen de psychologie erachter vind ik wel interessant
Dan zijn we met z'n drieën bijzonder vermoed ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik lig er ook echt niet wakker van hoor.
Ben ik nu ook bijzonder?
+1, ik verwonder me er alleen over maar ik ga er niet van jenkenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zijn we met z'n drieën bijzonder vermoed ik.
Neuh, ik ben altijd al zo geweest.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:52 schreef Puckzzz het volgende:
Of gewoon afgestompt door alle ellende in het nieuws dat bijna niets je meer raakt?
IK GA JE VERMOORDEN WANT IK GUN FRED NIET JOUW AANWEZIGHEID.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd een topic vol psychopaten![]()
![]()
![]()
Nah, zo ervaar ik het niet. Alsof de wereld alleen maar uit ellende bestaat. Ik kan wel serieus wakker liggen over het lot van de wilde tonijn. Maar dingen met mensen raken me zelden.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:52 schreef Puckzzz het volgende:
Of gewoon afgestompt door alle ellende in het nieuws dat bijna niets je meer raakt?
Zo denk ik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 19:53 schreef megamandy het volgende:
We zijn toch met teveel mensen op aarde
Vind het eigenlijk ook heel stom als ik bijvoorbeeld vanochtend in de krant lees dat zo'n Serious Request actie tien duizenden babies in Afrika heeft gered van de dood.
Alsof die kinderen nu een beter leven gaan krijgen
Wat ben je dan een matige psychopaat jonge!quote:Op donderdag 7 november 2013 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK GA JE VERMOORDEN WANT IK GUN FRED NIET JOUW AANWEZIGHEID.
Kutquote:Op donderdag 7 november 2013 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat ben je dan een matige psychopaat jonge!
Als je een psychopaat bent vermoord je me omdat je dat garpig vindt
Ik had even een mental image van jou met zo'n masker op.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK GA JULLIE VERMOORDEN EN DAN JULLIE VAGINA ERAF SNIJDEN EN ER EEN MASKER VAN MAKEN.
Dat is een psychopaat, goed zoquote:Op donderdag 7 november 2013 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK GA JULLIE VERMOORDEN EN DAN JULLIE VAGINA ERAF SNIJDEN EN ER EEN MASKER VAN MAKEN.
Mja je denkt ongewild toch aan je eigen kinders op die leeftijd.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:53 schreef PriemGirl het volgende:
Misschien ligt het anders als je kinders hebt? Dat je het meer naar je toetrekt? Kweenie... Ik vind het wel zielig enzo, maar idd feit dat je ze niet kent...
of omdat je er een stijfje van krijgt?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat ben je dan een matige psychopaat jonge!
Als je een psychopaat bent vermoord je me omdat je dat garpig vindt
Ik heb heel vroeger eens een sex/horror film gezien waarin een manbeest de pousse van een vrouw eraf beet.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hier, neem een cupcakequote:Op donderdag 7 november 2013 19:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
En nog steeds geen eten bedacht
Ik heb toch heul geen pen0r.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of omdat je er een stijfje van krijgt?
Dat woord is genoeg reden om jou te doodvermoordenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of omdat je er een stijfje van krijgt?
Dat helpt nietquote:Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier, neem een cupcake
[ afbeelding ]
+1quote:Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat woord is genoeg reden om jou te doodvermoorden
Sondevoedingquote:Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb honger, maar geen trek. What are this.
EERST M'N RESERVES JONGEquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat woord is genoeg reden om jou te doodvermoorden
Dan pakt sinterklaas het beter aan. Die geeft ze tenminste een baan.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:53 schreef megamandy het volgende:
We zijn toch met teveel mensen op aarde
Vind het eigenlijk ook heel stom als ik bijvoorbeeld vanochtend in de krant lees dat zo'n Serious Request actie tien duizenden babies in Afrika heeft gered van de dood.
Alsof die kinderen nu een beter leven gaan krijgen
Gnork.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan pakt sinterklaas het beter aan. Die geeft ze tenminste een baan.
Maar voor hoelang nogquote:Op donderdag 7 november 2013 19:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan pakt sinterklaas het beter aan. Die geeft ze tenminste een baan.
Zou het nou niet garpig zijn als je in je dromen korter leeft omdat je daar nog rookt? En dat je dus de laatste jaren van je leven niet meer droomt omdat je in je dromen al dood bent gegaan?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vannacht weeeer gerooktIk had gehoopt dat het onderhand wel een keer over zou gaan
Weet je hoe rustigquote:Op donderdag 7 november 2013 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou het nou niet garpig zijn als je in je dromen korter leeft omdat je daar nog rookt? En dat je dus de laatste jaren van je leven niet meer droomt omdat je in je dromen al dood bent gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |