Slijmbal.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal maar vriendelijk beginnen: Hallo
Ik weet niet precies hoe erfelijkheid werkt, maar denk dat ie van mijn vader wel groter was.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Genoeg om je ma gillend klaar te laten komen
Wat ook niet bijzonder is nadat ze alleen de 10cm van je pa gewend is.
Binnen twee maanden ten einde dankzij die klotewond, againquote:Op donderdag 7 november 2013 20:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hey! Hoe is het met je portugese avontuur?
Dat is dan weer freakyquote:Op donderdag 7 november 2013 20:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Eerder vandaag nog plaatje gekregen waar een kerel twee penissen had
Van wie ben jij een kloonquote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Users Die Overal Worden Uitgekotst, is een half jaar ofzo gesloten. Zorg ervoor dat die weer opengaat.
Maar kom niet in de buurt van d'r katje.quote:
Ben toch bovengemiddeldquote:Op donderdag 7 november 2013 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Measurements vary, with studies that rely on self-measurement reporting a significantly higher average than those with staff measuring. However, the mean of an erect human penis is approximately 12.9–15.0 cm (5.1–5.9 in) in length.''
Valt wel mee dus
Als jij ervoor zorgt dat het opengaat, post ik daar weer mee verder.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon
Kan wel begrijpen dat je daar heen ging.
Doorstromen naar de uni die graag wil dat je een 7 gemiddeld staat (en ik sta een 6,9quote:Op donderdag 7 november 2013 20:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar het is toch zo dat een voldoende betekent dat je de punten binnen hebt? Wat is dan de meerwaarde van een hoger cijfer?
Braddie, ben jij het?!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Als jij ervoor zorgt dat het opengaat, post ik daar weer mee verder.
Kan ik niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Als jij ervoor zorgt dat het opengaat, post ik daar weer mee verder.
Sara, ben jij het?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Braddie postte daar niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |