Daar heb je toch het koor voor?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:52 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Zelfde inderdaad Burdie!
En LMN, zingen doe ik ook niet inderdaad
Jawel, maar wil het met ochtendurine doen omdat dan het hcg gehalte hoger is als het wel echt raak isquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
Haha ik vatte ook niks lullig op hoormaar komt je vriend niet vanavond al thuis?
Dat geldt alleen vóór je NOD.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:51 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Jawel, maar wil het met ochtendurine doen omdat dan het hcg gehalte hoger is als het wel echt raak is
Oh echt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat geldt alleen vóór je NOD.
Bij mij was de test in de middag altijd donkerder dan 's ochtends.
Oh dat wist ik ook niet! Heb vanmorgen wel ff gegoogeld of avondurine ook kan met testen. Wil vanavond na mijn werk toch gaan testen ipv zondagquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat geldt alleen vóór je NOD.
Bij mij was de test in de middag altijd donkerder dan 's ochtends.
Ja gaan jij en Louchi es testen vanavond. Dan hoeven wij ook niet meer te wippen op onze stoelenquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik ook niet! Heb vanmorgen wel ff gegoogeld of avondurine ook kan met testen. Wil vanavond na mijn werk toch gaan testen ipv zondag
Dat doe ik toch liever in bed hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
Dan hoeven wij ook niet meer te wippen op onze stoelen![]()
Niks mis met een nieuwe dimensiequote:Op vrijdag 8 november 2013 13:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat doe ik toch liever in bed hoor![]()
DM alles oke?
Weten jullie nog die bruiloft van laatst. Dat ik zou blij was met mijn 'nieuwe oom'.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat doe ik toch liever in bed hoor![]()
DM alles oke?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb de vorige keer gewoon recht na mijn werk over dat staafje gepist. Ik zag persoonlijk weinig nut om een soort perfect naar rozen ruikend moment met zingende engelen op de achtergrond te creëren. Met snikken in elkaars armen vallend enzo.
Ik liet het later aan mijn man zien en die zei dat het vast vals positief was.
Ja, dat was romantique ten top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |