Een boer? Ik kom wel uit Eindhoven, dus het antwoord zal wel ja zijn?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:39 schreef LaLouchi het volgende:
Nee niet voor de romantiek, gewoon omdat we dat allebei fijner vinden(ben jij altijd zo'n boer stormqueen?
![]()
)
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb de vorige keer gewoon recht na mijn werk over dat staafje gepist. Ik zag persoonlijk weinig nut om een soort perfect naar rozen ruikend moment met zingende engelen op de achtergrond te creëren. Met snikken in elkaars armen vallend enzo.
Ik liet het later aan mijn man zien en die zei dat het vast vals positief was.
Ja, dat was romantique ten top
Jeeeezus ja, ik vond je al zo, wat is het woord, zuur.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een boer? Ik kom wel uit Eindhoven, dus het antwoord zal wel ja zijn?
Nee, da's gewoon mijn humor die niet zo OUD-geschikt is. Sorry. Ik zit nog in de aanpassingsfase maar ik burger hier gewoon moeizaam in
Je wil niet wetenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jeeeezus ja, ik vond je al zo, wat is het woord, zuur.
Nee vond het juist erg grappig. Zo droog dat bedoelde ik ermeequote:Op vrijdag 8 november 2013 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een boer? Ik kom wel uit Eindhoven, dus het antwoord zal wel ja zijn?
Nee, da's gewoon mijn humor die niet zo OUD-geschikt is. Sorry. Ik zit nog in de aanpassingsfase maar ik burger hier gewoon moeizaam in
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb de vorige keer gewoon recht na mijn werk over dat staafje gepist. Ik zag persoonlijk weinig nut om een soort perfect naar rozen ruikend moment met zingende engelen op de achtergrond te creëren. Met snikken in elkaars armen vallend enzo.
Ik liet het later aan mijn man zien en die zei dat het vast vals positief was.
Ja, dat was romantique ten top
Dat was het ook én een beetje awkward.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
het lijkt me ook oprecht heel erg als je dan dat rozengeur engelenzang moment creëert en dat het dan gewoon hartstikke negatief is. Volgens mij is dat heel veel vervelender dan gewoon in je lunchpauze geen streep plassen
HAHAHA you didquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:36 schreef Limone het volgende:
[..]
Dat was het ook én een beetje awkward.Toen maar voorgenomen om het noooit meer samen te doen. De test daarna heb ik gewoon alleen gedaan en toen ik 'm later aan hem presenteerde zei hij: "Heeeeeej, wat leuk..!"
Dat was echt héél erg. Met zo'n meiske van 6 ofzo aan wie ze een zusje hadden beloofd. En dan met zijn allen testen en vervolgens mama overstuur. Disturbing! Kind wist niet wat haar overkwam.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:48 schreef Burdie het volgende:
Bij babyboom deden ze dat toch ook steeds? Er was toen ook een stel bij die de test deed met het hele gezin erbij. Dus die kinderen helemaal blij "want we krijgen misschien een broertje of zusje" en toen was de test negatief. Kinderen huilen enzo![]()
![]()
#fail
Ja, die met 5 kinderen inderdaad!quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:48 schreef Burdie het volgende:
Bij babyboom deden ze dat toch ook steeds? Er was toen ook een stel bij die de test deed met het hele gezin erbij. Dus die kinderen helemaal blij "want we krijgen misschien een broertje of zusje" en toen was de test negatief. Kinderen huilen enzo![]()
![]()
#fail
Godsamme, over pedagogisch totaaaal onverantwoord gesprokenquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:48 schreef Burdie het volgende:
Bij babyboom deden ze dat toch ook steeds?
Er was afgelopen seizoen zelfs een stel bij die de test deed met het hele gezin erbij. Dus die kinderen helemaal blij "want we krijgen misschien een broertje of zusje" en toen was de test negatief. Kinderen huilen enzo![]()
![]()
#fail
Later deden ze toch ook iets soortgelijks bij de echo waar ze naar het geslacht gingen kijken? Of was dat een ander stel...?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:49 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat was echt héél erg. Met zo'n meiske van 6 ofzo aan wie ze een zusje hadden beloofd. En dan met zijn allen testen en vervolgens mama overstuur. Disturbing! Kind wist niet wat haar overkwam.
Ja, klopt. Dat was echt vreemd. Hoewel ik ze in sommige interviews weer heel leuk vond.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:59 schreef Burdie het volgende:
Zij liepen toch ook na drie maanden "proberen" te klagen dat het dit keer zo moeilijk was om zwanger te worden?
Bijzonder stel was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |