Ze heeft een zoontje die ALLES kan volgen. Alle mensen in zijn leven, kinderen op school bv, horen en zien alles wat Sylvie (en Sab en Raf) zegt en doet.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:04 schreef CaraD het volgende:
maar een beetje blijk van menselijkheid ipv dit lesje mediatraining wat ze tentoon spreidt...
Ze vindt het geweldig voor haar ex. Hij is blij, dat begrijpt ze.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:09 schreef Uccie het volgende:
Ik kan niet geloven dat ze het echt zooooo geweldig vindt.
Het is háár privé leven, misschien beseft ze eens een keertje dat ze gewoon alles bij zichzelf moet houden en niet alles moet delen.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:16 schreef CaraD het volgende:
Als je je menselijkheid toont hoef je niet frusty over te komen. Wat mij betreft is dat niet gelijk aan elkaar.
En oh ja Damian kan alles lezen en zien dat is waar. Over hoe zijn moeder vertelde over DE klap en zijn vader het onkende bij Johan Derksen, maar waarom oh waarom maakt ze daar niet voor eens en altijd korte metten mee? Om even een voorbeeld te noemen.
Wat is er voor Damian erg aan als hij zijn moeder later een mens ziet zijn op tv? Wat is er erg aan als hij zijn moeder op tv hoort zeggen dat het wel even slikken was voor haar, of dat het een klap in haar gezicht was? Dat is toch ook gewoon zo? Lijkt mij wel en dat was bij Meis ook zo, want zoals ze zelf zegt: 'zij is ook maar een mens'.
Dat is precies het gevoel dat ik ook bij haar heb en wat me tegelijkertijd irriteert aan haar. Ze hoeft geen interview te geven namelijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:17 schreef Uccie het volgende:
Ja weet niet, zoals ze er zat. Voelt als een actrice die een rol speelt.
Nou dat klopt ook wel ongeveer. RTL4-baggerprogramma-kijkpubliek. En ik kijk ook trouwens.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:19 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ze praat alsof ze het aan een kleuter uitlegd.
Nee, dat hoeft niet, maar dan komt daar weer gezeik over hè.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:18 schreef CaraD het volgende:
[..]
Dat is precies het gevoel dat ik ook bij haar heb en wat me tegelijkertijd irriteert aan haar. Ze hoeft geen interview te geven namelijk.
Ze deelt alleen wat haar beter laat overkomen.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is háár privé leven, misschien beseft ze eens een keertje dat ze gewoon alles bij zichzelf moet houden en niet alles moet delen.![]()
Waarom zou je met heel Nederland en Duitsland gaan delen dat het slikken was?
Daarbij heeft ze toch al aangegeven binnen gezeten te hebben, huilend en alles... Na 1 jaar soap is het toch een keertje klaar?
Bedoel je nou die column van 1 jaar geleden?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:21 schreef CaraD het volgende:
Waarom dan dat gejubel in de Grazia bijvoorbeeld? Hoeft ze niet te doen.
Dat vind ik dan wel weer slim: niet ontkennen maar zeggen dat je het grappig vindt.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:21 schreef Deisyy het volgende:
Syl vindt het grappig dat mensen denken dat ze alles plant.
Ja, want hoe kún je het prima vinden dat je ex je beste vriendin volgeblaft heeft? Kom op!quote:
Dat hoort bij je KEUZE voor een leven in de schijnwerpers.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet, maar dan komt daar weer gezeik over hè.
Ze kan dit toch niet winnen, wel of geen interview, er komt toch wel commentaar.
Ze is nu inderdaad net een normaal mensquote:Op donderdag 7 november 2013 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie wel blikken die ik nog nooit eerder heb gezien. Voorheen waren het toch stukken meer prodent smiles als je het mij vraagt...
Prima
Ja idd.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:22 schreef Laysa het volgende:
Ik vind haar nu op in dit interview wel oprechter dan dat ze ooit is geweest....een beetje schizo is ze wel
Nou dat is gewoon dikke realiteit. Kom zeg, dat joch dat ineens een scheiding en nieuwe stiefmoeke, nieuw huis, stiefbroers-zussen en broer-zus op komst krijgtquote:Op donderdag 7 november 2013 19:23 schreef LoveProfuzion het volgende:
Dat was de eerste sneer....dat tempo waarin 1 van de ouders alles doet..
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:23 schreef LoveProfuzion het volgende:
Tweede sneer...geloof in de grote liefde.
Haha, die eerste zin viel me ook op. Klein steekje onder water.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:23 schreef LoveProfuzion het volgende:
Tweede sneer...geloof in de grote liefde.
Bij zo'n leven hoort zo nu en dan een interview. In goede en in slechte tijden. En dat weet ze goed, zo professioneel is ze echt wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:23 schreef CaraD het volgende:
[..]
Dat hoort bij je KEUZE voor een leven in de schijnwerpers.
Nee ik bedoel die hele reeks columns.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je nou die column van 1 jaar geleden?
Had ik ook gedaanquote:Op donderdag 7 november 2013 19:25 schreef Reismeis het volgende:
[..]
[..]
Haha, die eerste zin viel me ook op. Klein steekje onder water.
Bovendien verstomt de aandacht voor haar en is ze bang uit de schijnwerpers te raken... dat naar ik verwacht toch wel gaat gebeuren, maar he, proberen magquote:Op donderdag 7 november 2013 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bij zo'n leven hoort zo nu en dan een interview. In goede en in slechte tijden. En dat weet ze goed, zo professioneel is ze echt wel.
Ik twijfel niet aan haar professionaliteit maar aan haar oprechtheid of eigenlijk echtheid. Alles is uitgedacht bij haar en dat zie je gewoon. Daar gaat het mij om. Elke beweging, elke blik, elk lachje, elke traan (oh nee dat was bij haar huwelijk).quote:Op donderdag 7 november 2013 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bij zo'n leven hoort zo nu en dan een interview. In goede en in slechte tijden. En dat weet ze goed, zo professioneel is ze echt wel.
Ja, dit was ALLES.quote:
Nou ze timmert toch best lang aan de weg en doet volgens mij eerder meer dan minder aan reclames en programma's.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bovendien verstomt de aandacht voor haar en is ze bang uit de schijnwerpers te raken... dat naar ik verwacht toch wel gaat gebeuren, maar he, proberen mag
Ja, dat is háár manier om succesvol binnen te lopen. Wij zijn niet zo, wij zijn echt, en wij zijn blut.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:27 schreef CaraD het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan haar professionaliteit maar aan haar oprechtheid of eigenlijk echtheid. Alles is uitgedacht bij haar en dat zie je gewoon. Daar gaat het mij om. Elke beweging, elke blik, elk lachje, elke traan (oh nee dat was bij haar huwelijk).
Ik doelde op het commentaar dat ze sowieso krijgt, maar dat bleek ook gewoon uit wat ik heb geschreven en op reageerde.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat miep je dan dat ze geen interview hoeft te geven?
Oh, ik kijk niet eens naar dat programma joh, dus bij mij is het mediaoffensief sowieso mislukt. Ik vind haar gewoon stom en nep, al zolang ze op de buis is en helemaal niets of niemand heeft me ooit van het tegendeel kunnen overtuigen....quote:Op donderdag 7 november 2013 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Nou ze timmert toch best lang aan de weg en doet volgens mij eerder meer dan minder aan reclames en programma's.Ze kan het toch nooit goed doen.Als ze meer sneren toont -> "wat een sneren weer, typisch!'.Als ze geen sneren geeft - > "wat blijft het een fake wijf".
Je hebt gelijk hoor, wat ze doet, er is altijd een groep die er commentaar op heeft.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ze timmert toch best lang aan de weg en doet volgens mij eerder meer dan minder aan reclames en programma's.
Ze kan het toch nooit goed doen.
Als ze meer sneren toont -> "wat een sneren weer, typisch!'.
Als ze geen sneren geeft - > "wat blijft het een fake wijf".
Haar werk doet ze ook gewoon heel goed en buiten dat is ze daarin ook heel erg gegroeid. Ik heb ook veel bewondering voor haar discipline dat is het ook helemaal niet. Ik vind 'haar' gewoon echt niet leuk overkomen.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ze timmert toch best lang aan de weg en doet volgens mij eerder meer dan minder aan reclames en programma's.
Ze kan het toch nooit goed doen.
Als ze meer sneren toont -> "wat een sneren weer, typisch!'.
Als ze geen sneren geeft - > "wat blijft het een fake wijf".
Zo nep weer, triest. Je kan ook zeggen dat je het bijvoorbeeld lastig vind, stuk menselijker.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:52 schreef Uccie het volgende:
In het voorstukje vertelde ze dat ze zo blij was voor Raf dat hij weer vader wordt. Ik vond het enorm geacteerd en politiek correct, maar goed ik had niet verwacht dat ze als een viswijf Raf en Saab zou uitschelden.
Gelukkig kunnen we Sylvie en Kate ook goed vergelijken, het zijn immers beiden topmodellen die het alleen van hun looks moeten hebben.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:31 schreef CaraD het volgende:
[..]
Ik doelde op het commentaar dat ze sowieso krijgt, maar dat bleek ook gewoon uit wat ik heb geschreven en op reageerde.
Wel of geen interview. Kate Moss geeft bijvoorbeeld zelden tot nooit een interview. Die krijgt ook commentaar, maar gaat vervolgens niet alleen alles in haar straatje goed lullen in een interview, maar houdt gewoon haar mond. En die kan niet ongestoord in Parijs de straat op waar Meis zo van geniet.
Moss is natuurlijk veel beroemder en voelt zich ook niet geroepen om zich te verantwoorden.
Gelukkig gaat het niet om hun beroep bij de vergelijking (of om hun lengte, Kate is ook een dwerg in modellenland) maar wel om het feit dat het beide beroemdheden zijn met zo nu en dan een turbulent priveleven.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we Sylvie en Kate ook goed vergelijken, het zijn immers beiden topmodellen die het alleen van hun looks moeten hebben.
Oh wacht... Sylvie d'r contracten draaien vooral om haar geliefdheid bij het publiek, niet bij de ontwerpers.
Hoewel die laatsten haar ook wel zullen mogen om wat ze bij hen uitgeeft, maar reken maar niet dat ze haar op de catwalk willen, dan moeten ze de hele collectie fors inkorten.
Moss is 1.70 lang, Meis is 1.58 lang.... nogal een verschil, Moss is (te) klein, Meis is een dwerg.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef CaraD het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het niet om hun beroep bij de vergelijking (of om hun lengte, Kate is ook een dwerg in modellenland) maar wel om het feit dat het beide beroemdheden zijn met zo nu en dan een turbulent priveleven.
Een topmodel haar contracten draaien overigens ook om geliefdheid bij het publiek. Waarom denk je dat Burberry haar eruit kickte? Niet omdat de hoge piefen daar tegen drugs zijn hoor. Het interesseert ze geen bal dat zij haar neus volpropt. Dat interesseert ze pas als hun klanten geen kleding maar van ze kopen vanwege het imago van Moss. Haar imago kon namelijk ook het imago van Burberry beinvloeden, vandaar.
Volgende keer zal ik een duidelijker voorbeeld nemen wat niet zoveel toelichting vereist.
Misschien is Jan Smit in deze context wel een betere vergelijking met Sylvie. Doet het ook goed in Duitsland.
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft niet de regie over deze foto gehad
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Ze is het nieuwe boegbeeld van AH: Hamsterweken
Ik heb ook een "Sylvie" setje en moet wel zeggen dat ik er helemaal verliefd op benquote:Op donderdag 7 november 2013 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat setje met die kleurtjes is wel mooi ...
Alleen die op de website staan zijn zo suf hoerigquote:Op donderdag 7 november 2013 22:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik heb ook een "Sylvie" setje en moet wel zeggen dat ik er helemaal verliefd op ben
zapquote:Op donderdag 7 november 2013 22:38 schreef Reismeis het volgende:
Nu Albert bij RTL Late night over Sylvie
Soort FokForum wat ze uitzenden, ook lekker Sylvie etc. analyserenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:38 schreef Reismeis het volgende:
Nu Albert bij RTL Late night over Sylvie
Lijkt mij best gezellig daar aan tafel.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:40 schreef Starlie het volgende:
[..]
Soort FokForum wat ze uitzenden, ook lekker Sylvie etc. analyseren
Je zou er maar op moeten liggen.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:40 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag een flard Meis voorbij komen met haar uitspraken over 'het kind' . Wat een enge, acterende pop.
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Je zou er maar op moeten liggen.
Ik vind het een wonder dat die hele Damian bestaat.
Ja en daarom is Meis van origine ook geen model en Moss wel. Sylvie mag model spelen, omdat ze bekend is.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moss is 1.70 lang, Meis is 1.58 lang.... nogal een verschil, Moss is (te) klein, Meis is een dwerg.
WMB niet, dat mens is zo fake.quote:
Ja ze moet wel d'r waffel houden natuurlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 22:48 schreef APK het volgende:
[..]
WMB niet, dat mens is zo fake.
Ja Rafael, vanavond mag je weer om 21:05u 25 minuten met mij spelen, want we houden zoveel van Damian en ik wens je alle geluk vanavond en tijdens de rest van je leven![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ze moet wel d'r waffel houden natuurlijk
Hoe lang sta je al droog?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:36 schreef LoveProfuzion het volgende:
In de tussenstukjes zie je vaak een zoenende/tongende Rafael met Sabia..zo lekker sexy en geil...ik wou dat we een HD sextape kregen. Per ongeluk uit de kast ontvreemd (want jatten zijn geen termen die Sylvie gebruikt) door ex-vrouw Sylvie wanneer zij haar pop aflevert bij Rafael en ex-bff Sabia.
Ik heb Rafael nooit sexy gevonden, maar even wou ik dat ik Sabia was met opgepompte tieten en overal kinderen..dan kon ik lekker tekeer gaan met Rafael..keer op keer..urenlang.
12 uur.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe lang sta je al droog?
Och.. sexy, hij is niet lelijk, maar ik denk dat de aandacht van de dames een stuk minderquote:Op donderdag 7 november 2013 23:45 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
12 uur.
Maar ik had voorheen nooit gedacht dat ik Rafael sexy zou vinden...dat is het punt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Waar maken we ons hier druk om Syl dan ik heb mijn interesse al weer verloren in dat interview
het zal alllemaal wel ,,,
Al die columns in Grazia!quote:
Op donderdag 7
november 2013 19:22 schreef
Pisces29 het
volgende:
[..]
Bedoel je nou die column van 1 jaar geleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |