SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
Er is een box geweest, maar van niemand gelezen dat'ie hem te pakken had.quote:
Ah, dat is gelukkig de verkeerde setquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, dat is gelukkig de verkeerde set
Die kleutermessensetquote:Op donderdag 7 november 2013 18:37 schreef tralalala het volgende:
Welke merk messenset is wel goed? Heb ze ook nodig bedenk ik me.
Ja. Heel mijn plan mislukt. Ik koop messenset voor Essn. Essn koopt het over van mij. We meeten om het in ontvangst te nemen.quote:
2 mensen hier hebben gezegd dat deze goed zijn en ze zijn maar 10 euro plus verzendkostenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:37 schreef tralalala het volgende:
Is dat die set van Sabatier van ¤49,95?quote:
uhuh..quote:Op donderdag 7 november 2013 18:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Heel mijn plan mislukt. Ik koop messenset voor Essn. Essn koopt het over van mij. We meeten om het in ontvangst te nemen.
Jammer.
Oh! Wat gezellig!quote:Op donderdag 7 november 2013 18:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
2 mensen hier hebben gezegd dat deze goed zijn en ze zijn maar 10 euro plus verzendkostenhttp://www.ibood.com/nl/n(...)n=6477&affiliate=m4n
Nee het is die Richardson ofzoquote:Op donderdag 7 november 2013 18:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is dat die set van Sabatier van ¤49,95?
Oké, hopen dat die nog een keer langs komt dan.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
2 mensen hier hebben gezegd dat deze goed zijn en ze zijn maar 10 euro plus verzendkostenhttp://www.ibood.com/nl/n(...)n=6477&affiliate=m4n
Ja vind ik welquote:
Goede set!quote:Op donderdag 7 november 2013 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee het is die Richardson ofzo
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:41 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Goede set!
En goedenavond, we zijn terug
Meteen GoPro
en bedankt voor het waarschuwen voor de onkyo
quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:42 schreef Marco001 het volgende:
Der is ook weer eens zo'n scratch map langgekomen zie ik..
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 18:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oké, hopen dat die nog een keer langs komt dan.
Nou het waren geen Onkyo's hoor maar andere merkenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:41 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Goede set!
En goedenavond, we zijn terug
Meteen GoPro
en bedankt voor het waarschuwen voor de onkyo
Ik zie een hele dure idd van pioneerquote:Op donderdag 7 november 2013 18:43 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nou het waren geen Onkyo's hoor maar andere merken
Ik kookquote:Op donderdag 7 november 2013 18:43 schreef EDMAN- het volgende:
Ik heb die scratchmap op mn kamer hangen
Ja, toen 'riep' ik jequote:Op donderdag 7 november 2013 18:43 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik zie een hele dure idd van pioneer
Ik zat in badquote:
Grootste deel van Europa, Turkije en Maleisië en SIngaporequote:
Nicequote:Op donderdag 7 november 2013 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grootste deel van Europa, Turkije en Maleisië en SIngapore
Badquote:Op donderdag 7 november 2013 18:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik zat in bad(ziek dus)
Nu Whisky, thee en honing
Richardsonquote:Op donderdag 7 november 2013 18:37 schreef tralalala het volgende:
Kloptquote:
Woehoequote:Op donderdag 7 november 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
Geen box geweest dus. Mooi dan ga ik er zometeen een te pakken krijgen, ik voel het
Zul je zien dat iedereen een box scoort, behalve jij. En dat er dan echt een messenset inzit.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woehoe![]()
![]()
Ik scoor ook een box, en daar zit dan een mooie messenset in
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Zul je zien dat iedereen een box scoort, behalve jij. En dat er dan echt een messenset inzit.
Van mij welquote:Op donderdag 7 november 2013 18:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop dat er dan iemand is waarvan ik hem voor een zacht prijsje mag overnemen
ALS ik er eentje scoor mag je hem hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop dat er dan iemand is waarvan ik hem voor een zacht prijsje mag overnemen
SEATquote:
Het is weer zo'n 'ding'quote:Op donderdag 7 november 2013 18:51 schreef Karina het volgende:
Echt geen idee wat je hier mee moet he? Ontvanger voor thuisbioscoop, right.
Gamezequote:
quote:
Aansluitingen: 4x analoge audio-ingang, 2x subwoofers, 1x composiet video-uitgang, 1x digitale audio-ingang coaxiaal, 2x optische audio-ingang, 4x HDMI-ingang, 1x HDMI-uitgangquote:Op donderdag 7 november 2013 18:52 schreef EDMAN- het volgende:
omdat er dus ontvanger ipv receiver staat twijfel ik
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
ALS ik er eentje scoor mag je hem hebbenTegen verzendkosten.
Aanschouw hier de vruchten van een lieve leuke user zijnquote:
Ontvanger is gewoon NL voor receiver hequote:Op donderdag 7 november 2013 18:52 schreef EDMAN- het volgende:
omdat er dus ontvanger ipv receiver staat twijfel ik
i knowquote:Op donderdag 7 november 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ontvanger is gewoon NL voor receiver he
Geen ideequote:Op donderdag 7 november 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, zo een ding wat vast heel mooi is goed geluid en zo maar ja, verder?
Van mij had je hem ook gehad tegen verzendkostenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Aanschouw hier de vruchten van een lieve leuke user zijn
best goede deal dusquote:
Oh ik heb ook een oude tv maar mijn laptop is ook niet heel nieuw en ik kan hem wel aansluiten, dus ik kan films en series gewoon op mijn tv kijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen ideeIk heb een oude beeldbuis die ik niet eens op m'n laptop kan aansluiten
Ik heb het oude extra scherm van m'n vriend gekregen, daar kan ik ook op kijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik heb ook een oude tv maar mijn laptop is ook niet heel nieuw en ik kan hem wel aansluiten, dus ik kan films en series gewoon op mijn tv kijken
En nu ben je te laatquote:Op donderdag 7 november 2013 18:55 schreef EDMAN- het volgende:
De twijfel komt omdat ik er totaal geen verstand van heb. Ik moet hem aansluiten op een JAMO speaker set (in een hunt gekocht), maar ben te lui om me te verdiepen
quote:
lol serieus? Hahahaquote:Op donderdag 7 november 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
Ik heb mijn geluid nu hard gezet en het valt me nu pas op dat er ook een geluidje is als het item is uitverkocht
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
Ik heb mijn geluid nu hard gezet en het valt me nu pas op dat er ook een geluidje is als het item is uitverkocht
Ik wist dat ook niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
Ik heb mijn geluid nooit helemaal hard staan omdat die bel dan zo hard klinktquote:Op donderdag 7 november 2013 18:57 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat was 2 hunten terug ofzo ook al
Nee eerste keer dat ik het geluid op vol heb staan denk ikquote:Op donderdag 7 november 2013 18:57 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht dat de vaste hunters dat wel wisten ondertussen
1dk, ibood heeft geen geluidjesquote:
Je kan het volume van die bel ook op de site aanpassen hèquote:Op donderdag 7 november 2013 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb mijn geluid nooit helemaal hard staan omdat die bel dan zo hard klinkt
Blijkbaarquote:Op donderdag 7 november 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee eerste keer dat ik het geluid op vol heb staan denk ik
Echt?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Je kan het volume van die bel ook op de site aanpassen hè
Ja weet ik maar wordt het bromgeluid dan niet ook meteen zachter?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Je kan het volume van die bel ook op de site aanpassen hè
Dat denk ik wel jaquote:Op donderdag 7 november 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja weet ik maar wordt het bromgeluid dan niet ook meteen zachter?
Dit.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
Godverdetyfus. Betaalscherm en dan eruitgegooid
je moet 1x klikken anders gaat het fout.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:03 schreef NextTVH het volgende:
Druk godverdomme 3x op het zwarte vakje. "je hebt misgeklikt"
Hier ookquote:Op donderdag 7 november 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
Marktplaatsquote:Op donderdag 7 november 2013 19:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik wil toch nog steeds zo'n ding winnen, gewoon omdat het kan. Want je hebt natuurlijk geen flikker aan al dat spul erin. Wel prima cadeautjes ofzo.
Awwquote:Op donderdag 7 november 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
Ik werd teruggestuurd naar beginscherm en daar stond uitverkocht.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
En daarna alle foutmeldingen die ja maar kunt bedenken
hier ook jaquote:Op donderdag 7 november 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
Ceramique klinkt goedquote:Op donderdag 7 november 2013 19:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Iemand enig idee of dit goede oortjes zijn? Ik heb van die Klipsch dingen ofzo van een paar hunts geleden en die zijn echt top, maar moet nieuwe hebben als reserves
Ze zien er vreemd uit jaquote:Op donderdag 7 november 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
Wat een raar ding. Ik zag niet eens wat het was.
Nu moet ik alleen je adres nog zodat ik het kan wijzigenquote:
quote:
Een banaan in je oorquote:Op donderdag 7 november 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
Wat een raar ding. Ik zag niet eens wat het was.
Je moet je fiets ook niet meenemen op vakantie.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:12 schreef -0- het volgende:
USB oplaadbare fietslampjes.
Onmogelijke combinatie is dat. Heb ze ook op mijn racefiets maar in de vakantie kun je dus geen kut met die dingen.
Kan je er niet iets van t.a.v. bij zetten?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
Oh ja je kunt de naam niet wijzigen: dus gianni moet wel thuis zijn als ze het komen brengen, want bij het postkantoor moet je je legitimeren en dan klopt de naam niet.
Ohja?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
Oh ja je kunt de naam niet wijzigen: dus gianni moet wel thuis zijn als ze het komen brengen, want bij het postkantoor moet je je legitimeren en dan klopt de naam niet.
Weet ik niet. Misschien wel ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:13 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Kan je er niet iets van t.a.v. bij zetten?
ik ben nooit thuis, daarom heb ik het adres van mn ouders gegevenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
Niet voor alles hoef je je te legitimeren, maar met die box moest het wel, dus ik heb gezorgd dat ik thuis was want ik weet niet of ze het andere 'pikken' op het postkantoor als de naam anders is.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja?Ik laat zo vaak spullen ergens anders bezorgen op mijn naam :'0
Maar pakketjes van ibood moet je voor tekenenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben nooit thuis, daarom heb ik het adres van mn ouders gegeven
en ookal zou die niet thuis zijn, het lulletjerozewater van het postkantoor heeft me nog nooit om legitimatie gevraagd
Ah OK. Hier vragen ze er altijd om.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben nooit thuis, daarom heb ik het adres van mn ouders gegeven
en ookal zou die niet thuis zijn, het lulletjerozewater van het postkantoor heeft me nog nooit om legitimatie gevraagd
dorp he, mn ouders hebben zelf een winkel gehad tegenover die vent. al die mij om legitimatie zou vragen zou ik hem uitlachenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK. Hier vragen ze er altijd om.
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dorp he, mn ouders hebben zelf een winkel gehad tegenover die vent. al die mij om legitimatie zou vragen zou ik hem uitlachen
Nee, Limboland is geen Nederland.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:17 schreef essnhills het volgende:
Denkje dat als ik het adres zou veranderen in limboland dat het dan goed komt?
denk het niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:17 schreef essnhills het volgende:
Denkje dat als ik het adres zou veranderen in limboland dat het dan goed komt?
dat is voor de leeftijdscheckquote:Op donderdag 7 november 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]Nou ik kom daar ook best vaak, om sigaretten te halen
maar toch vragen ze altijd legitimatie.
uhuhquote:Op donderdag 7 november 2013 19:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het niet.
maar ik prefereer de afhaal optie toch
Oh ja dat is waarquote:Op donderdag 7 november 2013 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, Limboland is geen Nederland.
verdacht. net nu ik mn adres heb gegevenquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:24 schreef EDMAN- het volgende:
David hasslehof aangevraagd op 1dk radio
Oh ik dacht looking for freedom.quote:
quote:
Niet eens ee toffe omschrijvingquote:Op donderdag 7 november 2013 19:30 schreef gianni61 het volgende:
zomerse turkenpolo terwijl het strontweer is
maar wel mijn maat
haha nicequote:Op donderdag 7 november 2013 19:31 schreef Uccie het volgende:
[..]Gianni wordt hier trouwens ook wel blij van
laat je gasten versteld staanquote:
klopt, maar ik heb de nieuwe cd van birdy opgezetquote:Op donderdag 7 november 2013 19:31 schreef Uccie het volgende:
[..]Gianni wordt hier trouwens ook wel blij van
Ik ken die versie volgens mij omdat jij hem bij me aanvroegquote:Op donderdag 7 november 2013 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laat je gasten versteld staan
[..]
klopt, maar ik heb de nieuwe cd van birdy opgezet
hoe wil een katoenen polo nou waterdicht zijn??quote:EA7 lijn ontstaan in het rijk van Giorgio Armani in 2004 en werd ontworpen voor amateurs en zelfs fans van de sport. Waterdichte, ademende materialen, ergonomisch design, natuurlijke vezels maken de basis van sportkleding en schoeisel EA7 beste in zijn klasse.
De daar op volgende quote van Cee heb ik nog in mn foboquote:Op donderdag 7 november 2013 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken die versie volgens mij omdat jij hem bij me aanvroeg
Ik ga gluren...momentje.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De daar op volgende quote van Cee heb ik nog in mn fobo
Hihi ohja was een wansmaak woensdag show denk ik....moet ik weer eens doenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De daar op volgende quote van Cee heb ik nog in mn fobo
Suikerspin maak apparaatquote:
weet niet of het een woensdag was, maar was leukquote:Op donderdag 7 november 2013 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hihi ohja was een wansmaak woensdag show denk ik....moet ik weer eens doen
best leuk eigenlijkquote:
Ik heb er eentje, een heel kleintje hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet niet of het een woensdag was, maar was leuk
[..]
best leuk eigenlijk
dit is ook maar een mini denk ikquote:Op donderdag 7 november 2013 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er eentje, een heel kleintje hoorniet zo'n luxe.
Altijd leuk als er vriendinnen met kinderen komen.
Ja gezien de prijs, ik heb hem ooit gewonnenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is ook maar een mini denk ik
Wat?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is ook maar een mini denk ik
ik zou hem kopen als ik jou wasquote:
Denk dat je het lijstje hier bedoeldquote:Op donderdag 7 november 2013 19:43 schreef Harajuku. het volgende:
Toen de hunt weer begon heb ik ergens in deze reeks op een link geklikt waar je foto's zag van uitgepakte dozen, deze link kan ik nu niet meer vinden. Anyone?
Welkom terug.quote:
Ah mooiquote:
met worschestersausquote:
Staat je visite wel versteld van.quote:
Glazen kun je er nooit genoeg van hebben. Vreemd genoeg sneuvelt er altijd wel eentje tijdens een feestje of raken ze toch na een wasbeurtje of 50 behoorlijk dof. Precies de reden dat je weer nieuwe glazen wilt hebben. Kapotte glazen drinken namelijk simpelweg niet lekker,quote:
Ik heb alleen nog maar een shitload aan kristallen glazen klaarstaan voor als ik een eigen huis heb.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Glazen kun je er nooit genoeg van hebben. Vreemd genoeg sneuvelt er altijd wel eentje tijdens een feestje of raken ze toch na een wasbeurtje of 50 behoorlijk dof. Precies de reden dat je weer nieuwe glazen wilt hebben. Kapotte glazen drinken namelijk simpelweg niet lekker,
klopt wel..
ik heb ook nog kristallen glazen in de doos staan, maar ik laat nooit een glas uit mn handen vallen en de gratis cola glazen va de mcdonalds doen het ookquote:Op donderdag 7 november 2013 19:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar een shitload aan kristallen glazen klaarstaan voor als ik een eigen huis heb.
O.a kristallen champagneglazen.
Wel 2 boxenquote:
Morgen is er vast nog een kans.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:02 schreef Myraela het volgende:
Ik baal een beetje dat ik de suikerspin machine niet heb gekocht.
Zo goed?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:15 schreef -0- het volgende:
Kom op allemaal even een tvhouder kopen.
neh, heb net een nieuwe wasmachinequote:Op donderdag 7 november 2013 20:17 schreef essnhills het volgende:
Wie heeft er nogeen wasbordje nodig?
Wat insinueer je?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:17 schreef essnhills het volgende:
Wie heeft er nogeen wasbordje nodig?
Dat je kleren een wasbord nodig hebbenquote:
en nog steeds geen lamp?quote:
Neee gewoon het inkoppertjequote:Op donderdag 7 november 2013 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
2? whut. Heb ik er ook één gemist.
Ja en aangezien nu dat buikspierding was vorlopig weer niets van Medisana.quote:
mwa, al best veel medisana langs gekomen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en aangezien nu dat buikspierding was vorlopig weer niets van Medisana.
Zimra ( . ) ( . )quote:Op donderdag 7 november 2013 20:30 schreef gianni61 het volgende:
nu met laptop, e-reader en alles in de aanslag verhuisd naar de bank voor expeditie robinson
truequote:
Doeiquote:Op donderdag 7 november 2013 20:30 schreef EDMAN- het volgende:
k ga mn bed in, morgen maar ziek thuis
dus hunt
doei
Tot morgenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:30 schreef EDMAN- het volgende:
k ga mn bed in, morgen maar ziek thuis
dus hunt
doei
Hou op die van toenstraks zit me nog dwars, zo closequote:Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme. Geen grapjes maken over de doos. Ik ben al zo gefrustreerd.
wie?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef essnhills het volgende:
ik heb geen zin meerIk heb zelfs ancient aliens opgezet
Ik ben ook wel gaarquote:Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef essnhills het volgende:
Oh dat is zoooooo verschrikkelijkquote:Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef essnhills het volgende:
Mij ook. Het leek zo goed te gaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Hou op die van toenstraks zit me nog dwars, zo close
Een zogenaamd wetenschappelijke serie over de theorie dat de aarde vroeger is bezocht door aliens en dat zij onze eigenlijke goden enzo zijnquote:
Twee en goed.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:38 schreef Piger het volgende:
Hoe staat het er voor en hoeveel boxen heb ik gemist?
Kun je nagaanquote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Oh dat is zoooooo verschrikkelijk
hmm, oke. ik hou het toch op ERquote:Op donderdag 7 november 2013 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een zogenaamd wetenschappelijke serie over de theorie dat de aarde vroeger is bezocht door aliens en dat zij onze eigenlijke goden enzo zijn
Tweequote:Op donderdag 7 november 2013 20:38 schreef Piger het volgende:
JE MOEDER, WIJ SPREKEN NIET OVER BOXEN HIER. KUTTIEFESROTBOXEN.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:38 schreef Piger het volgende:
Het is gewoon zo lekker Amerikaans zodat ik de hele tijd zo kan kijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, oke. ik hou het toch op ER
ja, maar geraldine huilt, ze is schattigquote:Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is gewoon zo lekker Amerikaans zodat ik de hele tijd zo kan kijken![]()
Ze hebben het nu over the philosopher's stonequote:Op donderdag 7 november 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Zet Geer en Goor op danKun je nog een beetje lachen.
Oh Harry Potter.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben het nu over the philosopher's stone
Wat een negativiteit. Boxje gemist??quote:Op donderdag 7 november 2013 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
JE MOEDER, WIJ SPREKEN NIET OVER BOXEN HIER. KUTTIEFESROTBOXEN.
Je neemt het te letterlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb het hele eerste deel gemist
Nee, letterlijk een methode om een random metaal in goud te veranderenquote:
Ja, 2quote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef Piger het volgende:
[..]
Wat een negativiteit. Boxje gemist??
Ah over alchemie. Spannend.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, letterlijk een methode om een random metaal in goud te veranderen
Ze snappen onze grapj0ns nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |