quote:Op donderdag 14 november 2013 09:00 schreef Rossdale het volgende:
Even een heel flauw inkoppertje zo op de donderdagochtend:
Droomvrouw van de Mauwitzer gespot!
Vrouwen werpen muntjes in gleuf
quote:Op donderdag 14 november 2013 09:02 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Het is echt te vroeg voor deze kuthumor.
was te verwachten, ign zet het op hun site en de media zit er boven opquote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.ign.com/articl(...)laystation-4-systems
Oh Oh
Zelfde gaat ook gewoon gebeuren met de One die kinderziektes zullen ze allebei wel hebben.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
was te verwachten, ign zet het op hun site en de media zit er boven op. Zijn er nu sowieso 8 bekend die kapot zijn, 4 of 5 daarvan komen van Taco Bell actie en die hebben er 4000 weggeven.
1tje was zo stom om de stekker eruit te trekken. Tja dan mag je verwachten dat er iets naar de klote gaat
Gaat pas erg worden als vanavond / morgen er heel veel bij gaan komen
Dat was fantastisch, die kerel zat te janken op zn stream..moet je de stekker er maar niet uittrekken tijdens een systemupdatequote:Op donderdag 14 november 2013 15:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
was te verwachten, ign zet het op hun site en de media zit er boven op. Zijn er nu sowieso 8 bekend die kapot zijn, 4 of 5 daarvan komen van Taco Bell actie en die hebben er 4000 weggeven.
1tje was zo stom om de stekker eruit te trekken. Tja dan mag je verwachten dat er iets naar de klote gaat
Gaat pas erg worden als vanavond / morgen er heel veel bij gaan komen
Hoi Natte hoe is het gr grquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:47 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dat was fantastisch, die kerel zat te janken op zn stream..moet je de stekker er maar niet uittrekken tijdens een systemupdate
edit: later op de avond deed zijn ps4 het overigens gewoon weer.
Het zal weer eens niet, goed leven heb jijquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:10 schreef Pixell het volgende:
[..]
Hoi PierreTT, het is goed, vanavond weer bier drinken gr gr
Het zware leven van een highroller..quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het zal weer eens niet, goed leven heb jij
Thuis wonen is een kunstquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Het zware leven van een highroller..
Ik ben aan het werk nuquote:
Als ik nog thuiswoonde en niks hoefde te betalen mi boi, dan reed ik een paar jaar geleden al in een hete cruisertquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:17 schreef Pixell het volgende:
[..]
sssstt...laat de bitches het niet horen
Ga naar huis dan gaan we zuipenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk nuVanavond nog ff wat dingen voorbereiden/maken voor morgen, morgen komt de hele familie van Marloes langs voor haar verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |