SPOILER: kijken op eigen risico2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat zijn dat voor vrouwen strekenquote:
Nattequote:Op vrijdag 8 november 2013 04:07 schreef Pixell het volgende:
Net ff CoD gedownload en gespeeld, word er gewoon misselijk van op de pc door die verneukte fov
gras?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:02 schreef Iwanius het volgende:
Waarom speel je het dan? Kijk ik nog liever naar dit.
Zwaar transport op de snelweg?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:00 schreef Bozz187 het volgende:
Stef gespot in heerhugowaard! Omg omg omg
nee een gozer met withn cod ghost shirt aanquote:
Nou nou nouquote:
Ach man jij moet je riem omdoen met een boemerang! Je neus en je reet zitten in een andere tijdzone!quote:
Briljant!quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:27 schreef Rossdale het volgende:
Piet!
http://www.bd.nl/opinie/b(...)Un3oS3xyQlI.facebook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop