quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:25 schreef Queller het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-na-gijzeling.dhtml
Gofter
Ben er ook bang voor....quote:Op donderdag 7 november 2013 16:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Als ik het nieuws elders lees, denk ik niet dat ze ongedeerd is
Tja, de media hèquote:Op donderdag 7 november 2013 16:43 schreef MissBliss het volgende:
Wat vreselijk zeg
Maar jezus wat een gefaal ook van de mediaWacht dan even met berichtgeving tot je het zeker weet.
Ik heb net een drankspel meegenomen voor de borrel hierquote:Op donderdag 7 november 2013 16:01 schreef Goodbye het volgende:
Alcohol is gewoon puur vergif.
Wel lekker vergif, though.
91,29quote:Op donderdag 7 november 2013 16:29 schreef Greys het volgende:
Mooie boodschappen Q!
Dus zo rond de 100 eu voor de week?
Ik zag het, muizenquote:En ik heb geen boodschappen gedaan, helaas.
Die kast duurde honderd keer langer dan gedacht. Daarna zag ik dat het oud papierdag was, dus dat heb ik allemaal aan de weg gezet. Daarna de lege flessen allemaal weggebracht en gewoon maar boodschappen voor 1 dag gedaan. Daarna de afwas en ik zit net 5 minuten. Geen zin meer nu om te gaanPlus de voorraadkast moet nog uitgesopt en ontmuisd.... voordat ik er boodschappen in ga gooien.
amenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:32 schreef indaha het volgende:
Potverdomme laat die kinderen er toch eens buiten als je ruzie hebt![]()
Dát, knoop jezelf aan de hoogste boom op, maak voor mijn part elkaar áf maar blijf GVD met je tengels van een onschuldig kind af.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:32 schreef indaha het volgende:
Potverdomme laat die kinderen er toch eens buiten als je ruzie hebt![]()
Oe, knappe Bietquote:Op donderdag 7 november 2013 17:34 schreef Greys het volgende:
Ja, brrrrrr, echt vreselijk![]()
Ik ga d'r toch maar gewoon Biet z'n nieuwe regencape in gooien hier hoor
[ afbeelding ]
Oh wat gaat dat veel afdrogen schelen
[ afbeelding ]
Goodbye, ik zou een filmpje maken van het aantrekken, maar het is te donker en ik heb geen licht/flits bij het filmen. Maar er was niets raars, ik mocht het ding gewoon aan doen, klittenband voorop, aan de zijkant bij die band en twee elastieken om z'n achterpoten
En Boor is weer intens gelukkig met het doosje waar het in kwam (samen met een groot pak vogelvoer).
[ afbeelding ]
Biet en Boorquote:Op donderdag 7 november 2013 17:34 schreef Greys het volgende:
Ja, brrrrrr, echt vreselijk![]()
Ik ga d'r toch maar gewoon Biet z'n nieuwe regencape in gooien hier hoor
[ afbeelding ]
Oh wat gaat dat veel afdrogen schelen
[ afbeelding ]
Goodbye, ik zou een filmpje maken van het aantrekken, maar het is te donker en ik heb geen licht/flits bij het filmen. Maar er was niets raars, ik mocht het ding gewoon aan doen, klittenband voorop, aan de zijkant bij die band en twee elastieken om z'n achterpoten
En Boor is weer intens gelukkig met het doosje waar het in kwam (samen met een groot pak vogelvoer).
[ afbeelding ]
daar wil ik desnoods in mee investeren in een landelijk opknooppunt. Als we die kinderen maar kunnen redden.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:34 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dát, knoop jezelf aan de hoogste boom op, maak voor mijn part elkaar áf maar blijf GVD met je tengels van een onschuldig kind af.
Ga je in leiden verder studeren volgend jaar ?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:13 schreef Oognip het volgende:
Ik ga morgen 6 uur lang in Leiden bij de uni parkeren, ben heel benieuwd hoe veel me dat gaat kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |