SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Je hebt gelijk hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 16:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met staan houdt het DAB ook op
vast welquote:Op donderdag 7 november 2013 16:38 schreef rolklem het volgende:
Zal je scharrel dan wel blij mee zijn.
altijd welquote:
Mental Imagequote:
Met haar? Lees je de rest niet ofzo?...quote:Op donderdag 7 november 2013 16:38 schreef rolklem het volgende:
Zal je scharrel dan wel blij mee zijn.
Dan doet ze blijkbaar toch iets goed..quote:Op donderdag 7 november 2013 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Met haar? Lees je de rest niet ofzo?...
Dat die gast er nog niet vandoor is
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Je wilt het niet wetenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ja wat? erg aardig lijkt ze me niet
Watjequote:Op donderdag 7 november 2013 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
Beide moet kunnen op z'n tijd.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat ik hou van iemand die een beetje aardig doet tegen me?
Aardig welquote:Op donderdag 7 november 2013 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
GvsE? Zelfs de duivel zoekt onderdak als zij wakker is..
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
GvsE? Zelfs de duivel zoekt onderdak als zij wakker is..
Sinister! Jay & Silent Bob! Fear and loathing in Las Vegas!quote:
Nieuw uitgekomen films bedoel ikquote:Op donderdag 7 november 2013 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sinister! Jay & Silent Bob! Fear and loathing in Las Vegas!
Vinquote:
Vin!quote:
Goeie keuze!quote:Op donderdag 7 november 2013 18:04 schreef PeuRac het volgende:
Avond![]()
@Rival, het is de V60 Hybride geworden, ze waren zo enthousiast dat ze er meteen 2 hebben gekocht
Ja, vond ik ook, bordeaux rood (de andere kleuren waren grijstinten of knal blauwquote:
Thanksquote:Op donderdag 7 november 2013 18:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vin!
Gefeliciteerd met de sleutels kerel!
Heb je die vandaag opgehaald? Gefeliciteerd! Veel plezier/succes met klussen!quote:
Kloptquote:Op donderdag 7 november 2013 18:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er zijn weinig nieuwe films die echt leuk zijn
Ja vanmiddagquote:Op donderdag 7 november 2013 18:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je die vandaag opgehaald? Gefeliciteerd! Veel plezier/succes met klussen!
ik ben op het werk, maar koffieontvangst gaat niet doorquote:
Beetje leuk kan ik ook kijken hoor, beter dan wat er op de tv is iigquote:Op donderdag 7 november 2013 18:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er zijn weinig nieuwe films die echt leuk zijn
welke?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:12 schreef rival het volgende:
Mijn downloadsite ligt plat
Maar eens naar de Piraten toe dan
Is Rush al downloadbaar?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:13 schreef rival het volgende:
[..]
Beetje leuk kan ik ook kijken hoor, beter dan wat er op de tv is iig
Ga dan gewoon series kijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:13 schreef rival het volgende:
[..]
Beetje leuk kan ik ook kijken hoor, beter dan wat er op de tv is iig
Krijg zo visite die wilde een filmpje kijken als het ff kanquote:Op donderdag 7 november 2013 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga dan gewoon series kijken
Ach zo.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:18 schreef rival het volgende:
[..]
Krijg zo visite die wilde een filmpje kijken als het ff kan
Er gaat niet geneukt worden neequote:Op donderdag 7 november 2013 18:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ach zo.
Neukbare visite?Dan is een filmpje overbodig
Maar ik wel, zet ik alvast op mijn lijstje thnxquote:Op donderdag 7 november 2013 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat vindt de visite vast niet leuk
Jammerquote:
Van vinnie zeker!quote:Op donderdag 7 november 2013 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer![]()
Prisoners ga ik vanavond in de bios aanschouwen. Ik heb gehoord dat 'ie erg goed is
Geen probleem.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:20 schreef rival het volgende:
[..]
Maar ik wel, zet ik alvast op mijn lijstje thnx
Nee dat is niet die. Dat is Escape Plan.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:21 schreef rival het volgende:
[..]
Van vinnie zeker!
(als dat die film is met die 2 spierbundels dan)
Gheghe die was wel grappig slecht jaquote:Op donderdag 7 november 2013 18:25 schreef rival het volgende:
Heb trouwens van de week grown ups 2 gekeken.... geen denderende film uiteraard...
Maar zo droog dat ik er wel om moest lachen![]()
Leuk op het laatste moment/niet dat soort dingen wetenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben op het werk, maar koffieontvangst gaat niet door
Wie ben jij en wat heb je met GvsE gedaan?quote:
Als ik moet helpenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met GvsE gedaan?
Waarmee?quote:
Oh ja, dan kan jij daar vast wel iets aan doenquote:
Harshquote:Op donderdag 7 november 2013 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, dan kan jij daar vast wel iets aan doen
Lieverd, ik weet zeker dat jij GvsE niet overleefdquote:
Je hebt wel veel vertrouwen in me he..quote:Op donderdag 7 november 2013 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd, ik weet zeker dat jij GvsE niet overleefd
Whoah, back up there doll.. Dat gaat me iets te vlug..quote:
Geloof me, ze maakt gehakt van jequote:Op donderdag 7 november 2013 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt wel veel vertrouwen in me he..
Ik ben net zo erg gewend
Juist goed een vrouw die een beetje tegengas geeftquote:Op donderdag 7 november 2013 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geloof me, ze maakt gehakt van je
Beetje is understatementquote:Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Juist goed een vrouw die een beetje tegengas geeft
Ik weet waar het knopje zitquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je mag hem daarna zelf weer opblazen
Ik donder helemaal nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef PeuRac het volgende:
Geen gedonder in de nacht heanders vraag ik wel de sleutels van de leegstaande kroeg naast me, kan je daar lopen keten. Die isolatie is goed genoeg om zelfs rockbands niet te horen
Uhuhquote:Op donderdag 7 november 2013 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
That's what he said. [ afbeelding ]
meevallertjequote:Op donderdag 7 november 2013 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tentamen waar ik het kutste gevoel over had: een 6!!!!
Nicequote:Op donderdag 7 november 2013 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
oh wat heb je dat snel terug!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Faxie op de pooltafel.quote:
Feliquote:Op donderdag 7 november 2013 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoef faxie niet in een korset te zien hoor
Ik ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee mannen in korsetquote:Op donderdag 7 november 2013 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja om de leedvermaak, maar niet omdat hetzou zijn
Precies.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ja om de leedvermaak, maar niet omdat hetzou zijn
Die heeft amper figuur.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zie liever zeefje in een corset
Truequote:
/zwaarlevenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Precies.
Denk dat ie sterft met zo een ding aan.
oooh ik wel!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo heel bekend ben ik niet met het figuur van zeefjequote:Op donderdag 7 november 2013 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heeft amper figuur.
Dan komt een korset imo niet ten goede
Ga dan googelen naar vrouwen in corset.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
Zo heel bekend ben ik niet met het figuur van zeefje
Waarom zeg je het dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo heel bekend ben ik niet met het figuur van zeefje
Ik heb nog een tumblr linkje op mijn laptop staanquote:Op donderdag 7 november 2013 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga dan googelen naar vrouwen in corset op google.
Moet het een reden hebben?quote:
Fixedquote:Op donderdag 7 november 2013 21:37 schreef muhahaha het volgende:
Een man in een corsa Twingo past ook niet imo.
Van bekenden?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb nog een tumblr linkje op mijn laptop staan
Maar daar mag ik de helft van de foto's niet van posten
Misschien is ze wel modderdikvet weet jij veel. Dan vermoordt ze nog iemand met een losschietende knoop ofzo.quote:
Niet dat ik weetquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien is ze wel modderdikvet weet jij veel. Dan vermoordt ze nog iemand met een losschietende knoop ofzo.
Dat wil ik zienquote:Op donderdag 7 november 2013 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien is ze wel modderdikvet weet jij veel. Dan vermoordt ze nog iemand met een losschietende knoop ofzo.
Je vader en moeder?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is leuk om bekenden nakend te zien.
Ach, ik vind het niet echt 'specialer' ofzo. Ja, 1 persoon wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is leuk om bekenden nakend te zien.
Kill Bill v5.quote:
quote:
Laat me raden. Hmmm. Hmmm.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet echt 'specialer' ofzo. Ja, 1 persoon wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laat me raden. Hmmm. Hmmm.Helaas, niet gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ze trouwens naaktpics dan?
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Helaas, niet gewonnen.
Heeft ze trouwens naaktpics dan?
Godverdomme Fas.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:42 schreef Fascination het volgende:
Zijn jullie vaders groot geschapen?
Hoezo? Heb je daddy issues en zoek je er 1 met 30 cm?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:42 schreef Fascination het volgende:
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 7 november 2013 21:42 schreef Fascination het volgende:
Heeft jouw moeder grote tieten?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:42 schreef Fascination het volgende:
Ga je mond spoelen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zie liever zeefje in een corset
Kan ik een beetje inschatten hoe groot die van jullie zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je daddy issues en zoek je er 1 met 30 cm?
Neequote:
Nou, dat kun je toch zo ook wel inschatten. We zitten allemaal op FOK!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:44 schreef Fascination het volgende:
Kan ik een beetje inschatten hoe groot die van jullie zijn.
Mijn vader is wel groot geschapen.
Is dat genetisch bepaald dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan ik een beetje inschatten hoe groot die van jullie zijn.
Mijn vader is wel groot geschapen.
Nou ja, boobs zijn dat wel, dus waarom penisgrootte niet?quote:
Aha. Dus je pa had grote tieten?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, boobs zijn dat wel, dus waarom penisgrootte niet?
Bizar dat ik de enige ben met fatsoenlijke boobs in mijn familiequote:Op donderdag 7 november 2013 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, boobs zijn dat wel, dus waarom penisgrootte niet?
Omdat je zwaar bent?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bizar dat ik de enige ben met fatsoenlijke boobs in mijn familie
Pics van je puberdons.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn baard begint goede vormen aan te nemen. Het jeukt niet meer zo veel en het is nu echt dik.
Mannen met baarden
Laat me jaloers wezen.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 7 november 2013 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Soms zo erg dat de vellen eraan hangen.
Een baard moet je ook wel langer laten staan dan datquote:Op donderdag 7 november 2013 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat me jaloers wezen.
Ik heb mijn 'baard' nu 4 dagen laten staan ofzo, nee gaat hem niet worden.
Het zal nog een paar mm groeien en dan houdt het wel zo een beetje op. Jaartje uitgeprobeerd.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
Een baard moet je ook wel langer laten staan dan dat
Bummerquote:Op donderdag 7 november 2013 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het zal nog een paar mm groeien en dan houdt het wel zo een beetje op. Jaartje uitgeprobeerd.
Tjah, dan maar scheren.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bummer
Ik wilde hem ook laten staan, maar toch maar niet
Je bent niet goed bij je hoofdquote:Op donderdag 7 november 2013 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo vervelend gevoel
[..]
Stel je niet aan, ik vond het zelfs lekker net
Inderdaadquote:
Dat is niks nieuwsquote:Op donderdag 7 november 2013 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd
Zo aangenaam is het niet buiten
Foto daarnet voor de spiegel lukte niet. Veel te korrelig.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat me jaloers wezen.
Ik heb mijn 'baard' nu 4 dagen laten staan ofzo, nee gaat hem niet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens snap ik niet waarom imgur al mijn fotos altijd maar random draait.Krijg daar nooit een zelfgenomen foto recht.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Gewoon negeren schat!!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]flikker toch op met je kutopmerkingen, je kent me niet dus ga niet oordelen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Foto daarnet voor de spiegel lukte niet. Veel te korrelig.
Dan maar van vanmorgen.haha niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens snap ik niet waarom imgur al mijn fotos altijd maar random draait.Krijg daar nooit een zelfgenomen foto recht.
![]()
Zal ik je opwarmen?quote:
Dat is toch een verklaring? Overigens was je opmerking over zeefje ook niet zo lief, maar dat negeren we maar even, he.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]flikker toch op met je kutopmerkingen, je kent me niet dus ga niet oordelen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zover zal ik nimmer komen.
Van een paar meter zie je het niet eens.
Mensen die niet hypocriet zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is toch een verklaring? Overigens was je opmerking over zeefje ook niet zo lief, maar dat negeren we maar even, he.
Kom danquote:
Dat is geen verklaring, dat is gewoon narren, iets wat jij wel vaker doetquote:Op donderdag 7 november 2013 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is toch een verklaring? Overigens was je opmerking over zeefje ook niet zo lief, maar dat negeren we maar even, he.
Doe maar schelden op mij dan!!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Normaal wel, nu niet
J. Staat onder de stomende douche met K.
Ja, dat ja. God dat is echt een tijd geleden man. Ik ben begin dit jaar weer gaan scheren.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen je laatst hier was, had je een ringbaardje toch? Het was wel niet zo dik, maar wel redelijk donker.
En sinds wanneer ben jij zo begaan met anderen, harteloos krengquote:Op donderdag 7 november 2013 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat ja. God dat is echt een tijd geleden man. Ik ben begin dit jaar weer gaan scheren.
IK NIET!!quote:
Gelukkig.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK NIET!!
Ik zit vol met liefde
SCHMETTERLINGEN!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand behoefte aan een stel overactieve vlinders?
uurtje rijden maarquote:
Die gaat op fb!!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
SCHMETTERLINGEN!![]()
Sorry, net Duits gehad.
KUGELSCHREIBER!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
SCHMETTERLINGEN!![]()
Sorry, net Duits gehad.
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
SCHMETTERLINGEN!![]()
Sorry, net Duits gehad.
WO IST DER BAHNHOF?quote:
Is toch maar klein stukje?quote:
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
WO IST DER BAHNHOF?
Als mensen Duits tegen me beginnen te praten in het echt, raak ik altijd van slag en weet ik ineens geen woord Duits meer.
Die flikkers moeten gewoon Engels pratenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde.
Het lukt me nog om ze tot op een zekere hoogte te verstaan alleen terugpraten wordt moeilijk.
Muziekje aan, hoppa.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:12 schreef muhahaha het volgende:
Uur rijden ver vinden.
Doe ik dagelijks, enkele reis ivm werk.
Nee vin, zo werkt dat niet. Jij bent op bezoek dus jij onderneemt maar enige moeite jezelf verstaanbaar te maken. Ik zou trouwens alles gebaren met een schep, dat snappen ze wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
Die flikkers moeten gewoon Engels praten
God wat was dat een ramp toen ik in Duitsland op vakantie was en die kerel alleen Duits kon
Ik ben ooit met 2 FOK!kers en mijn zoon door Rotterdam gereden, de FOK!kers zaten de hele tijd uit het raam te gillen in het Duits.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
Duitsers zijn grappig als ze boos / aan het scheld zijn
Precies. Alsof je ineens alles vergeet wat je ooit hebt geleerd.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde.
Het lukt me nog om ze tot op een zekere hoogte te verstaan alleen terugpraten wordt moeilijk.
Vroeger zat ik in een uithoek, nu zit ik in de randstad, dus dichtbijquote:Op donderdag 7 november 2013 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
Oja, alles in Nederland is dichtbij he... (c)Peu
Engels precies zo, dan stamel ik de eerste woorden er wat ongemakkelijk uit en daarna gaat het goed.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Precies. Alsof je ineens alles vergeet wat je ooit hebt geleerd.
Zelfde heb ik met Frans.![]()
Alsof er een supermodel met me staat te flirten. Zo moet dat er echt uitzien.
"Uhhh, euhm....Ja...Juist."
Ja dat weet ik ook wel, maar ik heb gewoon een hekel aan mensen die geen Engels kunnenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee vin, zo werkt dat niet. Jij bent op bezoek dus jij onderneemt maar enige moeite jezelf verstaanbaar te maken. Ik zou trouwens alles gebaren met een schep, dat snappen ze wel.
Hahaha, wat een heldquote:Op donderdag 7 november 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ooit met 2 FOK!kers en mijn zoon door Rotterdam gereden, de FOK!kers zaten de hele tijd uit het raam te gillen in het Duits.
Van de week komt Y thuis met een 7 voor Duits.
Ik: zo zo goed geleerd.
Hij: nee hoor
Ik: hoe dan? Afgekeken?
Hij: Sinds we met Mono en Ez door Rotterdam reden vind ik Duits leuk dus eigenlijk dankzij hun dat ik het ken![]()
Ik: oh joy
Pics.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben echt te blij met de foto's aan mn muur.
Zo weinig foto's zoveel herinneringen![]()
En het feit dat mn huis nu pas als een thuis voelt
Tjah technisch gezien spreken de meeste mensen Chinees, daarna Indies, dan Spaans/Portugees en ik meen dan pas Engels.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
Ja dat weet ik ook wel, maar ik heb gewoon een hekel aan mensen die geen Engels kunnen
Ja het wordt steeds erger.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger zat ik in een uithoek, nu zit ik in de randstad, dus dichtbij![]()
Maar het is al duidelijk, je wil niet door mij opgewarmd worden
Alsof mij dat wat boeitquote:Op donderdag 7 november 2013 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah technisch gezien spreken de meeste mensen Chinees, daarna Indies, dan Spaans/Portugees en ik meen dan pas Engels.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Erger?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja het wordt steeds erger.
Dat kan ik toch niet aan
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie heeft er hier trouwens vroeger The Tick gekeken?
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]superleuk geworden !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moi, ik heb de serie trouwens liggen.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie heeft er hier trouwens vroeger The Tick gekeken?
Ja toch!!quote:
[..]Nice, dat soort dingen maken het wel afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, steeds dichterbij he.quote:
Net zo erg bedoel je![]()
ken ik L?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch!!
Vooral die kont van L erbij.
Die moest anders kwam ze niet langs met haar klusjesman
Nee, Nederlands is gewoon een kut taalquote:Op donderdag 7 november 2013 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks natuurlijk, ik vind dat iedereen Nederlands moet kunnen.
Vast niet, oud klasgenote van me, ze is heel grappig op mijn FBquote:Op donderdag 7 november 2013 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ken ik L?
Prima opgelost toch, geen vervelende kont om naar te kijken
Ik heb weleens dichterbij gezetenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk
[..]
Ja, steeds dichterbij he.
Net zo erg bedoel je
Zulks een bazenseriequote:
Koning.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moi, ik heb de serie trouwens liggen.
Hoelaat ben je hier?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Koning.
Ik kom bij je langs. Dat kijken.
Wist ik niet, ik dacht een foksterquote:Op donderdag 7 november 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet, oud klasgenote van me, ze is heel grappig op mijn FB![]()
In het echt is ze nog erger
[..]
Ik heb weleens dichterbij gezeten![]()
Heus niet
Je weet nu wel wie ik bedoel?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wist ik niet, ik dacht een fokster
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet nu wel wie ik bedoel?
Ze dacht dat ik een grapje maakte over haar kontfoto. Maar die hangt nu mooi met leuke tekst ertussen, moest ze wel om lachenquote:
Nog dichterbij zelfs?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet, oud klasgenote van me, ze is heel grappig op mijn FB![]()
In het echt is ze nog erger
[..]
Ik heb weleens dichterbij gezeten![]()
Heus niet
Ja, voelde je die warmte toen niet?quote:
Wat dan?quote:
Mooi verhaal welquote:Op donderdag 7 november 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze dacht dat ik een grapje maakte over haar kontfoto. Maar die hangt nu mooi met leuke tekst ertussen, moest ze wel om lachen
Vandaar die haren overeind in m'n nekquote:Op donderdag 7 november 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, voelde je die warmte toen niet?
[..]
Wat dan?
Als ikdat wist miste ik het nietquote:Op donderdag 7 november 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, voelde je die warmte toen niet?
[..]
Wat dan?
Je mist mij gewoonquote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ikdat wist miste ik het niet
Lekker hequote:Op donderdag 7 november 2013 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vandaar die haren overeind in m'n nek
Klinkt goed.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mede drinken, oreotaart eten, Tick kijken.
quote:
Boh!!!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
Klote wifi
[..]
Het is te eng om hier uitspraken over te doen
Ik heb nog niet gekeken, maar wat is de reden?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen!!
VANAVOND heb ik een hekel aan voetbal
Zowel PSV als AZ doen het heel goed.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, maar wat is de reden?
Neequote:
Wat is dezequote:Op donderdag 7 november 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen!!
VANAVOND heb ik een hekel aan voetbal
Komt vast door GvsEquote:Op donderdag 7 november 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind Jules eng!! Die wil tegenwoordig altijd op schoot kroelen
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind Jules eng!! Die wil tegenwoordig altijd op schoot kroelen
Lekker tochquote:
Ik snap het zelf ook niet helemaalquote:[..]
Wat is deze![]()
De trut!!quote:
Nouquote:
Nee, vooral koudquote:Op donderdag 7 november 2013 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker toch
[..]
Ik snap het zelf ook niet helemaal
[..]
De trut!!
Klassieke cockblock.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:51 schreef PeuRac het volgende:
Serieus ga je naar de bioscoop, met zn 2en en dan zijn er 3 van die mongolen die direct naast ons gaan zitten![]()
![]()
De rest van de zaal is bijna leeg
Mensen die in een lege zaal toch de stoelnummers van de kaartjes aanhoudenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:51 schreef PeuRac het volgende:
Serieus ga je naar de bioscoop, met zn 2en en dan zijn er 3 van die mongolen die direct naast ons gaan zitten![]()
![]()
Terecht. Doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:51 schreef PeuRac het volgende:
![]()
Kom hier, dan warm ik je wel op!!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, vooral koud
Ben je ziek ofzo?
Nu durf je wel he
Ja daag, je bent ziek.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom hier, dan warm ik je wel op!!
Ja, heb last van schmetterlingen!!![]()
Ik durf altijd
wordt ik?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja daag, je bent ziek.
Straks wordt ik aangestoken met dat coochie gedoe zeg
Zelf ergens anders gaan zitten is geen optie?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:51 schreef PeuRac het volgende:
![]()
deden wij ook niet maar zitten boven middeninquote:Op donderdag 7 november 2013 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die in een lege zaal toch de stoelnummers van de kaartjes aanhouden
loveseatquote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zelf ergens anders gaan zitten is geen optie?
Lopen is lastig met je broek op je enkelsquote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zelf ergens anders gaan zitten is geen optie?
Ghehehequote:Op donderdag 7 november 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lopen is lastig met je broek op je enkels
Voebbeelluuuhhh!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Is dat kutvoetbal nog niet afgelopen?![]()
![]()
En dan gaan er mensen naast je zitten? Knap grote loveseatquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lopen is lastig met je broek op je enkels
Nee eigenlijk niet. Vind ik maar een blokkendoosquote:Op donderdag 7 november 2013 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie, ben je van plan ooit nog Forretress Maximus te gaan kopen?
Waar gaan we uit eten?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
loveseats zijn fijn
Zo, ook een restaurantje geregeld voor zaterdag...
Zeikwijfquote:Op donderdag 7 november 2013 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee het is gewoon belachelijk slecht.
Niet zo'n bekkie jij hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |