SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Je hebt gelijk hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 16:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met staan houdt het DAB ook op
vast welquote:Op donderdag 7 november 2013 16:38 schreef rolklem het volgende:
Zal je scharrel dan wel blij mee zijn.
altijd welquote:
Mental Imagequote:
Met haar? Lees je de rest niet ofzo?...quote:Op donderdag 7 november 2013 16:38 schreef rolklem het volgende:
Zal je scharrel dan wel blij mee zijn.
Dan doet ze blijkbaar toch iets goed..quote:Op donderdag 7 november 2013 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Met haar? Lees je de rest niet ofzo?...
Dat die gast er nog niet vandoor is
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Je wilt het niet wetenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ja wat? erg aardig lijkt ze me niet
Watjequote:Op donderdag 7 november 2013 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
Beide moet kunnen op z'n tijd.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat ik hou van iemand die een beetje aardig doet tegen me?
Aardig welquote:Op donderdag 7 november 2013 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
GvsE? Zelfs de duivel zoekt onderdak als zij wakker is..
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
GvsE? Zelfs de duivel zoekt onderdak als zij wakker is..
Sinister! Jay & Silent Bob! Fear and loathing in Las Vegas!quote:
Nieuw uitgekomen films bedoel ikquote:Op donderdag 7 november 2013 18:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sinister! Jay & Silent Bob! Fear and loathing in Las Vegas!
Vinquote:
Vin!quote:
Goeie keuze!quote:Op donderdag 7 november 2013 18:04 schreef PeuRac het volgende:
Avond![]()
@Rival, het is de V60 Hybride geworden, ze waren zo enthousiast dat ze er meteen 2 hebben gekocht
Ja, vond ik ook, bordeaux rood (de andere kleuren waren grijstinten of knal blauwquote:
Thanksquote:Op donderdag 7 november 2013 18:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vin!
Gefeliciteerd met de sleutels kerel!
Heb je die vandaag opgehaald? Gefeliciteerd! Veel plezier/succes met klussen!quote:
Kloptquote:Op donderdag 7 november 2013 18:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er zijn weinig nieuwe films die echt leuk zijn
Ja vanmiddagquote:Op donderdag 7 november 2013 18:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je die vandaag opgehaald? Gefeliciteerd! Veel plezier/succes met klussen!
ik ben op het werk, maar koffieontvangst gaat niet doorquote:
Beetje leuk kan ik ook kijken hoor, beter dan wat er op de tv is iigquote:Op donderdag 7 november 2013 18:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er zijn weinig nieuwe films die echt leuk zijn
welke?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:12 schreef rival het volgende:
Mijn downloadsite ligt plat
Maar eens naar de Piraten toe dan
Is Rush al downloadbaar?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:13 schreef rival het volgende:
[..]
Beetje leuk kan ik ook kijken hoor, beter dan wat er op de tv is iig
Ga dan gewoon series kijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:13 schreef rival het volgende:
[..]
Beetje leuk kan ik ook kijken hoor, beter dan wat er op de tv is iig
Krijg zo visite die wilde een filmpje kijken als het ff kanquote:Op donderdag 7 november 2013 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga dan gewoon series kijken
Ach zo.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:18 schreef rival het volgende:
[..]
Krijg zo visite die wilde een filmpje kijken als het ff kan
Er gaat niet geneukt worden neequote:Op donderdag 7 november 2013 18:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ach zo.
Neukbare visite?Dan is een filmpje overbodig
Maar ik wel, zet ik alvast op mijn lijstje thnxquote:Op donderdag 7 november 2013 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat vindt de visite vast niet leuk
Jammerquote:
Van vinnie zeker!quote:Op donderdag 7 november 2013 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer![]()
Prisoners ga ik vanavond in de bios aanschouwen. Ik heb gehoord dat 'ie erg goed is
Geen probleem.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:20 schreef rival het volgende:
[..]
Maar ik wel, zet ik alvast op mijn lijstje thnx
Nee dat is niet die. Dat is Escape Plan.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:21 schreef rival het volgende:
[..]
Van vinnie zeker!
(als dat die film is met die 2 spierbundels dan)
Gheghe die was wel grappig slecht jaquote:Op donderdag 7 november 2013 18:25 schreef rival het volgende:
Heb trouwens van de week grown ups 2 gekeken.... geen denderende film uiteraard...
Maar zo droog dat ik er wel om moest lachen![]()
Leuk op het laatste moment/niet dat soort dingen wetenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben op het werk, maar koffieontvangst gaat niet door
Wie ben jij en wat heb je met GvsE gedaan?quote:
Als ik moet helpenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met GvsE gedaan?
Waarmee?quote:
Oh ja, dan kan jij daar vast wel iets aan doenquote:
Harshquote:Op donderdag 7 november 2013 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, dan kan jij daar vast wel iets aan doen
Lieverd, ik weet zeker dat jij GvsE niet overleefdquote:
Je hebt wel veel vertrouwen in me he..quote:Op donderdag 7 november 2013 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd, ik weet zeker dat jij GvsE niet overleefd
Whoah, back up there doll.. Dat gaat me iets te vlug..quote:
Geloof me, ze maakt gehakt van jequote:Op donderdag 7 november 2013 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt wel veel vertrouwen in me he..
Ik ben net zo erg gewend
Juist goed een vrouw die een beetje tegengas geeftquote:Op donderdag 7 november 2013 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geloof me, ze maakt gehakt van je
Beetje is understatementquote:Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Juist goed een vrouw die een beetje tegengas geeft
Ik weet waar het knopje zitquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je mag hem daarna zelf weer opblazen
Ik donder helemaal nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef PeuRac het volgende:
Geen gedonder in de nacht heanders vraag ik wel de sleutels van de leegstaande kroeg naast me, kan je daar lopen keten. Die isolatie is goed genoeg om zelfs rockbands niet te horen
Uhuhquote:Op donderdag 7 november 2013 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
That's what he said. [ afbeelding ]
meevallertjequote:Op donderdag 7 november 2013 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tentamen waar ik het kutste gevoel over had: een 6!!!!
Nicequote:Op donderdag 7 november 2013 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
oh wat heb je dat snel terug!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Faxie op de pooltafel.quote:
Feliquote:Op donderdag 7 november 2013 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoef faxie niet in een korset te zien hoor
Ik ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee mannen in korsetquote:Op donderdag 7 november 2013 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja om de leedvermaak, maar niet omdat hetzou zijn
Precies.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ja om de leedvermaak, maar niet omdat hetzou zijn
Die heeft amper figuur.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zie liever zeefje in een corset
Truequote:
/zwaarlevenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Precies.
Denk dat ie sterft met zo een ding aan.
oooh ik wel!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo heel bekend ben ik niet met het figuur van zeefjequote:Op donderdag 7 november 2013 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heeft amper figuur.
Dan komt een korset imo niet ten goede
Ga dan googelen naar vrouwen in corset.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
Zo heel bekend ben ik niet met het figuur van zeefje
Waarom zeg je het dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo heel bekend ben ik niet met het figuur van zeefje
Ik heb nog een tumblr linkje op mijn laptop staanquote:Op donderdag 7 november 2013 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga dan googelen naar vrouwen in corset op google.
Moet het een reden hebben?quote:
Fixedquote:Op donderdag 7 november 2013 21:37 schreef muhahaha het volgende:
Een man in een corsa Twingo past ook niet imo.
Van bekenden?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb nog een tumblr linkje op mijn laptop staan
Maar daar mag ik de helft van de foto's niet van posten
Misschien is ze wel modderdikvet weet jij veel. Dan vermoordt ze nog iemand met een losschietende knoop ofzo.quote:
Niet dat ik weetquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien is ze wel modderdikvet weet jij veel. Dan vermoordt ze nog iemand met een losschietende knoop ofzo.
Dat wil ik zienquote:Op donderdag 7 november 2013 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien is ze wel modderdikvet weet jij veel. Dan vermoordt ze nog iemand met een losschietende knoop ofzo.
Je vader en moeder?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is leuk om bekenden nakend te zien.
Ach, ik vind het niet echt 'specialer' ofzo. Ja, 1 persoon wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is leuk om bekenden nakend te zien.
Kill Bill v5.quote:
quote:
Laat me raden. Hmmm. Hmmm.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet echt 'specialer' ofzo. Ja, 1 persoon wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laat me raden. Hmmm. Hmmm.Helaas, niet gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ze trouwens naaktpics dan?
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Helaas, niet gewonnen.
Heeft ze trouwens naaktpics dan?
Godverdomme Fas.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:42 schreef Fascination het volgende:
Zijn jullie vaders groot geschapen?
Hoezo? Heb je daddy issues en zoek je er 1 met 30 cm?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:42 schreef Fascination het volgende:
Zijn jullie vaders groot geschapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |