SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - bambino - Jimbo - Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
Geen idee idee neequote:Op donderdag 7 november 2013 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zullen we het daar maar op gooien![]()
Ik moet gewoon geen 2 gesprekken tegelijk voeren als ik kort geslapen heb
Teringquote:Op donderdag 7 november 2013 13:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb nog een staafmixer voor je
Ik heb er 1 van de hema, doe thet primaquote:Op donderdag 7 november 2013 13:39 schreef summer2bird het volgende:
Ik hoop dat er ook een staafmixer komt
Je mag wel bij mij komen PS3enquote:Op donderdag 7 november 2013 13:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kan nog niet
Moet eerst een tv hebben.
Klinkt bekend, mijn ex kookte ook altijd, ik kan er niks vanquote:Op donderdag 7 november 2013 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan beter koken dan m'n vriendin
Ik ging rond 5 uur slapen ofzoquote:Op donderdag 7 november 2013 13:40 schreef Xeor het volgende:
[..]
Geen idee idee neeben je lang door gegaan.
VANAVOND ESSSSSS
Dan maar huntenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godver, collega heeft echt op vol volume die raadsvergadering opstaan, en hij hapert constant. Dag mogelijke werksfeer.
Nou ja 'date'quote:Op donderdag 7 november 2013 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging rond 5 uur slapen ofzo
Vanavond je 'date'? Of bedoel je dat niet
Nou waarschijnlijk had je hem sowieso niet gehad hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 13:41 schreef gianni61 het volgende:
ik zie dat mijn vergadering mijn kans op een box verkloot heeft?
Aww... maar nog geen kussens, ik ben druk op kussens aan het hunten voor je hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 13:41 schreef gianni61 het volgende:
ik zie dat mijn vergadering mijn kans op een box verkloot heeft?
dat klopt ook wel jaquote:Op donderdag 7 november 2013 13:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou waarschijnlijk had je hem sowieso niet gehad hoor
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aww... maar nog geen kussens, ik ben druk op kussens aan het hunten voor je hoor
Vandaar ook de ' 'quote:
Ja tweequote:Op donderdag 7 november 2013 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat klopt ook wel ja
heeft iemand hem wel?
Nopequote:Op donderdag 7 november 2013 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat klopt ook wel ja
heeft iemand hem wel?
Oh handigquote:Op donderdag 7 november 2013 13:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van de hema, doe thet primaGister nog mijn courgettesoep ermee gestaafmixed
Vriendje heeft er ook eenquote:
Godverquote:
Ben benieuwd, heb wel een tafel voor 2 gereserveerdquote:Op donderdag 7 november 2013 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vandaar ook de ' '![]()
Ja, het was niet zoveel aan. De aanbiedingen gingen zwaar traag en hier waren we ook maar met z'n 2en
Ja, dat dacht ikquote:
Ohquote:Op donderdag 7 november 2013 13:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vriendje heeft er ook eenMaar bedankt
Ik heb het om half 3 opgegeven. Kutmobielquote:Op donderdag 7 november 2013 13:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ben benieuwd, heb wel een tafel voor 2 gereserveerd
Wie waren er nog op dat tijdstip dan?
Ja was best wel handig ding hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 13:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh handig
[..]
Vriendje heeft er ook eenMaar bedankt
quote:
een infra rood sneequote:Op donderdag 7 november 2013 13:44 schreef Karina het volgende:
Geen idee wat dit nou weer voor rare camera is. En wat is IR cut?
Bluurgh ofzo? en ikquote:Op donderdag 7 november 2013 13:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ben benieuwd, heb wel een tafel voor 2 gereserveerd
Wie waren er nog op dat tijdstip dan?
Ik dacht...hey een robotje...wat moet je daar nu mee?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:44 schreef Karina het volgende:
Mobiel fokken is zoquote:Op donderdag 7 november 2013 13:44 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik heb het om half 3 opgegeven. Kutmobiel
Dat ie goed in het donker kan kijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:45 schreef Karina het volgende:
[..]Ja bedankt nu weet ik het nog niet.
Ze hebben een laser gemaakt met infrarood waarmee je je kunt snijden?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:45 schreef Karina het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Infrared_cut-off_filterquote:Op donderdag 7 november 2013 13:45 schreef Karina het volgende:
graag gedaanquote:Op donderdag 7 november 2013 13:45 schreef Karina het volgende:
Mmm dat KAN wel eens handig zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 13:45 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat ie goed in het donker kan kijken
Begin er niet eens aan... respect!!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:45 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jup, zeker als je ook nog een hunt probeert te volgenOnmogelijk.
Iets met knippen van Infra Rood.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:44 schreef Karina het volgende:
OMG wa theb je gewonnen?quote:
Fantastisch!quote:
Dan heb je mijn buurman nog nooit gezienquote:Op donderdag 7 november 2013 13:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Stiekem de buurman halfnaakt bespieden zodat je kan soppen?
Zonde van de auto.quote:
We DMmen wel weerquote:Op donderdag 7 november 2013 13:48 schreef So_Surreal het volgende:
Ik wil gewoon die GoPro, dat scheelt wel echt ¤100-, namenlijk, maar geen zin om de hele tijd die kutsite te checken.
Wil ik denk ook niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb je mijn buurman nog nooit gezien
Scheelt een ¤ 60 ongeveerquote:Op donderdag 7 november 2013 13:48 schreef So_Surreal het volgende:
Ik wil gewoon die GoPro, dat scheelt wel echt ¤100-, namenlijk, maar geen zin om de hele tijd die kutsite te checken.
geen dankquote:Op donderdag 7 november 2013 13:49 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja maar ik check FOK! ook niet de hele tijd haha, net was echt toeval
je bent een oude vrouw.quote:
ja.. vooral die infrarood stralen door je lichaamquote:Op donderdag 7 november 2013 13:49 schreef essnhills het volgende:
Infraroodsauna is wel echt heerlijk om in te zitten trouwens
BWOEHAHAHAquote:Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef Muto het volgende:
[..]
je bent een oude vrouw.
hihi, voorspelbaar +1
Heerlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja.. vooral die infrarood stralen door je lichaam
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef Muto het volgende:
[..]
je bent een oude vrouw.
hihi, voorspelbaar +1
Rijlessen nodig?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef Melleyn het volgende:
[..]
BWOEHAHAHA
Invoegen met 40 km per uur je weet zelluuuf
ik geloof er niks vanquote:
Jammer welquote:Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef Karina het volgende:
[..]
JuistEn mijn buurvrouw overigens ook niet
Op hetmoment welquote:
HOAX! er zijn heul geen boxenquote:
ik vertrouw gereedschap niet dat zo goedkoop isquote:Op donderdag 7 november 2013 13:51 schreef essnhills het volgende:
Oeh, wie wou er ook alweer gereedschap?
zie liegen.. heb je dat niet doorquote:
oh, jonkiequote:Op donderdag 7 november 2013 13:51 schreef Melleyn het volgende:
[..]
25
En al 7 jaar schade- en boetevrij, tyvm
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vertrouw gereedschap niet dat zo goedkoop is
Mannesmann is best ok hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vertrouw gereedschap niet dat zo goedkoop is
Oh. Ik heb 1 boete. Maar die is onterecht. Moet er nog mee naar de rechter.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:51 schreef Melleyn het volgende:
[..]
25
En al 7 jaar schade- en boetevrij, tyvm
ik denk dat mijn kist leeg al zo duur wasquote:
Te hard rijden is niet onterecht hèquote:Op donderdag 7 november 2013 13:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh. Ik heb 1 boete. Maar die is onterecht. Moet er nog mee naar de rechter.
oplichters van iboodquote:Op donderdag 7 november 2013 13:52 schreef Onnoman het volgende:
http://www.redcoon.nl/B40(...)g_Handgereedschappen
voor 1malig gebruikquote:
Er is vast wel een alternatief plan voor.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef Karina het volgende:
Ik weet waarschijnlijk van de helft van die dingen in die gereedschapsbox niet eens wat je er mee moet doen
Nog lulliger: parkeerboete. Ook nog eens door de stadswachten.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Te hard rijden is niet onterecht hè
beetje kracht op die schroevendraaiers en dat plastic breektquote:
Ik weet alleen wat ik heb afgekeken van m'n vaderquote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef Karina het volgende:
Ik weet waarschijnlijk van de helft van die dingen in die gereedschapsbox niet eens wat je er mee moet doen
ik heb er al meerdere schroevendraaiers, ratels en tangen van versletenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:54 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik heb er een doppenset van, niks mis mee
ben je niet zo zelfredzaam dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef Karina het volgende:
inderdaad, maar voor huis tuin en keuken gebruik is het wel prima spul. wij zijn gewoon te lompquote:Op donderdag 7 november 2013 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er al meerdere schroevendraaiers, ratels en tangen van versleten
Ik heb de oude gereedschapskist van mijn opa in de kelder staan en daar zitten dingen in die mijn vader niet heeft. Belt hij weleens of ik iets wil meenemenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet alleen wat ik heb afgekeken van m'n vader
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
tegenwoordig krijg ik een linkje naar een plaatje hoe het er ongeveer uit moet zien
koken kan je wel?quote:
had ik vroeger ook voor kinder vakantie werkquote:Op donderdag 7 november 2013 13:55 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel mijn eigen hamer trouwens, er zit een pleister opgeplakt waar mijn naam op staat.
Die kreeg ik dat ik mee ging doen met huttendorp vroeger op de basisschool
ik denk het jaquote:Op donderdag 7 november 2013 13:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
inderdaad, maar voor huis tuin en keuken gebruik is het wel prima spul. wij zijn gewoon te lomp
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb de oude gereedschapskist van mijn opa in de kelder staan en daar zitten dingen in die mijn vader niet heeft. Belt hij weleens of ik iets wil meenementegenwoordig krijg ik een linkje naar een plaatje hoe het er ongeveer uit moet zien
ik vind een vrouw met een hamer altijd heel sexyquote:Op donderdag 7 november 2013 13:55 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel mijn eigen hamer trouwens, er zit een pleister opgeplakt waar mijn naam op staat.
Die kreeg ik dat ik mee ging doen met huttendorp vroeger op de basisschool
Maar ik weet wel hoe mijn verstekbak werkt èn heb afgelopen week een hele vogelkooi in elkaar geschroeft! Gewoon even ter verdediging.quote:
Huttendorp is vet tof trouwensquote:Op donderdag 7 november 2013 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had ik vroeger ook voor kinder vakantie werk
[..]
ik denk het ja
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:57 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik vind een vrouw met een hamer altijd heel sexy
Is wel handig voor als er een meteoriet neerstortquote:Op donderdag 7 november 2013 13:58 schreef gianni61 het volgende:
dashcam, ook zo'n hebbedingetje waar ik eigenlijk geen geld aan wil uitgeven maar eigenlijk wel wil
hier is het ook razend populair, alleen bouwen de kinderen tegenwoordig nauwelijks nog hun eigen hutquote:Op donderdag 7 november 2013 13:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huttendorp is vet tof trouwens
Iedereen hier ging vroeger naar huttendorp, nu is het zo populair dat ze loten en mensen van buiten het eigen dorp mogen niet enzo![]()
Ook gewoon echt random mensen die je helemaal niet kent, als het ineens over huttendorp gaat, iedereen reageert hetzelfde "O+HUTTENDORP!
'
Bij ons heette dat Timmerdorpquote:Op donderdag 7 november 2013 13:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huttendorp is vet tof trouwens
Iedereen hier ging vroeger naar huttendorp, nu is het zo populair dat ze loten en mensen van buiten het eigen dorp mogen niet enzo![]()
Ook gewoon echt random mensen die je helemaal niet kent, als het ineens over huttendorp gaat, iedereen reageert hetzelfde "O+HUTTENDORP!
'
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:59 schreef Uccie het volgende:
Oh ik mag naar huis...lekker productief dagje (morgen maar inhalen).
Tot later
idd..quote:Op donderdag 7 november 2013 13:58 schreef gianni61 het volgende:
dashcam, ook zo'n hebbedingetje waar ik eigenlijk geen geld aan wil uitgeven maar eigenlijk wel wil
Oh dat hier wel gelukkigquote:Op donderdag 7 november 2013 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het ook razend populair, alleen bouwen de kinderen tegenwoordig nauwelijks nog hun eigen hut
Ik heb wel een blender van de hema, prima dingquote:Op donderdag 7 november 2013 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was best wel handig ding hoorvoor 15 euro ofzo een blender, staafmixer, handmixopzetstukje en een losse maatbeker
#geflipte-koelkast hema style
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:59 schreef Uccie het volgende:
Tot later
Altijd de laatste week van de zomervakantiequote:Op donderdag 7 november 2013 13:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Bij ons heette dat TimmerdorpWas wel vet ja
ik ken een paar mensen in de leiding en kvw is bij een vriend van me in het weiland, dus op ouderavond staan we er ook telkens nogquote:Op donderdag 7 november 2013 14:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat hier wel gelukkigEn de oudste groepen mogen dan de laatste nacht overnachten in hun eigen hut
En daarna wordt alles gesloopt, op een grote hoop gegooid en in de fik gestoken
Ja ik had toen dus zo'n actie dingquote:Op donderdag 7 november 2013 14:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb wel een blender van de hema, prima ding
Verdomme, 5 minuten later had ik al gelijkquote:Op donderdag 7 november 2013 13:15 schreef -0- het volgende:
Fuuuh moet eten, binnen nu en een half uur dus een box. Succes.
Ging bij jullie aan het eind ook de fik erin?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Altijd de laatste week van de zomervakantie
'Ohnee die week kunnen we niet op vakantie hoor, dan is het huttendorp'
Doei doeiquote:Op donderdag 7 november 2013 13:59 schreef Uccie het volgende:
Tot later
Laatste keer met de ouderavond reed ik er met m'n vriend lang, hij komt niet uit hetzelfde dorp dus kent huttendorp niet 'Huh, wat is het ineens druk hierquote:Op donderdag 7 november 2013 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken een paar mensen in de leiding en kvw is bij een vriend van me in het weiland, dus op ouderavond staan we er ook telkens nog
Uhuhquote:Op donderdag 7 november 2013 14:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ging bij jullie aan het eind ook de fik erin?
ja, die koters oefenen dat ook allemaal een of ander stukje toneel of playback show ofzo. die ouders vinden dat geweldigquote:Op donderdag 7 november 2013 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laatste keer met de ouderavond reed ik er met m'n vriend lang, hij komt niet uit hetzelfde dorp dus kent huttendorp niet 'Huh, wat is het ineens druk hier' 'Ohja, kijkavond bij uhttendorp is nu' We komen de hoek om, met uitzicht op de ingang van het park 'Wat? Tering, zoveel mensen??"
deze heb ik vorige keer besteldquote:Op donderdag 7 november 2013 14:04 schreef essnhills het volgende:
Nog meer gereedschap, ze weten gewoon dat we het over huttendorp hebben
Ohnee dat is bij ons op vrijdagquote:Op donderdag 7 november 2013 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, die koters oefenen dat ook allemaal een of ander stukje toneel of playback show ofzo. die ouders vinden dat geweldig
Alsof wij hier voor de aanbiedingen zittenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:05 schreef djkoelkast het volgende:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Ik vind de aanbiedingen helemaal niet zo scherp eigenlijk![]()
Ook veel non-producten, net-niet-merkproducten of refurbished producten.
Leugens!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof wij hier voor de aanbiedingen zittenHet enige wat we willen is de box
De rest is bijzaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leugens!ja maar ja maar die komt nooit meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al is hopen erop wel motivatie om te blijven wachten natuurlijk
![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leugens!NietusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhuh..quote:Op donderdag 7 november 2013 14:08 schreef Karina het volgende:
[..]
ja maar ja maar die komt nooit meerAl is hopen erop wel motivatie om te blijven wachten natuurlijk
Melleyn heeft er 1 gewonnen netquote:
whutwhat.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Melleyn heeft er 1 gewonnen net
1.000.000e bezoektster en allesquote:
Het is een Le Creuset.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:10 schreef Karina het volgende:
Een pan van 150 euroIk ben niet gek.
wel fijn pannetjequote:Op donderdag 7 november 2013 14:10 schreef Karina het volgende:
Een pan van 150 euroIk ben niet gek.
Ik steek iedereen aan hierquote:
Mijn duurste pan was 10 euroquote:Op donderdag 7 november 2013 14:11 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb een wokpan van ¤80-, en dat vond ik al veel.
mijne 50 ofzo (fissler), maar dan ook met zegeltjes korting gespaardquote:
Maar dan nog, wat een geld... Ik heb wel zoiets maar dan eentje van de Blokker, niets mis mee.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een Le Creuset.Ik heb er één en die pan is heilig.
Verkopen voor 100 euro.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:13 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb nog een enorme pan in m'n kast staan uit m'n eerste box
Laatst 2! koekenpannen bij de blokker van Fissler in de aanbieding geweest voor 35 euro totaal! Heb gelijk 5 sets gekocht en als cadeautjes weggegevenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijne 50 ofzo (fissler), maar dan ook met zegeltjes korting gespaard
Ja, maar geen geld ervoor en huisgenootjes die met messen koken enzoquote:Op donderdag 7 november 2013 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goede pannen maken koken zoveel makkelijker.
welke?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:13 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb nog een enorme pan in m'n kast staan uit m'n eerste box
Welk merk is het?quote:
zo'n echte plaatstalen kopen bij de tokoquote:Op donderdag 7 november 2013 14:16 schreef Myraela het volgende:
Ik wil alleen nog een goede wok hebben. Die vraag ik voor kerst.
Ja, ik zag ze staan. Prachtig.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n echte plaatstalen kopen bij de toko
zitten geen spongebob platen bij..quote:
Ja ik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 14:21 schreef Karina het volgende:
Ik dacht eerst dat het een of andere stereo-set was of zo
Ik had vroeger zoiets, gedoe om dat schoon te maken en je maakt het 1 keer en dan ligt dat ding in de kast.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:21 schreef essnhills het volgende:
Nee, maar lijkt me wel tof om t hebbenIk zie wafelijzers enzo
Een keer zo'n ding gehad, nooit meer. Na een keer konden we hem wegflikkeren omdat er meer brood aan vast bleef plakken dan dat er voor de tosti overbleef.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:21 schreef essnhills het volgende:
Nee, maar lijkt me wel tof om t hebbenIk zie wafelijzers enzo
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had vroeger zoiets, gedoe om dat schoon te maken en je maakt het 1 keer en dan ligt dat ding in de kast.
Nicequote:Op donderdag 7 november 2013 14:22 schreef Melleyn het volgende:
Het is een WMF cromargan 18/10 24 inch stock pot. Dus.
[ afbeelding ]
Die ik had kon je ook poffertjes mee makenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]Maar ik hou wel van dingetjes koken en bakken
misschien scheelt dat
Wat? Deze specifieke variant of een random ander grillapparaat?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:23 schreef -0- het volgende:
[..]
Een keer zo'n ding gehad, nooit meer. Na een keer konden we hem wegflikkeren omdat er meer brood aan vast bleef plakken dan dat er voor de tosti overbleef.
Helaas, precies niet wat ik zoek.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:22 schreef Melleyn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n gietijzeren poffertjespan voor op het fornuisquote:Op donderdag 7 november 2013 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ik had kon je ook poffertjes mee makenDat is wel erg lekker.
een soepketel dus?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:22 schreef Melleyn het volgende:
[ afbeelding ]
altijd boter aan de buitenkant van het brood doen!!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:23 schreef -0- het volgende:
[..]
Een keer zo'n ding gehad, nooit meer. Na een keer konden we hem wegflikkeren omdat er meer brood aan vast bleef plakken dan dat er voor de tosti overbleef.
FOK!kers met een vriendin.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:24 schreef -0- het volgende:
Paar inch te weinig. Nee, dat zei mijn vriendin niet ook gisterenavond.
Een random grillapparaat. Wel uit dezelfde prijsklasse als de adviesprijs van dit ding en volgens mij ook van Princess.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat? Deze specifieke variant of een random ander grillapparaat?
Ik koop tegenwoordig de magnetron poffertjes, best te etenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gietijzeren poffertjespan voor op het fornuis![]()
Oh, want wij hebben ook een grill en ik heb daar echt nog nooit last van gehadquote:Op donderdag 7 november 2013 14:24 schreef -0- het volgende:
[..]
Een random grillapparaat. Wel uit dezelfde prijsklasse als de adviesprijs van dit ding en volgens mij ook van Princess.
Daarom zei ze het ook niet. Imaginaire vriendinnen kunnen niet praten.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
FOK!kers met een vriendin.vast.
Jij weet vast wel waarvoor die 'gestreepte' ijzers zijn. Ik zie wafels en tosti's maar die anderequote:
Zelf maken is leukerquote:Op donderdag 7 november 2013 14:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik koop tegenwoordig de magnetron poffertjes, best te eten
Gewoon een grillplaatje voor panini's of kipfilet of vis oid?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij weet vast wel waarvoor die 'gestreepte' ijzers zijn. Ik zie wafels en tosti's maar die andere
panini's en vleeschquote:Op donderdag 7 november 2013 14:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij weet vast wel waarvoor die 'gestreepte' ijzers zijn. Ik zie wafels en tosti's maar die andere
quote:Multi Snack 3-in-1 Carre met een robuust Dutch Design, geschikt voor wafels, tosti’s, vlees, vis, groenten, sandwiches, panini’s, etc. Bakplaten zijn voorzien van een antiaanbaklaag, zodat geen boter of olie nodig is. De verwisselbare en uitneembare bakplaten zijn erg gemakkelijk schoon te maken. Multi Snack 3-in-1 Carre is voorzien van een power- en een ready-lampje, vergrendelknop en oververhittingsbeveiligin
Oh ja. Niet echt om iets te maken, maar meer opwarmen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon een grillplaatje voor panini's of kipfilet of vis oid?
Een grill. Zou het moeten zijn waarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kan er prima gewoon mee grillen hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja. Niet echt om iets te maken, maar meer opwarmen.
Dan pak je toch een phono preamp?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
geen phono aansluiting, blij dat ik hem niet genomen heb.. twijfelde net wel ff.
koekepan... ook heerlijk!!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Myraela het volgende:
Tosti moet je trouwens ook gewoon in een gril maken. Geen smerige samengeplette randjes.
ik wil minder snoeren en apparaten, niet meerquote:Op donderdag 7 november 2013 14:29 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Dan pak je toch een phono preamp?
niks mis met die randjesquote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Myraela het volgende:
Tosti moet je trouwens ook gewoon in een gril maken. Geen smerige samengeplette randjes.
ja maar ik had opzich wel even willen kijken wat het was, maar ging toch te snel zie ik nuquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:32 schreef essnhills het volgende:
Die tosti Croque monsiour laatst op m'n werk was veul lekkerder
Met verzendkosten is het 150,90quote:Op donderdag 7 november 2013 14:31 schreef Marco001 het volgende:
haha, geniaal. Zei gister nog ergens; ik hoop dat er ook een Nexus 7 langs komt voor onder de 150,-..
Alleen jammer dat dit het oude model is.
je valt in herhaling essquote:Op donderdag 7 november 2013 14:32 schreef essnhills het volgende:
Die tosti laatst op m'n werk was veul lekkerder
Afbakpistoletje --> opensnijden. Beleggen met ham, kaas, pesto --> Pistoletje in de oven afbakken --> Afgebakken pistoletje uit de oven halen --> smullen
Nog even een eitje erbij bakken en er bovenop leggen, croque madamequote:
Ja dat moest van Xeorquote:
Aaah een kennerquote:Op donderdag 7 november 2013 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog even een eitje erbij bakken en er bovenop leggen, croque madame
Maar een croque monsieur is ook gewoon een tosti hoor, alleen worden die ook wel eens anders bereid, traditioneel gewoon in de pan
Neuj, op gegroeid in Noord-Holland en nu in Delftquote:Op donderdag 7 november 2013 14:34 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Aaah een kenner, je woont aan de grens?
haha grappig ja, ik kwam er pas achter toen ik vaker in België kwam en eens een tosti wilde bestellen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuj, op gegroeid in Noord-Holland en nu in Delft
Ik weet dat gewoon, waarom weet ik eigenlijk niet
Hahaquote:Op donderdag 7 november 2013 14:35 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
haha grappig ja, ik kwam er pas achter toen ik vaker in België kwam en eens een tosti wilde bestellen.
'een wa??'
haaaquote:
Winter is comingquote:Op donderdag 7 november 2013 14:37 schreef essnhills het volgende:
De handschoenen gaan nu wel veel sneller als de vorige keer
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:39 schreef essnhills het volgende:
Ohja, deze wordt niet bezorgd op de waddeneilanden
Echt?quote:
Dan zinken de veerboten denk ikquote:Op donderdag 7 november 2013 14:40 schreef Uccie het volgende:
[..]wat is dat voor onzin dan...niet dat ik er woon.
Zonde, laat ik daar nu net wonen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:39 schreef essnhills het volgende:
Ohja, deze wordt niet bezorgd op de waddeneilanden
hoi Tjacka. alles goed?quote:
Goedemiddag!quote:
Oh goed er komt dus een box?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:43 schreef EDMAN- het volgende:
nou ik ga eens een stukje rijden, tot vanavond, anders tot morgen
Lekker tukkie gedaan?quote:
Hoi, kom je nu meer dan 1 post posten?quote:
jaquote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi, kom je nu meer dan 1 post posten?
Lijkt de top 2000 wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:43 schreef Karina het volgende:
Ik kan wel een soort scriptje maken met posts geloof ikOh daar is weer de zonnebank, oh de handschoenen, dit hebben we al gezien, kut box gemist.
quote:
Nee, blijf koppijn en keelpijn hebben.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goedemiddag!
[..]
Oh goed er komt dus een box?
[..]
Lekker tukkie gedaan?
Waarom tjacka, waaromquote:
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt de top 2000 wel.
Kut nummer
alweer Blof
Ringo Starr ken nie drumme nie
We zijn allemaal fan van Abba
Er staan teveel nieuwe platen in
Waarom stemmen mensen op Nick en Simon?
Ja nou vissen wordt steeds meer ingeperkt enzo dus moeten we vissen maar op deze manier doenquote:
Wat had je gedaan dan?quote:
Kut man.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was te dronken toen proberen te glippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |