Ik rij regelmatig rond in mijn mooie Tailgater, maar als mensen zonodig mijn auto willen vernielen, laat ze dan maar mijn Entity mollenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:53 schreef Chillings het volgende:
Mensen die in een 4-deurs auto rijden zijn zowat zeldzaam, iedereen rijd rond in adder of entity lekker orrigineel -.-
Ja de 4 deurs sandking, maar niet de 2 deurs.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:07 schreef Grielen het volgende:
[..]
er kunnen gewoon mensen achterin mijn Sandking hoor
Canis bodhiquote:Op donderdag 7 november 2013 16:30 schreef Chillings het volgende:
[..]
Ja de 4 deurs sandking, maar niet de 2 deurs.
er is maar 1 truck waar ook personen op de achterkant kunnen zitten en dat is de bravado bison
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:28 schreef Grielen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is hier geen mooi topic voor ergens?
Haten is verlatenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is hier geen mooi topic voor ergens?
Screenshotsss or GTFOquote:Op donderdag 7 november 2013 17:33 schreef Grielen het volgende:
ik vind het zo heerlijk om kutantwoorden te geven, laat hun maar lekker het gesprek voeren, zij 'liken' me , ik voel me nergens verplicht toe
als ze me daarna blocken zie ik de gespreksgeschiedenis niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
ken ik jou niet van volgende week vrijdag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
not sure if idiot or blonde. or both
is toch lachen als de meiden met die cliché openingszinnen aankomenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:24 schreef Chillings het volgende:
[..]
ken ik jou niet van volgende week vrijdag?
Dat is een obvious pick up line.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:24 schreef Chillings het volgende:
[..]
volgens mij is ze echt nerveus, je hebt je kans om haar te pompen.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
is toch lachen als de meiden met die cliché openingszinnen aankomen
dude jij snapt het echt niet hequote:Op donderdag 7 november 2013 18:24 schreef Chillings het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik de slagroom altijd naast mijn appelkruimel doe, als ik het dan met de hand opeet smeer ik altijd het puntje van me neus onder. Ze weet niet meer wat ze moet antwoordenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:27 schreef Chillings het volgende:
[..]
volgens mij is ze echt nerveus, je hebt je kans om haar te pompen.
maar je moet je kaarten goed spelen, succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |