Een clipje? Serieus?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:57 schreef Iwanius het volgende:
Dit soort heb ik nog ergens liggen omdat ik tegenwoordig met onderstaande rondloop.
[ afbeelding ]
Hilarisch, en ook totaal niet het niveau peuterschool gelukkigquote:Op donderdag 7 november 2013 11:58 schreef _NZT_ het volgende:
Stop me geld in een condoom om het vervolgens in m'n reet te duwen
Worden de passen goed beschermd? (Met name de chips op de passen)quote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef Dagonet het volgende:
[ afbeelding ]
Zo eentje, maar dan zonder cash aangezien ik al een paar jaar geen cash op zak heb.
Pasjes zijn twee pinpassen, rijbewijs, verzekering, bonuskaart en anwb.
Meer heb je voor dagelijks gebruik niet nodig, alle andere passen van bijvoorbeeld winkels liggen standaard thuis.
Yup, de casing is aluminium, dit is de basishouder:quote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Worden de passen goed beschermd? (Met name de chips op de passen)
En hoe ziet die van jou er wérkelijk uit nu?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Een degelijke zwart lederen Castelijn & Beerens:
[ afbeelding ]
Nog best goed na pak hem beet 5 jaar. Alleen een rafeltje bij en stukje voering.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:14 schreef Dagonet het volgende:
En hoe ziet die van jou er wérkelijk uit nu?
Dit is de mijne na een jaar of twee:
[ afbeelding ]
Koop dit en het wordt je beste aankoop van het jaar.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef Dagonet het volgende:
[ afbeelding ]
Zo eentje, maar dan zonder cash aangezien ik al een paar jaar geen cash op zak heb.
Meer heb je voor dagelijks gebruik niet nodig, alle andere passen van bijvoorbeeld winkels liggen standaard thuis.
En hoe vol met nutteloze crap?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nog best goed na pak hem beet 5 jaar. Alleen een rafeltje bij en stukje voering.
Kan je mij linken naar de webshop waar je hem hebt gekocht? Zit nu op mijn telefoon en zal er naar kijken als ik op mijn tablet/computer zit.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef Dagonet het volgende:
Videoreview van iemand:
http://vimeo.com/37344697#
http://www.secrid.nl/bestelformulier.htmlquote:Op donderdag 7 november 2013 12:52 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kan je mij linken naar de webshop waar je hem hebt gekocht? Zit nu op mijn telefoon en zal er naar kijken als ik op mijn tablet/computer zit.
http://www.secrid.nl/storesquote:Op donderdag 7 november 2013 12:52 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kan je mij linken naar de webshop waar je hem hebt gekocht? Zit nu op mijn telefoon en zal er naar kijken als ik op mijn tablet/computer zit.
Die heb ik ook, bazendingquote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef Dagonet het volgende:
[ afbeelding ]
oh een aanvoerdersband om je pasjesquote:Op donderdag 7 november 2013 13:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Stop er mijn briefgeld en pasjes in, en kleingeld bewaar ik in m'n broekzak.
Briefgeld kan er wel (opgevouwen) in.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die heb ik ook, bazending![]()
D'r kan alleen weinig cash in, dat is minder
Er kan wel briefgeld in maar in ben nogal fan van cash betalen dus heb meestal meer bij me dan dat er in fatsoenlijk in dat ding past.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:05 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Briefgeld kan er wel (opgevouwen) in.
Wisselgeld los in je zak en aan het einde van de dag hierin deponeren:
[ afbeelding ]
Als die vol zit iets leuks mee doen.
Parkeren per chipknip en de rest kan je pinnen. Ik gebruik echt nooit cash.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:58 schreef datismijnmening het volgende:
Dat kan natuurlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er kan wel briefgeld in maar in ben nogal fan van cash betalen dus heb meestal meer bij me dan dat er in fatsoenlijk in dat ding past.
Tuurlijk heb je eigenlijk geen cash meer nodig, maar ik wil geld gewoon omhanden hebben, ik werk niet hard voor nulletjes op een afschriftje.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Parkeren per chipknip en de rest kan je pinnen. Ik gebruik echt nooit cash.
Met enige regelmaat haal ik pasjes eruit die ik niet meer gebruik. Verder alleen wat foto's van mijn neefjes en nichtje.quote:
Dus je telefoon laat je thuis?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:19 schreef datismijnmening het volgende:
En daarbij hoeft de bank/overheid niet elke stap die ik zet te kunnen volgen
Met alle respect hoor, maar waarom zou de bank/overheid in je geïnteresseerd zijn? Je bent maar 1 iemand op 16 miljoen mensen in dit land. Als je je daar echt zorgen om maakt moet je misschien nadenken of je activiteiten wel helemaal zuiver zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neen, maar aan een telefoon kan je niet zien wat ik gekocht heb.
Alsof iemand dat boeit, alsof er ook maar iemand is die die data bekijkt.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neen, maar aan een telefoon kan je niet zien wat ik gekocht heb.
Daarom heb ik altijd een zonnebril en een nepbaard op als ik boodschappen doequote:Op donderdag 7 november 2013 13:41 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Met alle respect hoor, maar waarom zou de bank/overheid in je geïnteresseerd zijn? Je bent maar 1 iemand op 16 miljoen mensen in dit land. Als je je daar echt zorgen om maakt moet je misschien nadenken of je activiteiten wel helemaal zuiver zijn.
Maar, okee, dan betaal je met cash. In een winkel met camera's.
Misschien wel misschien niet, je weet het niet meerquote:Op donderdag 7 november 2013 13:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alsof iemand dat boeit, alsof er ook maar iemand is die die data bekijkt.
Leuk ding! Net ook besteld, de slimwallet uitvoering. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die heb ik ook, bazending![]()
Dat is toevallig, ik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb dus deze, cadeautje van mijn broertje, en zo'n beetje het enige dat ik ooit van hem heb gekregen dus ja.
[ afbeelding ]
Deze grap maakte mij aan het lachenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:57 schreef Apuleius het volgende:
2 kleine en een joekel. Nou, daar had je wat aan, of niet?
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Deze grap maakte mij aan het lachen
oh het was nog serieus ookquote:Op donderdag 7 november 2013 22:01 schreef Apuleius het volgende:
[..]Het komt er op neer dat die joekel één of ander ding is uit het jaar kruik van Esprit. Mooi lederen exemplaar met een rits, waar nog steeds niets aan mankeert. Kan je al je passen in kwijt, een bos papieren en dan nog heb je ruimte over. Ideaal ding, maar loeiduur.
En die andere gewoon van die HEMA-dinkies, 13 in een dozijn.
Haha! Dit topic is goede reclame. Al 2 portemonnees verkocht! Even doorsturen naar dat bedrijfquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Deze heb ik vandaag gehaald!Zo blij er mee. Dank jullie wel voor de tip, Dago en consorten.
Hoeveel muntgeld past er nou in zo'n portemonnee?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Deze heb ik vandaag gehaald!Zo blij er mee. Dank jullie wel voor de tip, Dago en consorten.
Weinig, maar ik bewaar ze toch in het muntzakje van mijn broeken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:19 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Hoeveel muntgeld past er nou in zo'n portemonnee?
Ah, ok. Ik overweeg ook om zo'n Secrid te nemen als m'n huidige portemonnee kapot is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:18 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Weinig, maar ik bewaar ze toch in het muntzakje van mijn broeken.
Het is ook superhandig met de OV-Chipkaart, als je hem achteraan zet hoef je die kaart er nooit uit te halen en alleen maar te klikkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:25 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik overweeg ook om zo'n Secrid te nemen als m'n huidige portemonnee kapot is.
Jup, maar 1 hand nodigquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het is ook superhandig met de OV-Chipkaart, als je hem achteraan zet hoef je die kaart er nooit uit te halen en alleen maar te klikken(Behalve bij die overgevoelige scanners van de NS, bij de RET/HTM/Arriva geen problemen ondervonden)
Volgens mij heb ik m'n volgende portemonnee gevondenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het is ook superhandig met de OV-Chipkaart, als je hem achteraan zet hoef je die kaart er nooit uit te halen en alleen maar te klikken(Behalve bij die overgevoelige scanners van de NS, bij de RET/HTM/Arriva geen problemen ondervonden)
heb je pulp fiction gezien ofzooquote:Ik heb dus deze, cadeautje van mijn broertje, en zo'n beetje het enige dat ik ooit van hem heb gekregen dus ja.
29766d1250583667-dats-cjc-1295-ghrp-6-basic-guides-tan1.jpg
wie heeft jou wijs gemaakt dat 10 cm lang isquote:Op donderdag 7 november 2013 17:16 schreef bvw het volgende:
Een lange van ong 10 cm. Van Louis Vuittongemaakt van canvas. Met 2 grote vakken en in het midden een vak voor je kleingeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |