Deze grap maakte mij aan het lachenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:57 schreef Apuleius het volgende:
2 kleine en een joekel. Nou, daar had je wat aan, of niet?
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Deze grap maakte mij aan het lachen
oh het was nog serieus ookquote:Op donderdag 7 november 2013 22:01 schreef Apuleius het volgende:
[..]Het komt er op neer dat die joekel één of ander ding is uit het jaar kruik van Esprit. Mooi lederen exemplaar met een rits, waar nog steeds niets aan mankeert. Kan je al je passen in kwijt, een bos papieren en dan nog heb je ruimte over. Ideaal ding, maar loeiduur.
En die andere gewoon van die HEMA-dinkies, 13 in een dozijn.
Haha! Dit topic is goede reclame. Al 2 portemonnees verkocht! Even doorsturen naar dat bedrijfquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Deze heb ik vandaag gehaald!Zo blij er mee. Dank jullie wel voor de tip, Dago en consorten.
Hoeveel muntgeld past er nou in zo'n portemonnee?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Deze heb ik vandaag gehaald!Zo blij er mee. Dank jullie wel voor de tip, Dago en consorten.
Weinig, maar ik bewaar ze toch in het muntzakje van mijn broeken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:19 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Hoeveel muntgeld past er nou in zo'n portemonnee?
Ah, ok. Ik overweeg ook om zo'n Secrid te nemen als m'n huidige portemonnee kapot is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:18 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Weinig, maar ik bewaar ze toch in het muntzakje van mijn broeken.
Het is ook superhandig met de OV-Chipkaart, als je hem achteraan zet hoef je die kaart er nooit uit te halen en alleen maar te klikkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:25 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik overweeg ook om zo'n Secrid te nemen als m'n huidige portemonnee kapot is.
Jup, maar 1 hand nodigquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het is ook superhandig met de OV-Chipkaart, als je hem achteraan zet hoef je die kaart er nooit uit te halen en alleen maar te klikken(Behalve bij die overgevoelige scanners van de NS, bij de RET/HTM/Arriva geen problemen ondervonden)
Volgens mij heb ik m'n volgende portemonnee gevondenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het is ook superhandig met de OV-Chipkaart, als je hem achteraan zet hoef je die kaart er nooit uit te halen en alleen maar te klikken(Behalve bij die overgevoelige scanners van de NS, bij de RET/HTM/Arriva geen problemen ondervonden)
heb je pulp fiction gezien ofzooquote:Ik heb dus deze, cadeautje van mijn broertje, en zo'n beetje het enige dat ik ooit van hem heb gekregen dus ja.
29766d1250583667-dats-cjc-1295-ghrp-6-basic-guides-tan1.jpg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |