Ik sta droogquote:Op donderdag 7 november 2013 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie de neuk ben je eigenlijk?.
Ja, van www.truttigenduur.nlquote:Op donderdag 7 november 2013 13:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schrijf het op een tegeltje. In Delfts blauw.
Daar kan ik nog niet over oordelenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:01 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een MILF
en dat ligt niet aan de laatste 3 letters. Hoop ik.
O ja, dat las ik laatst ergens bij je jaquote:Op donderdag 7 november 2013 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee in Zwolle. Rollerdisco, COC heeft de beste vloer daarvoor
Ging dat maar zo makkelijk hequote:
wat doe je voor studie/werk?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Hmmm in theorie moet ik ook nog aan mijn paper werken dit weekend. Maar ja.... vrijdag RENT zaterdag RENT en party zondag RENT en GLOW. Geen tijd. Zal wel een doordeweekse nacht worden.
HeatWave heeft het topic weer gevonden, dus de nodige vrouwen kunnen weer versierd worden en in zijn bed belanden.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ging dat maar zo makkelijk he
Ik werk bij een softwarebedrijf en studeer Business Process Management, begin volgende week aan mijn tweede semester.quote:
Hey, als Ang3l dat hot cinnamon spul nog had zou ik dat proberen.quote:
Whaha, and it burns burns burns, the ring if fire!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:07 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Hey, als Ang3l dat hot cinnamon spul nog had zou ik dat proberen.
Maar wat is de else conditie?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whaha, and it burns burns burns, the ring if fire!
Typo, hoer!quote:
Als Idina fan zou je nu moeten zeggen niet else maar thenquote:
Op wieltjes.quote:
Else > Idinaquote:Op donderdag 7 november 2013 14:12 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Als Idina fan zou je nu moeten zeggen niet else maar then
quote:
W00000t 'naast elkaar wieltjes' en 'dopjes'quote:
Idina = If/Thenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |