SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die vanuit hun eigen referentiekader sprekenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:33 schreef PeuRac het volgende:
Kom je wat te kort of zo, dat je nu al details uit sexdromen wilt weten van anderen
Ik heb eerder teveel dan te weinig sexquote:Op donderdag 7 november 2013 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen die vanuit hun eigen referentiekader spreken
Ik kom niks te kort Peu
Ik heb al iets gepost iig. Nu jij weer nieuwelingquote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
zeg, maar praatjesmaker. wat droom jij dan allemaal wel niet?
+1quote:
Zegt de preutse LoLaquote:Op donderdag 7 november 2013 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prive en preuts zijn twee verschillende dingen
fair enough.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb al iets gepost iig. Nu jij weer nieuweling
MMV?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn seksdromen gaan meestal over trio's
DP's met 2 mannen? Of met een leuke vrouw erbij?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn seksdromen gaan meestal over trio's
Is ie dan een beetje lief voor je?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:39 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
fair enough.
bij mij wisselt het af. laatste tijd veel over Ian Somerhalder, omdat ik een beetje veel TVD kijk omdat ik achter loopsowieso, als ik overdag aan iemand heb gedacht, droom ik daar 's nachts vaak over
en als dat een lekkere man is, dan krijg ik blijkbaar seksdromen
natúúúúrlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
Is ie dan een beetje lief voor je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
Hoe is de constructie dan als het een VVV-droom is?quote:
3 chicks natuurlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe is de constructie dan als het een VVV-droom is?
Eh... gewoon?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe is de constructie dan als het een VVV-droom is?
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
natúúúúrlijk
Spannend SnoepieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Al twee keer gedaan ook. En hopelijk nog vakerquote:
quote:
Mjah, all of the above zeg maar.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef rival het volgende:
Huppel.
Bekenden waar je het mee hebt gedaan? of wilt? of nooit zal doen irl?
Om jouw vraag te beantwoorden... Ik met mensen waar ik mee omging. Maar mensen die ik al tijden niet heb gezien. Vind ik vreemd dat dat ineens zo is
Ah, je hebt je M al gevonden?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al twee keer gedaan ook. En hopelijk nog vaker![]()
Dus is er nog een dame die wel MVV wil?
Ja. Gewoon.. zoals dat gaat met 3 dames..quote:Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef Fascination het volgende:
[..]. Hoe iedereen bezig is zeg maar.
Standjes, snap dat danquote:Op donderdag 7 november 2013 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Gewoon.. zoals dat gaat met 3 dames..
Ik 1 keer, en hopelijk nog vaker iddquote:Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al twee keer gedaan ook. En hopelijk nog vaker![]()
Dus is er nog een dame die wel MVV wil?
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef Fascination het volgende:
[..]. Hoe iedereen bezig is zeg maar.
Ik vroeg al niet verder tochquote:Op donderdag 7 november 2013 11:48 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja, de details mag je er zelf bij fantaseren hoor. groetjes.
Ik heb een scharrel die wel in is voor een trio, ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, je hebt je M al gevonden?
....quote:Op donderdag 7 november 2013 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Spill the nasty details.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten hoe die standjes heten met 3 dames. Gewoon. Met elkaar bezig. Jezus, gebruik je fantasiequote:
Dat lijkt me wel naar, seksdroom met iemand waar je het irl nooit mee zou willen doenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, all of the above zeg maar.
Heb al wel eens een seksdroom gehad dat ik echt wakker werd met een gevoel van: "WTF!! Oh wat erg!!"
Meestal word zo'n droom wel getriggerd door iets. Een film, muziek die ik voor het slapen gaan hoorde, een boek, een gesprek ofzo.
Dat was ook niet fijn!!quote:Op donderdag 7 november 2013 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel naar, seksdroom met iemand waar je het irl nooit mee zou willen doen
I willquote:Op donderdag 7 november 2013 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten hoe die standjes heten met 3 dames. Gewoon. Met elkaar bezig. Jezus, gebruik je fantasie
Dat trekt me nou echt nietquote:Op donderdag 7 november 2013 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een tijdje terug een MVM gehad, die komt wel met regelmaat terug in mn dromen
Ik ben een man he, dat is geen probleem hoor...quote:Op donderdag 7 november 2013 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten hoe die standjes heten met 3 dames. Gewoon. Met elkaar bezig. Jezus, gebruik je fantasie
Riep ik ook altijd.quote:
Gelukkig zie ik diegene nooit meerquote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Denk je er steeds aan als je diegene nu ziet?
Als vrouw is dat anders, duhquote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Riep ik ook altijd.
It just kind of happened and it was
Ok dat scheelt.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik diegene nooit meer
Daar ging de fijne MIquote:
Behoorlijk!quote:
Niks mis met mijn fantasie in ieder gevalquote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben een man he, dat is geen probleem hoor...
Hoewel dat voor een vrouw (Fas) misschien anders is
Dat denk ik dus ook altijd. Maar ik maak in mijn hoofd alles altijd veel te moeilijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:56 schreef Fascination het volgende:
Trio lijkt me alleen maar onhandig.
Mij werd verteld dat er nog verschil zit tussen MMV en MVM.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:56 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik heb liever MMV dan MVV denk ik hoor..
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook altijd. Maar ik maak in mijn hoofd alles altijd veel te moeilijk.
Dat kan ik begrijpen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:56 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik heb liever MMV dan MVV denk ik hoor..
Beide hetzelfde alleen de positie van de M is andersquote:Op donderdag 7 november 2013 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij werd verteld dat er nog verschil zit tussen MMV en MVM.
MMV is man en vrouw geven alle aandacht aan de tweede man.
MVM is alle aandacht naar de vrouw.
Wist ik niet
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niks mis met mijn fantasie in ieder geval
Dat dacht ik ook weleens. In de praktijk vond ik het echt goed!quote:Op donderdag 7 november 2013 11:56 schreef Fascination het volgende:
Trio lijkt me alleen maar onhandig.
oh dat is nieuwquote:Op donderdag 7 november 2013 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij werd verteld dat er nog verschil zit tussen MMV en MVM.
MMV is man en vrouw geven alle aandacht aan de tweede man.
MVM is alle aandacht naar de vrouw.
Wist ik niet
Zeg dan niksquote:Op donderdag 7 november 2013 12:00 schreef sararaats het volgende:
ik heb wel eens seksdromen maar eigenlijk gaat het jullie niks aan
Hoe laat ga je slapen?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef xFriendx het volgende:
Seksdromen, welja.
Waarover....net wie mij de laatste dm voor het slapen gaan stuurde.
Ik ga het onthoudenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
challenge accepted!quote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef xFriendx het volgende:
Seksdromen, welja.
Waarover....net wie mij de laatste dm voor het slapen gaan stuurde.
Mjah, geen ideequote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe moet ik het anders uitleggen. ...
'En ja, hij wist dat ik lesbisch was, maar dat was juist handig: dan werd ik tenminste ook niet verliefd op hem."quote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef Fascination het volgende:
http://www.joop.nl/opinie(...)n_tong_in_mijn_mond/
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:09 schreef xFriendx het volgende:
Als jullie het nou goed timen droom ik dus over een orgie. Gezellig.
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus als ik een foto van de kont van een oud klasgenote aan mn muur zou hangen zou zij met een boor en een man die gaat boren langskomen.Het is dat je aan de grens woont anders had je ook gewoon een boormachine mogen lenen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd leuk dat soort figurenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef Fascination het volgende:
Helemaal die dan misbruik van maken![]()
is 'gezellig' wel het juiste woord?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:09 schreef xFriendx het volgende:
22:47 begint het feest toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:09 schreef xFriendx het volgende:
Middagquote:
Erg dat je dan denkt dat het je eigen schuld is. Lijkt me echt naar.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef Fascination het volgende:
Dat is wel een goede vraag. Ik heb geen ervaring met zulke 'gezelligheid'. Zie dat ook niet zo zitten, met z'n tweetjes is meer dan voldoende.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
is 'gezellig' wel het juiste woord?
Welke grens?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is dat je aan de grens woont anders had je ook gewoon een boormachine mogen lenen hoor
[..]
Altijd leuk dat soort figuren
Helemaal die dan misbruik van maken
ach, dromen kan toch welquote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is wel een goede vraag. Ik heb geen ervaring met zulke 'gezelligheid'. Zie dat ook niet zo zitten, met z'n tweetjes is meer dan voldoende.
Natuurlijk welquote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]![]()
of zwaaide je niet naar mij?-
Ergste gevoel dat er is.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef rival het volgende:
[..]
Erg dat je dan denkt dat het je eigen schuld is. Lijkt me echt naar.
Oh, dacht dat je een bijna belg wasquote:
Slachtoffers van iets denken dat meestal toch.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef rival het volgende:
[..]
Erg dat je dan denkt dat het je eigen schuld is. Lijkt me echt naar.
Ik moet zeggen, ik heb eerlijk gezegd ook nog nooit gedroomd over een orgie. Op één of andere manier heb ik voor mezelf het idee dat het ten koste gaat van intimiteit wat ik juist zo tof vind.quote:
Ik zit nog net in Zuid-Holland hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 12:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je een bijna belg was:')!
[..]
Slachtoffers van iets denken dat meestal toch.
Dat is faxiequote:Op donderdag 7 november 2013 12:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je een bijna belg was!
[..]
een keer meegemaakt dat een gast z'n tengels niet bij zich hield en heb 'm toen een knietje gegeven.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik heb eerlijk gezegd ook nog nooit gedroomd over een orgie. Op één of andere manier heb ik voor mezelf het idee dat het ten koste gaat van intimiteit wat ik juist zo tof vind.
Dus orgiedromen zijn out of the question.
Mjah dat had ik pas nog met een uitsmijter, toen heeft GvsE me geredquote:Op donderdag 7 november 2013 12:14 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
een keer meegemaakt dat een gast z'n tengels niet bij zich hield en heb 'm toen een knietje gegeven.
toen was ie boosklootviool.
EUJ!!quote:Op donderdag 7 november 2013 12:14 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]dan zal ik maar moeten zorgen dat je mijn dm als laatste leest
![]()
Dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 7 november 2013 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nog net in Zuid-Holland hoor
Die 'is' een belgquote:
Braafquote:Op donderdag 7 november 2013 12:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd![]()
[..]
Die 'is' een belg
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:14 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
een keer meegemaakt dat een gast z'n tengels niet bij zich hield en heb 'm toen een knietje gegeven.
Walgelijk dat soort typesquote:Op donderdag 7 november 2013 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dat had ik pas nog met een uitsmijter, toen heeft GvsE me gered
Hee! Begin jij nou ook alquote:
Mijn stagebegeleider heeft mij eens heel verkeerd vastgepakt.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:13 schreef S95Sedan het volgende:
neeheehee, niet weer over auto'squote:Op donderdag 7 november 2013 12:18 schreef xFriendx het volgende:
Overigens wel fijn weer nu. Eindelijk wat droog. Straks komt een taxateur m'n auto taxeren dus nu het ding nog kunnen wassen ook.
De 155 ingewisseld voor de 156 Peu. Heb de 155 nog wel, nog ff zien wat er nou mee te doen.
Zo hoort dat!quote:Op donderdag 7 november 2013 12:14 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
Zal ook wel verschil in zitten tussen mannen/vrouwen bij dat soort dingen.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:18 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn stagebegeleider heeft mij eens heel verkeerd vastgepakt.
Ik wist toch echt wel dat dat zijn fout was hoor.
En ik denk ook dat hij toen meer geschrokken is.
Meer zal ik er niet over zeggen.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:18 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
neeheehee, niet weer over auto's
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:18 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
Misbruik van machtspositiequote:
Waarmee?quote:[..]
Hee! Begin jij nou ook al
Voetbal dan maar?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:18 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op donderdag 7 november 2013 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misbruik van machtspositie
[..]
Waarmee?
WZA WZDB!!quote:
Nou maar weer over seks dan.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik pas
ik vond het seks gedeelte leukerder
Nou en!quote:Op donderdag 7 november 2013 12:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is een beetje overdreven he na een magere 1-0 overwinning.
Seks? Wat is dat? Doe ik niet aan hoorquote:
Precies, met je dartpijl in haar doel gooien. Zeggen dat zij de mooiste graphics heeft die je ooit hebt gezien en je daarom graag al je pk's op haar los laatquote:Op donderdag 7 november 2013 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik pas
ik vond het seks gedeelte leukerder
En het dan vreemd vinden dat je die nacht op de bank moet slapen?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, met je dartpijl in haar doel gooien. Zeggen dat zij de mooiste graphics heeft die je ooit hebt gezien en je daarom graag al je pk's op haar los laat
Serieus dit is geen geile praat meerquote:Op donderdag 7 november 2013 12:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, met je dartpijl in haar doel gooien. Zeggen dat zij de mooiste graphics heeft die je ooit hebt gezien en je daarom graag al je pk's op haar los laat
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het dan vreemd vinden dat je die nacht op de bank moet slapen?
Geen probleem. Kan je mooi nog even de samenvattingen meepakken.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker rustigquote:Op donderdag 7 november 2013 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen probleem. Kan je mooi nog even de samenvattingen meepakken.
quote:
Dat weet ikquote:
Wat scheelt het? 3 meter?quote:
Ja goede aanval.quote:
Nee hoor, deze overwinning hadden ze nodig en nu gaan ze in de competitie ook gewoon weer scoren en winnenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja goede aanval.
Maar beetje jammer dat ze dat alleen kunnen in grote wedstrijden.
Zondag tegen Nec zal wel weer drama zijn.
Denk het niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, deze overwinning hadden ze nodig en nu gaan ze in de competitie ook gewoon weer scoren en winnen
Dit spel laten ze week in week uit zien. Echt waar. Maar die bal gaat er nooit meer in tegenwoordig. En bij elke kans van de tegenpartij staan we ineens achterquote:Op donderdag 7 november 2013 12:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja goede aanval.
Maar beetje jammer dat ze dat alleen kunnen in grote wedstrijden.
Zondag tegen Nec zal wel weer drama zijn.
Wat jij denkt doet er niet toe, jij denkt ook al 3 jaar dat jullie kampioen gaan worden dusquote:
Afgelopen 3 jaar dat we kampioen werden hadden we 10 of meer verliespunten dan de nummer 1 toen we de winterstop ingingen. Nu staan we er bij in de buurt.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, deze overwinning hadden ze nodig en nu gaan ze in de competitie ook gewoon weer scoren en winnen
Wow, 1 hele kilometer ja?quote:
Ja inderdaad!!quote:Op donderdag 7 november 2013 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Afgelopen 3 jaar dat we kampioen werden hadden we 10 of meer verliespunten dan de nummer 1 toen we de winterstop ingingen. Nu staan we er bij in de buurt.
Makkie dus
wist niet eens dat je die nog had johquote:Op donderdag 7 november 2013 12:18 schreef xFriendx het volgende:
Overigens wel fijn weer nu. Eindelijk wat droog. Straks komt een taxateur m'n auto taxeren dus nu het ding nog kunnen wassen ook.
De 155 ingewisseld voor de 156 Peu. Heb de 155 nog wel, nog ff zien wat er nou mee te doen.
En al 3 jaar zijn jullie in de winterstop afgeschreven maar door fouten van de concurrenten komen jullie nog langszij.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat jij denkt doet er niet toe, jij denkt ook al 3 jaar dat jullie kampioen gaan worden dus
Dan kijk je de wedstrijden van PEC en GAE niet. Man man wat spelen die fijnquote:Op donderdag 7 november 2013 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inderdaad!!
Al zou het wel tof zijn om dit jaar een keer een overtuigende kampioen te hebben want je kan zeggen wat je wil maar alle clubs spelen belabberd
Fouten van concurrenten?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En al 3 jaar zijn jullie in de winterstop afgeschreven maar door fouten van de concurrenten komen jullie nog langszij.
Maar die fouten hebben ze nu al gemaakt.
Cambuur met vlagen ookquote:Op donderdag 7 november 2013 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kijk je de wedstrijden van PEC en GAE niet. Man man wat spelen die fijn
LOL door onze fouten krijgen we die achterstand... Door onze overwinningen worden we kampioen.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En al 3 jaar zijn jullie in de winterstop afgeschreven maar door fouten van de concurrenten komen jullie nog langszij.
Maar die fouten hebben ze nu al gemaakt.
Whahaha. *binnenpretje*quote:Op donderdag 7 november 2013 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kijk je de wedstrijden van PEC en GAE niet. Man man wat spelen die fijn
Ja, als psv en twente niet op cruciale momenten punten hadden laten liggen hadden jullie het nooit gered.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fouten van concurrenten?![]()
Je weet het leuk te verzinnen schat
Heerenveen zie ik ook mooi voetballen. Maar ook daar echt geen geluk.quote:
2 weken terug, grote kans voor feyenooit om koploper te worden want iedereen had punten laten liggen. Wat doen jullie? Prachtig verliezen van Heracles, in eigen huis notabene!!quote:Op donderdag 7 november 2013 12:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, als psv en twente niet op cruciale momenten punten hadden laten liggen hadden jullie het nooit gered.
Of wil je beweren dat jullie elke keer overtuigend met een ruime voorsprong kampioen zijn geworden?
Man dat is de afstand van huis naar mijn werk, dat loop ik soms.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
Man dat is de afstand van huis naar mijn werk, dat loop ik soms.Lekker door het park toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik ben bloedserieus. Mooi spelen zegt dat dat ze alles winnen. Maar mooi spelen doen ze.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha. *binnenpretje*
Had GAE niet pas nog glansrijk verloren van NAC met 5-0? En de wedstrijd van afgelopen weekend was gestaakt.
Help, ik moet tegenwoordig ook op de hoogte blijven van de prestaties van GAE![]()
Van GAE kijk ik alleen de samenvattingen, ik heb geen FOX Sportsquote:Op donderdag 7 november 2013 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus. Mooi spelen zegt dat dat ze alles winnen. Maar mooi spelen doen ze.
Nee dat ben ik niet vergeten. En is helaas niet de eerste keer. En als er 1 ploeg gewoon totaal niet voetbalt zijn wij hetquote:Op donderdag 7 november 2013 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 weken terug, grote kans voor feyenooit om koploper te worden want iedereen had punten laten liggen. Wat doen jullie? Prachtig verliezen van Heracles, in eigen huis notabene!!
Of ben je dat voor het gemak alweer vergeten?
Wij winnen niet met een ruime voorsprong omdat ook wij cruciale punten laten liggen.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, als psv en twente niet op cruciale momenten punten hadden laten liggen hadden jullie het nooit gered.
Of wil je beweren dat jullie elke keer overtuigend met een ruime voorsprong kampioen zijn geworden?
Vreemd wel vorig jaar werden jullie steeds maar beter en beter.....quote:Op donderdag 7 november 2013 12:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet vergeten. En is helaas niet de eerste keer. En als er 1 ploeg gewoon totaal niet voetbalt zijn wij het
Het is niet om aan te zien.
Ja, baasquote:Op donderdag 7 november 2013 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar wat was Veltman goed bezig gisteren he?
voetbalquote:Op donderdag 7 november 2013 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Vreemd wel vorig jaar werden jullie steeds maar beter en beter.....
Ja geen idee wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Vreemd wel vorig jaar werden jullie steeds maar beter en beter.....
anale seksquote:Op donderdag 7 november 2013 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
Kom eens met een beter onderwerp dan ipv klagen.
Vrouwengedrag
26 januari, brr dat klinkt nu al koudquote:Op donderdag 7 november 2013 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Wanneer is eigenlijk GAE - Ajax?
Ik geloof dat ik dan in de Adelaarshorst zit
Vers van de kachel of gewoon koud?quote:
Koud natuurlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vers van de kachel of gewoon koud?
en 'm er dan in douwen? of ben ik nu te banaalquote:Op donderdag 7 november 2013 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Koud natuurlijk.
Beste geserveerd op 7 graden.
Ik had al een trui gepaktquote:
En volgens mij zijn jullie nou niet echt dragende krachten kwijt toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja geen idee wat er aan de hand is.
Er zit geen lijn meer in, veel te chaotisch en onrustig.
Verdediging veel te veel fouten. Middenveld word te vaak overgeslagen, pelle is zichzelf de nieuwe ronaldo gaan vinden.
Ik vind het nog steeds van de zotte dat ze niet eerder op zoek zijn gegaan naar vervanging voor Eriksen.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
En volgens mij zijn jullie nou niet echt dragende krachten kwijt toch?
Bij ons missen we duidelijk Eriksen. Je ziet nu belabberde steekpasses. Belabberde voorzetten. Normaal kwam dat bijna allemaal van hem....
Koude dieren zijn stijf he....quote:Op donderdag 7 november 2013 13:06 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
en 'm er dan in douwen? of ben ik nu te banaal
Dat is de bedoeling bij anaal he, dat je hem in duwt.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:06 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
en 'm er dan in douwen? of ben ik nu te banaal
Duarte beviel. Maar die heeft auw.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds van de zotte dat ze niet eerder op zoek zijn gegaan naar vervanging voor Eriksen.
Niet 1, het is onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
En volgens mij zijn jullie nou niet echt dragende krachten kwijt toch?
Bij ons missen we duidelijk Eriksen. Je ziet nu belabberde steekpasses. Belabberde voorzetten. Normaal kwam dat bijna allemaal van hem....
Nog lang?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Duarte beviel. Maar die heeft auw.
We huren er misschien een de Jong bij volgens geruchtenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet 1, het is onbegrijpelijk.
En jullie missen zeker Eriksen.
Hoop voor jullie dat de jong niet weg gaat in de winterstop.
als je het goed aanpakt, doet het anale gedeelte geen pijn maar is het fijn..quote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
En dan zo hard slaan op je kont dat je niet weet op welke pijn je je nou moet concentreren
Dan moet je wel echt hard slaan hoor, niet zo'n flauw klapjequote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
En dan zo hard slaan op je kont dat je niet weet op welke pijn je je nou moet concentreren
2 maal een geen ideequote:Op donderdag 7 november 2013 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog lang?
Hoe vond je trouwens die halloweenprank met Vertonghen?
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt hard slaan hoor, niet zo'n flauw klapje
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
als je het goed aanpakt, doet het anale gedeelte geen pijn maar is het fijn..
slaan op kont
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet wat ik doequote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
als je het goed aanpakt, doet het anale gedeelte geen pijn maar is het fijn..
slaan op kont
quote:
Mogguh sletquote:
Heldquote:Op donderdag 7 november 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omschrijving, spelers moeten 1 voor 1 in kamertje wachten, komt gek met masker, alle spelers gillen en schreeuwen, Vertonghen kijkt droog op van zijn foon en gaat verder met appen
ik wou net zeggen.. Volgens mij heeft zoiets bij mij nog nooit echt zeer gedaan.. Het is pas hard zat als je rode billen en blauwe heupen hebtquote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet echt vol, ben wel zekerquote:Op donderdag 7 november 2013 13:12 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
gelukkig ben je niet te vol van jezelfaantrekkelijk
![]()
dat valt best mee, het is alweer meer dan een halve week terugquote:
Blauwe tieten, blauwe nek (al is die iets minder fijn als je de dag erna naar de ouders moet), blauwe allesquote:Op donderdag 7 november 2013 13:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wou net zeggen.. Volgens mij heeft zoiets bij mij nog nooit echt zeer gedaan.. Het is pas hard zat als je rode billen en blauwe heupen hebt
Mooi toch!!quote:
Ik zit al langer zonderquote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat valt best mee, het is alweer meer dan een halve week terug
goddamnquote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blauwe tieten, blauwe nek (al is die iets minder fijn als je de dag erna naar de ouders moet), blauwe alles
Zo lang? wat een hel.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat valt best mee, het is alweer meer dan een halve week terug
ik zei geen mogguh!!quote:
he he hequote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi toch!!
Ik mis hem ook echt wel bij Ajax hoor.
[..]
Ik zit al langer zonder
jaquote:
Gaat ook wel nog veel langer duren ookquote:
jemig, zo hoeft nou ook weer niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blauwe tieten, blauwe nek (al is die iets minder fijn als je de dag erna naar de ouders moet), blauwe alles
Dit weekend geen plannen met je scharrel?quote:
Uhm... jawelquote:Op donderdag 7 november 2013 13:19 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
jemig, zo hoeft nou ook weer niet.
Zal nog eens 'lief' doenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zei geen mogguh!!
Al voelt het wel zo omdat die kutkat pas om 8 uur stopte met gillen
Ach,hopelijk is het wachten het het waard uiteindelijk tochquote:Op donderdag 7 november 2013 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat ook wel nog veel langer duren ook
arme jijquote:Op donderdag 7 november 2013 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat ook wel nog veel langer duren ook
echt welquote:Op donderdag 7 november 2013 13:19 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
jemig, zo hoeft nou ook weer niet.
Daar ga ik wel vanuit jaquote:Op donderdag 7 november 2013 13:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal nog eens 'lief' doen
[..]
Ach,hopelijk is het wachten het het waard uiteindelijk toch
Ik doe het mezelf aanquote:
Ik mag jou welquote:
tot nu toe alleen plannen met mn viboquote:Op donderdag 7 november 2013 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit weekend geen plannen met je scharrel?
snap ikquote:
Kan ook leuk zijn!!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tot nu toe alleen plannen met mn vibo
als iemand mij zo mept tijdens de seks, gebeurt er niet veel meerquote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
goed van mij he?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sadist ook.
Eerst uitlachen en dan coochie coochie doen
Ik moet nu aan Bert uit ??? denken.quote:
Ik heb eigenlijk nooit blauwe plekken van het meppen, welk van het knijpen en krassen.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:24 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
als iemand mij zo mept tijdens de seks, gebeurt er niet veel meerja, dan ga ik ook even meppen
oke dat klinkt al iets minder heftigquote:Op donderdag 7 november 2013 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit blauwe plekken van het meppen, welk van het knijpen en krassen.
En tjah, pijn is gewoon fijn
Mij hoor je niet klagen hoor, sowieso huppel kan het wel hebben tochquote:
Scheelt dat wij mannen daar geen last van hebben, alleen nagels dan wellichtquote:Op donderdag 7 november 2013 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit blauwe plekken van het meppen, welk van het knijpen en krassen.
En tjah, pijn is gewoon fijn
Zal je eerst uit de handboeien moeten gerakenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:24 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
als iemand mij zo mept tijdens de seks, gebeurt er niet veel meerja, dan ga ik ook even meppen
Daar probeer ik mee te minderen.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:27 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
oke dat klinkt al iets minder heftigidd lekker nagels in vel drukken
Bart. Bart uit Barneveldquote:Op donderdag 7 november 2013 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet nu aan Bert uit ??? denken.
Je vergeet de bitemarksquote:Op donderdag 7 november 2013 13:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen hoor, sowieso huppel kan het wel hebben toch
[..]
Scheelt dat wij mannen daar geen last van hebben, alleen nagels dan wellicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Zal je eerst uit de handboeien moeten geraken
Ja hij!!quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:28 schreef xFriendx het volgende:
Wachten op de ware
-___-
Wel echte dan!! Niet van die goedkope nepdingen die al los gaan als je er naar kijkt!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Zal je eerst uit de handboeien moeten geraken
met dat stomme fluffspul eropquote:Op donderdag 7 november 2013 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel echte dan!! Niet van die goedkope nepdingen die al los gaan als je er naar kijkt!
Afknapper wel!quote:
Je ziet er echt leuk uit!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hij!!
Ik vind je een leuke meid!
- Dat snap ik!
het is gewoon een kwestie van niet de verkeerde dingen zeggen wanneer je leuter in iemands mond hangtquote:Op donderdag 7 november 2013 13:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Haal maar een braadworst als je in worst wil bijten
touw is zeker niet makkelijker. Bondagetape ook niet. Maar je kan er zoveel meer kanten mee uitquote:Op donderdag 7 november 2013 13:36 schreef S95Sedan het volgende:
Handboeien? Touw is makkelijker.
Hoewel, geen bed met spijlen dus dat gaan hem ook niet worden
Doe ik vaak welquote:Op donderdag 7 november 2013 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is gewoon een kwestie van niet de verkeerde dingen zeggen wanneer je leuter in iemands mond hangt
hoe vaak werkt dat tegen je?quote:
ik wil helemaal niet vastgebonden; kan ik toch nergens bijquote:Op donderdag 7 november 2013 13:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
touw is zeker niet makkelijker. Bondagetape ook niet. Maar je kan er zoveel meer kanten mee uit![]()
En toch heb ik liever die tape dan touw, want bij het verkeerde touw kan je brandwonden oplopen
Daar ben ik dan niet echt mee beginquote:Op donderdag 7 november 2013 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is gewoon een kwestie van niet de verkeerde dingen zeggen wanneer je leuter in iemands mond hangt
Ja nja touw is makkelijker vast te makenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
touw is zeker niet makkelijker. Bondagetape ook niet. Maar je kan er zoveel meer kanten mee uit![]()
En toch heb ik liever die tape dan touw, want bij het verkeerde touw kan je brandwonden oplopen
Als ik bijdehand doe weet ik er vaak een gezicht bij te zetten waardoor ik er best vaak mee wegkomquote:Op donderdag 7 november 2013 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoe vaak werkt dat tegen je?
Als het maar niet zo'n 'bite me' gezicht is dan.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik bijdehand doe weet ik er vaak een gezicht bij te zetten waardoor ik er best vaak mee wegkom
Jij wilt liever ook wat pijn uitdelen dan slechts ontvangenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:40 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik wil helemaal niet vastgebonden; kan ik toch nergens bij
Dat zou niet slim zijn hequote:Op donderdag 7 november 2013 13:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als het maar niet zo'n 'bite me' gezicht is dan.
wat ik me afvraag hè.. wat valt er bijdehand te doen als een mokkel op dr knieën zit met jouw leuter in haar mond?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik bijdehand doe weet ik er vaak een gezicht bij te zetten waardoor ik er best vaak mee wegkom
ik wil sowieso niet alleen maar ontvangen: fakking saai.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Jij wilt liever ook wat pijn uitdelen dan slechts ontvangen
dat is het juist, volledig vertrouwen in je sekspartner hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:40 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik wil helemaal niet vastgebonden; kan ik toch nergens bij
Zeggen dat ze maar een slap aftreksel is van haar moeder?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:44 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wat ik me afvraag hè.. wat valt er bijdehand te doen als een mokkel op dr knieën zit met jouw leuter in haar mond?
Hij gaat lekker. Heb zin in het weekend. Morgen uitslapen vooralquote:
kan m'n seksman wel vertrouwen, maar wil het gewoon nietquote:Op donderdag 7 november 2013 13:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is het juist, volledig vertrouwen in je sekspartner hebben
onzin, die tape plakt aan elkaarquote:Op donderdag 7 november 2013 13:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar ben ik dan niet echt mee begin
[..]
Ja nja touw is makkelijker vast te maken
Ja, gaat goedquote:Op donderdag 7 november 2013 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Hij gaat lekker. Heb zin in het weekend. Morgen uitslapen vooral
De wekker ben ik na 4 dagen wel weer zat
En met jou? genieten van je vakantie?
dat is niet bijdehand, dat is domquote:Op donderdag 7 november 2013 13:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zeggen dat ze maar een slap aftreksel is van haar moeder?
best vaak klinkt niet als altijdquote:Op donderdag 7 november 2013 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
ZUIGEN KRENG, natuurlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 13:44 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wat ik me afvraag hè.. wat valt er bijdehand te doen als een mokkel op dr knieën zit met jouw leuter in haar mond?
Hey, ook ik ben weleens de pineut hequote:Op donderdag 7 november 2013 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
best vaak klinkt niet als altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |