SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die vanuit hun eigen referentiekader sprekenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:33 schreef PeuRac het volgende:
Kom je wat te kort of zo, dat je nu al details uit sexdromen wilt weten van anderen
Ik heb eerder teveel dan te weinig sexquote:Op donderdag 7 november 2013 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen die vanuit hun eigen referentiekader spreken
Ik kom niks te kort Peu
Ik heb al iets gepost iig. Nu jij weer nieuwelingquote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
zeg, maar praatjesmaker. wat droom jij dan allemaal wel niet?
+1quote:
Zegt de preutse LoLaquote:Op donderdag 7 november 2013 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prive en preuts zijn twee verschillende dingen
fair enough.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb al iets gepost iig. Nu jij weer nieuweling
MMV?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn seksdromen gaan meestal over trio's
DP's met 2 mannen? Of met een leuke vrouw erbij?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn seksdromen gaan meestal over trio's
Is ie dan een beetje lief voor je?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:39 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
fair enough.
bij mij wisselt het af. laatste tijd veel over Ian Somerhalder, omdat ik een beetje veel TVD kijk omdat ik achter loopsowieso, als ik overdag aan iemand heb gedacht, droom ik daar 's nachts vaak over
en als dat een lekkere man is, dan krijg ik blijkbaar seksdromen
natúúúúrlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
Is ie dan een beetje lief voor je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
Hoe is de constructie dan als het een VVV-droom is?quote:
3 chicks natuurlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe is de constructie dan als het een VVV-droom is?
Eh... gewoon?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe is de constructie dan als het een VVV-droom is?
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
natúúúúrlijk
Spannend SnoepieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Al twee keer gedaan ook. En hopelijk nog vakerquote:
quote:
Mjah, all of the above zeg maar.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef rival het volgende:
Huppel.
Bekenden waar je het mee hebt gedaan? of wilt? of nooit zal doen irl?
Om jouw vraag te beantwoorden... Ik met mensen waar ik mee omging. Maar mensen die ik al tijden niet heb gezien. Vind ik vreemd dat dat ineens zo is
Ah, je hebt je M al gevonden?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al twee keer gedaan ook. En hopelijk nog vaker![]()
Dus is er nog een dame die wel MVV wil?
Ja. Gewoon.. zoals dat gaat met 3 dames..quote:Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef Fascination het volgende:
[..]. Hoe iedereen bezig is zeg maar.
Standjes, snap dat danquote:Op donderdag 7 november 2013 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Gewoon.. zoals dat gaat met 3 dames..
Ik 1 keer, en hopelijk nog vaker iddquote:Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al twee keer gedaan ook. En hopelijk nog vaker![]()
Dus is er nog een dame die wel MVV wil?
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef Fascination het volgende:
[..]. Hoe iedereen bezig is zeg maar.
Ik vroeg al niet verder tochquote:Op donderdag 7 november 2013 11:48 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja, de details mag je er zelf bij fantaseren hoor. groetjes.
Ik heb een scharrel die wel in is voor een trio, ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, je hebt je M al gevonden?
....quote:Op donderdag 7 november 2013 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Spill the nasty details.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten hoe die standjes heten met 3 dames. Gewoon. Met elkaar bezig. Jezus, gebruik je fantasiequote:
Dat lijkt me wel naar, seksdroom met iemand waar je het irl nooit mee zou willen doenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, all of the above zeg maar.
Heb al wel eens een seksdroom gehad dat ik echt wakker werd met een gevoel van: "WTF!! Oh wat erg!!"
Meestal word zo'n droom wel getriggerd door iets. Een film, muziek die ik voor het slapen gaan hoorde, een boek, een gesprek ofzo.
Dat was ook niet fijn!!quote:Op donderdag 7 november 2013 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel naar, seksdroom met iemand waar je het irl nooit mee zou willen doen
I willquote:Op donderdag 7 november 2013 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten hoe die standjes heten met 3 dames. Gewoon. Met elkaar bezig. Jezus, gebruik je fantasie
Dat trekt me nou echt nietquote:Op donderdag 7 november 2013 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een tijdje terug een MVM gehad, die komt wel met regelmaat terug in mn dromen
Ik ben een man he, dat is geen probleem hoor...quote:Op donderdag 7 november 2013 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten hoe die standjes heten met 3 dames. Gewoon. Met elkaar bezig. Jezus, gebruik je fantasie
Riep ik ook altijd.quote:
Gelukkig zie ik diegene nooit meerquote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Denk je er steeds aan als je diegene nu ziet?
Als vrouw is dat anders, duhquote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Riep ik ook altijd.
It just kind of happened and it was
Ok dat scheelt.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik diegene nooit meer
Daar ging de fijne MIquote:
Behoorlijk!quote:
Niks mis met mijn fantasie in ieder gevalquote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben een man he, dat is geen probleem hoor...
Hoewel dat voor een vrouw (Fas) misschien anders is
Dat denk ik dus ook altijd. Maar ik maak in mijn hoofd alles altijd veel te moeilijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:56 schreef Fascination het volgende:
Trio lijkt me alleen maar onhandig.
Mij werd verteld dat er nog verschil zit tussen MMV en MVM.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:56 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik heb liever MMV dan MVV denk ik hoor..
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook altijd. Maar ik maak in mijn hoofd alles altijd veel te moeilijk.
Dat kan ik begrijpen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:56 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik heb liever MMV dan MVV denk ik hoor..
Beide hetzelfde alleen de positie van de M is andersquote:Op donderdag 7 november 2013 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij werd verteld dat er nog verschil zit tussen MMV en MVM.
MMV is man en vrouw geven alle aandacht aan de tweede man.
MVM is alle aandacht naar de vrouw.
Wist ik niet
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niks mis met mijn fantasie in ieder geval
Dat dacht ik ook weleens. In de praktijk vond ik het echt goed!quote:Op donderdag 7 november 2013 11:56 schreef Fascination het volgende:
Trio lijkt me alleen maar onhandig.
oh dat is nieuwquote:Op donderdag 7 november 2013 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij werd verteld dat er nog verschil zit tussen MMV en MVM.
MMV is man en vrouw geven alle aandacht aan de tweede man.
MVM is alle aandacht naar de vrouw.
Wist ik niet
Zeg dan niksquote:Op donderdag 7 november 2013 12:00 schreef sararaats het volgende:
ik heb wel eens seksdromen maar eigenlijk gaat het jullie niks aan
Hoe laat ga je slapen?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef xFriendx het volgende:
Seksdromen, welja.
Waarover....net wie mij de laatste dm voor het slapen gaan stuurde.
Ik ga het onthoudenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
challenge accepted!quote:Op donderdag 7 november 2013 12:01 schreef xFriendx het volgende:
Seksdromen, welja.
Waarover....net wie mij de laatste dm voor het slapen gaan stuurde.
Mjah, geen ideequote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe moet ik het anders uitleggen. ...
'En ja, hij wist dat ik lesbisch was, maar dat was juist handig: dan werd ik tenminste ook niet verliefd op hem."quote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef Fascination het volgende:
http://www.joop.nl/opinie(...)n_tong_in_mijn_mond/
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:09 schreef xFriendx het volgende:
Als jullie het nou goed timen droom ik dus over een orgie. Gezellig.
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus als ik een foto van de kont van een oud klasgenote aan mn muur zou hangen zou zij met een boor en een man die gaat boren langskomen.Het is dat je aan de grens woont anders had je ook gewoon een boormachine mogen lenen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd leuk dat soort figurenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef Fascination het volgende:
Helemaal die dan misbruik van maken![]()
is 'gezellig' wel het juiste woord?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:09 schreef xFriendx het volgende:
22:47 begint het feest toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:09 schreef xFriendx het volgende:
Middagquote:
Erg dat je dan denkt dat het je eigen schuld is. Lijkt me echt naar.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef Fascination het volgende:
Dat is wel een goede vraag. Ik heb geen ervaring met zulke 'gezelligheid'. Zie dat ook niet zo zitten, met z'n tweetjes is meer dan voldoende.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
is 'gezellig' wel het juiste woord?
Welke grens?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is dat je aan de grens woont anders had je ook gewoon een boormachine mogen lenen hoor
[..]
Altijd leuk dat soort figuren
Helemaal die dan misbruik van maken
ach, dromen kan toch welquote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is wel een goede vraag. Ik heb geen ervaring met zulke 'gezelligheid'. Zie dat ook niet zo zitten, met z'n tweetjes is meer dan voldoende.
Natuurlijk welquote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]![]()
of zwaaide je niet naar mij?-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |