Je moet toch wat als er iemand aan het onderhandelen is.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:04 schreef sonnyspek het volgende:
Was ik de enige die het opviel dat het arrestatie team iPad's had?
Lijkt mij best vervelend als je je kind niet mag zien, al weet ik de reden niet waarom hij dat niet mocht.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:19 schreef Breekfast het volgende:
Gevalletje 'als ik mijn dochter niet mag zijn dan zij ook niet. Dat ik daarmee het leven van mijn dochter afneem is dan maar jammer dan'. Wat een vieze egoistsiche klootzak ben je dan ook
die reden lijkt me nu wel duidelijkquote:Op donderdag 7 november 2013 17:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Lijkt mij best vervelend als je je kind niet mag zien, al weet ik de reden niet waarom hij dat niet mocht.
Blijkt achteraf in deze zaak wel terecht. Zo stabiel en gezond zal hij dus niet geweest zijn, anders had hij zijn kind niet vermoord.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:22 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dit soort zaken tonen ook aan dat het niet goed geregeld is in Nederland met de rechten die een vader heeft.
True, maar ik kan me best voorstellen dat het je wanhopig kan maken.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:24 schreef Interv het volgende:
[..]
Blijkt achteraf in deze zaak wel terecht. Zo stabiel en gezond zal hij dus niet geweest zijn, anders had hij zijn kind niet vermoord.
Hoe zou de man anders aan zijn einde zijn gekomen? Door zijn dochter?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:22 schreef Snakey het volgende:
Mooi altijd, van die mensen die ineens de ins en outs van die mensen kennen, weten dat het zelfmoord was etc.
twitter:fokkesukke twitterde op donderdag 07-11-2013 om 16:29:30Zo! Nu eerst ff een goeie Reuver grap maken voor morgen. reageer retweet
Misschien een politie kogel? Ik zeg maar wat hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hoe zou de man anders aan zijn einde zijn gekomen? Door zijn dochter?
Die man bleef dat zó benadrukken. Zeg dan 'vader' of zo.quote:
Ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:26 schreef xzaz het volgende:
Kind is gewoon geëxecuteerd door haar vader
Ze gaan je vraag nu beantwoorden: ze hebben 2 doffe geluiden gehoord maar dat werd niet gezien als schotenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vraag me af of men nu verrast was door het aantreffen van de stoffelijke overschotten, of niet. Dat begreep ik niet helemaal. Om half een kregen ze geen contact meer. Hij had toen een half uur radiostilte gekregen. Maar als hij daarin heeft geschoten op kind en Ichzelf, dan moet je dat buiten toch wel horen? Of niet?
Er zijn twee 'knallen' gehoord, maar het is me niet helemaal duidelijk wanneer dat was.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vraag me af of men nu verrast was door het aantreffen van de stoffelijke overschotten, of niet. Dat begreep ik niet helemaal. Om half een kregen ze geen contact meer. Hij had toen een half uur radiostilte gekregen. Maar als hij daarin heeft geschoten op kind en Ichzelf, dan moet je dat buiten toch wel horen? Of niet?
Dat was een tijdje geleden nog het onderwerp bij Debat op 2 of Hollandse Zaken.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:22 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dit soort zaken tonen ook aan dat het niet goed geregeld is in Nederland met de rechten die een vader heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |