twitter:ArnoLeblanc twitterde op donderdag 07-11-2013 om 16:18:29En het is bevestigd: in #reuver zijn de dader en z'n dochter van 3 omgekomen #nosop3 reageer retweet
Is dit serieus van de NOS? Ik zag ook al een kromme zin in de nos app staan.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:15 schreef Rickario het volgende:
twitter:nosop3 twitterde op donderdag 07-11-2013 om 15:25:25De gijzelnemer uit Reuver is gearresteerd. #nosop3 http://t.co/49iTLQb7cn reageer retweet
En waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik denk dat er iets is mis gegaan bij de inval.
Maar ik wil niet te snel zijn met m'n conclusie.
de schoonouders van de man, die in dat huis woonden?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:21 schreef TC03 het volgende:
1. Man verschuilt zich samen met dochter in een woning.
2. Politie treft twee even later twee doden aan.
3. Dan lijkt het mij wel logisch wie die twee zijn.
Ik las ergens dat zij 26 is en dat de relatie 2 jaar heeft geduurd. Hij zou niet de vader zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:22 schreef Interv het volgende:
[..]
Hij is zelf 40, zijn ex is 20 en ze hebben een kind van 3 jaar?
Klinkt gezond allemaal.
Zonder dat ik de plannen van het arrestatieteam heb kunnen inzien durf ik met enige zekerheid te zeggen dat het niet de bedoeling was dat de vader en het kind kwamen te overlijden bij deze actie. Maar nogmaals, ik ben er niet zeker van mensen. Pin me hier niet op vast.quote:
Jeetje, tegenstrijdig dus, journalisten typen ook maar wat. Ik heb geen idee waarom ze niet gewoon de feiten afwachten. Ja, ze willen vast snel nieuws leveren, maar kwaliteit is toch ook belangrijk?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik las ergens dat zij 26 is en dat de relatie 2 jaar heeft geduurd. Hij zou niet de vader zijn.
en misschien waren ze al dood voor dat ze begonnen met invallen. Dus dat weet je gewoon niet op dit moment.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zonder dat ik de plannen van het arrestatieteam heb kunnen inzien durf ik met enige zekerheid te zeggen dat het niet de bedoeling was dat de vader en het kind kwamen te overlijden bij deze actie. Maar nogmaals, ik ben er niet zeker van mensen. Pin me hier niet op vast.
Niet dus, iedereen wil tegenwoordig de primeur hebben, ook de NOS. Met het risico dat de berichtgeving onjuist isquote:Op donderdag 7 november 2013 16:26 schreef Interv het volgende:
[..]
Jeetje, tegenstrijdig dus, journalisten typen ook maar wat. Ik heb geen idee waarom ze niet gewoon de feiten afwachten. Ja, ze willen vast snel nieuws leveren, maar kwaliteit is toch ook belangrijk?
Wat een kut zin....quote:Ruzie
De verdachte had vanmorgen op straat ruzie gekregen met zijn ex-vrouw, die onlangs hun relatie had verbroken. Toen die ruzie uit de hand liep schoot hij de vrouw in haar been en verschanste zich met zijn dochtertje in het huis van haar vader, bij wie ze sinds kort weer woonde.
Inderdaad, wat een berichtgeving..quote:Op donderdag 7 november 2013 16:41 schreef Greys het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-na-gijzeling.dhtml
Hier hebben ze het idd over 2 doden, maar onder de foto staat 'meisje ongedeerd'.
Wat een gefaal allemaal.
quote:
Ja, echt heh wie wat welk huis welke vader hij is toch de vader.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:38 schreef Wootism het volgende:
Van de NOS site:
[..]
Wat een kut zin....
Op de FP werd al wat gesuggereerd.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:51 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang zal het duren eer de moeder van dat kind de schuld krijgt?
quote:Dat wijf zal die vent wel de kop gek hebben gemaakt.
Schoonmoeder was volgens L1 uit het huis gevlucht.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:59 schreef Olga het volgende:
even een vraag. Is het bevestigd dat het het kind en de ex waren die dood zijn? Kunnen het niet zijn ex-schoonouders zijn? Of is het zeker dat zij niet in hun huis waren?
Dat is dan weer een goeie zaak.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:04 schreef sonnyspek het volgende:
Was ik de enige die het opviel dat het arrestatie team iPad's had?
Mja er werd ook gezegd dat de schutter gepakt was en het kind veilig....quote:Op donderdag 7 november 2013 17:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Schoonmoeder was volgens L1 uit het huis gevlucht.
Haar vader. Ze woonden samen in Roermond, paar dagen geleden is ze met haar dochtertje bij haar vader ingetrokken (in Reuver).quote:Op donderdag 7 november 2013 17:03 schreef Wootism het volgende:
...
Van wie was dat huis dan waar hij in zat met zijn dochter?
Snap er echt geen kut meer van.
Oh zo. Thanksquote:Op donderdag 7 november 2013 17:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Haar vader. Ze woonden samen in Roermond, paar dagen geleden is ze met haar dochtertje bij haar vader ingetrokken (in Reuver).
Zelfmoord?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:12 schreef roos85 het volgende:
Bevestigd tijdens persconferentie: man en kind dood.
Was al bevestigd door de politie.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:12 schreef roos85 het volgende:
Ben jij ook die rechtbankverslaggeefster op twitter van de telegraaf?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:12 schreef roos85 het volgende:
#neequote:Op donderdag 7 november 2013 17:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Ben jij ook die rechtbankverslaggeefster op twitter van de telegraaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |