Is ook zo je moet er wel van houden. Heb ook een wit met rood pearlescent, die valt nauwelijks op , maar toch zie je hetquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:08 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Moet je maar net van houden he.
Zwart metallic vind ik sowieso niks. Als ik zwart wil, wil ik een pikzwarte auto.
Als ik pearlescent wil, wil ik iets speciaals (blauw/groen/creme, weet ik veel wat)
Heb je wel eens cream met ice white pearl geprobeerd?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is ook zo je moet er wel van houden. Heb ook een wit met rood pearlescent, die valt nauwelijks op , maar toch zie je het. Die zwart rode valt wel veel meer op. Ik vind het er wel classy uitzien
.
Volgens mij heb ik in de SP alle combi's al wel geprobeerdquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:12 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Heb je wel eens cream met ice white pearl geprobeerd?![]()
Of die donkerblauwe kleur (onder midnight blue, ben de naam vergeten) met sea green pearl
Wist niet dat je dan ook echt zat kon worden, nicequote:Op vrijdag 8 november 2013 16:43 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren in een bijna volle race in de lobby met zijn alleen pisswater gaan drinken als een gek en als dan de race start is iedereen totaal dronken. Probeer dan maar eens geen ongelukken te maken in de eerste bocht. Je ziet gvd niet eens meer waar je heen rijdEcht geweldig.
zoals Schadeaw zegt, dat is onzin. Label is verkeerd. Er moet niet staan 'win x more races in this class of car', maar 'this class of vehicle'quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Mooi kut, elke mongool gaat voor supercars...dan vanaf nu alles zelf gaan hosten.
Ik moest nog 1 wedstrijd winnen...heb toen 2x gewonnen in supercar en alsnog kan ik um niet kopen op Futo. Maar bijvoorbeeld wel op sandking XL...na het werk nog maar eens kijken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zoals Schadeaw zegt, dat is onzin. Label is verkeerd. Er moet niet staan 'win x more races in this class of car', maar 'this class of vehicle'
Boot of vlieg races tellen niet mee voor upgrades op je auto. Maar elke auto overwinning telt mee voor elke class.
Pak je futo, ga naar LSC, selecteer de eerste engine upgrade, en kijk ff tussen de selecties en de stats. Daar staat wat je nodig hebt om hem te unlocken.
Hoe zit dat met die bommen? Heb ooit de goedkope van de twee in een auto gezet maar daar heb ik volgens mij nooit wat van gemerkt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren een mooi moment met die car bomb.
Een kerel sniped mij uit het niets uit mijn auto. Toen ik weer gespwand was had hij mijn auto gestolen dus ik meteen bellen. BOOM, auto kapot, hij uiteraard dood en een 9000 bounty die was voor mijDat wist ik niet eens.
Juist daarom introduceren ze die pas later, om mensen weer GTA online te laten spelen wanneer er steeds meer mensen afhaken.quote:Op maandag 11 november 2013 12:17 schreef sjonnie1990 het volgende:
Ben bang dat Rockstar zichzelf in de vingers aan het snijden is. Steeds meer mensen beginnen de interesse in GTA V online te verliezen, terwijl die heists nog moeten komen.
Als ik naar uni ga loop ik altijd langs een pand waar een f150 raptor voor de deur staat...zwart en verhoogd, bruut ding.quote:Op maandag 11 november 2013 09:19 schreef Cryothic het volgende:
Ik speel teveel GTA
Weekendje weg met m'n vriendin, en ik verbaas me over de hoeveelheid Issy's (mini) ik ziet. Verder ook een clean-rebel (toyota ding) gezien, een fusilade (crossfire), een tailgater (A6), en meerdere Dubsta's (Mercedes G)
Maar de topper was wel deze Sandking SWB.
[ afbeelding ]
(ook zelf een foto gemaakt, maar nog niet de camera leeggetrokken).
Deze Ford F150 SVT Raptor reed gewoon op straat, en ook in deze kleuren/bestickering. Zo'n waanzinnig brute bak. Moet je laten importeren want die verkopen ze hier niet zomaar. 211cm breed ZONDER de buite spiegels. Dit is net zo groot als een Hummer H2, maar dan veel mooier. 411PK, alles erop en eraan.Wat een beest
quote:Op maandag 11 november 2013 12:24 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Als ik naar uni ga loop ik altijd langs een pand waar een f150 raptor voor de deur staat...zwart en verhoogd, bruut ding.
quote:Op maandag 11 november 2013 12:17 schreef sjonnie1990 het volgende:
Ben bang dat Rockstar zichzelf in de vingers aan het snijden is. Steeds meer mensen beginnen de interesse in GTA V online te verliezen, terwijl die heists nog moeten komen.
Dat idd... met nieuwe dingen komen op het moment dat de interesse minder wordt. En zeker met spellen als BF4 en CoDG. Laat mensen die maar ff spelen, daarna komt iedereen weer ff terug voor de DLC.quote:Op maandag 11 november 2013 12:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Juist daarom introduceren ze die pas later, om mensen weer GTA online te laten spelen wanneer er steeds meer mensen afhaken.
Ow boy, dat prut. Hopen dat t een tijdelijke storing is.quote:Op maandag 11 november 2013 12:22 schreef rival het volgende:
Zondagochtend liep gta vast.
Na opstarten xbox niet kunnen inloggen.
Bleek mijn Profiel corrupt?!!? Ik ff googlen hoe dat op te lossen.
Profiel verwijderd.. lukt het opnieuw downloaden van mijn live profiel niet
grrr
Gisteravond was het nog..... Als ik savegames kwijt ben oid dan ga ik dood.quote:Op maandag 11 november 2013 13:13 schreef Cryothic het volgende:
Ow boy, dat prut. Hopen dat t een tijdelijke storing is.
Ik weet niet of meer mensen dat hebben trouwens, maar sinds de 1.05 update heb ik af en toe van die hele korte freezes. Staat alles even een halve seconden stil ofzo. Heel bizar. Ook omdat bijvoorbeeld traffic daarna heel even vooruit schiet omdat online de tijd wel verder ging natuurlijk.
dat is mooi kut ja.quote:Op maandag 11 november 2013 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Gisteravond was het nog..... Als ik savegames kwijt ben oid dan ga ik dood.
Heb ik ook ineens gehad tijdje terug... misschien van een missie met heli oid dat je die opgehouden hebt?quote:Op maandag 11 november 2013 13:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat is mooi kut ja.
hebben ze juist met geld gestrooid omdat die character-wipes opgelost waren, krijg je dit.
ik zag wel dat in de character-select-wheel, en ook op socialclub, mijn ventje opeens een headset op z'n hoofd had... geen idee waar dat nou weer vandaan komt
Nou je het zegt, toen ik afsloot was een Buzzard het laatste waar ik in heb gezeten ja.quote:Op maandag 11 november 2013 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
Heb ik ook ineens gehad tijdje terug... misschien van een missie met heli oid dat je die opgehouden hebt?
oh ik heb er ook daadwerkelijk een paar dagen mee rondgelopenquote:Op maandag 11 november 2013 13:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou je het zegt, toen ik afsloot was een Buzzard het laatste waar ik in heb gezeten ja.
Maar toen ik afsloot (doe ik altijd door te switchen naar franklin ofzo), zag ik het in dat wheel, en keek direct naar m'n character, die had het niet. Maar dat wheel zal dan niet zo vaak updaten misschien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |