abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2013 @ 22:09:59 #176
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_133062760
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:08 schreef Shadeauw het volgende:

[..]

Moet je maar net van houden he.
Zwart metallic vind ik sowieso niks. Als ik zwart wil, wil ik een pikzwarte auto.
Als ik pearlescent wil, wil ik iets speciaals (blauw/groen/creme, weet ik veel wat) :P
Is ook zo je moet er wel van houden. Heb ook een wit met rood pearlescent, die valt nauwelijks op , maar toch zie je het :) . Die zwart rode valt wel veel meer op. Ik vind het er wel classy uitzien ;) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_133062898
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:09 schreef DaMook het volgende:

[..]

Is ook zo je moet er wel van houden. Heb ook een wit met rood pearlescent, die valt nauwelijks op , maar toch zie je het :) . Die zwart rode valt wel veel meer op. Ik vind het er wel classy uitzien ;) .
Heb je wel eens cream met ice white pearl geprobeerd? :9~
Of die donkerblauwe kleur (onder midnight blue, ben de naam vergeten) met sea green pearl :D
  vrijdag 8 november 2013 @ 22:14:01 #178
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_133062968
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:12 schreef Shadeauw het volgende:

[..]

Heb je wel eens cream met ice white pearl geprobeerd? :9~
Of die donkerblauwe kleur (onder midnight blue, ben de naam vergeten) met sea green pearl :D
Volgens mij heb ik in de SP alle combi's al wel geprobeerd :D , ik blijf zoeken naar de perfecte combi's :D .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_133063009
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:43 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren in een bijna volle race in de lobby met zijn alleen pisswater gaan drinken als een gek en als dan de race start is iedereen totaal dronken. Probeer dan maar eens geen ongelukken te maken in de eerste bocht. Je ziet gvd niet eens meer waar je heen rijd :D Echt geweldig.
Wist niet dat je dan ook echt zat kon worden, nice *O* In het 'betting' scherm bedoel je, neem ik aan?
Ook maar eens proberen dan :P
pi_133063816
Klaar nu. Weer een vastloper. Ik ga wel even Top Gear kijken :W
Maandag maar even m'n cache legen ofzo, misschien helpt het.
  zaterdag 9 november 2013 @ 09:19:48 #181
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133072811
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 21:54 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

Mooi kut, elke mongool gaat voor supercars...dan vanaf nu alles zelf gaan hosten.
zoals Schadeaw zegt, dat is onzin. Label is verkeerd. Er moet niet staan 'win x more races in this class of car', maar 'this class of vehicle'

Boot of vlieg races tellen niet mee voor upgrades op je auto. Maar elke auto overwinning telt mee voor elke class.

Pak je futo, ga naar LSC, selecteer de eerste engine upgrade, en kijk ff tussen de selecties en de stats. Daar staat wat je nodig hebt om hem te unlocken.
NIEUW: Foto's!
  zaterdag 9 november 2013 @ 09:33:55 #182
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_133072915
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 09:19 schreef Cryothic het volgende:

[..]

zoals Schadeaw zegt, dat is onzin. Label is verkeerd. Er moet niet staan 'win x more races in this class of car', maar 'this class of vehicle'

Boot of vlieg races tellen niet mee voor upgrades op je auto. Maar elke auto overwinning telt mee voor elke class.

Pak je futo, ga naar LSC, selecteer de eerste engine upgrade, en kijk ff tussen de selecties en de stats. Daar staat wat je nodig hebt om hem te unlocken.
Ik moest nog 1 wedstrijd winnen...heb toen 2x gewonnen in supercar en alsnog kan ik um niet kopen op Futo. Maar bijvoorbeeld wel op sandking XL...na het werk nog maar eens kijken.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
pi_133090114
Gisteren een mooi moment met die car bomb.

Een kerel sniped mij uit het niets uit mijn auto. Toen ik weer gespwand was had hij mijn auto gestolen dus ik meteen bellen. BOOM, auto kapot, hij uiteraard dood en een 9000 bounty die was voor mij :D Dat wist ik niet eens.
  zondag 10 november 2013 @ 09:12:03 #184
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133101898
Zat met een vriendin boneyard te spelen en ineens werd ik na wave 6 eruit gegooid. Zij bleef erin en speelt hem uit ook :')

Echt wtf ik stond gewoon in het veld. Bij dat bord waar die auto's komen en waar dat armor pack ligt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_133101949
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 21:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren een mooi moment met die car bomb.

Een kerel sniped mij uit het niets uit mijn auto. Toen ik weer gespwand was had hij mijn auto gestolen dus ik meteen bellen. BOOM, auto kapot, hij uiteraard dood en een 9000 bounty die was voor mij :D Dat wist ik niet eens.
Hoe zit dat met die bommen? Heb ooit de goedkope van de twee in een auto gezet maar daar heb ik volgens mij nooit wat van gemerkt.
  zondag 10 november 2013 @ 10:44:30 #186
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_133102865
Wie o wie is er online rond 12?
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_133105003
Dat ze maar met multiple propertys komen als in, een apartement (met 10 slots) en een losse garage voor erbij.

XBOX vast. wat een pret.

[ Bericht 14% gewijzigd door Vendris op 10-11-2013 12:29:38 ]
  maandag 11 november 2013 @ 09:19:17 #188
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133139524
Ik speel teveel GTA :')

Weekendje weg met m'n vriendin, en ik verbaas me over de hoeveelheid Issy's (mini) ik ziet. Verder ook een clean-rebel (toyota ding) gezien, een fusilade (crossfire), een tailgater (A6), en meerdere Dubsta's (Mercedes G) :P

Maar de topper was wel deze Sandking SWB.

(ook zelf een foto gemaakt, maar nog niet de camera leeggetrokken).

Deze Ford F150 SVT Raptor reed gewoon op straat, en ook in deze kleuren/bestickering. Zo'n waanzinnig brute bak. Moet je laten importeren want die verkopen ze hier niet zomaar. 211cm breed ZONDER de buitenspiegels. Dit is net zo groot als een Hummer H2, maar dan veel mooier. 411PK, alles erop en eraan. :D Wat een beest
pi_133143742
Ben bang dat Rockstar zichzelf in de vingers aan het snijden is. Steeds meer mensen beginnen de interesse in GTA V online te verliezen, terwijl die heists nog moeten komen.
MentionedDCMJ
pi_133143860
Zondagochtend liep gta vast.
Na opstarten xbox niet kunnen inloggen.
Bleek mijn Profiel corrupt?!!? Ik ff googlen hoe dat op te lossen.

Profiel verwijderd.. lukt het opnieuw downloaden van mijn live profiel niet :(
grrr :D
  maandag 11 november 2013 @ 12:23:24 #191
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_133143878
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:17 schreef sjonnie1990 het volgende:
Ben bang dat Rockstar zichzelf in de vingers aan het snijden is. Steeds meer mensen beginnen de interesse in GTA V online te verliezen, terwijl die heists nog moeten komen.
Juist daarom introduceren ze die pas later, om mensen weer GTA online te laten spelen wanneer er steeds meer mensen afhaken.
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 11 november 2013 @ 12:24:21 #192
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_133143903
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:19 schreef Cryothic het volgende:
Ik speel teveel GTA :')

Weekendje weg met m'n vriendin, en ik verbaas me over de hoeveelheid Issy's (mini) ik ziet. Verder ook een clean-rebel (toyota ding) gezien, een fusilade (crossfire), een tailgater (A6), en meerdere Dubsta's (Mercedes G) :P

Maar de topper was wel deze Sandking SWB.
[ afbeelding ]
(ook zelf een foto gemaakt, maar nog niet de camera leeggetrokken).

Deze Ford F150 SVT Raptor reed gewoon op straat, en ook in deze kleuren/bestickering. Zo'n waanzinnig brute bak. Moet je laten importeren want die verkopen ze hier niet zomaar. 211cm breed ZONDER de buite spiegels. Dit is net zo groot als een Hummer H2, maar dan veel mooier. 411PK, alles erop en eraan. :D Wat een beest
Als ik naar uni ga loop ik altijd langs een pand waar een f150 raptor voor de deur staat...zwart en verhoogd, bruut ding.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  maandag 11 november 2013 @ 13:13:16 #193
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133144915
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 12:24 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

Als ik naar uni ga loop ik altijd langs een pand waar een f150 raptor voor de deur staat...zwart en verhoogd, bruut ding.
:Y ik was altijd helemaal fan van hummers (H1 en H2... niet dat mietjes-ding H3 :P ) Maar nu ik deze in t echt gezien heb.... O+

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:17 schreef sjonnie1990 het volgende:
quote:
3s.gif Op maandag 11 november 2013 12:23 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Juist daarom introduceren ze die pas later, om mensen weer GTA online te laten spelen wanneer er steeds meer mensen afhaken.
Dat idd... met nieuwe dingen komen op het moment dat de interesse minder wordt. En zeker met spellen als BF4 en CoDG. Laat mensen die maar ff spelen, daarna komt iedereen weer ff terug voor de DLC.

Mij maakt t weinig uit, ik vermaak me nog wel even :)
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:22 schreef rival het volgende:
Zondagochtend liep gta vast.
Na opstarten xbox niet kunnen inloggen.
Bleek mijn Profiel corrupt?!!? Ik ff googlen hoe dat op te lossen.

Profiel verwijderd.. lukt het opnieuw downloaden van mijn live profiel niet :(
grrr :D
Ow boy, dat prut. Hopen dat t een tijdelijke storing is.

Ik weet niet of meer mensen dat hebben trouwens, maar sinds de 1.05 update heb ik af en toe van die hele korte freezes. Staat alles even een halve seconden stil ofzo. Heel bizar. Ook omdat bijvoorbeeld traffic daarna heel even vooruit schiet omdat online de tijd wel verder ging natuurlijk.
pi_133145260
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:13 schreef Cryothic het volgende:

Ow boy, dat prut. Hopen dat t een tijdelijke storing is.

Ik weet niet of meer mensen dat hebben trouwens, maar sinds de 1.05 update heb ik af en toe van die hele korte freezes. Staat alles even een halve seconden stil ofzo. Heel bizar. Ook omdat bijvoorbeeld traffic daarna heel even vooruit schiet omdat online de tijd wel verder ging natuurlijk.
Gisteravond was het nog..... Als ik savegames kwijt ben oid dan ga ik dood.
  maandag 11 november 2013 @ 13:34:29 #195
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133145534
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:25 schreef rival het volgende:

[..]

Gisteravond was het nog..... Als ik savegames kwijt ben oid dan ga ik dood.
dat is mooi kut ja.
hebben ze juist met geld gestrooid omdat die character-wipes opgelost waren, krijg je dit.

ik zag wel dat in de character-select-wheel, en ook op socialclub, mijn ventje opeens een headset op z'n hoofd had... geen idee waar dat nou weer vandaan komt
pi_133145615
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:34 schreef Cryothic het volgende:

[..]

dat is mooi kut ja.
hebben ze juist met geld gestrooid omdat die character-wipes opgelost waren, krijg je dit.

ik zag wel dat in de character-select-wheel, en ook op socialclub, mijn ventje opeens een headset op z'n hoofd had... geen idee waar dat nou weer vandaan komt
Heb ik ook ineens gehad tijdje terug... misschien van een missie met heli oid dat je die opgehouden hebt?
  maandag 11 november 2013 @ 13:45:52 #197
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133145857
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:37 schreef rival het volgende:

[..]

Heb ik ook ineens gehad tijdje terug... misschien van een missie met heli oid dat je die opgehouden hebt?
Nou je het zegt, toen ik afsloot was een Buzzard het laatste waar ik in heb gezeten ja.
Maar toen ik afsloot (doe ik altijd door te switchen naar franklin ofzo), zag ik het in dat wheel, en keek direct naar m'n character, die had het niet. Maar dat wheel zal dan niet zo vaak updaten misschien
pi_133146016
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:45 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Nou je het zegt, toen ik afsloot was een Buzzard het laatste waar ik in heb gezeten ja.
Maar toen ik afsloot (doe ik altijd door te switchen naar franklin ofzo), zag ik het in dat wheel, en keek direct naar m'n character, die had het niet. Maar dat wheel zal dan niet zo vaak updaten misschien
oh ik heb er ook daadwerkelijk een paar dagen mee rondgelopen :+
  dinsdag 12 november 2013 @ 08:39:17 #199
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133175173
Weer een paar dagen verder, en nog steeds geen Tailgater gevonden.

Maar goed, een vriend geholpen om "Matte Lime Green" te unlocken, en ik heb eindelijk m'n 50 wins met autos binnen.

Wel toevallig... ik lees gisteren op Reddit dat er mensen zijn die na het eindigen van een job, bij het terugkeren naar freemode, om hun oren worden gereden door een gast in een donkere Sentinel XS. En dat die gast opvallend hard tussen het verkeer door raast en amper van de weg te duwen is.

Eerste job die ik gisteren eindig... ja hoor, vroem! komt een donkere Sentinel voorbij. Dus ik er achteraan (in m'n vers gepimpte, vooral qua looks :') ) Vapid Dominator.

En idd, van de weg af duwen is niet bepaald makkelijk. Uiteindelijk PIT ik hem, en hij komt tot stilstand. Ik schiet op hem, hij schiet terug, ik dood hem.... en hop... ik heb z'n auto, En nu heb ik er een mooie Sentinel XS bij :D Hij stond nog niet op m'n wishlist, maar voorlopig houd ik hem. Kan ie mooi op de plek waar de Compact zou komen te staan. Laat ik die class wel even zitten.

En verder nog even een LCC Hexer gekocht, en volledig opgevoerd :D

toch knap hoe je zo'n foto zou kunnen maken in het echt... mobieltje de lucht in gooien? :P
  dinsdag 12 november 2013 @ 10:12:06 #200
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133176561
Owja, en wat heb ik gemist?
Waarom is het hier sinds eind vorige week zo debiel rustig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')