Ik vrees dat dat ijdele hoop is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:36 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb nu een doorgeroeste Voodoo in mijn garage opgeslagen in de hoop dat Rockstar het ooit mogelijk maakt om hem te herstellen naar nieuwstaat.
Er bestaan geen goed uitziende Voodoo's.
Ik wilde die niet kopen omdat ik dacht dat die ook een parkeerplek in zouden nemen....quote:
De duurste die ik heb, een racefiets van $10,000, heb ik bij Sandy Shores gestolen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wilde die niet kopen omdat ik dacht dat die ook een parkeerplek in zouden nemen....
Ook maar ff halen dan
Daar durf ik niet te komen.quote:
Ik heb letterlijk nog nooit een fiets gezien online op 1 random speler na die een BMX reed.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:00 schreef Racerblade het volgende:
Ik vond een racefiets een keer in de bergen. Helemaal naar huis gefietst, word ik voor mijn huis doodgeschoten door een tank. Fiets weg.
Toevallig op het strand? Er zat gister in mijn server ook iemand te boenderen met een tank.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Beterschap aan die kleine!
Ja hallo ik zat de hele avond in een tank.
Zoveel personal vehikels heb ik nog nooit stuk gemaakt
Nu heb ik het er tenminste zelf naar gemaakt nu kan ik het hebben
Duh, natuurlijk in game dagen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, maar wel in-game dagen he. Beekers Garage (paleto bay) schijnt ook Sultans te spawnen. Donderdag nacht tot vrijdag nacht
Ik kom straks online. Altijd wel zin om te racen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:57 schreef Shadeauw het volgende:
Ik moet nog even twee levels omhoog voor een heavy sniper. Wie zin om even te racen?
Vreemd, ik heb juist het idee dat de mijne wat soepeler looptquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:04 schreef Shadeauw het volgende:
Wat loopt mijn Xbox/spel trouwens onmogelijk vaak vast na die laatste patch
Die verhalen zijn helaas waarquote:Op vrijdag 8 november 2013 07:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
leek me ook leuk, tot ik verhalen las dat dat ding nogal snel de lucht in geslingerd kan worden over kleine randjes. Vooral als je auto beschadigd is.
Gisteren in SP een 9F gekocht om te checken. Kon alleen geen cabrio vinden. Maar die Feltzer is ook een mooi idee
Gaat per klasse, als je het voor supercars heb geunlocked werkt het nog niet voor sedans bijv.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:28 schreef _NZT_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mat zwart en oranje
Hoe zit het met de engine upgraden? Kan met sommige auto's wel de eerste kopen, maar met mijn Futo niet.
Mooi kut, elke mongool gaat voor supercars...dan vanaf nu alles zelf gaan hosten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gaat per klasse, als je het voor supercars heb geunlocked werkt het nog niet voor sedans bijv.
Die verhalen zijn helaas waarquote:Op vrijdag 8 november 2013 07:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
leek me ook leuk, tot ik verhalen las dat dat ding nogal snel de lucht in geslingerd kan worden over kleine randjes. Vooral als je auto beschadigd is.
Gisteren in SP een 9F gekocht om te checken. Kon alleen geen cabrio vinden. Maar die Feltzer is ook een mooi idee
Ik heb dat militaire ding er bij mij ingekregen door hem op de parkeerplaats langs mijn apt te zettenquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mij lukt t niet
Met diezelfde police cruiser geprobeerd. Deur eraf rijden, ding tegen m'n garagedeur aanzetten (of bijna), achter de auto gaan staan. mikken met een wapen, naar achteren naar je auto lopen, en bij de deur op Y drukken... dan stapt ie bij mij in de auto en zegt ie dat politievoertuigen niet in de garage mogen
Volgens mij was er een bug (misschien inmiddels al gefixed) dat het niet uitmaakte met welke klasse je racet. De mods unlocken voor elke klasse. Dat was bij mij wel het gevalquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Mooi kut, elke mongool gaat voor supercars...dan vanaf nu alles zelf gaan hosten.
Moet je maar net van houden he.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:07 schreef DaMook het volgende:
Trouwens veel auto's zie ik waar geen pearlescent is gekozen bij de metallic lak. Mijn wagens zijn zwart met een rode pearlescent erdoor heen, onder elke hoek een andere rode waas over de wagens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |