abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 november 2013 @ 15:33:55 #276
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133412862
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk wagentje om door de stad mee te crossen!
Tof, het blijft nog even wachten op de specs in de vergelijkingstabellen
NIEUW: Foto's!
  dinsdag 19 november 2013 @ 15:52:20 #277
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133413478
quote:
• Added 4 new Beach Bum vehicles (BF Bifta, Canis Kalahari, Bravado Paradise, Speeder Speedboat. All free)
• Added 2 new weapons (SNS Pistol, Broken bottle. All Free)

• Added new glasses (For me these are already in my inventory)
• Added new clothes (Tank tops, flip-flops, shoes, shorts)
• Made new off-road vehicles available to purchase (Canis Bodhi, BF Dune Buggy, Karin Rebel, Vapid Sadler, 2-door Sandking)
• Added Pictures for all purchasable vehicles
• Removed glitched vehicles from garages (Tanks, riot vans, unmarked cruisers etc. but not spacedocker)
• Reduced race cash and rp payouts
• Tow truck has been removed from all garages.
• Added MMI as a quick GPS waypoint
• You now no longer lose you hair after wearing a mask
• It is now $200 to have a vehicle delivered rather than $1000
• The price of removing your wanted level now depends on how many Stars you have. ($200-$1000)
• LSC Glitch is now patched (Not fully confirmed)
• You can now buy a sanchez without a livery
• Changed "Pegassi Faggio" to "Principe Faggio"
Zitten mooie verbeteringen tussen, en nu eindelijk die Dune Buggy gewoon te koop :D
pi_133413479
i Tip: je kan nu heel gemakkelijk de platina award voor 'The Human Canvas' krijgen, daarvoor moet je elk deel van het lichaam verpesten met een tatoeage. Voorheen was het een heel moeilijke award omdat je 500 headshots o.i.d. tegen andere spelers nodig had voor een tatoeage op het hoofd. Nu is er een gratis tatoeage bijgekomen voor dat gebied.

Ik geloof dat je slechts één keer iets van $2000 moet betalen voor iets op je linkerbeen of zo. De rest is gratis en kan je ook gratis weer weghalen.
  dinsdag 19 november 2013 @ 15:54:41 #279
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133413558
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:52 schreef Desunoto het volgende:
i Tip: je kan nu heel gemakkelijk de platina award voor 'The Human Canvas' krijgen, daarvoor moet je elk deel van het lichaam verpesten met een tatoeage. Voorheen was het een heel moeilijke award omdat je 500 headshots o.i.d. tegen andere spelers nodig had voor een tatoeage op het hoofd. Nu is er een gratis tatoeage bijgekomen voor dat gebied.

Ik geloof dat je slechts één keer iets van $2000 moet betalen voor iets op je linkerbeen of zo. De rest is gratis en kan je ook gratis weer weghalen.
Ik zit al onder de tatoages :D Alleen idd m'n hoofd nog. Maar dat was ook een oerlelijke. Die in SP zijn beter. ben benieuwd wat er nu te koop is :D
pi_133414091
Wat een onzin dar de payouts van races zijn veranderd, dat was net de enige manier om niet tergend langzaam je geld te verdienen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  dinsdag 19 november 2013 @ 16:18:02 #281
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_133414229
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een onzin dar de payouts van races zijn veranderd, dat was net de enige manier om niet tergend langzaam je geld te verdienen.
Ze moeten het natuurlijk wel stimuleren dat mensen hun geldpakketjes kopen :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_133414321
O ja, update!
Even aanslingeren :P
  dinsdag 19 november 2013 @ 16:24:28 #283
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133414455
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Volgens mij, zoals ik het op reddit las, zijn ze nu gekoppeld aan de duur van de race. Dus niet meer 1 rondje criminal records voor 5 of 6 duizend dollar. Daarbij, als je met z'n 2en racede op criminal records, in custom auto's met traffic en wanted aan, kreeg je als winnaard soms gewoon 10.000 RP (niet in dat window zelf, maar als je na de race je RP van ervoor vergeleek met de RP van erna. Snel levellen, maar misschien dat ze dat ook aangepakt hebben?
pi_133414674
"Added MMI as a quick GPS waypoint!"

Mensen als je auto of motor nou kapot gaat. niet meteen de verzekering bellen. Eerst je mechanic een ander voertuig laten brengen.
Als je dan MMI belt zetten ze het gesloopte voertuig meteen in je garage.
Scheelt een ritje naar de verzekeraar.
pi_133418765
quote:
• LSC Glitch is now patched (Not fully confirmed)
Vandaar dat ik nog steeds gasten met een auto dr in zie rijden, uit zie loggen en weer in zie loggen met de zelfde auto..

Edit: Sinds die update ben ik wel al mn savegames kwijt, alle single player saves zijn corrupted.
pi_133429898
Ik krijg nu elke keer als ik weer in de open wereld terecht kom (einde missie, uitrijden garage, etc) de melding dat één van mijn wagens vernietigd is, terwijl dat niet zo is. Beetje vreemd.
  woensdag 20 november 2013 @ 07:36:09 #287
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_133436977
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:31 schreef rival het volgende:

Mensen als je auto of motor nou kapot gaat. niet meteen de verzekering bellen. Eerst je mechanic een ander voertuig laten brengen.
Ik bel eerst naar de verzekering en laat dan mijn mechanic de auto daar ophalen :P .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 20 november 2013 @ 08:46:00 #288
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133437496
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 16:31 schreef rival het volgende:

quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 07:36 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik bel eerst naar de verzekering en laat dan mijn mechanic de auto daar ophalen :P .
Dat idd. Een vernietigde auto blijft vernietigd als je een andere auto uit je garage trekt. Eerst MM bellen, daarna een andere personal car pakken. (kan ook zelf uit je garage rijden als je daar toch bent).

Maar Rival, ik gaf je die tip een paar weken terug al, alleen toen durfde je het niet aan. :P Nou toch maar op gewaagd? ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:28 schreef Desunoto het volgende:
Ik krijg nu elke keer als ik weer in de open wereld terecht kom (einde missie, uitrijden garage, etc) de melding dat één van mijn wagens vernietigd is, terwijl dat niet zo is. Beetje vreemd.
Ja, die kreeg ik gisteren ook. Misschien dat auto's die je nu buiten laat staan direct in beslag genomen worden en vernietigd worden?

Btw, die note dat je haar nu blijft zitten als je een masker op hebt gehad... ik zette gisteren dat aap-masker op... haar weg :P Maar nadat ik nu bij de kapper ben geweest, blijft het wel zitten. :D

En m'n dagelijkse pisswasser (xbox) opschepmomentje... hij staat al op $109 :')
pi_133437732
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 08:46 schreef Cryothic het volgende:

Maar Rival, ik gaf je die tip een paar weken terug al, alleen toen durfde je het niet aan. :P Nou toch maar op gewaagd? ;)
Durfde het met de comet niet te proberen maar nu ik een goed gevulde garage heb wel :P
  woensdag 20 november 2013 @ 09:22:02 #290
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133437892
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:09 schreef rival het volgende:

[..]

Durfde het met de comet niet te proberen maar nu ik een goed gevulde garage heb wel :P
^O^
Ik heb nog steeds lege plekken in m'n garage. Staan nog een paar "placeholders" in... en momenteel zo'n nieuwe Bifta en een volledig gemodde Rebel. Ik twijfel even in de categorie offroad tussen die 2 :)
En nu die Dune Buggy ook gewoon online te koop is... wordt dat ook nog lastig. Want die is ook wel tof.
pi_133438226
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:22 schreef Cryothic het volgende:

[..]

^O^
Ik heb nog steeds lege plekken in m'n garage. Staan nog een paar "placeholders" in... en momenteel zo'n nieuwe Bifta en een volledig gemodde Rebel. Ik twijfel even in de categorie offroad tussen die 2 :)
En nu die Dune Buggy ook gewoon online te koop is... wordt dat ook nog lastig. Want die is ook wel tof.
Ja ik wil dat nieuwe ding van het beachpack gebruiken om mee te gaan crossen maar hij is wel erg open zeg... makkelijk doelwit ben je dan :+
pi_133438234
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:42 schreef rival het volgende:

[..]

Ja ik wil dat nieuwe ding van het beachpack gebruiken om mee te gaan crossen maar hij is wel erg open zeg... makkelijk doelwit ben je dan :+
Je kan er een dakje op zetten. Nog steeds open van de zijkanten maar je hebt in elk geval een beetje bescherming tegen helikopters.
  woensdag 20 november 2013 @ 09:59:10 #293
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133438547
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:43 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Je kan er een dakje op zetten. Nog steeds open van de zijkanten maar je hebt in elk geval een beetje bescherming tegen helikopters.
Dat ding is wendbaar genoeg om het helikopters lastig te maken. En rakketen doe je ook met een dakje vrij weinig tegen :D

Ik wacht nog heel even tot de Bifta en DuneBuggy in de performance-lijstjes zijn opgenomen :D
Daarna kijk ik wel weer verder. Al zeggen die lijstjes ook niet alles, aangezien na upgrades alle statistieken er weer anders uitzien.
pi_133438565
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:59 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Dat ding is wendbaar genoeg om het helikopters lastig te maken. En rakketen doe je ook met een dakje vrij weinig tegen :D

Ik wacht nog heel even tot de Bifta en DuneBuggy in de performance-lijstjes zijn opgenomen :D
Daarna kijk ik wel weer verder. Al zeggen die lijstjes ook niet alles, aangezien na upgrades alle statistieken er weer anders uitzien.
dat idd :+

topsnelheid blijft wel hetzelfde daar kies ik meestal een auto op...
  woensdag 20 november 2013 @ 10:03:32 #295
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133438623
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:00 schreef rival het volgende:

[..]

dat idd :+

topsnelheid blijft wel hetzelfde daar kies ik meestal een auto op...
Na mods hoeft dat ook niet meer.
Ik las een verhaaltje van iemand die getest had met een stock-Adder tegen een stock-Entity (hihi, tittie)... Adder is sneller als je alleen naar topsnelheid kijkt begreep ik. Maar na alle mods erop gegooid te hebben gaat die Entitiy harder. Kennelijk zijn de mods dus niet voor elke auto hetzelfde.
pi_133440409
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:03 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Na mods hoeft dat ook niet meer.
Ik las een verhaaltje van iemand die getest had met een stock-Adder tegen een stock-Entity (hihi, tittie)... Adder is sneller als je alleen naar topsnelheid kijkt begreep ik. Maar na alle mods erop gegooid te hebben gaat die Entitiy harder. Kennelijk zijn de mods dus niet voor elke auto hetzelfde.
ik let goed op de balkjes en die gaan echt niet omhoog bij topspeed.
Wat ik wel merk is dat het heeeeel lang duurt voor je daadwerkelijk op top rijdt zonder mods...

Bijvoorbeeld bij die race om de gevangenis heen kom je al vrijwel niet op top en daar is de acceleratie echt van belang...
pi_133447985
Hehe, benieuwd of die criminal records nog werkt.. wie o wie wilt vanavond mee testen?
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  woensdag 20 november 2013 @ 15:29:36 #298
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133448523
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:16 schreef TryX het volgende:
Hehe, benieuwd of die criminal records nog werkt.. wie o wie wilt vanavond mee testen?
Wat wil je testen? Je krijgt voor 1 ronde geloof ik nog geen 1000$, en 200RP ofzo van wat ik gehoord heb..

Ik werd gisteren 4de in een point-to-point race (comute) met 12 man. 750$, 250RP
pi_133450787
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:29 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Wat wil je testen? Je krijgt voor 1 ronde geloof ik nog geen 1000$, en 200RP ofzo van wat ik gehoord heb..

Ik werd gisteren 4de in een point-to-point race (comute) met 12 man. 750$, 250RP
Ze hebben het racen volledig verziekt. Ik heb gisteren behoorlijk veel geraced waarna ik meestal ruim ander halve ton kan beschrijven aan het einde van de avond. Dat was nu 36.000
Die langste race van 11 mile speelde ik met 14 man, ik werd eerste met 1 minuut voorsprong en krijg maar 8400,- maar als je 4e wordt krijg je nog maar net 900,- laatste plaats 100,- Het slaat helemaal nergens meer op.
  Redactie Games woensdag 20 november 2013 @ 16:22:45 #300
206706 crew  Racerblade
pi_133451039
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:17 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ze hebben het racen volledig verziekt. Ik heb gisteren behoorlijk veel geraced waarna ik meestal ruim ander halve ton kan beschrijven aan het einde van de avond. Dat was nu 36.000
Die langste race van 11 mile speelde ik met 14 man, ik werd eerste met 1 minuut voorsprong en krijg maar 8400,- maar als je 4e wordt krijg je nog maar net 900,- laatste plaats 100,- Het slaat helemaal nergens meer op.
:')

Wat triest zeg. Als een speler nu begint zal die nooit een mooi appartement en garage kunnen betalen, tenzij hij echt geld gebruikt. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')