Domme mensenquote:Op woensdag 13 november 2013 14:56 schreef OMG het volgende:
Wie jat er nou zo'n wagen van iemand die de verkeerde kant opgaat met geen LSC in de buurt, of die vrijwillig uitstapt?.
Da's geldbesparend, alleen ging ik de eerste keer dood. En ik geloof niet dat je stickybombs nog af kunt zetten als je dood bent gegaan. Net zoals het me opviel dat ik 1 sticky bomb verloor toen ik eens doodging als je die equipped hebt, want je mannetje houdt ze in z'n hand (of ik moet verkeerd hebben geteld).quote:Op woensdag 13 november 2013 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
Heb een geldbesparende tip.
Zet er een sticky bomb op
Geen idee eigenlijk. Laatst was ik wat aan het kloten met wat gasten, en 1 van die knakkers plakt voor de lol een sticky bomb op het dak van m'n auto. Toen ik m'n garage inreed bleeft dat ding buiten aan de deur plakken / zweven. Geen idee hoe dat bij LSCs werkt.quote:Het liefst doe ik het vlak voor Simeon maar ik weet niet of ze bom eraf gaat als ze de LSC binnen gaan
Ja hij is kwijt bij doodgaan. en je moet op blijven letten natuurlijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:18 schreef OMG het volgende:
[..]
Da's geldbesparend, alleen ging ik de eerste keer dood. En ik geloof niet dat je stickybombs nog af kunt zetten als je dood bent gegaan. Net zoals het me opviel dat ik 1 sticky bomb verloor toen ik eens doodging als je die equipped hebt, want je mannetje houdt ze in z'n hand (of ik moet verkeerd hebben geteld).
[..]
Geen idee eigenlijk. Laatst was ik wat aan het kloten met wat gasten, en 1 van die knakkers plakt voor de lol een sticky bomb op het dak van m'n auto. Toen ik m'n garage inreed bleeft dat ding buiten aan de deur plakken / zweven. Geen idee hoe dat bij LSCs werkt.
Sinds wanneer is 19 november "early november"?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:54 schreef Freire het volgende:
http://www.rockstargames.(...)ew-weapons-vehi.html
Nog geen heists.....................
Wel broken bottles
Ik zou naar je dns en/of NAT instellingen kijkenquote:Op woensdag 13 november 2013 17:25 schreef Mirel het volgende:
Hoe zit het nou met dat online? Ik keek gister even en ik kwam in een lege server met een temp character omdat de Rockstar servers nog steeds offline zijn? Uiteindelijk zag ik 1 speler die een race wilde, na heel lang laden begon het potje, en na 2 sec stopte het, wilde die gast iets anders doen blijkbaar. Laden laden laden. Kom ik een of andere lobby met die speler, hoor een kind krijsen door de mic. Toen maar weer naar singeplayer gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die test kijkt alleen of je met xbox live goed verbonden bent. Niet of je ook nog naar de rockstar servers kunt.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef Racerblade het volgende:
100 races gewonnen.
Nog prima statsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Golf vind ik de leukste minigame in GTA. Misschien wel de leukste activiteit in GTA Online.quote:
Net als dat jij dan ook beter Forza kunt gaan spelen bedoel je?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:41 schreef Racerblade het volgende:
Ik snap het eerlijk gezegd niet zo als je de hele tijd gaat golfen of tennissen in GTA. Kan je dan niet beter Tiger Woods of Top Spin kopen?
Touché.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
Net als dat jij dan ook beter Forza kunt gaan spelen bedoel je?
Ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:05 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Touché.
Maar ik vind dat soort activiteiten simpelweg te repetitief. Er zit geen progressie in en te weinig ruimte voor verbetering. Dan geeft het me weinig plezier of voldoening.
Weinig ruimte voor verbetering? Sla jij op elke hole al een hole in one dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:05 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Touché.
Maar ik vind dat soort activiteiten simpelweg te repetitief. Er zit geen progressie in en te weinig ruimte voor verbetering. Dan geeft het me weinig plezier of voldoening.
Echt niet!quote:Op donderdag 14 november 2013 14:22 schreef Cryothic het volgende:
In ieder geval een stuk leuker dan eindeloos op auto's rammen.
Ik doel meer op het truukje om iemand in een auto te laten zitten, en op de auto in te rammen (melee attack). Om op die manier je strength te verhogen. Of alternatief, de juiste vrachtwagen zoeken (met zo'n houten opbouw achter) en daar in de bak gaan staan en blijven meppen.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Echt niet!
Andermans auto slopen blijft leuk(of andere mannen natuurlijk
)
Kost me een vermogen elke keer dat wel
Jullie allemaal met die truukjes en valsspelerijquote:Op donderdag 14 november 2013 14:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik doel meer op het truukje om iemand in een auto te laten zitten, en op de auto in te rammen (melee attack). Om op die manier je strength te verhogen. Of alternatief, de juiste vrachtwagen zoeken (met zo'n houten opbouw achter) en daar in de bak gaan staan en blijven meppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ben geen geweldige golfer.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Weinig ruimte voor verbetering? Sla jij op elke hole al een hole in one dan?
Ook in dat golfen kun je beter worden. En het is geloof ik ook nog eens goed voor je strength. In ieder geval een stuk leuker dan eindeloos op auto's rammen.
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:44 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Nee, ben geen geweldige golfer.Maar als ik in een race in GTA of Forza een bocht perfect aansnijd heb ik het gevoel dat ik dat gedaan heb. En dat geldt absoluut ook wanneer ik een bal in het gaatje sla vanuit de bunker in Tiger Woods. Wanneer dat gebeurt in GTA heb ik echter het gevoel dat het geluk een keer aan mijn zijde stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |