quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hahaquote:Op donderdag 7 november 2013 02:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Je klinkt bijna boos als je dat zegt
hoe kan iemand boos klinken met tekst?quote:Op donderdag 7 november 2013 02:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Je klinkt bijna boos als je dat zegt
Heb je dat nooit?quote:Op donderdag 7 november 2013 03:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hoe kan iemand boos klinken met tekst?
Je bent nog wakker!quote:Op donderdag 7 november 2013 04:25 schreef FL_Freak het volgende:
dat lijkt me mieters kerol om een lekker drankje tot ons toe te nemen
Uiteraard.quote:Op donderdag 7 november 2013 04:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
kom je mij opzoeken in mijn dromen
Slapen is voor mietjes, haha!quote:
Zoveel aandacht hoef je jouw vriendin niet te geven hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:37 schreef Onorgineel het volgende:
Nogsteeds druk, tergend druk met school, vrienden, vriendin. Na de zomervakantie heb ik niet bijster veel meer op de foks gezeten
Juist het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:32 schreef BaasBanaan het volgende:
Weer zo'n dag om de wereld te haten.
Dan moet de wereld maar eens normaal doen godverdomme.quote:
De wekker ging vroeg?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:32 schreef BaasBanaan het volgende:
Weer zo'n dag om de wereld te haten.
Maandag t/m vrijdag.quote:
quote:
Die leuke collega op kantoor?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef BaasBanaan het volgende:
OH JE PLAKT ERGENS EEN BRIEFJE "AFBLIJVEN GVD" OP? HAHAHAHA JA GOEDE HAHAHAH IK LACH MET JE MEE HAHAHHAHHAHA OH WAT GRAPPIG ZEG POE HEY WAT BADASS OOK JONGE JONGE POE
Nee, die met tieten. Die leuke collega is verhuisd. Dat was het enige lichtpuntje.quote:
Dat vat ik even niet, er is een collega met tieten en dat is niet de leuke collega?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:42 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nee, die met tieten. Die leuke collega is verhuisd. Dat was het enige lichtpuntje.
Ja, moet je nagaan, die tieten compenseren het niet eens.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vat ik even niet, er is een collega met tieten en dat is niet de leuke collega?
Tietjes dus? Maar dan moet ze wel behoorlijk ver gaan in haar ongein.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:44 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, moet je nagaan, die tieten compenseren het niet eens.
Nee, ze zijn wel lomp groot.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tietjes dus? Maar dan moet ze wel behoorlijk ver gaan in haar ongein.
Het zal wel niet voor niks zijn dat ze wat te compenseren heeft.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:45 schreef BaasBanaan het volgende:
Volgens mij zijn het ook van die tieten die tegenvallen als je ze eenmaal uitpakt. Ik houd van ferm, perky, strak. Volgens mij zijn dit van die tieten met uitgerekte huid en veel te grote tepels.
Ik heb gemerkt dat 'groot' niet bij iedereen hetzelfde wil zeggen.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:45 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nee, ze zijn wel lomp groot.
Terwijl die leuke collega juist nauwelijks tietjes had. Wel een mooi bipsje.
Ik denk wel dat d'r hele ribbenkast verborgen is.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat 'groot' niet bij iedereen hetzelfde wil zeggen.
Beter wel, zo'n graat ziet er ook niet uit.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk wel dat d'r hele ribbenkast verborgen is.
Graat of geen graat zegt niks over de borstgrootte.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beter wel, zo'n graat ziet er ook niet uit.
Nou ja, wel als het helemaal niet te zien is omdat er iets voorhangt, toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Graat of geen graat zegt niks over de borstgrootte.
Ja, ja, dat was ook wat ik bedoelde. Maar ik dacht dat je het verwarde met de vetverdeling in de rest van het lichaam.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, wel als het helemaal niet te zien is omdat er iets voorhangt, toch?
Hoe kom je erbij?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:50 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, ja, dat was ook wat ik bedoelde. Maar ik dacht dat je het verwarde met de vetverdeling in de rest van het lichaam.
Met een scherp mes of een bijl.quote:
Je maakt gehakt van die tieten ja?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:54 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Met een scherp mes of een bijl.
Frikandel.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je maakt gehakt van die tieten ja?
Borsten vermalen en daar een fallus van maken, dat is voor het eerst dat ik het hoor.quote:
Mur zweert erbij tegenwoordig. Zelf ram ik liever een schouderblad in mijn reet.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Borsten vermalen en daar een fallus van maken, dat is voor het eerst dat ik het hoor.
Ieder zijn hobby.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Mur zweert erbij tegenwoordig. Zelf ram ik liever een schouderblad in mijn reet.
Oh da's wel lief cadeau van hemquote:Op woensdag 6 november 2013 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies
Lieve lurker
Maar Berlijn moet ik idd eens samen met Mono doenLonden is nu met m'n vader als verjaardagscadeautje van Meauneau
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:17 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik ben geen neger, geen spleetoog, wat doe ik met mijn leven?
Stem blancoquote:Op donderdag 7 november 2013 13:17 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik ben geen neger, geen spleetoog, wat doe ik met mijn leven?
Nee joh, ik ben een rooie.quote:
Samen fappen?quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:22 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier van moet vinden, dus hier heb je plaaaaaaatjes plaatjes plaaaaatjes.
[ afbeelding ]
Hoeveel heb je er?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:24 schreef BaasBanaan het volgende:
Weet je wat zo kut is aan meerdere beelschermen? Elke keer als ik een extra scherm aansluit, vind ik wel weer een reden om nog een extra scherm nodig te hebben.
Ik houd het even bij 3.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:31 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik houd het even bij 3.
Voordat mijn werkplek er zo uit gaat zien.
[ afbeelding ]
Allemaal in een dwangbuis en degene die het meest met lieve woordjes een poging doet om eruit te komen, die stop je nog wat verder weg.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:38 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik snap trouwens dat als een meisje "aawwww.. dankjewel, wat lief" doet, dat je geen seks krijgt.
Maar wat als ze je vervolgens blauw slaat met een dikke grijns op d'r bek?
Vrouwen, je weet nooit of ze emotioneel of psycho zijn. Ik vind dat ik daar zelf gewoon duidelijk over ben. Waarom kunnen zij dat niet zijn?
Ik hoopte al dat die conclusie zou komen na "degene die het meest met lieve woordjes een poging doet om eruit te komen". Dat bevestigt even dat ik het nog een beetje snap.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Allemaal in een dwangbuis en degene die het meest met lieve woordjes een poging doet om eruit te komen, die stop je nog wat verder weg.
Daarom houden we zo van jequote:Op donderdag 7 november 2013 13:38 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vind dat ik daar zelf gewoon duidelijk over ben.
Ja echt welquote:
Waar staan die steigers precies?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja echt wel
Goeiemorgen trouwens
Toch nog flink kunnen doorslapen terwijl ik vanochtend dacht dat dat niet meer zou lukken toen Mono's huisgenoot de radio coño hard opzetteOh en bij het gebouw hiernaast zijn ze met stijgers bezig en Mono heeft geen gordijnen dus grote kans dat die mensen mij vanochtend naakt hebben zien liggen
yolo
Morgenochtend weer een kans.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb inmiddels alweer kleren aan, show's over
Dan maar weer met mijn ogen dicht een show van Moira maken.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb inmiddels alweer kleren aan, show's over
Gister was het ondanks stormachtig fucking warm buiten, hele warme wind. In mn blote reet gaan roken op t balkon, #yolo.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:06 schreef Moira. het volgende:
Toch nog flink kunnen doorslapen terwijl ik vanochtend dacht dat dat niet meer zou lukken toen Mono's huisgenoot de radio coño hard opzetteOh en bij het gebouw hiernaast zijn ze met steigers bezig en Mono heeft geen gordijnen dus grote kans dat die mensen mij vanochtend naakt hebben zien liggen
yolo
Damn, heb ik die show gemistquote:Op donderdag 7 november 2013 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gister was het ondanks stormachtig fucking warm buiten, hele warme wind. In mn blote reet gaan roken op t balkon, #yolo.
Nee ik sta nog niet op de steiger want je hebt het adres nog niet doorgegeven.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Net gedaan, maar denk niet dat je 't hebt gezien.
Ik heb nog enkele foto's liggen die Mur gisteren stuurde.quote:
Doe ik de rode lampjes alvast aanquote:Op donderdag 7 november 2013 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
kunnen wel dealtje maken.
Ik nakend op de stijger met n peuk en jij nakend voor het raam.
weet ik veel wat mono's adres isquote:Op donderdag 7 november 2013 14:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee ik sta nog niet op de steiger want je hebt het adres nog niet doorgegeven.
Whatsapp de coördinaten maar.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe ik de rode lampjes alvast aan
[..]
weet ik veel wat mono's adres is
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik word wakker, tref ik dit aan: ONZ / Maak hier je eigen Bitstrips!![]()
Waarom?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal mensen die vanochtend om 08:00 hier de nieuwe Media Mark in wouden!
Kill me, kill me now!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik word wakker, tref ik dit aan: ONZ / Maak hier je eigen Bitstrips!![]()
Alvast zwaaien naar elke andere electronica zaak die in de buurt zit.quote:
Dat gebeurd hier ook wel..quote:Op donderdag 7 november 2013 14:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alvast zwaaien naar elke andere electronica zaak die in de buurt zit.
De MM maakt alles in de buurt kapot.
En maar als makke schaapjes om 8 uur in de rij staan.quote:
Haha jaquote:Op donderdag 7 november 2013 14:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
En maar als makke schaapjes om 8 uur in de rij staan.![]()
Makkelijk vee zijn we ook.
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal mensen die vanochtend om 08:00 hier de nieuwe Media Mark in wouden!
Wot? Dacht bijna dat het de eindscene uit Slither was.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:32 schreef Amarantha het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ales-just-3-000.html
[ afbeelding ]
Wat leuk
Muah, was denk ik 10:30 ofzo.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:34 schreef BaasBanaan het volgende:
Ja, allemaal leuk en aardig dat we Moira naakt konden zien.
Maar beseffen jullie wel hoe fucking vroeg je daarvoor op had moeten staan?
Dit is toch schattig?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wot? Dacht bijna dat het de eindscene uit Slither was.
Maar alles is gewoon de originele prijs?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ze nou dingen gratis weg gingen geven
Ok, ik had erger verwacht. maar dat is (afhankelijk van waar Mono precies woont) alsnog de trein van 8 uur.quote:
Wel openingskortingquote:Op donderdag 7 november 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar alles is gewoon de originele prijs?
Niet als het je hier aan doet denken.quote:
10 minuutjes naar Zwolle, uurtje naar Groningen, is te doen toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:37 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ok, ik had erger verwacht. maar dat is (afhankelijk van waar Mono precies woont) alsnog de trein van 8 uur.
oh aightquote:Op donderdag 7 november 2013 14:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel openingskortingSchijnen wel heel veel mensen de eerste 10 minuten met een tv naar buiten te zijn gegaan
Ttttwwwwwisted firestarterrrrrrquote:Op donderdag 7 november 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:
Morgen staat die MM er vast ook nog wel
erotisch welquote:Op donderdag 7 november 2013 14:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet als het je hier aan doet denken.
[ afbeelding ]
Daily Mail.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:32 schreef Amarantha het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ales-just-3-000.html
[ afbeelding ]
Wat leuk
Zodat ze lekker allemaal naar hun haarscherpe led-tv kunnen kijken. Terwijl de wasmachine, waterkoker en eigenlijk het lekkende dakkapel ook wel aan vervanging toe is.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel openingskortingSchijnen wel heel veel mensen de eerste 10 minuten met een tv naar buiten te zijn gegaan
Neequote:Op donderdag 7 november 2013 14:40 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Daily Mail.
Waarschijnlijk is die dude afgestudeerd en ervaren architect en heeft hij voor enkele tonnen alles door een crew laten neerzetten.
Hmmm..quote:Op donderdag 7 november 2013 14:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
10 minuutjes naar Zwolle, uurtje naar Groningen, is te doen toch?
Lekker veel vleesch enzo.quote:
10 minuten Zwolle, uurtje Groningen. Huh?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
10 minuutjes naar Zwolle, uurtje naar Groningen, is te doen toch?
vanavond jointjes blaffenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:40 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hmmm..
Mja..
Misschien zou ik het doen.
Ja Kampen-Zwolle is 10 minuten, Zwolle-Groningen is 55/60 minutenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
10 minuten Zwolle, uurtje Groningen. Huh?
Naakt?quote:
Zwolle - Groningen een uur..quote:Op donderdag 7 november 2013 14:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja Kampen-Zwolle is 10 minuten, Zwolle-Groningen is 55/60 minuten
Kun je direct vanuit Emmen naar Groningen dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zwolle - Groningen een uur..Terwijl Emmen - Groningen een uur is en Zwolle - Emmen ook. Wat stom
quote:
quote:
Krijg je ervan als je in een gat woont.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zwolle - Groningen een uur..Terwijl Emmen - Groningen een uur is en Zwolle - Emmen ook. Wat stom
Wat een gedoe.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij is op werk dus dat heeft weinig zin nuOver anderhalf uur terug
oh hij belt net dat hij op de terugweg isquote:
Laat hem Milka Oreo meenemen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh hij belt net dat hij op de terugweg isgaat alleen wel nog ff boodschappen doen
OMG JA IK GA HEM BELLENquote:Op donderdag 7 november 2013 14:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Laat hem Milka Oreo meenemen.
quote:
Nice, nice.quote:
Hoeveel velletje gebruikt ie ongeveer bij het afvegen van zijn kont?quote:
Goede vragen dit.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoeveel velletje gebruikt ie ongeveer bij het afvegen van zijn kont?
Als je 4laags toiletpapier hebt mag je dat wel als 1 velletje rekenen.
Wel een s vergeten.quote:
hij zegt al "is goed mop"quote:Op donderdag 7 november 2013 14:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[..]
Nice, nice.![]()
Maar laat hem niet wegkomen met "Ja, ik nam die meuk al mee, dus dan hoefde dat andere niet meer".
Jep met de busquote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun je direct vanuit Emmen naar Groningen dan?
Ligt er aan of het 4 laags is, want dan klopt het gewoon.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel een s vergeten.![]()
Nu klink ik als een buutnlander
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoeveel velletje gebruikt ie ongeveer bij het afvegen van zijn kont?
Als je 4laags toiletpapier hebt mag je dat wel als 1 velletje rekenen.
nee hij zei hoeveel velletje gebruikt hijquote:Op donderdag 7 november 2013 14:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt er aan of het 4 laags is, want dan klopt het gewoon.
4laags 1 velletje.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee hij zei hoeveel velletje gebruikt hij
Das wel vrij goedkoop afvegen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet.
Ik gebruik er meestal 4, bij 3-laags.
Ik maak er altijd een prop van, ram die naar binnen en poep 'em weer uit.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Das wel vrij goedkoop afvegen.
Welke richting dan? Shit to the clit of back to the crack?
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
4laags 1 velletje.
ik probeer die jongen te helpen godverdomme.
Tevens niet weten.Bij mij gebruikt hij op een gemiddelde avond ongeveer 2,5 rol, 3laags.
Sowieso to the crack. Ik hoef geen vaginale schimmels opgelopen door poep-bacteriënquote:Op donderdag 7 november 2013 14:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Das wel vrij goedkoop afvegen.
Welke richting dan? Shit to the clit of back to the crack?
Saai, ik houd wel van wat pluis in je kruis.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso to the crack. Ik hoef geen vaginale schimmels opgelopen door poep-bacteriën
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso to the crack. Ik hoef geen vaginale schimmels opgelopen door poep-bacteriën
10 punten voor jou.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ooit geleerd dat dit moet omdat je anders meer risico krijgt op urineweginfecties als vrouw.
Ja punt is dat er dus helemaal niks van te zien isquote:Op donderdag 7 november 2013 15:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Saai, ik houd wel van wat pluis in je kruis.
...quote:Op donderdag 7 november 2013 15:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja punt is dat er dus helemaal niks van te zien is![]()
Dus niet eens mooie schimmelkunstwerkjes ofzo.
Het jeukt alleen als de tering
quote:
Zal ik ff krabben dan. :$$$$quote:Op donderdag 7 november 2013 15:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja punt is dat er dus helemaal niks van te zien is![]()
Dus niet eens mooie schimmelkunstwerkjes ofzo.
Het jeukt alleen als de tering
nergens last van nu, ik heb geleerd van mijn foutenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Zal ik ff krabben dan. :$$$$
emotionele 'mannen'quote:Op donderdag 7 november 2013 15:27 schreef Studeur het volgende:
Zit gewoon half te janken als ik filmpjes terugkijk van geweldige feesten waar ik bij was, heimwee
wow jemig zeg doe even normaal ofzo vind dit heul niet leuk als je dat soms denkt hoor waarom moe je mensen gewoon pijn doen als ze niet s tege jou hebbe gedaan ofzo vin je dat normaal wan vind da echt helemaal nie tof van je seg tjeeeemig de pemig..quote:
deze post, haast niet van echt te onderscheidenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
wow jemig zeg doe even normaal ofzo vind dit heul niet leuk als je dat soms denkt hoor waarom moe je mensen gewoon pijn doen als ze niet s tege jou hebbe gedaan ofzo vin je dat normaal wan vind da echt helemaal nie tof van je seg tjeeeemig de pemig..
bloedserieus.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
deze post, haast niet van echt te onderscheiden
OMGquote:Op donderdag 7 november 2013 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
dreinen = konijnen.
[ afbeelding ]
Ja, daarom alles epilerenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef Moira. het volgende:
Zeg, als ongeschoren mannen nou 'shit to the clit' zouden vegen zegmaar, hebben ze dan ook tarrels in hun balhaar?
Wil je nu dat ik m'n kont veeg en dan met het gebruikte papiertje over je clit wrijf?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef Moira. het volgende:
Zeg, als ongeschoren mannen nou 'shit to the clit' zouden vegen zegmaar, hebben ze dan ook tarrels in hun balhaar?
nee maar ik bedoel dan natuurlijk met 'clit' de geslachtsdeel-regio ipv the crackquote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wil je nu dat ik m'n kont veeg en dan met het gebruikte papiertje over je clit wrijf?
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:38 schreef Moira. het volgende:
Instruction not clear enough, got dick stuck in ceiling fan.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee maar ik bedoel dan natuurlijk met 'clit' de geslachtsdeel-regio ipv the crack
Als je lang genoeg ontlasting door je haren wrijft zal je er vast wel tarrels van krijgenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:44 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
En dan uitschieten en een veeg kak langs je ballen.![]()
Mja, werkt het dan ook met rughaar?
Hold your anus, otherwise shit will hit the fan.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:44 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Instruction not clear enough, got dick stuck in ceiling fan.
schele strontsnol.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:48 schreef Moira. het volgende:
JULLIE UI'S LIJKEN VANUIT EEN OOGHOEK TE VEEL OP ELKAAR
iddquote:Op donderdag 7 november 2013 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik vind die dingen echt veel te teringgrappig.
That makes two of usquote:Op donderdag 7 november 2013 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet ik mijn kwaadaardige sperma zaadje vrijlaten?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:48 schreef Moira. het volgende:
JULLIE UI'S LIJKEN VANUIT EEN OOGHOEK TE VEEL OP ELKAAR
Heb ooit een ban gehad voor het posten van dat dingquote:Op donderdag 7 november 2013 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
magquote:Op donderdag 7 november 2013 15:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet ik mijn kwaadaardige sperma zaadje vrijlaten?
seks helpt tegem hoofdpijnquote:Op donderdag 7 november 2013 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu even niet schat, k heb hoofdpijn.
Smoothly comes between Mur and Krul.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Okeequote:Op donderdag 7 november 2013 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik voor dezequote:Op donderdag 7 november 2013 15:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
Heb ooit een ban gehad voor het posten van dat ding [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Beter ben je zelf naakt, geeft zo'n bende in je broekje andersquote:Op donderdag 7 november 2013 16:07 schreef BaasBanaan het volgende:
Mono, zijn jullie naakt als ik kom?
Die staat een paar pagina's terug al.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:07 schreef Monopoly het volgende:
En binnenkort voor deze
[ afbeelding ]
That's my secret.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beter ben je zelf naakt, geeft zo'n bende in je broekje anders
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:07 schreef Monopoly het volgende:
En binnenkort voor deze
[ afbeelding ]
Moest lachen om zinnetje onderinquote:Op donderdag 7 november 2013 16:07 schreef Monopoly het volgende:
En binnenkort voor deze
[ afbeelding ]
Maak er een bbq van en ik neem m.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Omg dit zag ik net bij de Media MarktEen koeler. Is alleen wel even 6799 euro
Ik dacht eerst ook (van veraf) dat het een BBQ/Grill ding is maar neequote:
Wtfquote:Op donderdag 7 november 2013 16:08 schreef Viro het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Jij post en chrome vraagt gelijk of ik fok wil laten vertalen
quote:
Godver ik wil ook. Maar vegetariër op bezoek, dan gaat een BBQ echt te ver..quote:Op donderdag 7 november 2013 16:20 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Verdomme Mur, nu moet ik zo naar een slager.
Ik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nu zin in spareribsStomme Mur.
Mijn verloofdenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:21 schreef Snowbells het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Bijna
Weekend
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ahjoh, bij tegenspartelen er gewoon bij op.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godver ik wil ook. Maar vegetariër op bezoek, dan gaat een BBQ echt te ver..
Ik ook niet. Al die oerwouden die worden gekapt zodat zij hun precious soja kunnen genieten.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:29 schreef krullenbolletje het volgende:
Snap echt niet hoe mensen het volhouden vegetariër te zijn
jaquote:Op donderdag 7 november 2013 16:29 schreef krullenbolletje het volgende:
Snap echt niet hoe mensen het volhouden vegetariër te zijn
Of duif. Dat ding met ons voltrokken huwelijk erop.quote:
Je weet dat er nog meer gekapt moet worden voor al het veevoer dat zo'n koe nodig heeft?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ook niet. Al die oerwouden die worden gekapt zodat zij hun precious soja kunnen genieten.![]()
Save the rainforest, eat a cow
Daarom, als de vegas nu stoppen met die troep vreten dan kan dat naar het vee en geen ruimtetekort meer.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Je weet dat er nog meer gekapt moet worden voor al het veevoer dat zo'n koe nodig heeft?
Aaah, je wil ze gewoon laten verhongeren?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daarom, als de vegas nu stoppen met die troep vreten dan kan dat naar het vee en geen ruimtetekort meer.
Moet ik die nog tekenen of ?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Of duif. Dat ding met ons voltrokken huwelijk erop.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op donderdag 7 november 2013 16:21 schreef Snowbells het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Bijna
Weekend
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Was het bij jou wel de bedoeling?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:36 schreef Studeur het volgende:
op naar de albert heijn om aan te horen of ik daar bijna-fulltime kan gaan werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |