SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Jammerquote:Meld je aan om Bitstrips in je Facebook-account te gebruiken.
quote:
Van mij mag het, heb op FB toch al die dingen geblocktquote:
Is daar een mogelijkheid voor?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van mij mag het, heb op FB toch al die dingen geblockt
Zodra je zo'n stripje ziet rechtboven op het pijltje en dan 'alle bitstrips blokken'quote:
Oh shit huldequote:Op donderdag 7 november 2013 11:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zodra je zo'n stripje ziet rechtboven op het pijltje en dan 'alle bitstrips blokken'
Die had ik ook aangekliktquote:Op donderdag 7 november 2013 11:52 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Oh shit hulde
De optie ik vind het irritant of oninteressant is echt een perfect omschrijving
oh yes gmtaquote:
Heb ik weer een reden erbij om blij te zijn dat ik geen feesboek hebquote:Op donderdag 7 november 2013 11:51 schreef Roburtt het volgende:
Jahoor ik open facebook en dit is het eerste wat ik zie
[ afbeelding ]
En dan denk ik echt ja kanker op met die plaatjes het is niet leuk
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:04 schreef IkWilbert het volgende:
Voordat je toegang krijgt tot deze onzin...
Bitstrips zal de volgende gegevens ontvangen: jouw openbaar profiel, vriendenlijst, e-mailadres, geboortedatum en foto's en de geboortedatums van je vrienden.
Geboortefoto's WUT WUT, WUT WUT WUT?!?!!?!?!!!!quote:Op donderdag 7 november 2013 12:04 schreef IkWilbert het volgende:
Voordat je toegang krijgt tot deze onzin...
Bitstrips zal de volgende gegevens ontvangen: jouw openbaar profiel, vriendenlijst, e-mailadres, geboortedatum en foto's en de geboortedatums van je vrienden.
Helemaal niets is veilig!quote:Op donderdag 7 november 2013 12:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geboortefoto's WUT WUT, WUT WUT WUT?!?!!?!?!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:40 schreef banapples het volgende:
Ik heb geen facebook dus dan maar gewoon Paint!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Who motivates the motivator?
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:40 schreef banapples het volgende:
Ik heb geen facebook dus dan maar gewoon Paint!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |