abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132990277
Dus TS mag graag een beetje op stap gaan en het liefst twee maar soms drie keer per week. Moet je ook weer niet te veel bijzonders van denken, in het grote merendeel van de gevallen loopt hij enkel wat rond in studententoko's, proeflokaaltjes en iets later op de avond in de zogenaamde 'feestbarretjes' om aldaar de schouder van de niet-bierdragende arm ietwat mee te laten bewegen op de muziek, pretenderend dat je gesprekken voert terwijl je jezelf om de paar tellen "WAT?" hoort roepen.

Hoewel de studenten hier in Rotterdam allemaal doen alsof ze nog nooit van hun leven drugs hebben gebruikt omdat dat echt not done is, word ik mijn geliefde Groningen (TS komt hier origineel vandaan maar is verhuisd) standaard onthaald in huizen waar de waterpijpen, jointjes etc. al roken en waar men je gek aankijkt als je dat zelf niet op zijn tijd doet en ach, ik heb daar geen problemen mee dus krijg daar incidenteel ook iets van mee.

Andere stuff laat ik altijd lekker links liggen ook al doen al mijn vrienden om me heen het wel - ook op dancefestivals - omdat ik uit mezelf al genoeg energie heb en dat spul me totaal niet trekt. Nu heb ik me echter vrij recent bij een avondje stappen in Groningen toch laten verleiden om eens voor het eerst zo'n ecstacy-pil te nemen.

Ik kwam om 12 uur aan in een technoclubje met die pil net achter de kiezen en stond 45 minuten na inname gefrustreerd aan de bar om toch maar te gaan bieren, want die pil deed niks. Toevallig werd ik net op dat moment aan de bar ineens misselijk, dus ging maar even zitten. Een vriend kwam naast me zitten en probeerde met me te praten. Ik hoorde alles, maar kon het niet opbrengen iets terug te zeggen en moest hier even doorheen. En then it hit me..

G*dverdomme, wat is die muziek die ik net saai aan de kant zittend nog afkeurde terwijl ik de feestende mensen gadesloeg ineens g*d-ver-domme goed! "Alles is goed, ik ga alleen ff pissen" zei ik tegen m'n vriend, om er gauw tussenuit te knijpen en bewoog me naar de dansvloer om te dansen als de motherfucker. Uur of zes non-stop gedanst, elk verzoek om even te gaan zitten afwijzend omdat elke minuut niet op de dansvloer echt als de ultieme vorm van timewasting voelde.

Uiteindelijk om een uurtje of 8 's ochtends maar met ons groepje richting het huis van de vriend waar ik sliep gelopen om nog even een cognacje te drinken voor het slapen (hoewel ik niet verder dan twee uur slaap op een bank kwam :')). Ik verwachtte er echt helemaal niks van en had direct na inname van die pil al spijt, maar damn, ik ben zelden zo goed op stap geweest.

Klacht: Ecstacy was zo onwijs lekker dat ik er nu tegenop zie om weer 'gewoon' wat te drinken tijdens het stappen, aangezien die vorm van stappen in gedachten nu ineens is gedegradeerd naar 'gewoon een beetje leuk ouwehoeren' terwijl het met ecstacy zo enorm veel intensiever was.

Moraal van het verhaal: Nooit aan beginnen, spul is veel te goed en verpest tijdelijk het stapplezier. ;(
pi_132990286
zo begint het
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_132990290
hoeveel mg?
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_132990322
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:14 schreef deadprez het volgende:
hoeveel mg?
Geen idee, waren niet de mijne en heb er ook niet naar verstaan.
pi_132990325
Ik wou "verzonnen topics :') " gaan zeggen, maar het is nog een goed topic ook _O_
-XOXO-
pi_132990332
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:16 schreef Kaas- het volgende:

[..]

:') misschien wel hendig om dat even te vragen voor je zomaar iets vat.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990337
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:16 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Je had dus geen idee wat je geslikt hebt :{
-XOXO-
pi_132990353
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:17 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ik snap dat echt niet. Bij pep bijvoorbeeld maakt het nog niet zo heel veel uit, aangezien je gewoon een heel klein puntje kan nemen om het zelf te "testen", maar met pillen zou ik dat echt nooit doen.
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 7 november 2013 @ 01:19:11 #9
415517 Aberella
Ja dit is een Remqo
pi_132990376
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:18 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik snap dat echt niet. Bij pep bijvoorbeeld maakt het nog niet zo heel veel uit, aangezien je gewoon een heel klein puntje kan nemen om het zelf te "testen", maar met pillen zou ik dat echt nooit doen.
Ik zou sowieso zelf nooit iets slikken waarvan ik niet 100 procent zeker weet wat er in zit.
Ik zou een pil ook altijd laten testen
-XOXO-
pi_132990384
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:16 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wou "verzonnen topics :') " gaan zeggen, maar het is nog een goed topic ook _O_
Nee want het is natuurlijk bij voorbaat uitgesloten dat FOK!kers een relatie hebben, sex hebben, drugs gebruiken, en strafbare feiten plegen. :') Gewoon lekker verzonnen topic roepen, zo kom je er wel. :')
  donderdag 7 november 2013 @ 01:20:19 #12
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_132990389
Gewoon hele tikken zoals de haas dat doet! Goed bezig Tinus
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_132990393
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:17 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ik begrijp je verbazing, maar het klopt niet helemaal. Ik nam het aan van een vriend die al sinds mijn 12e mijn boezemvriend is, van wie ik weet dat hij die shit altijd laat controleren en die vantevoren ook beloofde dat hij goed op me zou passen. Aangezien het aantal mg me persoonlijk verder niks zegt, heb ik gewoon op hem vertrouwd.

Ook niks bij gedronken aan alcohol, elke zoveel tijd een flesje water naar binnen nippend, eventjes afkoelen buiten etc. Heb me aardig gedragen.
pi_132990405
quote:
6s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:19 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Nee want het is natuurlijk bij voorbaat uitgesloten dat FOK!kers een relatie hebben, sex hebben, drugs gebruiken, en strafbare feiten plegen. :')
Natuurlijk niet, doe het zelf allemaal.
Maar 90% van de topics waarvan de TT begint met "Ecstasy gebruikt" eindigen in een Haan33 bullshitverhaal :')
-XOXO-
pi_132990409
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:19 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ik zou sowieso zelf nooit iets slikken waarvan ik niet 100 procent zeker weet wat er in zit.
Ik zou een pil ook altijd laten testen
Laten testen doe ik nooit, aangezien ik weet dat degene waar ik ze haal ze zelf al uitgebreid getest heeft, maar ik wil toch wel graag weten wat voor pillen het zijn.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990432
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:20 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik begrijp je verbazing, maar het klopt niet helemaal. Ik nam het aan van een vriend die al sinds mijn 12e mijn boezemvriend is, van wie ik weet dat hij die shit altijd laat controleren en die vantevoren ook beloofde dat hij goed op me zou passen. Aangezien het aantal mg me persoonlijk verder niks zegt, heb ik gewoon op hem vertrouwd.

Ook niks bij gedronken aan alcohol, elke zoveel tijd een flesje water naar binnen nippend, eventjes afkoelen buiten etc. Heb me aardig gedragen.
Mensen die het niet interesseert hoeveel mdma ze vatten vragen er gewoon om dat het een keer misgaat. Zeker als het je eerste keer is.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990443
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:21 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, doe het zelf allemaal.
Maar 90% van de topics waarvan de TT begint met "Ecstasy gebruikt" eindigen in een Haan33 bullshitverhaal :')
Ik moet die haan33 nog altijd een keer ontmoeten. _O_
pi_132990451
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:20 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dan is het wel een ander verhaal, dan zijn ze in ieder geval getest :Y
-XOXO-
  donderdag 7 november 2013 @ 01:27:22 #19
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_132990505
En dit is dan moderator op het stomste forum van heel Nederland. :')
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_132990521
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:27 schreef porsche1 het volgende:
En dit is dan moderator op het stomste forum van heel Nederland. :')
Van AEX hè, dan weet je al wel genoeg.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990539
TS gaat hard op mijn aspirines en ik heb weer wat geld verdiend. Win-win situatie.
Hallon!
pi_132990541
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:28 schreef deadprez het volgende:

[..]

Van AEX hè, dan weet je al wel genoeg.
:D, bedankt! Gebeurt niet vaak dat ik hardop lach vanwege een berichtje op Fok!.
pi_132990547
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:29 schreef Kaas- het volgende:

[..]

:D, bedankt! Gebeurt niet vaak dat ik hardop lach vanwege een berichtje op Fok!.
Ik ben bloedserieus.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990554
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990564
Maar volgende keer toch maar even precies vragen hoe en wat in 't geval van MDMA ook al vertrouw je je vriend wel.
Hallon!
  donderdag 7 november 2013 @ 01:32:12 #26
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_132990573
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:29 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Schaam je, je vernagelt heel je voorbeeld functie. Sukkel.
pi_132990576
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:29 schreef BlueMage het volgende:
TS gaat hard op mijn aspirines en ik heb weer wat geld verdiend. Win-win situatie.
Vroeger nog best wat geld verdiend met ritalin pillen in de vijzel gooien en als pep verkopen.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990583
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:32 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Open er een topic over, dit subforum schijnt er aardig geschikt voor te zijn.
pi_132990588
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:32 schreef deadprez het volgende:

[..]

Vroeger nog best wat geld verdiend met ritalin pillen in de vijzel gooien en als pep verkopen.
Ritalin is gewoon pep dus niet zo raar, nee. :P
Hallon!
pi_132990596
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:32 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Gaf potverdriedubbeltjes nog wel een moraal van het verhaal trouwens om de dames en heren hetgeen ik doorstond af te raden.
  donderdag 7 november 2013 @ 01:34:00 #31
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_132990602
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:32 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Open er een topic over, dit subforum schijnt er aardig geschikt voor te zijn.
Praat niet tegen mij, tokkie. Jij hebt slechte invloed op mensen.

Vieze drugsverslaafde.
Lekker drugs gebruiken om je sociale problemen te vergeten hè, pauper.

Kansloos MBO'er zijn en drugs gebruiken, zielig zielig zielig.
  donderdag 7 november 2013 @ 01:34:30 #32
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_132990607
quote:
8s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:33 schreef Kaas- het volgende:
Gaf potverdriedubbeltjes nog wel een moraal van het verhaal trouwens om de dames en heren hetgeen ik doorstond af te raden trouwens.
Heb je OP niet gelezen.

Praat niet tegen mij, vieze junk.
Je geeft me slechte invloeden.
pi_132990611
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:33 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Nee. :')
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 7 november 2013 @ 01:35:05 #34
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_132990616
Heb je geneukt?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_132990628
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:34 schreef deadprez het volgende:

[..]

Het is geen amphetamine/speed als je dat bedoelt maar heeft wel dezelfde effecten hoewel er gezegd wordt dat Ritalin niet verslavend is geloof ik er toch weinig van. :')
Hallon!
pi_132990634
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:35 schreef static het volgende:
Heb je geneukt?
Naah, beperk me op seksgebied sinds enkele jaren tot 1 persoon en alleen als die niet in de buurt is kan ik me dergelijke nachten veroorloven.
pi_132990641
Wauw zeg, superspannend enzo. Hoe oud ben je eigl :')
- I can't handle stupidity on my own.
pi_132990642
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:36 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Het is geen amphetamine/speed als je dat bedoelt maar heeft wel dezelfde effecten hoewel er gezegd wordt dat Ritalin niet verslavend is geloof ik er toch weinig van. :')
Ritalin heeft meer een versterkt cafeïne effect, bij lange na niet te vergelijken met speed.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990648
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:37 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ritalin heeft meer een versterkt cafeïne effect, bij lange na niet te vergelijken met speed.
Voor jou misschien, jij junk. :P
Hallon!
pi_132990655
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:38 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Voor jou misschien, jij junk. :P
Ik heb al driekwart jaar ofzo geen harddrugs gebruikt.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990668
ohja behalve alcohol, voor mensen daar weer over gaan zeuren
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990753
Ja man, hard feunen. Heb morgen een presentatie, maar zit hier nu als Tony M. aan de sosa. fuckbitchesgetmoneystackmoney.

#MoneyTeam

#teamvieze

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132990754
quote:
6s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:39 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik heb al driekwart jaar ofzo geen harddrugs gebruikt.
Ja maar alcohol dan...oh wacht. :P
Hallon!
pi_132990763
Het is gewoon een orgasme maar dan verdeeld over 6 uur tijd.

Jammer dat ik 2 weken erna nog depressief ervan ben. Al 1,5 jaar niks gebruikt :'(
pi_132990782
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:48 schreef DSVM het volgende:
Het is gewoon een orgasme maar dan verdeeld over 6 uur tijd.

Jammer dat ik 2 weken erna nog depressief ervan ben. Al 1,5 jaar niks gebruikt :'(
crash van pillen is echt fucked up inderdaad :r na een aantal nachten pep ben je gewoon een paar dagen doodmoe, na xtc wil ik mezelf minstens een week lang voor een trein gooien :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990793
één keer twee nachten aan een stuk door pillen gevat, nog nooit door zo'n hel gegaan
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990816
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:50 schreef deadprez het volgende:

[..]

crash van pillen is echt fucked up inderdaad :r na een aantal nachten pep ben je gewoon een paar dagen doodmoe, na xtc wil ik mezelf minstens een week lang voor een trein gooien :')
Ik heb daar dus echt helemaal geen last van, gewoon aldoor vrolijk als altijd etc. :P Heb wel als een malle enkele dagen eieren, kaas, melk, banenen en vitamine c-pillen zitten vreten, omdat ik ergens op internet las dat je dat je strotosine ofzo sneller aanvult. :'(
pi_132990832
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:52 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik heb daar dus echt helemaal geen last van, gewoon aldoor vrolijk als altijd etc. :P Heb wel als de motherfucker elke dag eieren, kaas, melk, banenen en vitamine c-pillen zitten vreten, omdat ik ergens op internet las dat je dat je strotosine ofzo sneller aanvult. :'(
Dat helpt bij mij ook niet. :P misschien heb je gewoon niet genoeg, of misschien juist niet te veel, gepakt.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990839
ik denk dat je serotonine bedoelt trouwens :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990845
quote:
13s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:51 schreef deadprez het volgende:
één keer twee nachten aan een stuk door pillen gevat, nog nooit door zo'n hel gegaan
Moet je eens een reinigend drankje nemen de volgende dag. Ben je er een stuk sneller van af serieus.
pi_132990850
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:54 schreef deadprez het volgende:
ik denk dat je serotonine bedoelt trouwens :')
Waarschijnlijk wel. :')
pi_132990858
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:54 schreef .PRISM het volgende:

[..]

Moet je eens een reinigend drankje nemen de volgende dag. Ben je er een stuk sneller van af serieus.
hihaho
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990862
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:53 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dat helpt bij mij ook niet. :P misschien heb je gewoon niet genoeg, of misschien juist niet te veel, gepakt.
Prima dan, mooi beetje op die hoeveelheid blijven steken dus en niet vaker doen dan eens in de 4 maand ofzo. :s)
pi_132990868
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:53 schreef deadprez het volgende:

[..]

Helpt bij mij ook niet :')

Ik kreeg gewoon angstaanvallen ervan de dagen erna. Heb helaas besloten dat ik er beter vanaf blijf. Hoe facking lekker het ook is :'(
pi_132990896
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:56 schreef DSVM het volgende:

[..]

Helpt bij mij ook niet :')

Ik kreeg gewoon angstaanvallen ervan de dagen erna. Heb helaas besloten dat ik er beter vanaf blijf. Hoe facking lekker het ook is :'(
Gewoon pep doen, na 4 nachten ben je meer van het padje dan na een nacht pillen en de crash is een stuk beter te hendelen.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990908
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:55 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Prima dan, mooi beetje op die hoeveelheid blijven steken dus en niet vaker doen dan eens in de 4 maand ofzo. :s)
Goed plan, ben benieuwd of je dat ook volhoudt.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990925
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:22 schreef deadprez het volgende:

[..]

Mensen die het niet interesseert hoeveel mdma ze vatten vragen er gewoon om dat het een keer misgaat. Zeker als het je eerste keer is.
Mwoah, echt een overdosis mdma kun je niet krijgen toch? Zolang je maar weet dat er geen cccp in zit of andere bende, ga je van een pilletjeniet dood. Je kan wel te hard gaan, chill is anders, maarja daar leer je dan wel van.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_132990931
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:52 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik heb daar dus echt helemaal geen last van, gewoon aldoor vrolijk als altijd etc. :P Heb wel als een malle enkele dagen eieren, kaas, melk, banenen en vitamine c-pillen zitten vreten, omdat ik ergens op internet las dat je dat je strotosine ofzo sneller aanvult. :'(
strotosine _O_
Hallon!
pi_132990938
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 02:00 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Mwoah, echt een overdosis mdma kun je niet krijgen toch? Zolang je maar weet dat er geen cccp in zit of andere bende, ga je van een pilletjeniet dood. Je kan wel te hard gaan, chill is anders, maarja daar leer je dan wel van.
Je gaat inderdaad waarschijnlijk niet dood, maar ik moet er niet aan denken om de eerste keer, als het nog helemaal nieuw is, meteen veel te hard te gaan. Ik kon daar na een aantal keren nog steeds niet goed mee omgaan.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990943
quote:
17s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:59 schreef deadprez het volgende:

[..]

Gewoon pep doen, na 4 nachten ben je meer van het padje dan na een nacht pillen en de crash is een stuk beter te hendelen.
Ah jij moet alcohol en drugs counselor worden.
Hallon!
pi_132990954
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990957
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 02:00 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

De meeste gaan dood aan oververmoeidheid, uitdroging of iets met het hart dat altijd al fout zat. Van MDMA zelf zal je niet snel doodgaan
pi_132990963
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 02:02 schreef deadprez het volgende:

[..]

Je gaat inderdaad waarschijnlijk niet dood, maar ik moet er niet aan denken om de eerste keer, als het nog helemaal nieuw is, meteen veel te hard te gaan. Ik kon daar na een aantal keren nog steeds niet goed mee omgaan.
Eens, maar daarna leer je ook wel je lesje daarin ;)
pi_132990972
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 02:04 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Eens, maar daarna leer je ook wel je lesje daarin ;)
Ik denk dat iemand die de eerste keer flink wat teveel pakt het gewoon nooit meer zal doen en dat is zonde, want het is een mooie drug.
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 7 november 2013 @ 02:05:05 #65
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_132990975
TS, stomme corpsbal ook, nu ben je verslaafd aan de XTC naast je pilsverslaving.
Kan je vader dat dan bekostigen of wordt je nu gigolo?
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_132990979
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 02:03 schreef DSVM het volgende:

[..]

De meeste gaan dood aan oververmoeidheid, uitdroging of iets met het hart dat altijd al fout zat. Van MDMA zelf zal je niet snel doodgaan
Ja, maar dat ligt dan niet echt aan de dosis. Kende die van oververmoeidheid nog niet overigens. Je hebt er ook tussen die te veel water drinken, en dan sterven aan water vergiftiging, al komt dat niet echt vaak voor.
pi_132990985
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 02:05 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Ja, maar dat ligt dan niet echt aan de dosis. Kende die van oververmoeidheid nog niet overigens. Je hebt er ook tussen die te veel water drinken, en dan sterven aan water vergiftiging, al komt dat niet echt vaak voor.
Nee oververmoeidheid is ook onzin.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990991
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 02:04 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik denk dat iemand die de eerste keer flink wat teveel pakt het gewoon nooit meer zal doen en dat is zonde, want het is een mooie drug.
Oh zo bedoel je. Ja in dat geval heb je zeker gelijk.
pi_132990997
quote:
‘Xtc wordt Leidse studente fataal’

LEIDEN -
De Leidse studentenwereld is in rep en roer na de dood van een 20-jarige studente. De jonge vrouw overleed dit weekend na een bezoek aan het Amsterdamse dancefeest Voltt. Een xtc-pil zou haar fataal zijn geworden.

Foto: NTR/VPRO
Dat zeggen meerdere bronnen binnen studentenvereniging Augustinus tegen het Leidsch Dagblad. Het slachtoffer studeerde Bestuurskunde aan de Haagse vestiging van de Universiteit Leiden. Zaterdag bezocht ze met vrienden Amsterdam voor een dancefeest. Daar zou ze xtc hebben gebruikt. Eenmaal terug in Leiden werd ze zondagmiddag onwel en belden haar huisgenoten in allerijl een ambulance. Hulpverleners moesten de studente met een ladderwagen uit de woning hijsen. In de nacht van zondag op maandag overleed ze in het ziekenhuis.
Het is de derde xtc-dode in kort tijd. Eind vorige maand overleden een 16-jarig meisje uit Sliedrecht en een 27-jarige advocaat uit Amsterdam na het gebruik van de drug.
Onduidelijk is of er een verband is tussen deze gevallen en de gevaarlijke xtc-pillen waarvoor het Trimbos instituut momenteel waarschuwt. In de uitgaansscene zijn roze pillen in omloop met een omgekeerd vraagteken die een levensgevaarlijk hoge dosis PMMA zit. Het gevaar bij deze stof is dat het effect veel later optreedt, waardoor gebruikers denken meer van de drug te moeten en kunnen nemen. Uren na het innemen van de pil kunnen ernstige lichamelijke klachten optreden zoals een verhoogde hartslag en extreem hoge lichaamstemperatuur. Dat kan dodelijk zijn.

yolo
pi_132991003
quote:
19s.gif Op donderdag 7 november 2013 02:06 schreef .PRISM het volgende:

[..]

yolo
En hierom is het dus belachelijk dat je je shit niet meer op feesten kan laten testen.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132991015
Gewoon krokodil spuiten, yolo.
Hallon!
pi_132991018
Als het pmma pillen zijn is het dus geen xtc hè. :') Debiele berichtgeving altijd.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132991022
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 02:07 schreef deadprez het volgende:

[..]

En hierom is het dus belachelijk dat je je shit niet meer op feesten kan laten testen.
Dit ja. Mensen gebruiken het toch wel, geef ze dan ook de gelegenheid het verantwoordelijk te doen.
pi_132991030
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 02:09 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Dit ja. Mensen gebruiken het toch wel, geef ze dan ook de gelegenheid het verantwoordelijk te doen.
Precies, maar we worden steeds meer een conservatief kutland.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132991036
Van mij mogen ze alle drugs legaal maken.
Hallon!
pi_132991062
Als je alleen al naar 'murica met die methlabs kijkt. Is niet moeilijk om (meth)amphetamine veilig in 'n industriële omgeving te produceren maar nee omdat het illegaal is moet het inelkaar geflanst worden in 'n wcpot en een hele buurt in gevaar gebracht worden.
Hallon!
pi_132991073
quote:
Deze radicale principes vertaalden zich in in een streven naar een democratisch-socialistische economie, een vreedzaam buitenlands beleid, een direct democratisch politiek systeem en een de feminisering van de samenleving.[45]

De PSP streefde naar een democratisch-socialistische economie, waar overheidsplanning en arbeiderszelfbestuur een grote rol speelden:

De partij streefde naar de nationalisering van belangrijke sectoren van de economie, zoals banken, transportbedrijven en basisindustrieën. Deze bedrijven zouden in handen moeten zijn van de werknemers;
In andere economische sectoren zou coöperatieve bedrijfsvorming vaker moeten worden gebruikt;
De overheid zou de economie moeten plannen en de prijzen en winsten moeten beheersen;
De PSP streefde naar volledige werkgelegenheid door een verkorting van de werkweek, de verlaging van de AOW-gerechtigde leeftijd naar 60, de verhoging van de leerplicht naar 18 en het stimuleren van deeltijd werk;
Inkomens zouden genivelleerd moeten worden door een progressieve belasting die bij 50,000 euro (100,000 gulden) bijna 100% moest zijn;
De PSP wilde dat meer land in het bezit was van de overheid, die het dan aan bedrijven zou kunnen verhuren;
De partij streefde naar meer rechten voor huurders en krakers;
De PSP was tegen het gebruik van kernenergie en pleitte voor het gebruik van alternatieve energie;
De partij pleitte voor investeringen in het openbaar vervoer;
Milieubescherming was een belangrijk thema voor de partij. Zij was tegen ecotaksen, die regressief werken en wilden in plaats daarvan de milieubelasting op bedrijven verhalen.

De PSP pleitte voor een antimilitaristisch en socialistisch buitenlands beleid:

De partij was tegen de plaatsing van kernwapens in Nederland;
De PSP pleitte voor het uittreden van Nederland uit de NAVO;
De PSP wilde het Nederlandse leger afschaffen: tot die tijd zouden dienstweigeraars meer rechten moeten krijgen en de wapenindustrie in handen van de overheid komen;
De partij was tegen de Europese Economische Gemeenschap die de macht van Nederland om haar eigen economie te plannen beperkte;
De PSP pleitte voor meer handel met Tweede Wereld- en Derde Wereldlanden en meer ontwikkelingshulp.

De partij pleitte voor een democratische rechtsstaat:

De PSP was voorstander van decentralisering en meer directe democratie in de gemeentes;
De partij wilde de Eerste Kamer afschaffen en de Tweede Kamer meer leden geven;
De partij was tegen de Nederlandse monarchie en wilde ook posities als burgemeester en Commissaris van de Koningin afschaffen;
De PSP wilde de kiesgerechtigde leeftijd verlagen en migranten stemrecht geven;
De PSP wilde de BVD opheffen en was tegen private beveiligingsbedrijven;
De PSP wil de mobiele eenheid opheffen;
De PSP wilde de rechten van gevangenen beter beschermen.

De PSP streefde naar een radicale feminisering van de samenleving, het bevrijden van onderdrukte groepen en het democratiseren van de samenleving:

De partij pleitte voor de versterking van vrouwenrechten: gratis crèches, legalisering van abortus en meer parttime werk door beide ouders. De PSP wilde de sociale zekerheid op het individu en niet op het gezin richten;
De partij wilde de strafbaarstelling van pedofilie opheffen;
De PSP streefde naar gelijke rechten voor seksuele minderheden: gelijke rechten voor homostellen en de legalisering van travestie;
De partij besteedde bijzondere aandacht aan de positie van minderheidstalen, in het bijzonder de Friese taal;
De PSP pleitte voor democratisering van het onderwijs, betere bescherming van de rechten van leerlingen, kleinere klassen en experimenten met alternatief onderwijs. De partij was tegen bijzonder onderwijs;
Enerzijds wilde de partij casino's en roken in publieke gebouwen verbieden en anderzijds softdrugs legaliseren en harddrugs door de overheid verstrekken.
De PSP verzette zich fel tegen discriminatie.
De partij wilde prostitutie legaliseren en de rechten van prostituees verbeteren.
De PSP was een voorstander van legalisering van euthanasie.
De PSP wilde ook ziekenhuizen democratiseren, de rechten van patiënten beter vastleggen en een nationale ziektekostenverzekering.
Wie richt met mij een nieuwe PSP op?
Stop the violence
Down with the hate
pi_132991079
PSP daar is GroenLinks uit voortgekomen volgens mij. :')
Hallon!
pi_132991110
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 02:15 schreef BlueMage het volgende:
PSP daar is GroenLinks uit voortgekomen volgens mij. :')
Klopt. Maar GroenLinks is niet links genoeg, tegenwoordig al helemaal niet meer.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132991130

O+
Stop the violence
Down with the hate
pi_132991174
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:36 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Alle toffe dingen in het leven zijn verslavend.
"Pools are perfect for holding water"
pi_132991188
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:50 schreef deadprez het volgende:

[..]

Hallo research chemicals!
pi_132991197
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 02:28 schreef probeer het volgende:

[..]

Hallo research chemicals!
ik hou het liever bij de standaard drugs, sowieso is die shit meestal duurder toch?
Stop the violence
Down with the hate
pi_132991238
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 02:29 schreef deadprez het volgende:

[..]

ik hou het liever bij de standaard drugs, sowieso is die shit meestal duurder toch?
4-6 uur lang feest voor de prijs van een biertje
pi_132991252
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 02:35 schreef probeer het volgende:

[..]

4-6 uur lang feest voor de prijs van een biertje
:') duur biertje dan.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132991306
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 02:38 schreef deadprez het volgende:

[..]

:') duur biertje dan.
~ ¤2
pi_132991313
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 02:45 schreef probeer het volgende:

[..]

~ ¤2
geef maar een link, dm staat open
Stop the violence
Down with the hate
pi_132991354
Genoeg M vreten en als je de volgende dag vrolijk doorknalt, kan je beter doorgaan op wat keta of Gehaktbal. Ga je niet zo naar de klote.
pi_132991387
quote:
17s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:13 schreef deadprez het volgende:
zo begint het
Wist gewoon dat jij hier zou reageren :p
pi_132991394
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 02:51 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
Genoeg M vreten en als je de volgende dag vrolijk doorknalt, kan je beter doorgaan op wat keta of Gehaktbal. Ga je niet zo naar de klote.
nee van keta na een nacht pillen ga je niet naar de kanker inderdaad :')__
Stop the violence
Down with the hate
pi_132991399
Stop the violence
Down with the hate
pi_132991636
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 02:58 schreef deadprez het volgende:

[..]

nee van keta na een nacht pillen ga je niet naar de kanker inderdaad :')__
ik weet niet wat jij in je neus trapt maar als ik ga ketteren na een flinke knal sessie ben ik niet naar de klote, ik ben dan wel in een gestoorde/manische roes die voorbij knippert/rinkelt. Niet veel mensen zullen 't prettig vinden maar ik vermaak me opperbest. Gehaktballen zijn dan wel een alternatief voor degene waarvoor ket te gek is, merk je ook niks van die brakheid.
pi_132992055
Techno. O+
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_132992512
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:55 schreef Kaas- het volgende:

[..]

After-E. Kun je bij de smartshop halen en is in feite niets meer dan een zakje vitaminepillen, maar wel precies de dingen die je nodig hebt na een nachtje snoepen. Heb het zelf maar één keer geprobeerd (luiigheid) maar het hielp bij mij wel echt goed. Normaal gesproken ook een aardige dip en een paar dagen bijkomen, die keer had ik nergens last van. Vriendin van me zweert erbij.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_132992996
Welke pil? :P
pi_132993173
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:16 schreef datismijnmening het volgende:
pi_132993254
Topspul ja _O_. Maar bewaar het wel voor echt mooie feestjes eens in de 2-3 maanden.
pi_132994043
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:12 schreef Kaas- het volgende:
Ik kwam om 12 uur aan in een technoclubje met die pil net achter de kiezen en stond 45 minuten na inname gefrustreerd aan de bar om toch maar te gaan bieren, want die pil deed niks.
Je had jezelf goed geinformeerd dus. :') :')

quote:
Uur of zes non-stop gedanst, elk verzoek om even te gaan zitten afwijzend omdat elke minuut niet op de dansvloer echt als de ultieme vorm van timewasting voelde.
Ontzettend dom, wederom een kwestie van geen idee hebben waar je mee bezig bent.

quote:
Moraal van het verhaal:
Lees je in.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132994540
quote:
Dus TS mag graag een beetje op stap gaan en het liefst twee maar soms drie keer per week. Moet je ook weer niet te veel bijzonders van denken, in het grote merendeel van de gevallen loopt hij enkel wat rond in studententoko's, proeflokaaltjes en iets later op de avond in de zogenaamde 'feestbarretjes' om aldaar de schouder van de niet-bierdragende arm ietwat mee te laten bewegen op de muziek, pretenderend dat je gesprekken voert terwijl je jezelf om de paar tellen "WAT?" hoort roepen.

Hoewel de studenten hier in Rotterdam allemaal doen alsof ze nog nooit van hun leven drugs hebben gebruikt omdat dat echt not done is, word ik mijn geliefde Groningen (TS komt hier origineel vandaan maar is verhuisd) standaard onthaald in huizen waar de waterpijpen, jointjes etc. al roken en waar men je gek aankijkt als je dat zelf niet op zijn tijd doet en ach, ik heb daar geen problemen mee dus krijg daar incidenteel ook iets van mee.

Andere stuff laat ik altijd lekker links liggen ook al doen al mijn vrienden om me heen het wel - ook op dancefestivals - omdat ik uit mezelf al genoeg energie heb en dat spul me totaal niet trekt. Nu heb ik me echter vrij recent bij een avondje stappen in Groningen toch laten verleiden om eens voor het eerst zo'n ecstacy-pil te nemen.

Ik kwam om 12 uur aan in een technoclubje met die pil net achter de kiezen en stond 45 minuten na inname gefrustreerd aan de bar om toch maar te gaan bieren, want die pil deed niks. Toevallig werd ik net op dat moment aan de bar ineens misselijk, dus ging maar even zitten. Een vriend kwam naast me zitten en probeerde met me te praten. Ik hoorde alles, maar kon het niet opbrengen iets terug te zeggen en moest hier even doorheen. En then it hit me..

G*dverdomme, wat is die muziek die ik net saai aan de kant zittend nog afkeurde terwijl ik de feestende mensen gadesloeg ineens g*d-ver-domme goed! "Alles is goed, ik ga alleen ff pissen" zei ik tegen m'n vriend, om er gauw tussenuit te knijpen en bewoog me naar de dansvloer om te dansen als de motherfucker. Uur of zes non-stop gedanst, elk verzoek om even te gaan zitten afwijzend omdat elke minuut niet op de dansvloer echt als de ultieme vorm van timewasting voelde.

Uiteindelijk om een uurtje of 8 's ochtends maar met ons groepje richting het huis van de vriend waar ik sliep gelopen om nog even een cognacje te drinken voor het slapen (hoewel ik niet verder dan twee uur slaap op een bank kwam :')). Ik verwachtte er echt helemaal niks van en had direct na inname van die pil al spijt, maar damn, ik ben zelden zo goed op stap geweest.

Klacht: Ecstacy was zo onwijs lekker dat ik er nu tegenop zie om weer 'gewoon' wat te drinken tijdens het stappen, aangezien die vorm van stappen in gedachten nu ineens is gedegradeerd naar 'gewoon een beetje leuk ouwehoeren' terwijl het met ecstacy zo enorm veel intensiever was.

Moraal van het verhaal: Nooit aan beginnen, spul is veel te goed en verpest tijdelijk het stapplezier. ;(
Haha, wacht maar tot morgen. Dan weet je waarom het ook leuk is om soms 'gewoon' wat te drinken. :P

quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:33 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ritalin is een pepmiddel, maar dat maakt het nog geen pep. Andere stof, andere werking. Er zijn genoeg mensen die helemaal hard gaan op pep, maar van Ritalin niks merken. Sterker nog, ik ken twee mensen die juist ontzettend saai worden van Ritalin. En nee, dat zijn geen ADHD'ers. ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door BaasBanaan op 07-11-2013 10:24:04 ]
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_132994769
:D, mooi verhaal. ^O^.

Dat gevoel dat het nooit meer leuk wordt gaat wel weg als je serotonine level weer op peil is. Kan een paar dagen duren.
pi_132995540
Jaa TS, dat komt ervan he als je aan dat spul begint. Je kan nooit meer zonder als je op een groot festival of feest staat. Wen er maar aan want het zal voor jou vanaf nu de kost worden.

Nu denk je dat je wel zonder kan als je op een groot festival bent maar zodra je daar staat en je ziet 80% van de bezoekers wappie zijn en lekker gaan, dan sla je je zelf meermaals voor je kop omdat je zelf niets geregeld hebt en moet je wanhopig opzoek naar een dealer op het festivalterrein die waarschijnlijk vervuilde pillen verkoopt(daarom dat laatste dus ook nooit doen)

Zorg er iig voor dat je iets op zak hebt als je naar een festival gaat en beslis op het festival zelf of je het wel of niet gaat doen
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_132995668
TS kan zich beter eerst eens goed inlezen, scheelt weer een dode aan oververhitting.
pi_132995707
De eerste blijft de beste. You're ready to chase the dragon now :)
  donderdag 7 november 2013 @ 10:55:47 #106
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_132995805
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:19 schreef Aberella het volgende:
Mooie nachten zijn dat ja. _O_
Inderdaad.
Alleen lastig om inderdaad daarna gewoon weer 'clean' een avondje los te gaan, koste mij in m'n tienerjaren wel wat moeite. _O-
pi_132995905
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
TS kan zich beter eerst eens goed inlezen, scheelt weer een dode aan oververhitting.
Dat is op zich wel een goed idee ja. Als mensen je van de dansvloer willen halen, is het verstandig om even met ze mee te gaan en niet koppig urenlang door te blijven dansen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  donderdag 7 november 2013 @ 10:58:55 #108
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_132995929
Daarom ben ik nooit aan die troep begonnen, zelfde als coke etc.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 7 november 2013 @ 10:59:34 #109
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_132995956
Sowieso altijd wel mooie ervaringen, de eerste keer een bepaalde drugs. Of het nou paddo's waren, coke of een pilletje ... altijd leverde het mooie verhalen op. _O-
pi_132996024
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:58 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dat is op zich wel een goed idee ja. Als mensen je van de dansvloer willen halen, is het verstandig om even met ze mee te gaan en niet koppig urenlang door te blijven dansen.
Of na 45 minuten geirriteerd zijn dat het nog niet werkt en bier gaan tanken, of in het ergste geval, meer XTC nemen... :P

Dom dom dom...
pi_132996091
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Of na 45 minuten geirriteerd zijn dat het nog niet werkt en bier gaan tanken, of in het ergste geval, meer XTC nemen... :P

Dom dom dom...
In zulke gevallen neem ik liever een ballonnetje lachgas. :Y
pi_132996122
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:02 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

In zulke gevallen neem ik liever een ballonnetje lachgas. :Y
Dat heb ik voor het laatst in de jaren 90 gedaan geloof ik.
  donderdag 7 november 2013 @ 11:11:12 #113
351780 Piye
King of Kush
pi_132996461
quote:
17s.gif Op donderdag 7 november 2013 02:14 schreef deadprez het volgende:

[..]

Wie richt met mij een nieuwe PSP op?
Ik wil wel, maar niet in Nederland. Nederland is verloren.

Voor socialisme en een progressief drugsbeleid moet je in Latijns-Amerika zijn. ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
Daarom ben ik nooit aan die troep begonnen, zelfde als coke etc.
Vergeleken met M is coke echt babypoeder.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  donderdag 7 november 2013 @ 11:19:47 #114
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_132996770
Ah joh, gewoon met goede tussenpozen blijven gebruiken en op een gegeven moment wordt het ook weer saai omdat je dan achter het initiële gevoel kan merken dat het nep is. Maar eerste keer xtc is wel erg tof inderdaad O+. als je het vaker gebruikt dan is de glans er wel snel vanaf en op een gegeven moment kan je eigenlijk door de xtc heen merken dat het niet zo bijzonder is dus het normale genieten van stappen komt vanzelf wel weer terug.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_132996934
Eerste keer lachen, na een paar keer wordt het al een stuk minder boeiend
Eens met wat hierboven staat
  donderdag 7 november 2013 @ 11:24:55 #116
64831 2NutZ
pi_132997017
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:11 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik wil wel, maar niet in Nederland. Nederland is verloren.

Voor socialisme en een progressief drugsbeleid moet je in Latijns-Amerika zijn. ^O^

[..]

Vergeleken met M is coke echt babypoeder.
Wat is M? :@
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_132997046
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:24 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wat is M? :@
M(DMA)
  donderdag 7 november 2013 @ 11:26:11 #118
64831 2NutZ
pi_132997069
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

M(DMA)
Dat zit in xtc toch?
pi_132997091
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat zit in xtc toch?
Het is de werkzame stof van XTC.

XTC = MDMA
  donderdag 7 november 2013 @ 11:27:38 #120
64831 2NutZ
pi_132997142
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het is de werkzame stof van XTC.

XTC = MDMA
En dat is erger dan coke? ;o
pi_132997178
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:27 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik denk dat Piye doelde op de werking van beide stoffen.
  donderdag 7 november 2013 @ 11:29:32 #122
351780 Piye
King of Kush
pi_132997233
quote:

[..]

Niet zozeer erger, maar bijzonderder.
  donderdag 7 november 2013 @ 11:29:52 #123
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_132997250
quote:

[..]

In ieder geval langer werkend en surrealistischer dan een snuifje coke.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_132997318
subsonic is nice he :)
Swek
  donderdag 7 november 2013 @ 11:31:49 #125
64831 2NutZ
pi_132997326
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik denk dat Piye doelde op de werking van beide stoffen.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:29 schreef Piye het volgende:

[..]

Niet zozeer erger, maar bijzonderder.
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:29 schreef jogy het volgende:

[..]

In ieder geval langer werkend en surrealistischer dan een snuifje coke.
Duidelijk :D

Doe mij maar babypoeder. En een wang van een tienersletje :)
pi_132997378
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:31 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[..]

[..]

Wel een van de redenen waarom c 100x verslavender is.
  donderdag 7 november 2013 @ 11:34:03 #127
64831 2NutZ
pi_132997404
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:33 schreef Beebiel het volgende:

[..]

Wel een van de redenen waarom c 100x verslavender is.
Ja, eng spul man. Zag het nog op 'verslaafd' van de week :@
pi_132997552
_O-
pi_132997575
Eerste keer is bijna altijd het mooist TS. Laat dat een troost zijn.

Ook echt al die vaste uvt junkies hier ineens... :')
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_132997712
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:34 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, eng spul man. Zag het nog op 'verslaafd' van de week :@
Jouw baas zit er wrs ook aan :P
  donderdag 7 november 2013 @ 11:45:00 #131
64831 2NutZ
pi_132997828
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:42 schreef Beebiel het volgende:

[..]

Jouw baas zit er wrs ook aan :P
100% van niet :D misschien zijn baas wel.
pi_132998813
Ik snap echt niet dat mensen coke en MDMA kunnen vergelijken. :P
pi_132999067
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:07 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen coke en MDMA kunnen vergelijken. :P
Alleen vanwege het feit al dat coke verslavend is en M niet
pi_132999220
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:13 schreef JenHermes het volgende:

[..]

En M is (voor mij in ieder geval) veel trippier. Echt een opgepept gevoel krijg ik er niet van, hooguit dat ik vergeet dat ik moe ben en m'n energiepijl het niveau bereikt dat ik normaal gesproken om 3 uur 's middags zou hebben.
pi_132999237
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:22 schreef Splutje het volgende:
Eerste keer lachen, na een paar keer wordt het al een stuk minder boeiend
Langere pauzes nemen?
pi_132999291
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:17 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Langere pauzes nemen?
Lijkt me niet, doe het echt zelden. Meestal zeker 3-6 maanden ertussen
Eens met wat hierboven staat
pi_132999358
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:19 schreef Splutje het volgende:

[..]

Lijkt me niet, doe het echt zelden. Meestal zeker 3-6 maanden ertussen
Hmm, da's vreemd. Nu zes keer gedaan met twee tot drie maanden er tussen, en de laatste keer was eigenlijk nog wel het beste.
  donderdag 7 november 2013 @ 12:24:09 #138
351780 Piye
King of Kush
pi_132999495
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:13 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Zowel coke als M zijn niet lichamelijk verslavend. Alles kan geestelijk verslavend zijn. Wat je hier zegt, klopt dus niet.
pi_132999505
Ach, het heeft op iedereen een andere uitwerking. Een maatje van mij moet elke keer standaard kotsen tijdens de inslag. Hij is een redelijke ervaren gebruiker en toch is het elke keer raak.
pi_132999652
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:17 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Langere pauzes nemen?
Helpt niks hoor. Op een gegeven moment is t leuke/spannende er echt af, al kun jij je dat nog niet voorstellen. Ik gebruik t nu 8 jaar ofzo, ik denk 25 a 30x gebruikt (gokje, kan wel minder of meer zijn), zoiets, en t leuke is er echt wel af. Geef mij maar speed of GHB :)

Ik gebruik t nog wel eens hoor, maar t gevoel van vroeger is er bij mij echt niet meer. Helaas.
pi_133000153
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:28 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Helpt niks hoor. Op een gegeven moment is t leuke/spannende er echt af, al kun jij je dat nog niet voorstellen. Ik gebruik t nu 8 jaar ofzo, ik denk 25 a 30x gebruikt (gokje, kan wel minder of meer zijn), zoiets, en t leuke is er echt wel af. Geef mij maar speed of GHB :)

Ik gebruik t nog wel eens hoor, maar t gevoel van vroeger is er bij mij echt niet meer. Helaas.
Niet mee eens, het is maar net wat je er van verwacht.
pi_133000196
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Niet mee eens, het is maar net wat je er van verwacht.
Ik weet idd hoe jij er over denkt :)
pi_133000280
stijve penis
pi_133000601
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:46 schreef Sunshineboy91 het volgende:
stijve penis
nee
pi_133000645
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:54 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

nee
Met XTC niet nee
pi_133000669
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:56 schreef Sunshineboy91 het volgende:

[..]

Met XTC niet nee
Nee? Zielig!
pi_133000753
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee? Zielig!
:') jij wel zeker tarzan?
pi_133000763
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:59 schreef Sunshineboy91 het volgende:

[..]

:') jij wel zeker tarzan?
Iedereen die ik ken, lekker samen fappen met X
pi_133000856
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Iedereen die ik ken, lekker samen fappen met X
20 minuten bezig voordat die staat, 20 seconden lol, daarna dorst, water halen, terug komen, weer een slappe, godverdegodver.

Al moet ik zeggen dat mijn tijdsbesef ook niet zo goed werkt op zulke momenten.
pi_133000907
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:01 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

20 minuten bezig voordat die staat, 20 seconden lol, daarna dorst, water halen, terug komen, weer een slappe, godverdegodver.

Al moet ik zeggen dat mijn tijdsbesef ook niet zo goed werkt op zulke momenten.
Dat halverwege water halen _O- Dat is echt funest. :')
pi_133000954
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

Jou gaven ze een M&M en zeiden dat je een pilletje had. Daarna voelde je alsof je X op had.

Placebo
pi_133000975
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:04 schreef Sunshineboy91 het volgende:

[..]

Jou gaven ze een M&M en zeiden dat je een pilletje had. Daarna voelde je alsof je X op had.

Placebo
Sinds wanneer ben jij weer terug flikkertje? :')
pi_133001303
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

Anders ga ik echt over m'n nek. Tenzij ik slim genoeg was om een flesje water bij m'n bed/matras/bank/etc. te hebben staan. :P

Maar damn, dat gevoel als je bek uitdroogt en ook je huig droog wordt, blegh. :P
pi_133001370
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Anders ga ik echt over m'n nek. Tenzij ik slim genoeg was om een flesje water bij m'n bed/matras/bank/etc. te hebben staan. :P

Maar damn, dat gevoel als je bek uitdroogt en ook je huig droog wordt, blegh. :P
Leuk altijd als ze op festivals proefverpakkingen chips gaan uitdelen.
pi_133001416
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:31 schreef boeraap het volgende:
subsonic is nice he :)
Haha daar was ik idd (eerst Pand 48 overigens).
pi_133001425
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:15 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Leuk altijd als ze op festivals proefverpakkingen chips gaan uitdelen.
_O-

Al die mensen een halfuur lang strugglen over een minizakje.
  donderdag 7 november 2013 @ 13:19:21 #157
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_133001542
Groningen _O_
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_133001729
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je had jezelf goed geinformeerd dus. :') :')

[..]

Ontzettend dom, wederom een kwestie van geen idee hebben waar je mee bezig bent.

[..]

Lees je in.
Mja, dat ik geen minuut van de dansvloer kwam was ook een beetje overdreven voor het verhaal. Ik had regelmatig een flesje water om wat te nippen en ging eens in de zoveel tijd even naar buiten om af te koelen. En de pil die ik nam was wel gechecked etc.

Dat ik na drie kwartier zonder iets te voelen aan de bar ging staan heb je wel een goed punt mee idd. Maar goed, eerste keer dus net ietsje dommer ermee en dat ene biertje dat ik evt. had gedronken zou ook niet direct fataal zijn mag ik hopen.
  donderdag 7 november 2013 @ 13:25:58 #159
351780 Piye
King of Kush
pi_133001817
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:24 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Mja, dat ik geen minuut van de dansvloer kwam was ook een beetje overdreven voor het verhaal. Ik had regelmatig een flesje water om wat te nippen en ging eens in de zoveel tijd even naar buiten om af te koelen. En de pil die ik nam was wel gechecked etc.

Dat ik na drie kwartier zonder iets te voelen aan de bar ging staan heb je wel een goed punt mee idd. Maar goed, eerste keer dus net ietsje dommer ermee en dat ene biertje dat ik evt. had gedronken zou ook niet direct fataal zijn mag ik hopen.
Nee joh, een paar biertjes bij de x is niet het einde van de wereld.
pi_133001824
quote:

[..]

Ah, duidelijk! :)

quote:
Nee om dat biertje ging het verder niet idd. Maar het kan altijd even duren voordat het werkt, de ene keer werkt het binnen 30 minuten, een andere keer pas na 90 bv.

Heeft te maken met wat je gegeten hebt e.d.

Verder een mooi verhaal hoor.
pi_133001990
quote:

[..]

Op zich is een biertje op zo'n moment niet levensgevaarlijk, maar ik raad het wel af.

Al was het maar omdat ik bier heel smerig vind als ik x heb gehad. :P
pi_133002077
Ik raad bier vooral af omdat het je X-gevoel verneukt en je de volgende dag amper nog weet wat er is gebeurd. Bij veel bier dan he.

1-2-3 biertjes is geen enkel probleem.
  donderdag 7 november 2013 @ 13:37:13 #163
351780 Piye
King of Kush
pi_133002264
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:30 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Op zich is een biertje op zo'n moment niet levensgevaarlijk, maar ik raad het wel af.

Al was het maar omdat ik bier heel smerig vind als ik x heb gehad. :P
Dit heb ik ook. Maar de keren dat ik x heb gedropt nadat ik al bier aan het drinken was, kon ik met gemak doordrinken. Sterker nog, dan ging het een stuk harder dan normaal. :o
pi_133002337
Aan het einde moet je gaan smoken.
pi_133002393
quote:
17s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:38 schreef BozeHaas het volgende:
Nee joh, dat moet je doen vanaf het begin tm het einde, en erna.
pi_133002409
quote:
17s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:38 schreef BozeHaas het volgende:
Sowieso smoken. :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:37 schreef Piye het volgende:

[..]

Dit heb ik ook. Maar de keren dat ik x heb gedropt nadat ik al bier aan het drinken was, kon ik met gemak doordrinken. Sterker nog, dan ging het een stuk harder dan normaal. :o
Ik heb het wel eens gehad nadat ik al gedronken had, maar ik wilde na de pil echt geen bier meer. Water, water, water.

Bier bij de pep daarintegen, dat vliegt er doorheen. Dan is het goed dat er vrienden bij zijn die me tegenhouden. :P
pi_133002495
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Heb het alleen gedaan aan het einde, wist niet wat ik zag :D
Zo'n gozer tegenover mij veranderde in een soort van slakmens leek wel, zijn ogen begonnen vet raar te doen.
  donderdag 7 november 2013 @ 13:43:57 #168
351780 Piye
King of Kush
pi_133002542
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

_O_

Wijze man deze.
pi_133002560
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:43 schreef Piye het volgende:

[..]

_O_

Wijze man deze.
Er gaat alleen altijd zoveel gram doorheen dan. :P
  donderdag 7 november 2013 @ 13:50:38 #170
351780 Piye
King of Kush
pi_133002790
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Er gaat alleen altijd zoveel gram doorheen dan. :P
Herkenbaar. :P Voor een mdma-avondje slaan we altijd tussen 5 en 10 gram per persoon in en minder moeten we echt niet hebben. :')
pi_133002805
Leuk stukje, Kaas. En tof dat je het geprobeerd hebt. Veel mensen zijn te schijterig en blijven liever in hun eigen vooroordelen hangen.
pi_133003234
Ben je nou 'ts' of ben je 'ik'?
  donderdag 7 november 2013 @ 14:34:10 #173
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_133004321
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:51 schreef Thomas B. het volgende:
Leuk stukje, Kaas. En tof dat je het geprobeerd hebt. Veel mensen zijn te schijterig en blijven liever in hun eigen vooroordelen hangen.
Beste post
040
pi_133004360
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:34 schreef Internepper het volgende:

[..]

Beste post
Denken dat gebruiken nog niet mainstream is :')
pi_133004385
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef Piye het volgende:

[..]

Herkenbaar. :P Voor een mdma-avondje slaan we altijd tussen 5 en 10 gram per persoon in en minder moeten we echt niet hebben. :')
Ik las dit, en ik dacht even dat je 5-10 gram MDMA bedoelde. _O-

Al is het voor hasj (per persoon) alsnog wel veel. :P
  donderdag 7 november 2013 @ 14:39:52 #176
351780 Piye
King of Kush
pi_133004530
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:35 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik las dit, en ik dacht even dat je 5-10 gram MDMA bedoelde. _O-

Al is het voor hasj (per persoon) alsnog wel veel. :P
Haha. _O- Zover ben ik gelukkig nog niet. :P
pi_133004620
Je zou het dan ook niet vaker mogen gebruiken dan 1 keer per maand, of liever 1 keer per twee maanden.
🐱
  donderdag 7 november 2013 @ 14:45:20 #178
401048 M0cr1nat0r
Stiekem een nederlander.
pi_133004737
Prachtig mooi verhaal.
En dat zeg ik niet alleen omdat je een mod ben. ;)
Nee
  donderdag 7 november 2013 @ 14:52:17 #179
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_133005006
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:35 schreef Beebiel het volgende:

[..]

Denken dat gebruiken nog niet mainstream is :')
Ken genoeg mensen in mijn omgeving die er zo over denken
040
pi_133005084
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:31 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[..]

[..]

:)
pi_133005284
quote:
en moest hier even doorheen. En then it hit me..

G*dverdomme, wat is die muziek die ik net saai aan de kant zittend nog afkeurde terwijl ik de feestende mensen gadesloeg ineens g*d-ver-domme goed! "Alles is goed,
Mooi O+
pi_133005454
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:51 schreef Thomas B. het volgende:
pi_133005840
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:52 schreef Internepper het volgende:

[..]

Ken genoeg mensen in mijn omgeving die er zo over denken
Lekker tegenstrijdig doen hè?
  donderdag 7 november 2013 @ 15:14:01 #184
64831 2NutZ
pi_133005854
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:54 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:)
:7
  donderdag 7 november 2013 @ 15:20:06 #185
328655 Windwalker88
Have an ice day!
pi_133006110
Poos geleden 2e keer gedaan, maar dan thuis met wat vrienden. De diepste verhalen kwamen boven en iedereen liep elkaar te knuffelen. Was een unieke avond!
pi_133006510
Goed topic. Herkenbaar verhaal. Mijn eerste keer was van de zomer. Dat van het in-kicken en zo :P

Ben er nog weken door van slag geweest. Beste gevoel en ervaring ooit. De tweede keer zal nog lang op zich laten wachten.
pi_133008614
Goed topic! 1 tip: hou het op eens in de 2 maanden max als je je serotonine systeem gezond wilt houden. En das best vitaal. Andere: enjoy it while it lasts... And it won't last long.
pi_133008845
Iedereen maar hameren over die 2-3mnd regel...

Als je het echt speciaal wilt houden, doe het dan eens in de twee jaar of zo.
  donderdag 7 november 2013 @ 16:28:18 #189
413721 Sloddervosje
Sla niet, prei wel
pi_133008979
Als ik m op heb zuip ik er meestal gewoon redelijk veel bij hoor! Het probleem is dan dat ik de volgende dag echt zoveel dingen vergeten ben. Ook loop ik drie dagen lang met gruwelijk schrale lippen. Ik word ook wel slang genoemd als ik M op heb.
pi_133013512
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:25 schreef Faazz het volgende:
Iedereen maar hameren over die 2-3mnd regel...

Als je het echt speciaal wilt houden, doe het dan eens in de twee jaar of zo.
Zegt iemand die het van de zomer voor het eerst gedaan heeft. Wat je er nou van man :')
Bier en tieten!!
pi_133015580
Waar was je eigenlijk TS?
pi_133017945
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:26 schreef kikoooooo het volgende:
Waar was je eigenlijk TS?
Eerst in Pand 48, daarna in Subsonic.
pi_133017964
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:16 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Eerst in Pand 48, daarna in Subsonic.
^O^
  vrijdag 8 november 2013 @ 03:13:29 #194
326341 DaveyL
Miljardair in spe
pi_133032079
Sowieso terechte klacht. M is een fantastische drug maar, hoe vaak het ook gezegd is, gebruik het echt niet te vaak.

Ik vond het na de eerste keer ook helemaal fantastisch. In eerste instantie 1x in de 6 weken, toen in de 4 weken, 3 weken, 2 weken en uiteindelijk werd het gewoon 3 keer per week.

Overal op internet zie je staan dat je er niet aan verslaafd kunt raken. Fysiek is dat inderdaad onmogelijk maar op een gegeven moment heb je zo weinig serotonine dat je telkens weer aan de pillen gaat om je vrolijk te voelen / het naar je zin te hebben.

Het heeft mijn leven flink verneukt maar ben gelukkig nu al een aantal maanden clean en eindelijk weer op de goede weg. Ondanks alles vind ik het nog steeds een fantastische drug, maar de kunst ligt het hem in het verstandig gebruiken ervan.

Misschien iets te voorbarig, maar naarmate je vaker gaat gebruiken wordt het ook steeds minder leuk en is het dus nutteloos. Op een gegeven moment word je er alleen nog maar heel erg vaag van en is het eigenlijk helemaal niet "lekker" meer...

Last but not least: je kunt er bij drinken, maar alcohol en mdma werken elkaar niet in de hand plus wanneer je te veel drinkt weet je niks meer de volgende dag (ben wel eens hele festivals vergeten :P). Als je dan toch killer-combo's wil gaan maken zou ik zeggen neem er wat coke bij of een vette joint. Bij voorkeur gewoon water drinken, wanneer de pillen beginnen uit te werken iets met suiker er in. Wanneer je te hard gaat evengoed iets met suiker, bijv. Red Bull.
Ik ben part-time astronaut en ik verzamel postzegels.
pi_133033194
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:34 schreef deadprez het volgende:

[..]

van rit heb je altijd zo'n lekkere kater naderhand
pi_133035178
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:28 schreef Sloddervosje het volgende:
Als ik m op heb zuip ik er meestal gewoon redelijk veel bij hoor! Het probleem is dan dat ik de volgende dag echt zoveel dingen vergeten ben. Ook loop ik drie dagen lang met gruwelijk schrale lippen. Ik word ook wel slang genoemd als ik M op heb.
Moet jij weten. :P

Het is niet goed om er veel bij te zuipen, het feit dat je je amper nog wat kunt herinneren de volgende dag zou een hint moeten zijn. ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 03:13 schreef DaveyL het volgende:
Sowieso terechte klacht. M is een fantastische drug maar, hoe vaak het ook gezegd is, gebruik het echt niet te vaak.

Ik vond het na de eerste keer ook helemaal fantastisch. In eerste instantie 1x in de 6 weken, toen in de 4 weken, 3 weken, 2 weken en uiteindelijk werd het gewoon 3 keer per week.

Overal op internet zie je staan dat je er niet aan verslaafd kunt raken. Fysiek is dat inderdaad onmogelijk maar op een gegeven moment heb je zo weinig serotonine dat je telkens weer aan de pillen gaat om je vrolijk te voelen / het naar je zin te hebben.

Het heeft mijn leven flink verneukt maar ben gelukkig nu al een aantal maanden clean en eindelijk weer op de goede weg. Ondanks alles vind ik het nog steeds een fantastische drug, maar de kunst ligt het hem in het verstandig gebruiken ervan.

Misschien iets te voorbarig, maar naarmate je vaker gaat gebruiken wordt het ook steeds minder leuk en is het dus nutteloos. Op een gegeven moment word je er alleen nog maar heel erg vaag van en is het eigenlijk helemaal niet "lekker" meer...

Last but not least: je kunt er bij drinken, maar alcohol en mdma werken elkaar niet in de hand plus wanneer je te veel drinkt weet je niks meer de volgende dag (ben wel eens hele festivals vergeten :P). Als je dan toch killer-combo's wil gaan maken zou ik zeggen neem er wat coke bij of een vette joint. Bij voorkeur gewoon water drinken, wanneer de pillen beginnen uit te werken iets met suiker er in. Wanneer je te hard gaat evengoed iets met suiker, bijv. Red Bull.
Zoveel gelul....

Het is helemaal niet normaal om pillen te gaan nemen omdat je je serotonine-niveau naar de kloten hebt geholpen, dat doe je alleen als je dom bent imo.

Coke erbij nemen is nog dommer, DAT werkt elkaar pas tegen. :P
pi_133035214
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Moet jij weten. :P

Het is niet goed om er veel bij te zuipen, het feit dat je je amper nog wat kunt herinneren de volgende dag zou een hint moeten zijn. ;)
relatief recent pas voor het eerst niet gedronken bij pillen. (nouja, 1 biertje dan, maar niet gezopen) en dat was eigenlijk wel een heel groot verschil! Een hele andere ervaring. Was me eigenlijk wel bijzonder goed bevallen. _O-
pi_133035509
erbij drinken is wel erg leuk. maar drink niet zoveel als je normaal zou doen zonder xtc, en zeker niet nog veel meer (wat nogal makkelijk gaat...)
coke erbij is echt zonde, wordt je nuchter van.
blowen maar een paar trekjes, anders wordt je sloom. wel lekker als het begint uit te werken.

en mn eerste xtc pilletje, wat een nacht was dat.. :) zo leuk zal het nooit meer worden, TS. alleen al omdat het zo'n openbaring is.

maar het is niet zo, dat gewone stapavondjes nu ineens niet meer leuk zijn. leuker juist, omdat je nu weet hoe je los moet gaan.
pi_133035517
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:26 schreef pokkerdepok het volgende:
erbij drinken is wel erg leuk. maar drink niet zoveel als je normaal zou doen zonder xtc, en zeker niet nog veel meer (wat nogal makkelijk gaat...)
coke erbij is echt zonde, wordt je nuchter van.
blowen maar een paar trekjes, anders wordt je sloom. wel lekker als het begint uit te werken.

en mn eerste xtc pilletje, wat een nacht was dat.. :) zo leuk zal het nooit meer worden, TS. alleen al omdat het zo'n openbaring is.

maar het is niet zo, dat gewone stapavondjes nu ineens niet meer leuk zijn. leuker juist, omdat je nu weet hoe je los moet gaan.
Herken ik totaal niet.
pi_133035544
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Herken ik totaal niet.
zal wel aan mij liggen, dan.
pi_133035545
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:26 schreef pokkerdepok het volgende:
Vond juist altijd dat dat het mdma effect nog even heerlijk omhoog kickte. :9
pi_133035591
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:27 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

zal wel aan mij liggen, dan.
Of aan mij! :D
pi_133035658
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:27 schreef Murdera het volgende:

[..]

Vond juist altijd dat dat het mdma effect nog even heerlijk omhoog kickte. :9
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Of aan mij! :D
is ook wel erg lekker hoor, erbij blowen.
maar ik heb wel vaak gehad dat dat heerlijk onbezorgde gaan veranderde in slome benen. dus nu neem ik gewoon af en toe een trekje als er een langskomt, en dan is het perfect.
pi_133035680
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:32 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

[..]

is ook wel erg lekker hoor, erbij blowen.
maar ik heb wel vaak gehad dat dat heerlijk onbezorgde gaan veranderde in slome benen. dus nu neem ik gewoon af en toe een trekje als er een langskomt, en dan is het perfect.
De bodyload getriggerd door blowen, hm, persoonlijk had ik daar nooit last van, maar kan me wel voorstellen dat dat kan gebeuren ja.
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:14:35 #205
413919 CescoTomati
You mirin' brah?
pi_133038885
dat gevoel aan het einde van de avond als je opeens van die nuchtere momenten krijg is alleen echt vreselijk :(

Leuk topic om te lezen trouwens! Veel herkenbare dingen, heb het zelf nog maar 3 keer gebruikt. Valhalla wordt het volgende feestje, nu al zin in.
Everyone has a little bit of Zyzz in them. Every fucking cunt out there, you're a sick cunt if you wanna be, brah. Stop being a fucking sad cunt, alright?
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:26:21 #206
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_133039284
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:14 schreef CescoTomati het volgende:
dat gevoel aan het einde van de avond als je opeens van die nuchtere momenten krijg is alleen echt vreselijk
bijpakken dan
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:21:31 #207
351780 Piye
King of Kush
pi_133045491
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:14 schreef CescoTomati het volgende:
dat gevoel aan het einde van de avond als je opeens van die nuchtere momenten krijg is alleen echt vreselijk :(

Leuk topic om te lezen trouwens! Veel herkenbare dingen, heb het zelf nog maar 3 keer gebruikt. Valhalla wordt het volgende feestje, nu al zin in.
Wanneer die shit uit begint te werken, vergeet ik telkens aan het eind van m'n zin waar ik het ook alweer over had. Behoorlijk frustrerend. ;(
pi_133045572
Een vriend van mij vreet die dingen alsof het nootjes zijn... :{
  vrijdag 8 november 2013 @ 18:32:36 #209
413919 CescoTomati
You mirin' brah?
pi_133052367
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:26 schreef adnapekkid het volgende:

[..]

bijpakken dan
er is een tijd van komen en een tijd van gaan...
Everyone has a little bit of Zyzz in them. Every fucking cunt out there, you're a sick cunt if you wanna be, brah. Stop being a fucking sad cunt, alright?
pi_133052729
MDMA O+
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  vrijdag 8 november 2013 @ 19:19:21 #211
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_133054064
waarom staat dit in klb :r
  vrijdag 8 november 2013 @ 22:41:49 #212
413919 CescoTomati
You mirin' brah?
pi_133064399
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:19 schreef Life2.0 het volgende:
waarom staat dit in klb :r
volgens mij beklaagt ts zich over het feit dat hij xtc gebruikt heeft.
pi_133064751
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:32 schreef CescoTomati het volgende:

[..]

er is een tijd van komen en een tijd van gaan...
of alleen maar gaan. :)
ik slik meestal gewoon door totdat ik ga slapen. zie er nooit zo het nut van in, langzaam weer nuchter worden. daar is slapen voor.
  vrijdag 8 november 2013 @ 22:51:49 #214
413919 CescoTomati
You mirin' brah?
pi_133064914
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:48 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ik slik meestal gewoon door totdat ik ga slapen. zie er nooit zo het nut van in, langzaam weer nuchter worden. daar is slapen voor.
oke, nooit geprobeerd. Na een uur of 6 á 7 ben ik het meestal wel een beetje zat ook. Ik slaap al nooit lekker nadat ik gebruikt heb, lijkt me dat ik nog slechter slaap als ik wel blijf gebruiken. Daarnaast woon ik nog thuis en is me moeder vaak al wakker als ik van een feestje terug kom. Lijkt me niet fijn om dan nog trippend thuis te komen :)
pi_133065933
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:51 schreef CescoTomati het volgende:

[..]

oke, nooit geprobeerd. Na een uur of 6 á 7 ben ik het meestal wel een beetje zat ook. Ik slaap al nooit lekker nadat ik gebruikt heb, lijkt me dat ik nog slechter slaap als ik wel blijf gebruiken. Daarnaast woon ik nog thuis en is me moeder vaak al wakker als ik van een feestje terug kom. Lijkt me niet fijn om dan nog trippend thuis te komen :)
is ook wel iest dat iedereen lekker zelf moet weten natuurlijk, hoe je het doet.
maar als je pure MDMA hebt, is slapen geen probleem. en je wordt het zat omdat het uitgewerkt raakt. ik doe opgegeven moment gewoon kleine stukjes bijpakken, dan blijft het leuk, ook als je moe wordt en naar huis gaat.
dat met moeders, dat had ik ook een tijdje vroeger, maar dan zei ik gewoon ik ga slapen, doodmoe, halve oogjes erbij... ik bedoel, ze zal toch op zn minst wel denken dat je flink hebt gedronken?
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:19:38 #216
413919 CescoTomati
You mirin' brah?
pi_133066252
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:12 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

is ook wel iest dat iedereen lekker zelf moet weten natuurlijk, hoe je het doet.
maar als je pure MDMA hebt, is slapen geen probleem. en je wordt het zat omdat het uitgewerkt raakt. ik doe opgegeven moment gewoon kleine stukjes bijpakken, dan blijft het leuk, ook als je moe wordt en naar huis gaat.
dat met moeders, dat had ik ook een tijdje vroeger, maar dan zei ik gewoon ik ga slapen, doodmoe, halve oogjes erbij... ik bedoel, ze zal toch op zn minst wel denken dat je flink hebt gedronken?
is niet per se dat ik te veel energie heb als ik gebruikt heb, meer dat ik van die fucking vage dromen heb. Het is niet perse een probleem of zo hoor maar zoals je zegt, iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. Ik neem gedurende de avond wel steeds kwartjes bij, maar tegen het einde van het feest heb ik er ook niet zo veel zin meer in. Waarschijnlijk inderdaad omdat het al teveel is uitgewerkt, maar bij nemen doe ik dan liever niet. Daarnaast is het OV vanuit Amsterdam naar mijn woonplaats niet helemaal chill en 2 uur trippen in het OV zie ik ook niet zo zitten. ;)
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:21:10 #217
395200 deadprez
One more rail
pi_133066318
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:48 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

Knap wel, aangezien je over het algemeen toch wel een tijdje moet wachten voor je kan slapen na je de laatste gevat hebt.
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:22:45 #218
413919 CescoTomati
You mirin' brah?
pi_133066391
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:21 schreef deadprez het volgende:

[..]

Knap wel, aangezien je over het algemeen toch wel een tijdje moet wachten voor je kan slapen na je de laatste gevat hebt.
de eerste keer dat ik nam sliep ik 2 uur later :P Had maar een half pilletje en zat stevig tegen te werken. Het is dus wel mogelijk maar chill is anders.
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:23:48 #219
395200 deadprez
One more rail
pi_133066447
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:22 schreef CescoTomati het volgende:

[..]

de eerste keer dat ik nam sliep ik 2 uur later :P Had maar een half pilletje en zat stevig tegen te werken. Het is dus wel mogelijk maar chill is anders.
Ik moet toch minstens wel twee en een half uur uitspacen voor ik kan slapen
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:43:45 #220
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133067361
_O_

En zo geschiedde..
Bay of Plenty
pi_133068333
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:19 schreef CescoTomati het volgende:

[..]

is niet per se dat ik te veel energie heb als ik gebruikt heb, meer dat ik van die fucking vage dromen heb. Het is niet perse een probleem of zo hoor maar zoals je zegt, iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. Ik neem gedurende de avond wel steeds kwartjes bij, maar tegen het einde van het feest heb ik er ook niet zo veel zin meer in. Waarschijnlijk inderdaad omdat het al teveel is uitgewerkt, maar bij nemen doe ik dan liever niet. Daarnaast is het OV vanuit Amsterdam naar mijn woonplaats niet helemaal chill en 2 uur trippen in het OV zie ik ook niet zo zitten. ;)
nee dan kan ik ook wel iets leukers bedenken...
pi_133068584
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:21 schreef deadprez het volgende:

[..]

ligt er maar net aan hoe moe je bent. na flink feesten ben ik toch pas sochtens thuis, hele nacht gedanst, en dan slaap ik echt gelijk als ik ga liggen.
en als ik nog niet echt moe ben, dan ga ik nog niet slapen. maar wel door met bijslikken, jointjes roken... dat is toch juist uitchillen, gewoon helemaal kort gaan tot je in slaap valt.. bijna nog leuker dan het stappen zelf, met wat vrienden.
  zaterdag 9 november 2013 @ 00:14:11 #223
395200 deadprez
One more rail
pi_133068733
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 00:10 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ligt er maar net aan hoe moe je bent. na flink feesten ben ik toch pas sochtens thuis, hele nacht gedanst, en dan slaap ik echt gelijk als ik ga liggen.
en als ik nog niet echt moe ben, dan ga ik nog niet slapen. maar wel door met bijslikken, jointjes roken... dat is toch juist uitchillen, gewoon helemaal kort gaan tot je in slaap valt.. bijna nog leuker dan het stappen zelf, met wat vrienden.
Ik weet niet wat voor pillen jij doet, maar als ik niet een aantal uur voor ik ga slapen stop met bijpakken space ik echt veel te hard om in slaap te vallen. Blijven vatten tot het moment dat je gaat slapen lijkt me niet mogelijk.
Stop the violence
Down with the hate
  zaterdag 9 november 2013 @ 00:19:44 #224
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_133068904
Huh, wie ben jij dan?
O+
pi_133068947
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2013 00:14 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor pillen jij doet, maar als ik niet een aantal uur voor ik ga slapen stop met bijpakken space ik echt veel te hard om in slaap te vallen. Blijven vatten tot het moment dat je gaat slapen lijkt me niet mogelijk.
heb er nooit een probleem mee. gewoon mdma pillen of kristallen.
  zaterdag 9 november 2013 @ 00:22:08 #226
395200 deadprez
One more rail
pi_133068992
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 00:20 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

heb er nooit een probleem mee. gewoon mdma pillen of kristallen.
misschien pak je gewoon te weinig
Stop the violence
Down with the hate
pi_133071365
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 00:22 schreef deadprez het volgende:

[..]

misschien pak je gewoon te weinig
dat is het niet, lol..
ik doe het al 20 jaar, dat zal het wel zijn.
pi_133072678
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2013 02:46 schreef deadprez het volgende:

[..]

geef maar een link, dm staat open
dit
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: