quote:Op donderdag 7 november 2013 01:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee, waren niet de mijne en heb er ook niet naar verstaan.
Je had dus geen idee wat je geslikt hebtquote:Op donderdag 7 november 2013 01:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee, waren niet de mijne en heb er ook niet naar verstaan.
Ik snap dat echt niet. Bij pep bijvoorbeeld maakt het nog niet zo heel veel uit, aangezien je gewoon een heel klein puntje kan nemen om het zelf te "testen", maar met pillen zou ik dat echt nooit doen.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je had dus geen idee wat je geslikt hebt
Ik zou sowieso zelf nooit iets slikken waarvan ik niet 100 procent zeker weet wat er in zit.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Bij pep bijvoorbeeld maakt het nog niet zo heel veel uit, aangezien je gewoon een heel klein puntje kan nemen om het zelf te "testen", maar met pillen zou ik dat echt nooit doen.
Nee want het is natuurlijk bij voorbaat uitgesloten dat FOK!kers een relatie hebben, sex hebben, drugs gebruiken, en strafbare feiten plegen.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:16 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wou "verzonnen topics" gaan zeggen, maar het is nog een goed topic ook
Ik begrijp je verbazing, maar het klopt niet helemaal. Ik nam het aan van een vriend die al sinds mijn 12e mijn boezemvriend is, van wie ik weet dat hij die shit altijd laat controleren en die vantevoren ook beloofde dat hij goed op me zou passen. Aangezien het aantal mg me persoonlijk verder niks zegt, heb ik gewoon op hem vertrouwd.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je had dus geen idee wat je geslikt hebt
Natuurlijk niet, doe het zelf allemaal.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:19 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nee want het is natuurlijk bij voorbaat uitgesloten dat FOK!kers een relatie hebben, sex hebben, drugs gebruiken, en strafbare feiten plegen.
Laten testen doe ik nooit, aangezien ik weet dat degene waar ik ze haal ze zelf al uitgebreid getest heeft, maar ik wil toch wel graag weten wat voor pillen het zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou sowieso zelf nooit iets slikken waarvan ik niet 100 procent zeker weet wat er in zit.
Ik zou een pil ook altijd laten testen
Mensen die het niet interesseert hoeveel mdma ze vatten vragen er gewoon om dat het een keer misgaat. Zeker als het je eerste keer is.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik begrijp je verbazing, maar het klopt niet helemaal. Ik nam het aan van een vriend die al sinds mijn 12e mijn boezemvriend is, van wie ik weet dat hij die shit altijd laat controleren en die vantevoren ook beloofde dat hij goed op me zou passen. Aangezien het aantal mg me persoonlijk verder niks zegt, heb ik gewoon op hem vertrouwd.
Ook niks bij gedronken aan alcohol, elke zoveel tijd een flesje water naar binnen nippend, eventjes afkoelen buiten etc. Heb me aardig gedragen.
Ik moet die haan33 nog altijd een keer ontmoeten.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, doe het zelf allemaal.
Maar 90% van de topics waarvan de TT begint met "Ecstasy gebruikt" eindigen in een Haan33 bullshitverhaal
Dan is het wel een ander verhaal, dan zijn ze in ieder geval getestquote:Op donderdag 7 november 2013 01:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik begrijp je verbazing, maar het klopt niet helemaal. Ik nam het aan van een vriend die al sinds mijn 12e mijn boezemvriend is, van wie ik weet dat hij die shit altijd laat controleren en die vantevoren ook beloofde dat hij goed op me zou passen. Aangezien het aantal mg me persoonlijk verder niks zegt, heb ik gewoon op hem vertrouwd.
Ook niks bij gedronken aan alcohol, elke zoveel tijd een flesje water naar binnen nippend, eventjes afkoelen buiten etc. Heb me aardig gedragen.
Van AEX hè, dan weet je al wel genoeg.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:27 schreef porsche1 het volgende:
En dit is dan moderator op het stomste forum van heel Nederland.
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Van AEX hè, dan weet je al wel genoeg.
Ik ben bloedserieus.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:29 schreef Kaas- het volgende:
[..], bedankt! Gebeurt niet vaak dat ik hardop lach vanwege een berichtje op Fok!.
Schaam je, je vernagelt heel je voorbeeld functie. Sukkel.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:29 schreef Kaas- het volgende:
[..], bedankt! Gebeurt niet vaak dat ik hardop lach vanwege een berichtje op Fok!.
Vroeger nog best wat geld verdiend met ritalin pillen in de vijzel gooien en als pep verkopen.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:29 schreef BlueMage het volgende:
TS gaat hard op mijn aspirines en ik heb weer wat geld verdiend. Win-win situatie.
Open er een topic over, dit subforum schijnt er aardig geschikt voor te zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Schaam je, je vernagelt heel je voorbeeld functie. Sukkel.
Ritalin is gewoon pep dus niet zo raar, nee.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vroeger nog best wat geld verdiend met ritalin pillen in de vijzel gooien en als pep verkopen.
Gaf potverdriedubbeltjes nog wel een moraal van het verhaal trouwens om de dames en heren hetgeen ik doorstond af te raden.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Schaam je, je vernagelt heel je voorbeeld functie. Sukkel.
Praat niet tegen mij, tokkie. Jij hebt slechte invloed op mensen.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Open er een topic over, dit subforum schijnt er aardig geschikt voor te zijn.
Heb je OP niet gelezen.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:33 schreef Kaas- het volgende:
Gaf potverdriedubbeltjes nog wel een moraal van het verhaal trouwens om de dames en heren hetgeen ik doorstond af te raden trouwens.
Nee.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ritalin is gewoon pep dus niet zo raar, nee.
Het is geen amphetamine/speed als je dat bedoelt maar heeft wel dezelfde effecten hoewel er gezegd wordt dat Ritalin niet verslavend is geloof ik er toch weinig van.quote:
Naah, beperk me op seksgebied sinds enkele jaren tot 1 persoon en alleen als die niet in de buurt is kan ik me dergelijke nachten veroorloven.quote:
Ritalin heeft meer een versterkt cafeïne effect, bij lange na niet te vergelijken met speed.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Het is geen amphetamine/speed als je dat bedoelt maar heeft wel dezelfde effecten hoewel er gezegd wordt dat Ritalin niet verslavend is geloof ik er toch weinig van.
Voor jou misschien, jij junk.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ritalin heeft meer een versterkt cafeïne effect, bij lange na niet te vergelijken met speed.
Ik heb al driekwart jaar ofzo geen harddrugs gebruikt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar alcohol dan...oh wacht.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb al driekwart jaar ofzo geen harddrugs gebruikt.
crash van pillen is echt fucked up inderdaadquote:Op donderdag 7 november 2013 01:48 schreef DSVM het volgende:
Het is gewoon een orgasme maar dan verdeeld over 6 uur tijd.
Jammer dat ik 2 weken erna nog depressief ervan ben. Al 1,5 jaar niks gebruikt
Ik heb daar dus echt helemaal geen last van, gewoon aldoor vrolijk als altijd etc.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
crash van pillen is echt fucked up inderdaadna een aantal nachten pep ben je gewoon een paar dagen doodmoe, na xtc wil ik mezelf minstens een week lang voor een trein gooien
Dat helpt bij mij ook niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb daar dus echt helemaal geen last van, gewoon aldoor vrolijk als altijd etc.Heb wel als de motherfucker elke dag eieren, kaas, melk, banenen en vitamine c-pillen zitten vreten, omdat ik ergens op internet las dat je dat je strotosine ofzo sneller aanvult.
Moet je eens een reinigend drankje nemen de volgende dag. Ben je er een stuk sneller van af serieus.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:51 schreef deadprez het volgende:
één keer twee nachten aan een stuk door pillen gevat, nog nooit door zo'n hel gegaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |