abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132990277
Dus TS mag graag een beetje op stap gaan en het liefst twee maar soms drie keer per week. Moet je ook weer niet te veel bijzonders van denken, in het grote merendeel van de gevallen loopt hij enkel wat rond in studententoko's, proeflokaaltjes en iets later op de avond in de zogenaamde 'feestbarretjes' om aldaar de schouder van de niet-bierdragende arm ietwat mee te laten bewegen op de muziek, pretenderend dat je gesprekken voert terwijl je jezelf om de paar tellen "WAT?" hoort roepen.

Hoewel de studenten hier in Rotterdam allemaal doen alsof ze nog nooit van hun leven drugs hebben gebruikt omdat dat echt not done is, word ik mijn geliefde Groningen (TS komt hier origineel vandaan maar is verhuisd) standaard onthaald in huizen waar de waterpijpen, jointjes etc. al roken en waar men je gek aankijkt als je dat zelf niet op zijn tijd doet en ach, ik heb daar geen problemen mee dus krijg daar incidenteel ook iets van mee.

Andere stuff laat ik altijd lekker links liggen ook al doen al mijn vrienden om me heen het wel - ook op dancefestivals - omdat ik uit mezelf al genoeg energie heb en dat spul me totaal niet trekt. Nu heb ik me echter vrij recent bij een avondje stappen in Groningen toch laten verleiden om eens voor het eerst zo'n ecstacy-pil te nemen.

Ik kwam om 12 uur aan in een technoclubje met die pil net achter de kiezen en stond 45 minuten na inname gefrustreerd aan de bar om toch maar te gaan bieren, want die pil deed niks. Toevallig werd ik net op dat moment aan de bar ineens misselijk, dus ging maar even zitten. Een vriend kwam naast me zitten en probeerde met me te praten. Ik hoorde alles, maar kon het niet opbrengen iets terug te zeggen en moest hier even doorheen. En then it hit me..

G*dverdomme, wat is die muziek die ik net saai aan de kant zittend nog afkeurde terwijl ik de feestende mensen gadesloeg ineens g*d-ver-domme goed! "Alles is goed, ik ga alleen ff pissen" zei ik tegen m'n vriend, om er gauw tussenuit te knijpen en bewoog me naar de dansvloer om te dansen als de motherfucker. Uur of zes non-stop gedanst, elk verzoek om even te gaan zitten afwijzend omdat elke minuut niet op de dansvloer echt als de ultieme vorm van timewasting voelde.

Uiteindelijk om een uurtje of 8 's ochtends maar met ons groepje richting het huis van de vriend waar ik sliep gelopen om nog even een cognacje te drinken voor het slapen (hoewel ik niet verder dan twee uur slaap op een bank kwam :')). Ik verwachtte er echt helemaal niks van en had direct na inname van die pil al spijt, maar damn, ik ben zelden zo goed op stap geweest.

Klacht: Ecstacy was zo onwijs lekker dat ik er nu tegenop zie om weer 'gewoon' wat te drinken tijdens het stappen, aangezien die vorm van stappen in gedachten nu ineens is gedegradeerd naar 'gewoon een beetje leuk ouwehoeren' terwijl het met ecstacy zo enorm veel intensiever was.

Moraal van het verhaal: Nooit aan beginnen, spul is veel te goed en verpest tijdelijk het stapplezier. ;(
pi_132990286
zo begint het
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_132990290
hoeveel mg?
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_132990322
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:14 schreef deadprez het volgende:
hoeveel mg?
Geen idee, waren niet de mijne en heb er ook niet naar verstaan.
pi_132990325
Ik wou "verzonnen topics :') " gaan zeggen, maar het is nog een goed topic ook _O_
-XOXO-
pi_132990332
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:16 schreef Kaas- het volgende:

[..]

:') misschien wel hendig om dat even te vragen voor je zomaar iets vat.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990337
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:16 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Je had dus geen idee wat je geslikt hebt :{
-XOXO-
pi_132990353
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:17 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ik snap dat echt niet. Bij pep bijvoorbeeld maakt het nog niet zo heel veel uit, aangezien je gewoon een heel klein puntje kan nemen om het zelf te "testen", maar met pillen zou ik dat echt nooit doen.
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 7 november 2013 @ 01:19:11 #9
415517 Aberella
Ja dit is een Remqo
pi_132990376
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:18 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik snap dat echt niet. Bij pep bijvoorbeeld maakt het nog niet zo heel veel uit, aangezien je gewoon een heel klein puntje kan nemen om het zelf te "testen", maar met pillen zou ik dat echt nooit doen.
Ik zou sowieso zelf nooit iets slikken waarvan ik niet 100 procent zeker weet wat er in zit.
Ik zou een pil ook altijd laten testen
-XOXO-
pi_132990384
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:16 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wou "verzonnen topics :') " gaan zeggen, maar het is nog een goed topic ook _O_
Nee want het is natuurlijk bij voorbaat uitgesloten dat FOK!kers een relatie hebben, sex hebben, drugs gebruiken, en strafbare feiten plegen. :') Gewoon lekker verzonnen topic roepen, zo kom je er wel. :')
  donderdag 7 november 2013 @ 01:20:19 #12
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_132990389
Gewoon hele tikken zoals de haas dat doet! Goed bezig Tinus
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_132990393
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:17 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ik begrijp je verbazing, maar het klopt niet helemaal. Ik nam het aan van een vriend die al sinds mijn 12e mijn boezemvriend is, van wie ik weet dat hij die shit altijd laat controleren en die vantevoren ook beloofde dat hij goed op me zou passen. Aangezien het aantal mg me persoonlijk verder niks zegt, heb ik gewoon op hem vertrouwd.

Ook niks bij gedronken aan alcohol, elke zoveel tijd een flesje water naar binnen nippend, eventjes afkoelen buiten etc. Heb me aardig gedragen.
pi_132990405
quote:
6s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:19 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Nee want het is natuurlijk bij voorbaat uitgesloten dat FOK!kers een relatie hebben, sex hebben, drugs gebruiken, en strafbare feiten plegen. :')
Natuurlijk niet, doe het zelf allemaal.
Maar 90% van de topics waarvan de TT begint met "Ecstasy gebruikt" eindigen in een Haan33 bullshitverhaal :')
-XOXO-
pi_132990409
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:19 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ik zou sowieso zelf nooit iets slikken waarvan ik niet 100 procent zeker weet wat er in zit.
Ik zou een pil ook altijd laten testen
Laten testen doe ik nooit, aangezien ik weet dat degene waar ik ze haal ze zelf al uitgebreid getest heeft, maar ik wil toch wel graag weten wat voor pillen het zijn.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990432
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:20 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik begrijp je verbazing, maar het klopt niet helemaal. Ik nam het aan van een vriend die al sinds mijn 12e mijn boezemvriend is, van wie ik weet dat hij die shit altijd laat controleren en die vantevoren ook beloofde dat hij goed op me zou passen. Aangezien het aantal mg me persoonlijk verder niks zegt, heb ik gewoon op hem vertrouwd.

Ook niks bij gedronken aan alcohol, elke zoveel tijd een flesje water naar binnen nippend, eventjes afkoelen buiten etc. Heb me aardig gedragen.
Mensen die het niet interesseert hoeveel mdma ze vatten vragen er gewoon om dat het een keer misgaat. Zeker als het je eerste keer is.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990443
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:21 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, doe het zelf allemaal.
Maar 90% van de topics waarvan de TT begint met "Ecstasy gebruikt" eindigen in een Haan33 bullshitverhaal :')
Ik moet die haan33 nog altijd een keer ontmoeten. _O_
pi_132990451
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:20 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dan is het wel een ander verhaal, dan zijn ze in ieder geval getest :Y
-XOXO-
  donderdag 7 november 2013 @ 01:27:22 #19
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_132990505
En dit is dan moderator op het stomste forum van heel Nederland. :')
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_132990521
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:27 schreef porsche1 het volgende:
En dit is dan moderator op het stomste forum van heel Nederland. :')
Van AEX hè, dan weet je al wel genoeg.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990539
TS gaat hard op mijn aspirines en ik heb weer wat geld verdiend. Win-win situatie.
Hallon!
pi_132990541
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:28 schreef deadprez het volgende:

[..]

Van AEX hè, dan weet je al wel genoeg.
:D, bedankt! Gebeurt niet vaak dat ik hardop lach vanwege een berichtje op Fok!.
pi_132990547
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:29 schreef Kaas- het volgende:

[..]

:D, bedankt! Gebeurt niet vaak dat ik hardop lach vanwege een berichtje op Fok!.
Ik ben bloedserieus.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990554
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990564
Maar volgende keer toch maar even precies vragen hoe en wat in 't geval van MDMA ook al vertrouw je je vriend wel.
Hallon!
  donderdag 7 november 2013 @ 01:32:12 #26
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_132990573
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:29 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Schaam je, je vernagelt heel je voorbeeld functie. Sukkel.
pi_132990576
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:29 schreef BlueMage het volgende:
TS gaat hard op mijn aspirines en ik heb weer wat geld verdiend. Win-win situatie.
Vroeger nog best wat geld verdiend met ritalin pillen in de vijzel gooien en als pep verkopen.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990583
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:32 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Open er een topic over, dit subforum schijnt er aardig geschikt voor te zijn.
pi_132990588
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:32 schreef deadprez het volgende:

[..]

Vroeger nog best wat geld verdiend met ritalin pillen in de vijzel gooien en als pep verkopen.
Ritalin is gewoon pep dus niet zo raar, nee. :P
Hallon!
pi_132990596
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:32 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Gaf potverdriedubbeltjes nog wel een moraal van het verhaal trouwens om de dames en heren hetgeen ik doorstond af te raden.
  donderdag 7 november 2013 @ 01:34:00 #31
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_132990602
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:32 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Open er een topic over, dit subforum schijnt er aardig geschikt voor te zijn.
Praat niet tegen mij, tokkie. Jij hebt slechte invloed op mensen.

Vieze drugsverslaafde.
Lekker drugs gebruiken om je sociale problemen te vergeten hè, pauper.

Kansloos MBO'er zijn en drugs gebruiken, zielig zielig zielig.
  donderdag 7 november 2013 @ 01:34:30 #32
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_132990607
quote:
8s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:33 schreef Kaas- het volgende:
Gaf potverdriedubbeltjes nog wel een moraal van het verhaal trouwens om de dames en heren hetgeen ik doorstond af te raden trouwens.
Heb je OP niet gelezen.

Praat niet tegen mij, vieze junk.
Je geeft me slechte invloeden.
pi_132990611
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:33 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ritalin is gewoon pep dus niet zo raar, nee. :P
Nee. :')
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 7 november 2013 @ 01:35:05 #34
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_132990616
Heb je geneukt?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_132990628
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:34 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee. :')
Het is geen amphetamine/speed als je dat bedoelt maar heeft wel dezelfde effecten hoewel er gezegd wordt dat Ritalin niet verslavend is geloof ik er toch weinig van. :')
Hallon!
pi_132990634
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:35 schreef static het volgende:
Heb je geneukt?
Naah, beperk me op seksgebied sinds enkele jaren tot 1 persoon en alleen als die niet in de buurt is kan ik me dergelijke nachten veroorloven.
pi_132990641
Wauw zeg, superspannend enzo. Hoe oud ben je eigl :')
- I can't handle stupidity on my own.
pi_132990642
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:36 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Het is geen amphetamine/speed als je dat bedoelt maar heeft wel dezelfde effecten hoewel er gezegd wordt dat Ritalin niet verslavend is geloof ik er toch weinig van. :')
Ritalin heeft meer een versterkt cafeïne effect, bij lange na niet te vergelijken met speed.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990648
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:37 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ritalin heeft meer een versterkt cafeïne effect, bij lange na niet te vergelijken met speed.
Voor jou misschien, jij junk. :P
Hallon!
pi_132990655
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:38 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Voor jou misschien, jij junk. :P
Ik heb al driekwart jaar ofzo geen harddrugs gebruikt.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990668
ohja behalve alcohol, voor mensen daar weer over gaan zeuren
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990753
Ja man, hard feunen. Heb morgen een presentatie, maar zit hier nu als Tony M. aan de sosa. fuckbitchesgetmoneystackmoney.

#MoneyTeam

#teamvieze

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132990754
quote:
6s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:39 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik heb al driekwart jaar ofzo geen harddrugs gebruikt.
Ja maar alcohol dan...oh wacht. :P
Hallon!
pi_132990763
Het is gewoon een orgasme maar dan verdeeld over 6 uur tijd.

Jammer dat ik 2 weken erna nog depressief ervan ben. Al 1,5 jaar niks gebruikt :'(
pi_132990782
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:48 schreef DSVM het volgende:
Het is gewoon een orgasme maar dan verdeeld over 6 uur tijd.

Jammer dat ik 2 weken erna nog depressief ervan ben. Al 1,5 jaar niks gebruikt :'(
crash van pillen is echt fucked up inderdaad :r na een aantal nachten pep ben je gewoon een paar dagen doodmoe, na xtc wil ik mezelf minstens een week lang voor een trein gooien :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990793
één keer twee nachten aan een stuk door pillen gevat, nog nooit door zo'n hel gegaan
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990816
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:50 schreef deadprez het volgende:

[..]

crash van pillen is echt fucked up inderdaad :r na een aantal nachten pep ben je gewoon een paar dagen doodmoe, na xtc wil ik mezelf minstens een week lang voor een trein gooien :')
Ik heb daar dus echt helemaal geen last van, gewoon aldoor vrolijk als altijd etc. :P Heb wel als een malle enkele dagen eieren, kaas, melk, banenen en vitamine c-pillen zitten vreten, omdat ik ergens op internet las dat je dat je strotosine ofzo sneller aanvult. :'(
pi_132990832
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:52 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik heb daar dus echt helemaal geen last van, gewoon aldoor vrolijk als altijd etc. :P Heb wel als de motherfucker elke dag eieren, kaas, melk, banenen en vitamine c-pillen zitten vreten, omdat ik ergens op internet las dat je dat je strotosine ofzo sneller aanvult. :'(
Dat helpt bij mij ook niet. :P misschien heb je gewoon niet genoeg, of misschien juist niet te veel, gepakt.
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990839
ik denk dat je serotonine bedoelt trouwens :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_132990845
quote:
13s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:51 schreef deadprez het volgende:
één keer twee nachten aan een stuk door pillen gevat, nog nooit door zo'n hel gegaan
Moet je eens een reinigend drankje nemen de volgende dag. Ben je er een stuk sneller van af serieus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')