SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Slechtste user ooit in de SC-
Ejfaar
Top users in de SC-
essnhills - bambino - Jimbo - Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
Zulke mensen moet je ook maar met handschoenen aanpakkenquote:Er zijn mensen onder ons die nogal gehecht zijn aan échte muziek. Je weet wel, echte tuba's en trompetten. Echte drums. Het geluid van een krachtige stem. Niets kunstmatig of nep. Dat is het geluid van Gratitude. Het natuurlijke geluid van zang, percussie en koperblazers, dat is wat de muziek van Earth, Wind & Fire speciaal maakt. Earth, Wind & Fire én Head Monster Noel Lee hebben samen deze in-ears afgestemd waardoor ze de intimiteit van een geweldige live performance je gehoor in pompen. Het resultaat is een zuiver, perfect geluid. De in-ears hebben een unieke rose gouden afwerking en Monster SuperTips voor een perfecte pasvorm. Ook zit er nog een inline controle voor je smartphone aan. Zorg ervoor dat je deze in-ears die zijn geïnspireerd door de muziek van Earth, Wind & Fire snel in huis haalt!
is een kunst op zich jaquote:Op donderdag 7 november 2013 00:25 schreef noodgang het volgende:
Dat je zelfs oordopjes lelijk kunt maken, vind ik ergens wel weer knap
Succes!quote:Op donderdag 7 november 2013 00:25 schreef Renn het volgende:
Ik wil morgen mijn tentamen halen...
Weltrusten
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 november 2013 00:25 schreef Renn het volgende:
Ik wil morgen mijn tentamen halen...
Weltrusten
Volgens mij liggen die de hele dag in een deuk op werkquote:Op donderdag 7 november 2013 00:25 schreef Melleyn het volgende:
Ik zou wel eens willen weten wat de productomschrijvingsschrijver van ibood allemaal gebruikt, volgens mij is het goeie shit namelijk. Die kerel is verschrikkelijk uit z'n dak
Hij heeft wel 2 handvatten, kan je hem goed mee vasthouden met je handschoenenquote:Op donderdag 7 november 2013 00:27 schreef Lyza666 het volgende:
Het lijkt wel alsof dat ding kan vliegen.
Ah ze stemmen de aanbiedingen leuk op elkaar af.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij heeft wel 2 handvatten, kan je hem goed mee vasthouden met je handschoenen
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
Nieuwe dag en mijn internet is weer normaal
Voor een refurbquote:Op donderdag 7 november 2013 00:28 schreef essnhills het volgende:
Al is het opzich best een goede aanbieding, 43 op beslist zie ik langkomen bij 1dk
Geen idee, ik noem alleen dingen die ik voorbij zie komenquote:
Mwah ik zou het niet zo snel kopen.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Refurb is toch niet zó verschrikkelijk? Op zich?
Ook aangepast.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:31 schreef Loll het volgende:
[..]
reeds aangepast ik dacht dat ik hem had
Ja zoietsquote:Op donderdag 7 november 2013 00:31 schreef Lyza666 het volgende:
Weer 100 euro trouwens he. Ze hebben de 40 en 60 maar gewoon afgeschaft denk ik. Wij kopen toch wel blind
Daar heb jij wel vaker last van hè?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:32 schreef Renn het volgende:
Altijd als ik net mijn pc verlaat en mobiel nog 5 min wil kijken
Ach dan hoef je ook niet op te blijvenquote:Op donderdag 7 november 2013 00:32 schreef Loll het volgende:
Ik word hier zo moe van nu hoef ik de hele avond geen box meer te verwachten
Dat gaat toch nergens overquote:Op donderdag 7 november 2013 00:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zoiets
Eerder hadden ze nog goedkoper. ik heb toen in 1 hunt 1 van 30, 1 van 60 en 1 van 90 gekocht
Mwa, rond 3:00 nog eentje en dan duurt het weer tot morgenvroeg.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:32 schreef Loll het volgende:
Ik word hier zo moe van nu hoef ik de hele avond geen box meer te verwachten
Vorige keer had iemand er een van 100 euro met allemaal spul dat kapot was...quote:Op donderdag 7 november 2013 00:33 schreef Melleyn het volgende:
Nja in een box van 100 zit tenminste gelijk goeie stuff. Hopelijk.
10e keer nogmaar hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 00:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar heb jij wel vaker last van hè?
Nee, ik deed het samen met m'n vriend, alleen ik was degene die ze steeds scoordequote:Op donderdag 7 november 2013 00:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat gaat toch nergens over
heb jij een geldboom ofzo
Awwwquote:
Symbolisch voor die kuthype voor die box die moet verdwijnenquote:Op donderdag 7 november 2013 00:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorige keer had iemand er een van 100 euro met allemaal spul dat kapot was...
Maar dat kan je allemaal ruilen dan toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorige keer had iemand er een van 100 euro met allemaal spul dat kapot was...
Ach als je 't spul verkoopt, brengt het altijd nog meer op dan het kost.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat gaat toch nergens over
heb jij een geldboom ofzo
Volgens mij had hij de hele doos teruggestuurd.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:34 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Maar dat kan je allemaal ruilen dan toch?
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Symbolisch voor die kuthype voor die box die moet verdwijnen
Tja dat kan ookquote:Op donderdag 7 november 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij had hij de hele doos teruggestuurd.
Zo te zien niet neequote:
en toen?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij had hij de hele doos teruggestuurd.
Je zal net die ene hebben waar ze niet op passenquote:
Jij kent het berttopic?quote:
quote:
PR is nou niet echt iets waar ibood hard voor loopt. Niet met boxen e.d. in elk geval.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:37 schreef Loll het volgende:
Het was goede pr van ibood als ze een nieuwe box hadden gemaakt.
Geniale topicreeks ja!quote:Op donderdag 7 november 2013 00:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb er zo van genotenecht een toffe reeks en een fucking mindtwist.
Ja leuk hè?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb er zo van genotenecht een toffe reeks en een fucking mindtwist.
Alleen oude crapquote:
Ja en die gaan we eerst raadplegen voor we dit kopen, genoeg tijd voorquote:Op donderdag 7 november 2013 00:39 schreef essnhills het volgende:
Product expert (incluis spatiefout!) op het forum
Euh. Een koffer?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:41 schreef essnhills het volgende:
Shit, wat moest ik ook alweer hebben jongens?
lampquote:Op donderdag 7 november 2013 00:41 schreef essnhills het volgende:
Shit, wat moest ik ook alweer hebben jongens?
ONZ / Input voor grap #2 Waar Bert z'n opzetborstels krijgt!quote:Op donderdag 7 november 2013 00:40 schreef Melleyn het volgende:
Wat is het Berttopic? Ik heb wat gemist geloof ik
Ohjaquote:
Topicreeks: Input voor grapquote:Op donderdag 7 november 2013 00:40 schreef Melleyn het volgende:
ONZ / Input voor grapquote:Op donderdag 7 november 2013 00:40 schreef Melleyn het volgende:
Neeee je moet wel bij deel 1 beginnenquote:Op donderdag 7 november 2013 00:41 schreef Loll het volgende:
[..]
ONZ / Input voor grap #2 Waar Bert z'n opzetborstels krijgt!
Volgens mijben ik toen nog die live uitzending gaan kijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 00:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Neeee je moet wel bij deel 1 beginnen
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:42 schreef wolfrolf het volgende:
doe voor mijn leuter maar Calvin LARGE hihahahahoooo
Ik zag het te laatquote:Op donderdag 7 november 2013 00:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mijben ik toen nog die live uitzending gaan kijken
Wauwquote:
Of linea recta de vuilnisbak inquote:Op donderdag 7 november 2013 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
pedaalemmer
kan linea recta die box in
#yolo
Leuk cadeautje toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
Pedaalemmer... ik voel het al, het wordt weer niks
noquote:
Zeg Cev, een ivoorwitte zonnehemel. Is dit iets voor je voor als die glow in the dark of dat universum op je kamer het niet gaat worden?quote:Deze prachtig ontworpen ivoorwitte zonnehemel is voorzien van 12 Maxlight UV lampen waarvan 6 met geïntegreerde gezichtsbruiner. De zonnehemel geeft je gedurende het gehele jaar een mooie diepbruine teint. Tevens zorgt de ergonomisch gevormde hemel samen met het Strip Reflector Systeem voor een optimaal bruiningsresultaat. De analoge timer kun je op simpele wijze bedienen en deze bevindt zich altijd in jouw gezichtsveld. Je verwijdert simpel de acrylplaat door het klikstripsysteem en de meegeleverde acrylwipper waarna je deze eenvoudig kan reinigen. Door het dubbel kantelbare T-statief van de Hapro zonnehemel Jade 12 T Lc is de hemel makkelijk boven een bed of bank te plaatsen. Door dit statief draai je de hemel tevens makkelijk weg als je hem wilt opruimen. Het praktische statief zorgt dus voor optimale ruimtebesparing! Wordt niet geïnstalleerd bij aflevering. Levering in heel Nederland, met uitzondering van de waddeneilanden.
:/quote:
Hoiquote:
Ohquote:
ik zat net te denken dat ik dit goed kan gebruiken. Ik ben zo wit dat ik zelf bijna glow-in-the-dark ben.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg Cev, een ivoorwitte zonnehemel. Is dit iets voor je voor als die glow in the dark of dat universum op je kamer het niet gaat worden?
Ik dacht zo van dat we gezellig met z'n allen MTV gingen kijken maar dat gaat hem niet worden blijkbaar.quote:
Wat is dezequote:Op donderdag 7 november 2013 00:47 schreef essnhills het volgende:
Lol, die zonnebank wordt niet geleverd naar de waddeneilanden
ik wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik dacht zo van dat we gezellig met z'n allen MTV gingen kijken maar dat gaat hem niet worden blijkbaar.
Ik ben witter. Als er nog een zonnebril voorbij komt zou ik zeggen kopen iedereen want in de zomer wordt je niet verblind door de zon maar door mijn benenquote:Op donderdag 7 november 2013 00:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
ik zat net te denken dat ik dit goed kan gebruiken. Ik ben zo wit dat ik zelf bijna glow-in-the-dark ben.
Haha wat.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:47 schreef essnhills het volgende:
Lol, die zonnebank wordt niet geleverd naar de waddeneilanden
Het zou ook weer eens niet hequote:Op donderdag 7 november 2013 00:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Haai je hebt al een box gemist, nou ja, iedereen heeft hem gemist.
Oh, da theb ik niet meegekregenquote:Op donderdag 7 november 2013 00:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik dacht zo van dat we gezellig met z'n allen MTV gingen kijken maar dat gaat hem niet worden blijkbaar.
48 uurquote:Op donderdag 7 november 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou ook weer eens niet he
Tot wanneer duurt deze hunt eigenlijk?
Hoi aan iedereen trouwens
Hij kwam ook best snel alquote:Op donderdag 7 november 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vandaag en morgenquote:Op donderdag 7 november 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
volgens mij is ie nog nooit zo snel geweestquote:Op donderdag 7 november 2013 00:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij kwam ook best snel al
Twee dagen weer. Dus t/m vrijdag.
quote:
quote:
Nee volgens mij ook niet. Ik lag altijd al in bed.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
volgens mij is ie nog nooit zo snel geweest
Ik had stiekem gehoopt dat ze er mee zouden beginnen, gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee volgens mij ook niet. Ik lag altijd al in bed.
Haaiquote:
nu niet meerquote:Op donderdag 7 november 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er Jackass op TV? Ik heb laatst nog alle afleveringen gekeken.
Is bijna elke keer toch? Dat er op het eind nog eentje komt. Vorige keer zelfs 2 dacht ik in het laatste uur.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had stiekem gehoopt dat ze er mee zouden beginnen, gewoon omdat het kan.
Ze zijn er volgens mij ook een keer mee geëindigd, of als 1 na laatste aanbieding ofzo
Oh ik lees ze al niet eens meerquote:Op donderdag 7 november 2013 00:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh omdat we het toenstraks over domme vragen hadden
Vorige keer was ik er de tweede avond nietquote:Op donderdag 7 november 2013 00:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Is bijna elke keer toch? Dat er op het eind nog eentje komt. Vorige keer zelfs 2 dacht ik in het laatste uur.
Jaquote:
Daar heb ik eigenlijk nooit naar gekeken, ik vind ze het leukste als ze samen zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
nu niet meer
Nu is er viva la bam
Ja ik ben ook wel verbaasdquote:Op donderdag 7 november 2013 00:53 schreef essnhills het volgende:
Er zijn zo te zien meer mensen dan ik had verwacht die het bert topic zouden kennen
Ik mag hopen dat iedereen een stoel heeft anders houd je dit niet vol.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:53 schreef essnhills het volgende:
Bureaustoel voor deze lange zit anyone?
Ik zit/hang liever op de bank.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:53 schreef essnhills het volgende:
Bureaustoel voor deze lange zit anyone?
Topicreeks van het jaarquote:Op donderdag 7 november 2013 00:53 schreef essnhills het volgende:
Er zijn zo te zien meer mensen dan ik had verwacht die het bert topic zouden kennen
Sommige afleveringen zijn echt geniaalquote:Op donderdag 7 november 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk nooit naar gekeken, ik vind ze het leukste als ze samen zijn.
Bam vond ik nooit echt de leukste, z'n pa is wel geinig.
Briljante ontknoping ookquote:
Jaquote:
Gewoon 48 uur staan voor je bureau toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat iedereen een stoel heeft anders houd je dit niet vol.
Ik moest eerst wel even aan Bert van Ernie denkenquote:Op donderdag 7 november 2013 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Briljante ontknoping ook
[..]
JaIk was al blij dat iemand snapte wat ik bedoelde
ik ben nou trouwens het pottenkijkerstopic aan het doorlezen, ken je die ook?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Briljante ontknoping ook
[..]
JaIk was al blij dat iemand snapte wat ik bedoelde
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 00:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
ik ben nou trouwens het pottenkijkerstopic aan het doorlezen, ken je die ook?
Troost je... ik sta op nummer vier hoorde ik vanavond, in de top500quote:Op donderdag 7 november 2013 00:55 schreef essnhills het volgende:
Oh God, wat moet dat worden mensenik was er gister amper (naar mijn idee) en ik sta op 1 in de dagcijfers
Deel 32 ben ik nu, volgens mij is de ontknoping eindelijk nabijquote:Op donderdag 7 november 2013 00:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jadaar ben ik toen een keer tegenaan gelopen en dieheb ik toen ook helemaal doorgelezen
Nicequote:Op donderdag 7 november 2013 00:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Troost je... ik sta op nummer vier hoorde ik vanavond, in de top500
Wat was dat ook alweer?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:56 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Deel 32 ben ik nu, volgens mij is de ontknoping eindelijk nabij
Ja die reeks was echt zoooo langquote:Op donderdag 7 november 2013 00:56 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die heb ik vanavond ook doorgelezen, mooie reeks ookquote:Op donderdag 7 november 2013 00:56 schreef Ceviche het volgende:
[..]
In TRU, Die mensen die een rare plek in het bos hadden gevonden, werd een heel mysterie en ze raakten vermist en allesquote:
Niet zo spammen dan.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik ben in maart voor het eerst in GRTD gekomen, en ik sta daar nu al in de top 10 allertijden
Ik weet het niet precies meer, iets met een afegzet stuk in een bos ofzo, en dat ze 's nachts gingen onderzoeken en toen waren ze kwijt ofzo en ze kregen geen telefonisch contact meer met ze enzoquote:
Oh ja heb ik niet helemaal gevolgd maar ik weet welke je bedoelt.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
In TRU, Die mensen die een rare plek in het bos hadden gevonden, werd een heel mysterie en ze raakten vermist en alles
Oh maar niet spoileren, heb hem nog niet uit.
Ik ben geen spammerquote:
Jaja.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben geen spammer
Ik ben toevallig heul populair daar
Waarom zijn er geen GRTD'ers om me te backen hierquote:
kanovinnie denk ikquote:
Oh die heb ik gemistquote:Op donderdag 7 november 2013 00:59 schreef Karina het volgende:
Ik vond het topic van 'hoer die mijn parkeerplaats inpikt' tof. Met webcam en alles
Oh die heb ik ook helemaal doorgelezen, vooral ook omdat er totaal niets gebeurtquote:Op donderdag 7 november 2013 00:59 schreef Karina het volgende:
Ik vond het topic van 'hoer die mijn parkeerplaats inpikt' tof. Met webcam en alles
Ja die heb ik ook nog live gevolgd toen, geniaalquote:Op donderdag 7 november 2013 00:59 schreef Karina het volgende:
Essquote:Op donderdag 7 november 2013 00:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom zijn er geen GRTD'ers om me te backen hier
Het is iBOOD, niet Ibood.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat er al een tijdje, vorige keer ook al.
Davidquote:
Dat was het leukstquote:Op donderdag 7 november 2013 01:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook helemaal doorgelezen, vooral ook omdat er totaal niets gebeurt
Ik wilde niet gaan eten omdat ik niks wilde missenquote:Op donderdag 7 november 2013 01:00 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook nog live gevolgd toen, geniaal
LBquote:Op donderdag 7 november 2013 00:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom zijn er geen GRTD'ers om me te backen hier
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was het leukstIedereen steeds in spanning of er iets gebeurde en of die vrouw kwam en toen de anticlimax op het eind
Heel project x was geniaalquote:Op donderdag 7 november 2013 01:02 schreef tralalala het volgende:
Livestreamreeks tijdens Project X Haren was ook geniaal.
Was dat die met die Humberto plaatjes erbij, of was dat weer een andere?quote:Op donderdag 7 november 2013 01:02 schreef tralalala het volgende:
Livestreamreeks tijdens Project X Haren was ook geniaal.
Die heb ik uit staan.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:02 schreef essnhills het volgende:
Ze zijn in 1dk chat de bol weer aan het ananassen
?quote:Op donderdag 7 november 2013 01:02 schreef essnhills het volgende:
Ze zijn in 1dk chat de bol weer aan het ananassen
ja maar 'de bol ananassen'?quote:Op donderdag 7 november 2013 01:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Denk een ander, was zo'n dik joch die interviewtjes ging doen, onder andere met Rutger van PowNews die er van overtuigd was dat er niets ging gebeuren.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dat die met die Humberto plaatjes erbij, of was dat weer een andere?
Drinken!quote:
oeh ik bedoelde boelquote:
Melleynquote:
baSS!quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 november 2013 01:04 schreef Pino112 het volgende:
Tijd om te slapen, veel plezier vannacht
hoeveel data had hem wel niet gekost?quote:Op donderdag 7 november 2013 01:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Denk een ander, was zo'n dik joch die interviewtjes ging doen, onder andere met Rutger van PowNews die er van overtuigd was dat er niets ging gebeuren.
Ik snap het nog steeds nietquote:Op donderdag 7 november 2013 01:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
oeh ik bedoelde boelze zijn de boel weer aan het ananassen
![]()
Ik had toen ook even ingeschakeld.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Denk een ander, was zo'n dik joch die interviewtjes ging doen, onder andere met Rutger van PowNews die er van overtuigd was dat er niets ging gebeuren.
Laat maarquote:
hahaquote:Op donderdag 7 november 2013 01:07 schreef essnhills het volgende:
Lol, lees ik dit tussen door op 1dk: omatje: heeft wer nog iemand een brei patroon
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:07 schreef essnhills het volgende:
Lol, lees ik dit tussen door op 1dk: omatje: heeft wer nog iemand een brei patroon
Ze hebben daar een paar emoticons die ze kunnen doen, waaronder een ananas. En af en toe gaat die hele chat lijp en spammen ze de hele boel massaal onder met ananassenquote:
Ohquote:Op donderdag 7 november 2013 01:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben daar een paar emoticons die ze kunnen doen, waaronder een ananas. En af en toe gaat die hele chat lijp en spammen ze de hele boel massaal onder met ananassen
Ja bij mij ookquote:
Slaap lekkerquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:07 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen. Kan ik morgen wat langer kijken![]()
Veel plezier nog.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |