Kan gebeuren.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja.
Verwarrende spatie.
[..]
Ja, doei. Ik ben er wel klaar mee verder.
Je zegt van alles maar je weet zelf niet eens welk punt je ermee probeert te maken.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja.
Verwarrende spatie.
[..]
Ja, doei. Ik ben er wel klaar mee verder.
En dan heb je Moisanderquote:Op donderdag 7 november 2013 11:29 schreef Dingflofbips het volgende:
Kans bestaat overigens dat Veltman dit gehyp eniet aankan en nu gaat terugvallen
Echt niet. Dit is de nieuwe Frans Beckenbauer. Als hij zijn kop kaal scheert is het Jaap Stam zijn evenbeeld. Frank heeft dat weer goed gezien. Wat een potentie heeft deze jongen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:29 schreef Dingflofbips het volgende:
Kans bestaat overigens dat Veltman dit gehyp eniet aankan en nu gaat terugvallen
Gaan we weer op die toer?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt niet. Dit is de nieuwe Frans Beckenbauer. Als hij zijn kop kaal scheert is het Jaap Stam zijn evenbeeld. Frank heeft dat weer goed gezien. Wat een potentie heeft deze jongen.
Hoezo? Jij bent toch ook enthousiast? Jij opent er nota bene een topic over.quote:
Prima, wat jij wil.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoezo? Jij bent toch ook enthousiast? Jij opent er nota bene een topic over.
Ik snap jou soms niet. Ik deel je enthousiasme en dan is het niet goed. Je krijgt op de eerste pagina wat kritische geluiden en dat is ook niet goed. Gecompliceerd menneke ben jij.quote:
Prima joh, vermoeiend ventje.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik snap jou soms niet. Ik deel je enthousiasme en dan is het niet goed. Je krijgt op de eerste pagina wat kritische geluiden en dat is ook niet goed. Gecompliceerd menneke ben jij.
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt niet. Dit is de nieuwe Frans Beckenbauer. Als hij zijn kop kaal scheert is het Jaap Stam zijn evenbeeld. Frank heeft dat weer goed gezien. Wat een potentie heeft deze jongen.
Hier wil ik graag voorbeelden van.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:25 schreef nickhguitar het volgende:
Gister speelde Veltman gewoon heel goed, daar geen slecht woord over. Maar deze hype meteen. En dan het ergste: die .GIFx2. Als je van elke tackle die op deze manier wekelijks in de eredivsie wordt ingezet een .GIF wil maken dan mag je wel 4 man in dienst hebben en dan zijn ze nog een heel weekend bezig. Verschrikkelijk, gewoon een goede tackle, maar die zie je bij ons bij het 6de ook, kom op zeg.
Daarnaast vind ik Ajacieden heel sterk in het snel afschrijven van jongens. Denswil was 4 weken geleden nog up en coming, na 2 (cruciale) fouten is hij opeens gebrekkig en is Veltman (na zijn bazentackle van gisteren) ineens de grote man? Beetje dubieus.
Edti: Ter toevoeging; Denswil is duidelijk de betere van de 2. Straalt meer uit en is ook gewoon sterker aan de bal. Laat die jongen gewoon rustig rijpen en je hebt er een topverdediger aan. Veltman zie ik eerlijk gezegd een middenmoter eredivisie in.
Lees maar op voetbalzone (en hier het eredivisietopic) live verslagen terug. Eerst veel gehyp om Denswil en vervolgens veel gehaat. Ik weet het, het is voetbal en dus oppertunisme maar het stoort me toch. Ik ben zelf voor PSV en ik vond dat gehype aan het begin rond Bakkali (en eigenlijk de gehele selectie van PSV) ook niet fijn. Dat kan alleen maar tegen je gaan werken.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hier wil ik graag voorbeelden van.
Wereldkampioen. Helaas hebben we voorin wat weinig talent lopen in die leeftijdscategorie.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:17 schreef Saysem het volgende:
Zo veel jonge centrale verdedigers bij de topclubs in Nederland. Veltman, Denswil, De Vrij, BMI, Bruma, Rekik, Gouweleeuw...Misschien valt de helft nog door de mand maar dan nog zullen er toch aan het eind van het seizoen wel twee overeind staan die wat moois kunnen laten zien op het WK. Alleen lastig te voorspellen welke twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |