Nou die spieren wil ik juist nu trainen, maar om bij een sportschool te komen heb ik ook een beetje kracht nodig die me nu net even ontbreekt.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Dan moet je wat meer die spieren trainen en minder films kijken. Of allebei tegelijk, dat kan ook.
Je bedoelt, wat is dat toch een geniaal nummer? Ja, vind ik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat is dat toch een debiel genre.
Heb je daar als vrouw kracht voor nodig dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
De kracht voor wat?
Hebben jullie nu al seks gehad?
Oh, jij ligt alleen maar mooi te wezen?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je daar als vrouw kracht voor nodig dan?
'quote:Op donderdag 7 november 2013 18:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Dan moet je wat meer die spieren trainen en minder films kijken. Of allebei tegelijk, dat kan ook.
Geen kracht of geen zin? Thuis oefenen geen optie?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou die spieren wil ik juist nu trainen, maar om bij een sportschool te komen heb ik ook een beetje kracht nodig die me nu net even ontbreekt.
Zo doe ik datquote:Op donderdag 7 november 2013 18:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, jij ligt alleen maar mooi te wezen?
En de mannen maar werken hè...
Zielige waaghals...quote:
Ik heb letterlijk de kracht niet om de buitenband van mijn fiets af te krijgen, en sport is te ver weg om even naartoe te lopen.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen kracht of geen zin? Thuis oefenen geen optie?
Daarvoor moet je elkaar eerst ontmoeten en gezien de laatste reacties zie ik dat er voorlopig niet van komen.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
De kracht voor wat?
Hebben jullie nu al seks gehad?
O zeurpiet...quote:Op donderdag 7 november 2013 19:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarvoor moet je elkaar eerst ontmoeten en gezien de laatste reacties zie ik dat er voorlopig niet van komen.
'Mannen' klinkt wel net alsof ik iedere week een ander heb.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
quote:
Is dat niet zo dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
'Mannen' klinkt wel net alsof ik iedere week een ander heb.
Nee johquote:
Elke week een andere man? Nee... dat zeker niet...quote:Op donderdag 7 november 2013 20:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee joh
Jij wel? Oh dat hoef ik niet te vragen zeker
Elke week dezelfde?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Elke week een andere man? Nee... dat zeker niet...
Elke week de zelfde man? Nee ook dat niet...quote:
De mannen, ik sta er altijd alleen voorquote:Op donderdag 7 november 2013 18:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
gezellig in je eentje staan als zij altijd ligt...quote:
Weet jij veel wat ze allemaal doet als je er niet bent.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:20 schreef Waaghals het volgende:
[..]
De mannen, ik sta er altijd alleen voor
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Stoken in een goed huwelijk. Foei toch...
Het was dan ook zijn eerste film.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
David Fincher heeft niets gebakken van Alien 3![]()
Niet zijn genre.
Het verhaal an sich was best interessant, alleen maakte hij de fout om deel 1 & 2 op een verkeerde manier te kopiëren.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:06 schreef Desunoto het volgende:
David Fincher maakt wel vaker fouten.
Je had me inderdaad al gewaarschuwd... maar toch... David Fincher...quote:Op donderdag 7 november 2013 23:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Het was dan ook zijn eerste film.
En ik zei toch dat je die niet moest kijken
Welke CGI in Aliens?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het verhaal an sich was best interessant, alleen maakte hij de fout om deel 1 & 2 op een verkeerde manier te kopiëren.
Hij had zich kunnen redden als er een flink arsenaal aan wapens lag. En als de CGI wat beter was. Want dat was een stuk minder dan Aliens.
[..]
Je had me inderdaad al gewaarschuwd... maar toch... David Fincher...![]()
Geweldig manquote:Op donderdag 7 november 2013 23:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Toen moesten ze nog allemaal in zo'n pop kruipen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geweldig manGeen CGI wat daar tegenop kan.
Gelukkig zijn er nog 10.000 films vóór 1980 die ik nog niet heb gezienquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Het gaat toch nooit meer worden zoals het was. Dus je kan het maar beter accepteren
Nog wel meerquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog 10.000 films vóór 1980 die ik nog niet heb gezien
Ow? Door wie? Illuminati?quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Nog wel meer
Maar ach nog even wachten tot 2015 dan klapt het hele zooitje in elkaar
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:56 schreef sasquatsch het volgende:
9 computer interfaces uit films, welke?
[ afbeelding ]
7 goede antwoorden voor het punt.
Gaan we dan weer terug naar het stomme tijdperk?quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Hollywood zelf met al die te dure blockbusters die er dan uitkomen.
Ook goedemorgen.quote:
Inderdaad, maar dat kost meer tijd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:20 schreef hornage het volgende:
Is ook leuk om zelf te maken zulke vragen
Verlangen naar het moment dat ik weer achter haar staquote:Op donderdag 7 november 2013 20:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Weet jij veel wat ze allemaal doet als je er niet bent.
Of d'r inquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:22 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Verlangen naar het moment dat ik weer achter haar sta
jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Heeft iemand het al aangedurfd de trailer van de nieuwe Robocop te bekijken?
die is toch al een tijdje uit?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Heeft iemand het al aangedurfd de trailer van de nieuwe Robocop te bekijken?
Ik dacht gelezen te hebben dat de trailer gister pas verschenen is...quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
die is toch al een tijdje uit?
Net toch maar gekeken...quote:
Meh, ik weet het nog niet...quote:
Maar vallen daar films al Friday of Boyz in the hood ook onder? Die zijn toch eigenlijk ook zwart georiënteerd toch...quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Blaxploitation or blacksploitation is a film genre that emerged in the United States in the 1970s. It is considered an ethnic subgenre of the general category of exploitation films. Blaxploitation films were originally made specifically for an urban black audience, although the genre's audience appeal soon broadened across racial and ethnic lines.
Op zich misschien wel, maar typish voor blaxploitation is wel dat ze echt in een bepaalde periode gemaakt zijn (jaren 70). En blaxploitation is een subgenre van exploitation films, wat vaak films zijn met een laag budget en over het algemeen niet bekend staan om de geweldige verhaallijnen etc. Je kunt wel zeggen dat bijv tarantino met Jackie Brown is geinspireerd voor Blaxploitation films.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar vallen daar films al Friday of Boyz in the hood ook onder? Die zijn toch eigenlijk ook zwart georiënteerd toch...
Vallen daar de Black Emanuelle films ook onder?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Op zich misschien wel, maar typish voor blaxploitation is wel dat ze echt in een bepaalde periode gemaakt zijn (jaren 70). En blaxploitation is een subgenre van exploitation films, wat vaak films zijn met een laag budget en over het algemeen niet bekend staan om de geweldige verhaallijnen etc. Je kunt wel zeggen dat bijv tarantino met Jackie Brown is geinspireerd voor Blaxploitation films.
Laura Gemser. Stond laatst wat over op Fok! Film.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Emanuelle als in de Sylvia Kristel films? Alleen dan met een donkere dame?
Ach ze blijven het proberen, er komt ook weer een Amerikaanse Godzilla film.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Meh, ik weet het nog niet...![]()
Zolang het maar geen Total Recall achtige remake wordt.
1x verprutsen is nog niet genoeg?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach ze blijven het proberen, er komt ook weer een Amerikaanse Godzilla film.
Vond je em slecht dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1x verprutsen is nog niet genoeg?
Ach het kan niet veel slechter wordenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1x verprutsen is nog niet genoeg?
Ja, behoorlijk. Had er veel meer van verwacht.quote:
Maar dan kan een remake alleen maar beter wordenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Had er veel meer van verwacht.
Dat is waarquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar dan kan een remake alleen maar beter worden
Wat gaat het zondag worden?quote:
Slaap zachtquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:18 schreef drakin het volgende:
Ik ga er vroeg in(slechte nacht gister gehad) maar niet voordat:
http://funjak.com/post/8974
Trusten mensen
Wishful thinking, met zo'n portemonnee in je kontzak in een of andere diner hèquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:18 schreef drakin het volgende:
Ik ga er vroeg in(slechte nacht gister gehad) maar niet voordat:
http://funjak.com/post/8974
Trusten mensen
Het is allemaal natuurlijk nogal subjectief maar dat lijkt me meer sexploitationquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vallen daar de Black Emanuelle films ook onder?
Lees net de vraag
Een dialoog aangaan tijdens een overval en er levend van afkomen verdiend sowieso kudo'squote:Op vrijdag 8 november 2013 22:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wishful thinking, met zo'n portemonnee in je kontzak in een of andere diner hè
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet niet eens een dialoog uit een film uit mijn hoofd...
Ik kan alles uit the Mask en Limitless oplepelenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:58 schreef picodealion het volgende:
Ik kan heel Clerks voor je oplepelen als je wil. Deze ken ik ook zo goed als uit mijn hoofd, maar dat is vrij logisch:
http://www.dailymotion.co(...)or-vs-beastman_music
Die is leuk, net als deze...quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"I know what you're thinking, punk. You're thinking "did he fire six shots or only five?" Now to tell you the truth I forgot myself in all this excitement. But being this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world and will blow you head clean off, you've gotta ask yourself a question: "Do I feel lucky?" Well, do ya, punk? "
Je hebt er alleen niks aan als je zonder wapen tegen over iemand staat die wel een wapen vast heeftquote:Bullet Tooth Tony: So, you are obviously the big dick. The men on the side of ya are your balls. Now there are two types of balls. There are big brave balls, and there are little mincey faggot balls.
Vinny: These are your last words, so make them a prayer.
Bullet Tooth Tony: Now, dicks have drive and clarity of vision, but they are not clever. They smell pussy and they want a piece of the action. And you thought you smelled some good old pussy, and have brought your two little mincey faggot balls along for a good old time. But you've got your parties muddled up. There's no pussy here, just a dose that'll make you wish you were born a woman. Like a prick, you are having second thoughts. You are shrinking, and your two little balls are shrinking with you. And the fact that you've got "Replica" written down the side of your guns...
[Zoom in on the side of Sol's gun, which indeed has "REPLICA" etched on the side; zoom out, as they sneak peeks at the sides of their guns]
Bullet Tooth Tony: And the fact that I've got "Desert Eagle point five O"...
[Withdraws his gun and puts it on the table]
Bullet Tooth Tony: Written down the side of mine...
[They look, zoom in on the side of his gun, which indeed has "DESERT EAGLE .50" etched on the side]
Bullet Tooth Tony: Should precipitate your balls into shrinking, along with your presence. Now... Fuck off!
Zit daar ook maar iets in wat je tegen een overvaller kan gebruiken dat hem kan afschrikken? Of zorg je er daarmee alleen voor dat ie in slaap valt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:58 schreef picodealion het volgende:
Ik kan heel Clerks voor je oplepelen als je wil. Deze ken ik ook zo goed als uit mijn hoofd, maar dat is vrij logisch:
http://www.dailymotion.co(...)or-vs-beastman_music
"Try not to suck any dick on your way to the parking lot!"quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die is leuk, net als deze...
[..]
Je hebt er alleen niks aan als je zonder wapen tegen over iemand staat die wel een wapen vast heeft
[..]
Zit daar ook maar iets in wat je tegen een overvaller kan gebruiken dat hem kan afschrikken? Of zorg je er daarmee alleen voor dat ie in slaap valt?
Ik ken alleen:quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:03 schreef picodealion het volgende:
Van Dude, Where's My Car ken ik ook 50% van de tekst uit mijn hoofd.
hier moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"I know what you're thinking, punk. You're thinking "did he fire six shots or only five?" Now to tell you the truth I forgot myself in all this excitement. But being this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world and will blow you head clean off, you've gotta ask yourself a question: "Do I feel lucky?" Well, do ya, punk? "
quote:“That Really Rustled My Jimmies” is an expression that is used to convey feelings of discontent or discomfort in response to someone else’s post in imageboards and discussion forums, most notably on 4chan.
Niet zo snobben jijquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:46 schreef picodealion het volgende:
Voor iemand die weinig buiten komt weet je weinig van wat er allemaal op het internet gaande is. Valt me een beetje tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |